Resident Evil: Umbrella Secret's
Resident Evil: Umbrella Secret's
Witam wszystkich!
Wlasnie chcialem oglosic ze zaczalem tworzyc projekt pod nazwa "Resident Evil Umbrella Secret's". Gra jest tworzona w programie RPG Maker (nie przejmowac sie bo ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z RPG), siedzialem cala noc po pracy zeby zebrac z internetu wszystkie potrzebne materialy do mojego projektu no i wszystko co chcialem miec to mam
Oczywiscie jest jeszcze jedna rzecz : FABUŁA
I tu mam do was wszystkich prozbe abyscie sami podsuneli mi pomysl na fabule
mozna powiedziec ze fabula bedzie zalezec od was
gdybym dzisiaj dostal jakis ciekawy pomysl na fabule to juz dzis bym zaczal prace nad mapkami wiec prosze o pomysly i czekam
Wlasnie chcialem oglosic ze zaczalem tworzyc projekt pod nazwa "Resident Evil Umbrella Secret's". Gra jest tworzona w programie RPG Maker (nie przejmowac sie bo ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z RPG), siedzialem cala noc po pracy zeby zebrac z internetu wszystkie potrzebne materialy do mojego projektu no i wszystko co chcialem miec to mam
Oczywiscie jest jeszcze jedna rzecz : FABUŁA
I tu mam do was wszystkich prozbe abyscie sami podsuneli mi pomysl na fabule
mozna powiedziec ze fabula bedzie zalezec od was
gdybym dzisiaj dostal jakis ciekawy pomysl na fabule to juz dzis bym zaczal prace nad mapkami wiec prosze o pomysly i czekam
- Jedu Alomar
- Posty: 192
- Rejestracja: czw 01 sty, 2009
- Lokalizacja: Toronto
- Jedu Alomar
- Posty: 192
- Rejestracja: czw 01 sty, 2009
- Lokalizacja: Toronto
wiem ze moze gameplay nie jest za oryginalny ale mam wiele pomyslow co do tej gry i moze wam sie spodobac wiec jeszcze raz prosze o pomysl na fabule
[ Dodano: 23 Paź 2010 14:26 ]
To pomoze mi ktos? czy poprostu macie tylko swoje grono ludzi ktorym pomagacie bo na to wyglada a szkoda bo myslalem ze tutaj kazdy fan residenta moze liczyc na pomoc
Bzdursky: skoro nikt Ci nie pomaga to nie znaczy, że nikomu się nie chce, tyulko nie potrafi/nie może. Cierpliwość popłaca.
[ Dodano: 23 Paź 2010 14:26 ]
To pomoze mi ktos? czy poprostu macie tylko swoje grono ludzi ktorym pomagacie bo na to wyglada a szkoda bo myslalem ze tutaj kazdy fan residenta moze liczyc na pomoc
Bzdursky: skoro nikt Ci nie pomaga to nie znaczy, że nikomu się nie chce, tyulko nie potrafi/nie może. Cierpliwość popłaca.
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym temacie masz sporo pomysłów na fabułę. Może któryś Cię zainspiruje:
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2293
Widzę, że najwygodniej byłoby, aby akcja takiej gry działa się w jednym miejscu (budynku), coś jak RE1 i w tym kierunku powinieneś pójść moim zdaniem. Aby gra była atrakcyjna powinna mieć przede wszystkim dużo zagadek. Nie wiem jakie są możliwości RPG maker, ale miło byłoby gdyby można było zmienić postać którą kierujemy (coś na wzór RE3 Jill-Carlos) dla urozmaicenia. Ogólnie im więcej bohaterów tym lepiej, choć trzeba to umiejętnie dawkować.
