Resident Evil: Umbrella Secret's

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Resident Evil: Umbrella Secret's

Post autor: xTorres17 »

Witam wszystkich!
Wlasnie chcialem oglosic ze zaczalem tworzyc projekt pod nazwa "Resident Evil Umbrella Secret's". Gra jest tworzona w programie RPG Maker (nie przejmowac sie bo ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z RPG), siedzialem cala noc po pracy zeby zebrac z internetu wszystkie potrzebne materialy do mojego projektu no i wszystko co chcialem miec to mam :rad13:
Oczywiscie jest jeszcze jedna rzecz : FABUŁA
I tu mam do was wszystkich prozbe abyscie sami podsuneli mi pomysl na fabule :rad11:
mozna powiedziec ze fabula bedzie zalezec od was :okulary3:
gdybym dzisiaj dostal jakis ciekawy pomysl na fabule to juz dzis bym zaczal prace nad mapkami wiec prosze o pomysly i czekam :rad10:
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

No, to graficznie żundzi XD :smiech1:
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

No wiesz moim zdanie liczy sie klimat a nie grafika a poza tym to liczylem na pomoc a nie od razu na krytyke :pff2:
Awatar użytkownika
Jedu Alomar
Posty: 192
Rejestracja: czw 01 sty, 2009
Lokalizacja: Toronto

Post autor: Jedu Alomar »

Wiesz grafika tez daje dużo do klimatu ale dobra...
A po drugie nie wszystko się wszystkim musi podobać, proste.
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

ja rozumiem ze nie wszystkim sie wszystko musi podobac ale ja jedynie prosze o pomoc tak jak inni tworzacy residenta. :rad10:
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

No i fajnie. To mamy już 3 projekty na podstawie resa :). To będzie FPS czy coś innego? W jakim kierunku chcesz iść?
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez MrREVILPL, łącznie zmieniany 1 raz.
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Hmmm będzie ciężko jak to się będzie tak prezentować. No to fabułę musisz mieć naprawdę niezłą bo sam gameplay nie pociągnie za serca (przynajmniej mnie).
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

wiem ze moze gameplay nie jest za oryginalny ale mam wiele pomyslow co do tej gry i moze wam sie spodobac wiec jeszcze raz prosze o pomysl na fabule :rad10:

[ Dodano: 23 Paź 2010 14:26 ]
To pomoze mi ktos? czy poprostu macie tylko swoje grono ludzi ktorym pomagacie bo na to wyglada a szkoda bo myslalem ze tutaj kazdy fan residenta moze liczyc na pomoc :pff2:

Bzdursky: skoro nikt Ci nie pomaga to nie znaczy, że nikomu się nie chce, tyulko nie potrafi/nie może. Cierpliwość popłaca.
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

W tym temacie masz sporo pomysłów na fabułę. Może któryś Cię zainspiruje:
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2293

Widzę, że najwygodniej byłoby, aby akcja takiej gry działa się w jednym miejscu (budynku), coś jak RE1 i w tym kierunku powinieneś pójść moim zdaniem. Aby gra była atrakcyjna powinna mieć przede wszystkim dużo zagadek. Nie wiem jakie są możliwości RPG maker, ale miło byłoby gdyby można było zmienić postać którą kierujemy (coś na wzór RE3 Jill-Carlos) dla urozmaicenia. Ogólnie im więcej bohaterów tym lepiej, choć trzeba to umiejętnie dawkować.
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

Dzieki za odpowiedz i za linka pewnie z jakiegos skorzystam :)

[ Dodano: 23 Paź 2010 15:36 ]
Jutro wieczorem postaram sie dodac oficialna fabule i pierwsze screeny z gry pozdrawiam :)

Recoil: Proszę używać opcji EDYCJI
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Albo mi się wydaje albo z Polskich internautów robi się oddział CAPCOM POLAND... :rad6:

Jakbyś chciał mieć w swoim RE fabułę która byłaby absurdalna, pokręcona i śmiejąca się prosto w twarz schematowi oryginalnych REsów, to mogę Ci coś takiego napisać. Na coś poważniejszego byłoby troszkę ciężej.

I nie przejmuj się. Nie od razu Kraków zbudowano.
Ostatnio zmieniony sob 23 paź, 2010 przez J.Krauser, łącznie zmieniany 1 raz.
One man forced to seek REVENGE
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

witam wszystkich wlasnie wpadlem na genialny pomysl i postanowilem ze skorzystam z fabuly resident evil 3.5 i na podstawie wlasnie tej fabuly bedzie sie opierac moja gra co wy na to?

