Resident Evil FPS - projekt gry
Resident Evil FPS - projekt gry
Witam. Szukam chętnych ludzi do pomocy w stworzeniu projektu RE jako FPS (widok z pierwszej osoby jakby ktoś nie wiedział:P). Poszukuję głównie osób które mogą pomóc w tworzeniu fabuły i dźwięków (voice acting, odgłosy, edycja itp). Całość jest robiona w FPSC, Blenderze i w kilku innych programach są jacyś chętni? każdy się nada
wkrótce zamieszcze pierwsze koncepcje potworów jak i miejscówek, ale dużo narazie nie zrobie bez fabuły, więc licze na waszą pomoc :>
tak wygląda kawałek na tym silniku:
http://www.youtube.com/watch?v=nG2NZqUP ... re=related
tutaj troszke bójki
http://www.youtube.com/watch?v=yRhsnm-M ... re=related
silent hillowy klimat
http://www.youtube.com/watch?v=NpjlTPDslrs
i tutaj taka prezentacja całości
http://www.youtube.com/watch?v=mySPIiNprWs
raccon maybe?
http://www.youtube.com/watch?v=kmoEbZNc ... re=related
pisać w temacie lub na gg 5890599
''startujemy'' jak będzie pewna 4/5 osobowa ekipa
Pozdrawiam
wkrótce zamieszcze pierwsze koncepcje potworów jak i miejscówek, ale dużo narazie nie zrobie bez fabuły, więc licze na waszą pomoc :>
tak wygląda kawałek na tym silniku:
http://www.youtube.com/watch?v=nG2NZqUP ... re=related
tutaj troszke bójki
http://www.youtube.com/watch?v=yRhsnm-M ... re=related
silent hillowy klimat
http://www.youtube.com/watch?v=NpjlTPDslrs
i tutaj taka prezentacja całości
http://www.youtube.com/watch?v=mySPIiNprWs
raccon maybe?
http://www.youtube.com/watch?v=kmoEbZNc ... re=related
pisać w temacie lub na gg 5890599
''startujemy'' jak będzie pewna 4/5 osobowa ekipa
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez adrianb, łącznie zmieniany 8 razy.
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
Przyznam że sprawa ciekawa, ze swojej strony mogę postarać się o nakreślenie jakiejś fabuły ( ew. z kimś na spółkę;) ) Oczywiście postaram się w miarę możliwości bo z czasem u mnie ostatnio różnie bywa, ale chyba nie ma tu żadnych konkretnych terminów wydania nie wiem tylko na ile masz możliwości by ją w miarę logicznie wkomponować do gry no i jakie są Twoje konkretne oczekiwania względem niej - czy masz już chociaż jakiś zarys pomysłów czy szukasz czegoś zupełnie od zera? oczywiście wszystko też zależy od aktorów chyba że kwestie będą wyłącznie w tekcie, w każdym razie jakby co napisz do mnie na pm'ke - na gg nie bywam
ew. maila nemesisdestro@op.pl
ew. maila nemesisdestro@op.pl
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 1 raz.
No dość ciekawym pomysł, chociaż nie jesteś pierwszym, który wychodzi z propozycją tego projektu - Jedu Alomar też robi coś podobnego:
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2752
Zawsze się zastanawiałem co by to było, gdyby fani RE zechcieli zrobić własnego Residenta .
No i też mam podobne pytania jak nemesisdestro.
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2752
Zawsze się zastanawiałem co by to było, gdyby fani RE zechcieli zrobić własnego Residenta .
No i też mam podobne pytania jak nemesisdestro.
