Resident Evil: Last Chance

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Gra na pewno wyjdzie w 2011. Nie ma mowy żeby wyszła szybciej. Co do gameplay'u nie umiem tego określić. Wyjdzie w praniu.

[ Dodano: 09 Lip 2010 20:38 ]
Uwaga !
Jest sprawa. Czy chciałbym ktoś podjąć się "współpracy" i stworzyć kilka concept-art'ów, pomysłów itd. Chciałbym by więcej ludzi integrowało się w powstawanie tego Resa :) Chętnych zapraszam na priva :)

Jeszcze dzisiaj pojawi się pierwszy screen ukazujący zakład psychiatryczny !! Zapraszam do śledzenia i odwiedzania topic'u :)
Ostatnio zmieniony ndz 11 lip, 2010 przez Jedu Alomar, łącznie zmieniany 1 raz.
euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Post autor: euroo »

Bardzo ciekawie się zapowiada . Mogę zająć się muzyka , tylko kreślić byś musiał ile kawałków , jakie mniej więcej itp .
Awatar użytkownika
Patriko6b
Posty: 82
Rejestracja: czw 03 cze, 2010
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Patriko6b »

Jestem ciekaw jak zrobisz głosy postaci? Cieżko chyba znaleść kogoś kto ma głos, podobny do Claire. No chyba, że będziesz wycinał z innych resów (chociaż to łamanie praw autorskich :/ )
- Ty kupilem sobie wlasnie monitor, i na kartonie jest taki znaczek ze szklanka, co on oznacza?
- Że zakup trzeba opić !
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Oto zapowiadany screen jednej z sal zakładu psychiatrycznego.

http://img541.imageshack.us/img541/1390/41255427.jpg

Proszę o komentarze.

Co do głosu Claire i reszty. Nikt przecież nie powiedział że głosy muszą być identyczne :)
Awatar użytkownika
Patriko6b
Posty: 82
Rejestracja: czw 03 cze, 2010
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Patriko6b »

Aha, ale żeby Claire nie gadała jak przedszkolak :D A co do zakładu psychiatrycznego to fajny :)
- Ty kupilem sobie wlasnie monitor, i na kartonie jest taki znaczek ze szklanka, co on oznacza?
- Że zakup trzeba opić !
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Zakład psychiatryczny... Kojarzy mi się to z SH - zwłaszcza ten wózek ;).

Szczerze gratuluję pomysłu i chęci do pracy ;).
Awatar użytkownika
JackHammer
Posty: 295
Rejestracja: sob 24 paź, 2009
Lokalizacja: Pyrkenstadt

Post autor: JackHammer »

jak potrzebujesz kogoś do voice-acting'u to podejrzewam ze znajdziesz na tym forum mnóstwo chętnych którzy dla wiekopomnej chwały udostepnią ci swoje struny głosowe ^ ^

a tak ogólnie ciekawy pomysł, bardzo mi sie podoba. życze powodzenia w pracy ; )

Recoil: Shift poproszę
Ostatnio zmieniony wt 13 lip, 2010 przez JackHammer, łącznie zmieniany 1 raz.
OMG I'TS SONIC RAINBOOM!!!!!!
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Wygląda BARDZO KLIMATYCZNIE.
Deus Ex pisze:Zakład psychiatryczny... Kojarzy mi się to z SH
Mam dokładnie takie samo wrażenie :rad4:
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Cieszę się że wam się podoba :)
A co do SH chce dodać do mojego RE nutkę Silent Hilla gdyż uważam że ta gra jest świetna i straszna, lecz nie myślałem o tym robiąc szpital że w SH tez takowy jest.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Jestem ciekaw co Ci z tego wyjdzie... Mam nadzieję że gameplay będzie trzymał klimat i żeby to nie przypominało Modern Warfare 2. Czyli masa zupełnie innych pomysłów sklejona w całość która nie trzyma sie przysłowiowej kupy. Powodzenia życzę. Good Luck!
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Michał666666
Posty: 203
Rejestracja: pn 15 lut, 2010
Lokalizacja: Gierczyce

Post autor: Michał666666 »

Mi też bardzo podoba się twoje zaangażowanie w ten projekt kierowany na chwałę Resident Evil :rad13: Jeżeli posiadasz naprawdę ciekawy pomysł to nie zmarnuj go. Podpiszę się tak jak inni, czyli życzę powodzenia.
"A blessing for the living, a branch of flowers for the dead.

With a sword for justice, the punishment of death for the villains.

By this, we arrive at the altar of the saints."
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Witam. Po 2 miesiącach ciszy powracam z kilkoma nowymi informacjami. Otóż nastąpiło kilka zmian.

