Niejasności, dziwy, głupie

Rozmowy o serii Resident Evil na tematy nie pasujące do pozostałych for
Awatar użytkownika
RoboticFreeze
Posty: 334
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Niejasności, dziwy, głupie

Post autor: RoboticFreeze »

Wiem, że to jest w wielu tematach, ale można to tutaj zgrupować, rożne niejasności, głupie i dziwne rzeczy (marvin, zombi za szybą itp.) przyda się ten temat.

Dla mnie głupie jest to, że każda seria kończy się w labolatorium lub bliskie okolice. Nie mogła się 3 zakończyć np. że jill i carlos uciekają samochodem, motorem lub coś w tym stylu z miasta? Po zdobyciu wszystkiego z labolatorium możnaby było "pozwiedzać" jeszcze miasto i znaleść motor, samochód "na chodzie".

nawet re gaiden kończy się na łodzi podwodnej, czyli pływającego labolatorium
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Dla mnie głupia była karta magnetyczna w jakiejś śmiesznej bańce... Oj głupie...
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter »

W przypadku 3jki to przecież nie zdążyli by uciec przed wybuchem zwykłym samochodem czy też motocyklem, a co dopiero znaleźć czas na "zwiedzanie" miasta :D Zresztą jak mieli możliwość, to wydostali się z Raccoon City, nie chcieli siedzieć dłużej w tym :)
Awatar użytkownika
RoboticFreeze
Posty: 334
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: RoboticFreeze »

no właśnie w 3 filmik by trzymał w napięciu, oni uciekają, za nimi wybuch, a capcom lubi robić "kuku" więc nie wiadomo by było, czy by uciekli czy by ich zdmuchnęło, a jak by ich wywaliło w powietrze to czy przeżyją czy nie
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2007 przez RoboticFreeze, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

W czwórce uciekali skuterem wodnym, no to była jakaś odmiana jak i cała gra :rad12:
a głupie to było kiedy Claire biegała w bluzeczce z krótkimi rękawkami po zmrożonym terenie :rad13:
Awatar użytkownika
RoboticFreeze
Posty: 334
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: RoboticFreeze »

to raczej nie byłby dobry pomysł gdyby claire marzła, bo trzebaby było się śpieszyć bo by zamarzła, a resy są raczej takie "taktyczne" tzn. pomyśl, pomyśl 2 raz i dopiero to zrób. tak można łatwo przejść grę
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

RoboticFreeze pisze:to raczej nie byłby dobry pomysł gdyby claire marzła, bo trzebaby było się śpieszyć bo by zamarzła, a resy są raczej takie "taktyczne" tzn. pomyśl, pomyśl 2 raz i dopiero to zrób. tak można łatwo przejść grę
hmm...nie kumam co napisałeś...
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Mnie głównie denerwują mody w re :/ Głupie jest że na koncu paru resów załancza sie samodestrukcja, ile razy mozna to samo klepac...
Re0 - biały garnitur z jakimis wygibasami głownego bad buy'a
Re remake - Niesmiertelna Lisa
Re1 - musze pomyslec :)
Re2 - Kusza, Sherry i klimat
Re3 - Jest za krótka i od dawna za łatwa (ale z tym sie moge przyczepisc do kazdego resa)
Re4 - Gdzie zgniłe mięcho? Salazar, ''co to nie Leon''
Re:cv - Steve! Muzyka miejscami denna i taka bleee, skaszanili wygląd Clairie w grze, tyrant z kulami na koncach rąk, huntery na wezwanie skanerów, pedał Ashford :pff6:
Re:outbreake - inventory, IDIOTYCZNE gadanie postaci!! Na dodatek gubią sie i zabieraja sprzed nosa wazne itemy :/ O wyglądzie niektórych przeciwników lepiej nie wspominać :pff6:
Re: gun survivor - hehe, udam że w to nie grałem

Pozniej cos dopisze napewno, bo tak ciezko z pamieci wyciagać tyle rzeczy ;)
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Masę jest różnych głupot w serii, ale tak to już bywa w tego typu grach.
Pierwsze co mi przyszło do głowy, to właśnie motyw ucieczki z Raccoon śmigłowcem. Po wybuchu atomówki impuls elektromagnetyczny, sprowadziłby tę maszynę natychmiast na ziemię, nawet gdyby byli już w sporej odległości od epicentrum :) O promieniowaniu już nie wspomnę :)
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

W każdej grze znajdziemy kilka głupich wpadek, a jeśli ta gra liczy kilka a nawet czasem kilkanaście cześci, to wiadomo, że tych wpadek będzie cała masa. Ale ja raczej staram się na to przymknąć oko :rad10:. Chodź sam mógłbym podać parę przykładów... :smiech7:
saper99
Posty: 63
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: wziąc na piwo?