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
fabuła - nie chcę aby była zbyt skomplikowana. Bohaterów typowo z RE też nie będzie za wiele, bo to zbyt dużo modelowania dla jednej osoby (ale na pewno jakieś osobistości będą aby był klimacik) ;] musicie mi jakąś prostą fabułę związaną z re podsunąć, bo ja coś nie mam weny od prawie tygodnia głównym bohaterem najlepiej jakby był jakiś mężczyzna, choć też myślałem nad jill, np. (pół roku po wydarz. z trójki) Jill (lub ktoś inny) przyjeżdza do 'jakiegoś tam miasta' na kilka dni, aby odwiedzić ojca w więzieniu i przy okazji zwiedzić te miasteczko. Pewnej nocy dostrzega że wirus dostał się do miasta. Ledwo uchodzi z życiem uciekając przed roznosicielami i krwiożerczymi bestiami p;. Następnego dnia próbuje ostrzec prezydenta miasta, mieszkańców i reszte wiary że wirus mutujący ludzi i zwierzęta rozchodzi się po terenach miasta, ale oni w ogóle jej nie wierzą i mają ją po prostu w dupie ;p. Tak więc Jill idzie do więzienia opowiedzieć wszystko ojcu po czym mówi tamtejszym klawiszom i temu kto tam w więzieniu wszystim steruje o nadchodzącym zagrożeniu i żeby ewakuowali wszystkich, lecz oni podobnie jak reszta miasta myślą że zwariowała i wyrzucają ją z więzienia na zbity pysk ;]. Jill zaś w nocy tworzy plan aby odbić ojca i zwraca się o pomoc do kogośtam i dalej już nie wiem co ;] można coś takiego że [SPOILER?]ruszając z domu w kierunku więzienia JUŻ spotyka wiele zombiaków i myśli o najgorszym...że ojca już dopadły...i tak się stało, w więzieniu same trupy a po ojcu ani śladu...[SPOILER?]
wiem wiem dziwne i zbyt skomplikowane na ten silnik, ale sam dużo nie wyprodukuje ;p chciałbym np. żeby w grze znalazła się rezydencja ale nie wiem jak by to podpiąć pod taką fabułe :F może inaczej...znowu z raccon city zrobić?
kto ma choć trochę wolnego czasu, chęci i podczepia się pod projekt? w zamian oczywiście będziecie na liście twórców na końcu gry (...długa droga...)
@UP
W tej chwili jestem w etapie konfiguracji wszystkiego pod gre, wgrywaniu i robieniu podstawowych modeli jak i interfejsu ;p już dzisiaj może zrobie jakąś pierwszą lokacje i interfejs w grze o ile uda mi sie uporać z tymi błędami w fpsc :F
wiem wiem dziwne i zbyt skomplikowane na ten silnik, ale sam dużo nie wyprodukuje ;p chciałbym np. żeby w grze znalazła się rezydencja ale nie wiem jak by to podpiąć pod taką fabułe :F może inaczej...znowu z raccon city zrobić?
kto ma choć trochę wolnego czasu, chęci i podczepia się pod projekt? w zamian oczywiście będziecie na liście twórców na końcu gry (...długa droga...)
@UP
W tej chwili jestem w etapie konfiguracji wszystkiego pod gre, wgrywaniu i robieniu podstawowych modeli jak i interfejsu ;p już dzisiaj może zrobie jakąś pierwszą lokacje i interfejs w grze o ile uda mi sie uporać z tymi błędami w fpsc :F
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez adrianb, łącznie zmieniany 6 razy.
- JackHammer
- Posty: 295
- Rejestracja: sob 24 paź, 2009
- Lokalizacja: Pyrkenstadt
hm...
Z mojej strony możesz liczyć na pomoc ; )
Jeżeli chcesz nagrywać głosy do gry, to masz mój polsko/angielski i akcenty do dyspozycji W układaniu dialogów też moge ci co nieco pomóc (wiem ze to późniejszy etap, ale już sobie rezerwuje tą fuszkę ^ ^) jeżeli zaś chodzi o fabułe, to też mogę jakieś tam pomysły podrzucić (chcesz rezydencje? A prezydent miasta to gdzie ma mieszkać? w bloku? No i juz wiesz gdzie będzie stała luksusowa willa/dworek. Ale co to? tajna winda? Pomieszczenia laboratoryjne? czyżby Umbrella miała tu kolejna placówkę? I masz juz rezydencje rodem z jedyneczki ) jak juz sie zdjecycujesz na coś, i będziesz chciał pomocy to pisz pm albo na bloodequi@gmail.com
Z mojej strony możesz liczyć na pomoc ; )
Jeżeli chcesz nagrywać głosy do gry, to masz mój polsko/angielski i akcenty do dyspozycji W układaniu dialogów też moge ci co nieco pomóc (wiem ze to późniejszy etap, ale już sobie rezerwuje tą fuszkę ^ ^) jeżeli zaś chodzi o fabułe, to też mogę jakieś tam pomysły podrzucić (chcesz rezydencje? A prezydent miasta to gdzie ma mieszkać? w bloku? No i juz wiesz gdzie będzie stała luksusowa willa/dworek. Ale co to? tajna winda? Pomieszczenia laboratoryjne? czyżby Umbrella miała tu kolejna placówkę? I masz juz rezydencje rodem z jedyneczki ) jak juz sie zdjecycujesz na coś, i będziesz chciał pomocy to pisz pm albo na bloodequi@gmail.com
OMG I'TS SONIC RAINBOOM!!!!!!