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2293
Widzę, że najwygodniej byłoby, aby akcja takiej gry działa się w jednym miejscu (budynku), coś jak RE1 i w tym kierunku powinieneś pójść moim zdaniem. Aby gra była atrakcyjna powinna mieć przede wszystkim dużo zagadek. Nie wiem jakie są możliwości RPG maker, ale miło byłoby gdyby można było zmienić postać którą kierujemy (coś na wzór RE3 Jill-Carlos) dla urozmaicenia. Ogólnie im więcej bohaterów tym lepiej, choć trzeba to umiejętnie dawkować.
Dzieki za odpowiedz i za linka pewnie z jakiegos skorzystam
[ Dodano: 23 Paź 2010 15:36 ]
Jutro wieczorem postaram sie dodac oficialna fabule i pierwsze screeny z gry pozdrawiam
Recoil: Proszę używać opcji EDYCJI
[ Dodano: 23 Paź 2010 15:36 ]
Jutro wieczorem postaram sie dodac oficialna fabule i pierwsze screeny z gry pozdrawiam
Recoil: Proszę używać opcji EDYCJI
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo mi się wydaje albo z Polskich internautów robi się oddział CAPCOM POLAND...
Jakbyś chciał mieć w swoim RE fabułę która byłaby absurdalna, pokręcona i śmiejąca się prosto w twarz schematowi oryginalnych REsów, to mogę Ci coś takiego napisać. Na coś poważniejszego byłoby troszkę ciężej.
I nie przejmuj się. Nie od razu Kraków zbudowano.
Jakbyś chciał mieć w swoim RE fabułę która byłaby absurdalna, pokręcona i śmiejąca się prosto w twarz schematowi oryginalnych REsów, to mogę Ci coś takiego napisać. Na coś poważniejszego byłoby troszkę ciężej.
I nie przejmuj się. Nie od razu Kraków zbudowano.
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez J.Krauser, łącznie zmieniany 1 raz.
One man forced to seek REVENGE
witam wszystkich wlasnie wpadlem na genialny pomysl i postanowilem ze skorzystam z fabuly resident evil 3.5 i na podstawie wlasnie tej fabuly bedzie sie opierac moja gra co wy na to?
Recoil: Ja też wpadłem na genialny pomysł! Zacznij używać polskich znaków, interpunkcji i dużych liter! Co Ty na to? Zwłaszcza, że byłeś już o to upominany.
[ Dodano: 31 Paź 2010 01:25 ]
[ Dodano: 31 Paź 2010 01:28 ]
Postanowilem jednak ze fabule wymysle sam a oto ona :
"Alex Sanders" pracujacy dla BSSA zostaje wyslany do miasta Redford City by poszukac tam niejakiego "Steven'a Miles'a" dawnego pracownika Umbrelli gdyz jest on podejrzany o przetrzymywanie probek wirusa T ktore podkradl podczas calkowitego zamkniecia firmy. BSSA twierdzi ze otrzymal nieoficialne informacje ze Steven Miles planuje rozsianie wirusa T po Redford City i powtorzenie katastrofy ktora wydarzyla sie Raccon City. Alex Sanders przybywajac na miejsce w ktorym ma szukac Miles'a zauwaza ze ulice miasta sa jakos dziwnie ponure i opustoszale. Alex zaczyna miewac dziwne przeczucia co do tego miasta...
Prosze o wyrazanie opinii na temat mojej fabuly
Recoil: Ja też wpadłem na genialny pomysł! Zacznij używać polskich znaków, interpunkcji i dużych liter! Co Ty na to? Zwłaszcza, że byłeś już o to upominany.
