Resident Evil 5 PC PRÓBA zbliżenia majini do zombie.

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Resident Evil 5 PC PRÓBA zbliżenia majini do zombie.

Post autor: Oscark »

Ostatnio staram się zmienić majini w zombie tak bardzo, jak tylko to jest możliwe. Udało mi sie zmienić sposób ich chodzenia, oraz siłę (ich chwyty są znacznie silniejsze). Spójrzcie i podzielcie się wnioskami - by mod był jak najlepszy :).

http://www.youtube.com/watch?v=HWp7F4wRp_o

Recoil: Po co zamykasz link w kodzie? Chyba łatwiej jest kliknąć w niego, niże kopiować i wklejać w pasek.
Ostatnio zmieniony śr 10 paź, 2012 przez Oscark, łącznie zmieniany 4 razy.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
mcbialy1
Posty: 125
Rejestracja: czw 26 lis, 2009

Post autor: mcbialy1 »

Zmieniles raczej tylko sposob poruszania. Myslalem ze chodza w podartych ciuchach, czasami nawet bez... No i oczywiscie nie jecza xD
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Chodzić w podartych ciuchach będą, tekstury są w trakcie tworzenia.

Co do jęczenia - niestety nie wiem gdzie są dźwięki używane przez majini, ale będe jeszcze ich szukał :). Jeśli ktoś wie - informacje naprawdę mile widziane.
Ostatnio zmieniony sob 30 kwie, 2011 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
mcbialy1
Posty: 125
Rejestracja: czw 26 lis, 2009

Post autor: mcbialy1 »

No jezeli zaimplementujesz te wszystkie rzeczy to moze byc badzo ciekawie :)>
Czekamy... :rad10:
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Pierwsze zbliżenie wyglądem:

http://img687.imageshack.us/img687/3273/bombie.gif

Raczej na pewno ulegną jeszcze przemianie, ale jest lepiej ;).
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Czemu jest na zasadzie "copy-paste"?
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Bo obecny model narazie wymaga określonych plików, które nie są różnorodne.
Nie jestem w stanie robić pojedyńczych majini - mogę robić ich tylko 2 rodzaje (Em10 oraz Em11, czyli męskie i żeńske). Jest duża szansa na to, że zostaną zmienione oryginalne tekstury majini, a nie modele, ale to pokaże czas ;). Dołożę wszelkich starań, by różnorodność się pojawiła.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Nie znam się na takich sprawach (w ogóle wygrzebanie takich plików to dla mnie kosmos) ale nie można np. wyjąć model np. Majini01, zaimportować do 3D Maxa czy innego programu, zmienić mu tekstur i nadpisać?
Oscark pisze:Dołożę wszelkich starań, by różnorodność się pojawiła.
Pracuj, pracuj ;D Zombie mogłyby powrócić :rad12:
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Nie istnieje coś takiego jak majini1 w tej grze. Strój każdego majini jest określany w hexie (np wpis 00 oznacza podstawowy strój, FF daje nam losowego). Majini mają generalnie zbiór strojów, które moga uzywać, i właśnie mapa determinuje jakie to stroje. Niestety nie wszystkie modele mają wybór (np. kolesi z piłą mechaniczną jest 2 - brązowe i niebieskie spodnie (moze i inne kolory, ale nie pamiętam) :D).
Ostatnio zmieniony pt 06 maja, 2011 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”