Jack super żeś to obmyślił na pewno się do Ciebie odezwe ;>
Dziś jednak nie zdążę dużo zrobić, bo musze pozbierać do kupy i pościągać modele, a to jest strasznie czasochłonne. Narazie zaimportowałem tylko modele paru zombiaków, broni i hud (pasek zdrowia i ammo) tak to się prezentuje:
http://i51.tinypic.com/8xqamq.jpg
chodzi mi tylko o HUD, nie patrzcie na te niedopracowane modele P:
Recoil: Zapraszam do regulaminu - punkt o zamieszczaniu zdjęć.
tak to jest jak sie całego nie czyta
Dziś jednak nie zdążę dużo zrobić, bo musze pozbierać do kupy i pościągać modele, a to jest strasznie czasochłonne. Narazie zaimportowałem tylko modele paru zombiaków, broni i hud (pasek zdrowia i ammo) tak to się prezentuje:
http://i51.tinypic.com/8xqamq.jpg
chodzi mi tylko o HUD, nie patrzcie na te niedopracowane modele P:
Recoil: Zapraszam do regulaminu - punkt o zamieszczaniu zdjęć.
tak to jest jak sie całego nie czyta
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez adrianb, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja na Twoim miejscu pod szlifował bym jeszcze ten HUD. Taki średni na jeża według mnie.
Co do samej gry. Klimacik widzę, że ma. Fajnym pomysłem też by było np. dodanie do gry zjaw. Nie musiały by one atakować bohatera/ki ale by robiły jako straszydła. Dobrze by to pasowało w Twoim pierwszym filmiku. Powoli narastający dźwięk krzyku, odwracasz, się a tu bam przechodzi Ci jakiś duch czy coś w tym rodzaju. Powodzenia mam WIELKĄ nadzieję, że nie wymiękniesz i dociągniesz grę do końca.
PS. Fajnie, że idziesz też w elementy horroru, a nie tylko sieki.
PS2. Zareklamuje Cię na moim blogu i stronie gdzie jestem recenzentem może akurat ktoś się znajdzie i Ci pomorze no chyba, że nie chcesz.
Co do samej gry. Klimacik widzę, że ma. Fajnym pomysłem też by było np. dodanie do gry zjaw. Nie musiały by one atakować bohatera/ki ale by robiły jako straszydła. Dobrze by to pasowało w Twoim pierwszym filmiku. Powoli narastający dźwięk krzyku, odwracasz, się a tu bam przechodzi Ci jakiś duch czy coś w tym rodzaju. Powodzenia mam WIELKĄ nadzieję, że nie wymiękniesz i dociągniesz grę do końca.
PS. Fajnie, że idziesz też w elementy horroru, a nie tylko sieki.
PS2. Zareklamuje Cię na moim blogu i stronie gdzie jestem recenzentem może akurat ktoś się znajdzie i Ci pomorze no chyba, że nie chcesz.
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 przez MrREVILPL, łącznie zmieniany 3 razy.
"Nasz kochany Leoś nagle pod wpływem jakiejś substancji zmienia się w głównego badguy'a (a la Wesker) i będzie chciał zniszczyć świat. Następnie się okaże że Wesker wstrzyknął Leonowi swoje DNA i podświadomość Weskera opanuje Leosia (vide Liquid i Ocelot w MGS2) (Leon Albert Scott Wesker-Kennedy). Następnie W wyniku takiej zamiany wytworzy się nowy wirus (np.: 'A"-Dominica) Wszyscy się zarażą i zmutują, a my jako Chris lub kto inny będziemy świadkami przeróżnych zdarzeń i w ogóle świat wybuchnie a Wesker przeżyje i poleci na Marsa. Tam odkryje nowego wirusa, zainfekuje się zginie, Leoś go odnajdzie, okaże się że Albert żyje tylko był w stanie hibernacji. Następnie Chris zacznie szukać Clarie, dowiedzą się że im chałupę spaliło (jak w RE:D - dopisuje że innemu rodzeństwu spaliła się chałupa w RE:D, żeby nie było) i będą szukać tego złego. Okaże się że to Wesker (tak na prawdę to Leon) i będą chcieli się pozabijać nawzajem. W między czasie Jill idzie do więzienia, by odwiedzić swojego starego i go poinformować o ataku zombie lecz jest za późno i więzienie wybucha i musi teraz go pomścić."