Post autor: saper99 »

Nie ma gier w 100% dopracowanych weźmy RE2 przecież to 99 rok? (można się czepić choćby i o grafikę chociaż mi to nie przeszkadza :rad2:
w każdej grze jest coś takiego co się komuś nie podoba to normalne...
Awatar użytkownika
wiking011
Posty: 218
Rejestracja: czw 13 gru, 2007
Lokalizacja: nieważne

Post autor: wiking011 »

Dziwna rzecz to ganadosi gdyż trudno orzec czy to ludzie czy mutanty(no wiecie te "głowy")
nie ma zła są tylko różne warianty dobra
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Ludzie z wszczepionym pasożytem Las Plagas powodującym mutacje.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
bodek
Posty: 907
Rejestracja: czw 15 maja, 2008
Lokalizacja: RC

Post autor: bodek »

Ostatni odcinek ‘’onlinenowego komiksu residentowego’’ wskazał nam jedną dziwną a nawet głupią rzecz. Właśnie, dlaczego komisariat ,kiedyś muzeum, nie posiada żadnej toalety? :/ Bardzo dziwna sprawa, jest schowek na miotły a nie ma kibla :/
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

bodek pisze:Ostatni odcinek ‘’onlinenowego komiksu residentowego’’ wskazał nam jedną dziwną a nawet głupią rzecz. Właśnie, dlaczego komisariat ,kiedyś muzeum, nie posiada żadnej toalety? :/ Bardzo dziwna sprawa, jest schowek na miotły a nie ma kibla :/

Bo policjant ma pracować, a nie zajmować się głupotami :rad10:


Mnie w jedynce z kolei uderzyła mała liczba sypialni... W Mansion nie było niemal miejsca do spania (jedna sypialnia na piętrze i to chyba wsio). No i skoro już się tego kibla uczepiliście - w tak wytwornej rezydencji jest tylko jedna toaleta? Oj... Trochę mało. Choć w takim Wersalu ludzie załatwiali swe potrzeby w pokojach, po kątach - tak przynajmniej twierdzi mój nauczyciel historii, a on się raczej zna na rzeczy, bo nawet we francuskim zakonie rycerskim się udziela.
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Dla mnie głupie było:

1. Robienie dwa razy tych samych rzeczy w RE 2, najpierw Leonem, a potem Claire. Widać twórcom zabrakło pomysłów na zagadki.

2. Zmutowany Steve, wyglądał jak postać z jakiegoś rpg :szok2: .

3. Jill po zatruciu przez Nemka leży nieprzytomna przez 2-3 dni, ale nie zmienia się w zombie. W dodatku Carlos przez ten czas nic nie robi, dopiero potem nagle się budzi i o dziwo znajduje lekarstwo w znajdującym się tuz obok szpitalu.

4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.
Ostatnio zmieniony wt 09 cze, 2009 przez Szakal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.
Tego bym akurat nie nazwał głupotą tylko potrzebą zmiany.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Ja też uważam że jest bardzo dużo gier które nie są w 100% dopracowane ale RE ma dużo błędów :smiech6: .Mnie bardzo denerwowała nieśmiertelna Lisa,ale na szczęście można było ją chociaż na chwilę powalić :D.Jeszcze do komisariatu,faktycznie nie było żadnego kibla to co musieli w gacie xD :smiech2: .Dla mnie głupie właśnie jest to że w wielu częściach zakończenia są słabe bądź krótkie szczególnie w RE5,spodziewałem się czegoś więcej jak na tą część :rad2: .No i dużo dużo jest jeszcze głupich rzeczy które są w naszym RE tylko nie mogę sobie skojarzyć :rad12: .
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
StPaul
Posty: 493
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: StPaul »

Szakal pisze:Dla mnie głupie było:

1. Robienie dwa razy tych samych rzeczy w RE 2, najpierw Leonem, a potem Claire. Widać twórcom zabrakło pomysłów na zagadki.

2. Zmutowany Steve, wyglądał jak postać z jakiegoś rpg :szok2: .

3. Jill po zatruciu przez Nemka leży nieprzytomna przez 2-3 dni, ale nie zmienia się w zombie. W dodatku Carlos przez ten czas nic nie robi, dopiero potem nagle się budzi i o dziwo znajduje lekarstwo w znajdującym się tuz obok szpitalu.

4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.

1. Dziwny argument. Tak samo mamy w RE1. Poprostu masz dwie postacie do wyboru. W Diablo nikt się nie czepiał, że Nekromanta nie ma innego scenariusza niż, np. palladyn. ;] W RE jest poprostu przybliżony motyw "choose a player", więc nie szukajamy jakiś nadzwyczajnych różnic.
2. Decyzja programistow.
3. Ta...zgadzam się.
4. A moim zdaniem dobrze. Praktycznie w każdej częsci RE było to samo. Wirus, wypadek, zombie, potwory też sie powtarzaly. Dla mnie to jest super, ale warto było coś zmienić.
Ostatnio zmieniony pt 12 cze, 2009 przez StPaul, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Punk
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Zauważ jednak, że dwójka pozoruje to, że nasze postaci działają równolegle w stosunku do siebie (stąd scenariusze A i B). Mimo to część czynności się powtarza, co trochę burzy ten obraz. W jedynce było inaczej, bo dostawaliśmy niemal odrębne scenariusze (druga postać trafiała do więzienia, podczas gdy my penetrowaliśmy mansion)
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe (ogólne) dyskusje o serii”