[ Dodano: 31 Paź 2010 01:25 ]
[ Dodano: 31 Paź 2010 01:28 ]
Postanowilem jednak ze fabule wymysle sam a oto ona :
"Alex Sanders" pracujacy dla BSSA zostaje wyslany do miasta Redford City by poszukac tam niejakiego "Steven'a Miles'a" dawnego pracownika Umbrelli gdyz jest on podejrzany o przetrzymywanie probek wirusa T ktore podkradl podczas calkowitego zamkniecia firmy. BSSA twierdzi ze otrzymal nieoficialne informacje ze Steven Miles planuje rozsianie wirusa T po Redford City i powtorzenie katastrofy ktora wydarzyla sie Raccon City. Alex Sanders przybywajac na miejsce w ktorym ma szukac Miles'a zauwaza ze ulice miasta sa jakos dziwnie ponure i opustoszale. Alex zaczyna miewac dziwne przeczucia co do tego miasta...
Prosze o wyrazanie opinii na temat mojej fabuly
Ostatnio zmieniony ndz 31 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie wiedziałem, że mamy jeszcze jeden projekt . xTorres17, jakieś postępy w tworzeniu ? Mam nadzieję, że nie wymiękłeś . Co do fabuły to mam dziwne uczucie "Deja Vu".
Jednak trzymam kciuki, gra nie musi świetnie wyglądać, żeby się w nią dobrze grało (tym bardziej, że to produkcja fana).
Za bardzo mi się kojarzy z Rockfort Island i Raccoon City - ja bym dał jakąś inną nazwę np. Solitary City (pasuje do twego pustego miasteczka )xTorres17 pisze:Redford City
Jednak trzymam kciuki, gra nie musi świetnie wyglądać, żeby się w nią dobrze grało (tym bardziej, że to produkcja fana).
Nastąpiła zamiana bohatera!!! Głównym bohaterem bedzie jednak Leon a co do Solitary City to dobry pomysł tak myślę żeby go wprowadzic za godzinke wrzuce pierwsze screeny.
Możliwości:
- menu jak w re 2
- możliwość łączenia roślinek
- walka w czasie rzeczywistym a nie taka jak w rpgm
- będzie dużo zagadek i lokacji
- gra będzie bardzo długa a fabuła będzie rozwijać się w trakcie gry
Możliwości:
- menu jak w re 2
- możliwość łączenia roślinek
- walka w czasie rzeczywistym a nie taka jak w rpgm
- będzie dużo zagadek i lokacji
- gra będzie bardzo długa a fabuła będzie rozwijać się w trakcie gry
Znowu on ? Nie ma innej postaci ? Lepiej jak dasz postać z jakiegoś spin-off'a np. Bruce McGivern.xTorres17 pisze:Głównym bohaterem bedzie jednak Leon
Wszystko fajnie i pięknie się zapowiada. Kiedy wersja próbna ?xTorres17 pisze: - menu jak w re 2
- możliwość łączenia roślinek
- walka w czasie rzeczywistym a nie taka jak w rpgm
- będzie dużo zagadek i lokacji
- gra będzie bardzo długa a fabuła będzie rozwijać się w trakcie gry
Menu
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/menu8c34.jpg
Cele
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/celede60.jpg
Miasto
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/miastob9cd.jpg
Recoil: Jesteś już na tyle długo na forum, że wiesz, że nie umieszczamy w postach zdjęć tylko linki.
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/menu8c34.jpg
Cele
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/celede60.jpg
Miasto
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/miastob9cd.jpg
Recoil: Jesteś już na tyle długo na forum, że wiesz, że nie umieszczamy w postach zdjęć tylko linki.
Ostatnio zmieniony pt 19 lis, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
chciałbyś mi pomóc przy projekcie? chętnie przyda mi sie jakaś pomoc
Szakal: Już kilka razy upomniano Cię odnośnie pisowni. Jeśli nadal będziesz postępował w ten sposób możesz spodziewać się osta.
Szakal: Już kilka razy upomniano Cię odnośnie pisowni. Jeśli nadal będziesz postępował w ten sposób możesz spodziewać się osta.
Ostatnio zmieniony pt 19 lis, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli możesz to zlikwiduj licznik amunicji, tzn. jak tam chcesz twoja gra, ale dla mnie taki licznik to straszna lipa
---->www.pajacyk.pl<----