- Główną postacią będzie Jill Valentine
- Akcja dzieje się po wydarzeniach z RE5
- Gra inspirowana jest RE5:AE i filmem RE: Afterlife
- Będą 3-4 poziomy
- Jill w trakcie gry będzie zmieniała stroje aż 3 razy
- Akcja toczy się w zimę :)
- Jill będzie miała szeroki wachlarz ruchów (od skoków, kucania, wspinania, pływania i nurkowania po sprint, salta, fikołki itd.)

Rodzaje broni:
Rewolwer, karabin snajperski, uzi, strzelba, granatnik, kusza, H&K G36
- Nowa broń - harpun (dzięki niemu będziemy mogli dostać się do miejsc normalnie niedostępnych)

W trakcie przygotowań jest strona www.
Pierwszy model Jill jest już na wykończeniu. Jutro zaprezentuje model postaci.
Powróci Jill w Battle Suit :rad2: :okulary3:
Ostatnio zmieniony sob 16 paź, 2010 przez Jedu Alomar, łącznie zmieniany 1 raz.
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Jedu Alomar pisze:Witam. Po 2 miesiącach ciszy
Nic, tak nie wpływa na prace jak konkurencja :rad4:
Jedu Alomar pisze: - Jill będzie miała szeroki wachlarz ruchów (od skoków, kucania, wspinania, pływania i nurkowania po sprint, salta, fikołki itd.
Salta i fikołki to robiła Lara C., przynajmniej bedzie jakaś mała odmiana, nigdy nie skakałem żadną postacią w RE :rad4:
Jedu Alomar pisze:Powróci Jill w Battle Suit :rad2: :okulary3:
Kocham Jill w BS.
---->www.pajacyk.pl<----
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

JILL!!! Hell yea. To mi się podoba. Film RE Afterlife nie był zły więc czekam na moment w Twojej grze gdy Jill będzie klepać Wiesia na statku, a nie tam jakaś Alice XD
Ostatnio zmieniony sob 16 paź, 2010 przez MrREVILPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

pinek: Jeśli chodzi o konkurencje to nie mam co się obawiać XD A tak na serio to cały czas z J.Krauserem tworzyliśmy coraz to nowe pomysły, concepty itd.
Racja, salta i fikołki też robiła Lara Croft XD aczkolwiek w tym wypadku inspirowałem się Jill pod wpływem Weskera z RE5 (Battle Suit) :D Jak to się stało że Jill nadal jest szybka, zwinna itd ? Wszystko wyjdzie w praniu (czyt. w fabule) :D

revil92: Nie chodzi tu o tłuczenie Weskera na statku. Wesker nie będzie już żył (akcja dzieje się po wydarzeniach z RE5) lecz o klimat, lokacje, inspiracje fabularne itd. :)

Pozdrawiam i do jutra :D (model Jill - Winter Suit)
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Jedu Alomar pisze:revil92: Nie chodzi tu o tłuczenie Weskera na statku. Wesker nie będzie już żył (akcja dzieje się po wydarzeniach z RE5) lecz o klimat, lokacje, inspiracje fabularne itd.
Hehe spoko ale mam nadzieje, że może coś takiego będzie :)
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Battle Suit torso - first look
http://oi53.tinypic.com/zx30k9.jpg
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Torso wygląda nieźle. Choć nie wiem co to są te purpurowe kwadraciki przy klamrach. Za jakiś czas podeślę Ci już kilka lokacji.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Te różowe kwadraciki w grze są niewidoczne :)(program go nie odbiera) Wszystko co różowa w grze będzie przezroczyste tak więc bez obawy :)
REfan
Posty: 234
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: REfan »

O kurde... Kolejny super zapowiadający się RE autorstwa fana... Ostatnio zauważyłem że jest to w modzie i bardzo dobrze bo dobrych RE nigdy nie za dużo a fani w większości mają super pomysły na grę których mógłby im pozazdrościć sam Capcom... Ostatnio nawet Ja zastanawiałem się czy nie pokombinować nad własnym projektem ale raz że nie mam specjalnie czasu a dwa że się na tym za bardzo nie znam więc zostawię jednak pole do działania ludziom którzy się na tym znają bardziej niż Ja... Powiedz Mi proszę kiedy można się spodziewać jakiegoś grywalnego kawałka gry...? Wiem że raczej nie prędko bo takiej gry nie robi się w przeciągu wieczora i trzeba włożyć w to dużo czasu i serca ale może tak orientacyjnie jesteś w stanie nakreślić wstępną premierę Twojego dzieła...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”