Szczerze mówiąc końcówkę wziąłem od Ciebie : ) No i jak nie chcesz żadnej skomplikowanej fabuły to wg mnie tą co napisałeś jest całkiem OK. Tylko wymaga dopracowania.
Z mojej strony jakbyś chciał możesz otrzymać pomoc przy conceptach. Nie wiem czy miałbym czas bo jestem zaangażowany w projekt wspomniany przez Deus Ex'a. Jakby co to wal. No i czekam aż pokażesz potworki
Szczerze mówiąc końcówkę wziąłem od Ciebie : ) No i jak nie chcesz żadnej skomplikowanej fabuły to wg mnie tą co napisałeś jest całkiem OK. Tylko wymaga dopracowania.
Z mojej strony jakbyś chciał możesz otrzymać pomoc przy conceptach. Nie wiem czy miałbym czas bo jestem zaangażowany w projekt wspomniany przez Deus Ex'a. Jakby co to wal. No i czekam aż pokażesz potworki
One man forced to seek REVENGE
Dziś postaram się zrobić safe room i zrobie exe żeby każdy mógł przetestować jak to sie je. pzdr
edit
co do fabuły to jednak musi być uproszczona, bo gra będzie się skupiała bardziej na gameplayu gdyż akurat ten silnik nie jest zbyt dobrze oskryptowany jeśli chodzi o scenariusz w grze. Myśle nad kwestią podkładania głosu lecz do tego potrzebny jest dosyć drogi program, a i tak już sporo wydałem na dotychczasowe oprogramowanie...może w trialu uda się coś wskórać
edit
co do fabuły to jednak musi być uproszczona, bo gra będzie się skupiała bardziej na gameplayu gdyż akurat ten silnik nie jest zbyt dobrze oskryptowany jeśli chodzi o scenariusz w grze. Myśle nad kwestią podkładania głosu lecz do tego potrzebny jest dosyć drogi program, a i tak już sporo wydałem na dotychczasowe oprogramowanie...może w trialu uda się coś wskórać
Ostatnio zmieniony śr 13 paź, 2010 przez adrianb, łącznie zmieniany 2 razy.
GG 7326653 więc po co mail?
dziś się jednak nie wyrobie z tym roomem, bo miałem problemy z programem i musiałem reinstalować. Zostało mi tylko kilka modeli i oświetlenie więc jutro po południu już na pewno będzie.
pozdrawiam, Adrian
dziś się jednak nie wyrobie z tym roomem, bo miałem problemy z programem i musiałem reinstalować. Zostało mi tylko kilka modeli i oświetlenie więc jutro po południu już na pewno będzie.
pozdrawiam, Adrian
Ostatnio zmieniony wt 13 gru, 2011 przez adrianb, łącznie zmieniany 2 razy.
Stary świetny pomysł na projekt liczę na to, że z czasem będzie jeszcze lepiej Bo już teraz robi wrażenie
www.level99.pl - Graj i czytaj na Poziomie!
- Michał666666
- Posty: 203
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010
- Lokalizacja: Gierczyce
Bardzo to jest wszystko ciekawe, szczerze życzę wam powodzenia w tym projekcie bo jak napisał przedmówca, że wasza praca robi wrażenie. Co do fabuły, to może zamiast cały czas wracać do Raccoon City, może warto rozglądnąć się za jakimiś innymi terytoriami (może za Ameryką Południową i wmieszać w to niedobitków nazistów). Liczę że uda się wam stworzyć naprawdę ciekawego Residenta
"A blessing for the living, a branch of flowers for the dead.
With a sword for justice, the punishment of death for the villains.
By this, we arrive at the altar of the saints."
With a sword for justice, the punishment of death for the villains.
By this, we arrive at the altar of the saints."
Racoon tak to zdecydowanie może się przejeść, a co jeżeli nieco bardziej w przyszłość to przenieść, kiedy powiedzmy Umbrella upada/ła a to są ostatnie jej tchnienia? Ewentualnie kiedy ktoś po upadku Umbrelli ileś tam lat później wskrzesza jej projekty, pozyskuje nowe środki itp.
www.level99.pl - Graj i czytaj na Poziomie!
