GTA SA Biohazard Alert

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

GTA SA Biohazard Alert

Post autor: FurryPiter »

No więc tak:

Projekt ruszył 22 kwietnia i póki co zapowiada się nieźle :D Póki co żadnego downloadu do tego moda nii ma (jest to mod do GTA SA), na razie testują betę o ile dobrze zrozumiałem, czy tam kończą ją :D

Stan projektu:

AUDIO (Muzyka): 90%
MAPEADO (Nii mam pojęcia :D): 50%
TEXTURAS (Tekstury): 55%
MODELOS (Modele): 50%
SCRIPTS Y EVENTOS (Skrypty i ??): 40%
MENÚ Y FONTS (Menu): 100%
HISTORIA (Fabuła): 50%

Strona główna: http://www.biohazardalert.tk/

Screeny: http://www.gtagarage.com/mods/screens.php?id=2414
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

hehe niezły Modzik się szkuje, widac że poszło w niego trochę pracy choć bardziej czekam na mod do HF2 trzymam za chłopaków kciuki :rad2:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Devlock
Posty: 70
Rejestracja: śr 28 mar, 2007
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Devlock »

Wygląda całkiem fajnie. Żeby CJ'a tylko nie było, bo psuje ogólny wizerunek tego moda. No jak to jeszcze dopracują, to może być już bardzo konkretny powód, dla którego warto będzie zainstalować grę na PC i sprawdzić czego to warte.
Ostatnio zmieniony czw 02 lip, 2009 przez Devlock, łącznie zmieniany 1 raz.
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter »

CJa raczej nie będzie, bo jest postać Leona z RE4 na którymś screenie :rad12:
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

No co ty CJ postanowił zmienić wizerunek i zostać łowcą zombie/gonados na spółkę z Leonem( ot takie małe skrzyżowanie serii :smiech1: ) ogólnie pomysł świetny- mi się podoba :smiech5: , kiedyś daaaaawno temu słyszałem o modzie RE do Maxa Payne'a - heh pewnie nigdy nie powstał........
Ostatnio zmieniony śr 08 sie, 2007 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

Podobny mod już powstał do GTA:VC, o nazwie Long Night. Naprawdę warto zagrać :rad11:
Obrazek 1
Obrazek 2

Download
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

no dobra ale czy jest to faktycznie jakiś mocny mod, czy po prostu dodano skiny zombiaków zwykłym przechodniom i na tym się sprawa zakończyła? :smiech6:
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter »

Nie jestem pewien ale to jest podobne do tego moda Biohazard Alert co ma powstawać :P Nie mam pewności bo nie grałem
Awatar użytkownika
Chris_BSAA
Posty: 214
Rejestracja: śr 25 mar, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Chris_BSAA »

Fajny ten mod właśnie wczoraj zainstalowałem tylko jak przejeżdżam przez most do SF lub wchodzę do jakiegoś budynku to mi się gra crashuje
Awatar użytkownika
Patriko6b
Posty: 82
Rejestracja: czw 03 cze, 2010
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Patriko6b »

Sory za odkop ale mam problem. Mianowicie gra mi się zacina po wybraniu postaci :/
Odrazu mówię że zainstalowałem fix pack ale nic to nie dało gdyż po wybraniu np. Leona pojawia sie w jakimś miejscu i tak stoi. Nie można się nim poruszać a w tle leci jakaś muzyczka. I pozostaje tylko alt + ctrl + delete bo menu też nie można włączyć.
Ostatnio zmieniony czw 03 cze, 2010 przez Patriko6b, łącznie zmieniany 1 raz.
Radeq
Posty: 1
Rejestracja: pn 28 cze, 2010
Lokalizacja: Z Raccoon City

Post autor: Radeq »

To proste mod biohazardalert gryzie się z JAKIMIKOLWIEK modami nawet dodanymi samochodami jeśli masz mody to nie pozostaje nic innego jak niestety reinstall i zrobienie wszystkiego od nowa :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”