Recoil: Ja też wpadłem na genialny pomysł! Zacznij używać polskich znaków, interpunkcji i dużych liter! Co Ty na to? Zwłaszcza, że byłeś już o to upominany.

[ Dodano: 31 Paź 2010 01:25 ]

[ Dodano: 31 Paź 2010 01:28 ]
Postanowilem jednak ze fabule wymysle sam a oto ona :

"Alex Sanders" pracujacy dla BSSA zostaje wyslany do miasta Redford City by poszukac tam niejakiego "Steven'a Miles'a" dawnego pracownika Umbrelli gdyz jest on podejrzany o przetrzymywanie probek wirusa T ktore podkradl podczas calkowitego zamkniecia firmy. BSSA twierdzi ze otrzymal nieoficialne informacje ze Steven Miles planuje rozsianie wirusa T po Redford City i powtorzenie katastrofy ktora wydarzyla sie Raccon City. Alex Sanders przybywajac na miejsce w ktorym ma szukac Miles'a zauwaza ze ulice miasta sa jakos dziwnie ponure i opustoszale. Alex zaczyna miewac dziwne przeczucia co do tego miasta...


Prosze o wyrazanie opinii na temat mojej fabuly :rad10:
Ostatnio zmieniony ndz 31 paź, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 2 razy.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Nie wiedziałem, że mamy jeszcze jeden projekt ;D . xTorres17, jakieś postępy w tworzeniu ? Mam nadzieję, że nie wymiękłeś ;) . Co do fabuły to mam dziwne uczucie "Deja Vu".
xTorres17 pisze:Redford City
Za bardzo mi się kojarzy z Rockfort Island i Raccoon City - ja bym dał jakąś inną nazwę np. Solitary City (pasuje do twego pustego miasteczka :smiech3: )

Jednak trzymam kciuki, gra nie musi świetnie wyglądać, żeby się w nią dobrze grało (tym bardziej, że to produkcja fana).
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

Nastąpiła zamiana bohatera!!! Głównym bohaterem bedzie jednak Leon :rad2: a co do Solitary City to dobry pomysł tak myślę żeby go wprowadzic za godzinke wrzuce pierwsze screeny.

Możliwości:

- menu jak w re 2 :rad10:
- możliwość łączenia roślinek
- walka w czasie rzeczywistym a nie taka jak w rpgm
- będzie dużo zagadek i lokacji
- gra będzie bardzo długa a fabuła będzie rozwijać się w trakcie gry :smiech1:
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

xTorres17 pisze:Głównym bohaterem bedzie jednak Leon :rad2:
Znowu on ? Nie ma innej postaci ? Lepiej jak dasz postać z jakiegoś spin-off'a ;) np. Bruce McGivern.

xTorres17 pisze: - menu jak w re 2 :rad10:
- możliwość łączenia roślinek
- walka w czasie rzeczywistym a nie taka jak w rpgm
- będzie dużo zagadek i lokacji
- gra będzie bardzo długa a fabuła będzie rozwijać się w trakcie gry :smiech1:
Wszystko fajnie i pięknie się zapowiada. Kiedy wersja próbna ?
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

Menu

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/menu8c34.jpg

Cele

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/celede60.jpg

Miasto

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1110/miastob9cd.jpg

Recoil: Jesteś już na tyle długo na forum, że wiesz, że nie umieszczamy w postach zdjęć tylko linki.
Ostatnio zmieniony pt 19 lis, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Kurde fajnie i klimatycznie to wygląda ;) . Menu ślicznie, nawet grafik z oryginalnego RE użyłeś ;D (Leon posiada Samurai Edge'a ? - wyjaśnisz to fabularnie :P ).
xTorres17
Posty: 18
Rejestracja: pt 09 kwie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: xTorres17 »

chciałbyś mi pomóc przy projekcie? chętnie przyda mi sie jakaś pomoc :)

Szakal: Już kilka razy upomniano Cię odnośnie pisowni. Jeśli nadal będziesz postępował w ten sposób możesz spodziewać się osta.
Ostatnio zmieniony pt 19 lis, 2010 przez xTorres17, łącznie zmieniany 1 raz.
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Jeżeli możesz to zlikwiduj licznik amunicji, tzn. jak tam chcesz twoja gra, ale dla mnie taki licznik to straszna lipa :santa:
---->www.pajacyk.pl<----
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”