Tak jak obiecywałem macie tutaj instalke (64mb):
http://www.przeklej.pl/plik/setup-exe-0022162k02mv
Zainstalujcie, potem zmieńcie sobie rozdzielczość w setup.ini (przy [GAMEDEBUG] linijki width= i heigh=) na jakią tam chcecie. Aby pominąć te napisy na początku wciskajcie enter. zapomniałem o jednym skrypcie i niestety pasek broni jest u góry ;/
Oczywiście to tylko pokazówka (1 pokój), chciałem pokazać moje modele broni, otoczenia i ogólną grafike na tym engine. Jeszcze jest strasznie dużo rzeczy do poprawienia np. odgłosy i animacja śmierci zombiaków. Póki co zostało mi jeszcze do zrobienia:
odgłosy przy broniach
uaktualnienie skryptów i znalezienie jeszcze paru (np. na widok własnych nóg, teksty, dialogi)
skrzynia na bronie? (chyba niemożliwe ale spróbuje)
animacje śmierci potworów (ragdoll)
latarka
modele zombiaków
skok (odgłos...skąd by tu wziąć?)
optymalizacja
muzyka i dźwięki (tutaj już ponad połowe mam)
oświetlenie - troszke tutaj musze sie poduczyć
anty aliasing, roślinki, przedmioty rodem z re i takie tam
to tylko tyle co pamiętam, a jeest tego o wiele więcej ;]
jak to wszystko załatwie to dopiero będzie można zacząć robić fabułę i mapy na poważnie
niestety nie wiem czy na tej wersji silnika da się to wszystko zrobić, jeśli okaże się że nie to będę musiał czekać do następnego update'u, albo przenieść się na pełną bugów bete chyba że obejdzie się bez niektórych dodatków ;]
pozdrawiam
http://www.przeklej.pl/plik/setup-exe-0022162k02mv
Zainstalujcie, potem zmieńcie sobie rozdzielczość w setup.ini (przy [GAMEDEBUG] linijki width= i heigh=) na jakią tam chcecie. Aby pominąć te napisy na początku wciskajcie enter. zapomniałem o jednym skrypcie i niestety pasek broni jest u góry ;/
Oczywiście to tylko pokazówka (1 pokój), chciałem pokazać moje modele broni, otoczenia i ogólną grafike na tym engine. Jeszcze jest strasznie dużo rzeczy do poprawienia np. odgłosy i animacja śmierci zombiaków. Póki co zostało mi jeszcze do zrobienia:
odgłosy przy broniach
uaktualnienie skryptów i znalezienie jeszcze paru (np. na widok własnych nóg, teksty, dialogi)
skrzynia na bronie? (chyba niemożliwe ale spróbuje)
animacje śmierci potworów (ragdoll)
latarka
modele zombiaków
skok (odgłos...skąd by tu wziąć?)
optymalizacja
muzyka i dźwięki (tutaj już ponad połowe mam)
oświetlenie - troszke tutaj musze sie poduczyć
anty aliasing, roślinki, przedmioty rodem z re i takie tam
to tylko tyle co pamiętam, a jeest tego o wiele więcej ;]
jak to wszystko załatwie to dopiero będzie można zacząć robić fabułę i mapy na poważnie
niestety nie wiem czy na tej wersji silnika da się to wszystko zrobić, jeśli okaże się że nie to będę musiał czekać do następnego update'u, albo przenieść się na pełną bugów bete chyba że obejdzie się bez niektórych dodatków ;]
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 15 paź, 2010 przez adrianb, łącznie zmieniany 4 razy.
http://www.findsounds.com/skok (odgłos...skąd by tu wziąć?)
Dużo ciekawych dźwięków można tu znaleźć.
Fan RE ze mnie żaden. Grałem zaledwie chwilę w każdą z części zagłębiając się w fabułę czytając w sieci różne informacje. Zobaczyłem Twój temat z myślą że to kolejny "anofiszal" projekt który jest zrobiony w RPG Makrze Pobrałem, zainstalowałem i się zdziwiłem że to tak ciekawie wygląda. Życzę wszystkiego dobrego dla tego projektu.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob 16 paź, 2010 przez Gnapek, łącznie zmieniany 1 raz.