Niejasności, dziwy, głupie
- RoboticFreeze
- Posty: 334
- Rejestracja: sob 11 sie, 2007
- Lokalizacja: Wrocław
Niejasności, dziwy, głupie
Wiem, że to jest w wielu tematach, ale można to tutaj zgrupować, rożne niejasności, głupie i dziwne rzeczy (marvin, zombi za szybą itp.) przyda się ten temat.
Dla mnie głupie jest to, że każda seria kończy się w labolatorium lub bliskie okolice. Nie mogła się 3 zakończyć np. że jill i carlos uciekają samochodem, motorem lub coś w tym stylu z miasta? Po zdobyciu wszystkiego z labolatorium możnaby było "pozwiedzać" jeszcze miasto i znaleść motor, samochód "na chodzie".
nawet re gaiden kończy się na łodzi podwodnej, czyli pływającego labolatorium
Dla mnie głupie jest to, że każda seria kończy się w labolatorium lub bliskie okolice. Nie mogła się 3 zakończyć np. że jill i carlos uciekają samochodem, motorem lub coś w tym stylu z miasta? Po zdobyciu wszystkiego z labolatorium możnaby było "pozwiedzać" jeszcze miasto i znaleść motor, samochód "na chodzie".
nawet re gaiden kończy się na łodzi podwodnej, czyli pływającego labolatorium
-
- Posty: 860
- Rejestracja: śr 07 lut, 2007
- Lokalizacja: Internet :)
- RoboticFreeze
- Posty: 334
- Rejestracja: sob 11 sie, 2007
- Lokalizacja: Wrocław
no właśnie w 3 filmik by trzymał w napięciu, oni uciekają, za nimi wybuch, a capcom lubi robić "kuku" więc nie wiadomo by było, czy by uciekli czy by ich zdmuchnęło, a jak by ich wywaliło w powietrze to czy przeżyją czy nie
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2007 przez RoboticFreeze, łącznie zmieniany 1 raz.
- RoboticFreeze
- Posty: 334
- Rejestracja: sob 11 sie, 2007
- Lokalizacja: Wrocław
Mnie głównie denerwują mody w re Głupie jest że na koncu paru resów załancza sie samodestrukcja, ile razy mozna to samo klepac...
Re0 - biały garnitur z jakimis wygibasami głownego bad buy'a
Re remake - Niesmiertelna Lisa
Re1 - musze pomyslec
Re2 - Kusza, Sherry i klimat
Re3 - Jest za krótka i od dawna za łatwa (ale z tym sie moge przyczepisc do kazdego resa)
Re4 - Gdzie zgniłe mięcho? Salazar, ''co to nie Leon''
Re:cv - Steve! Muzyka miejscami denna i taka bleee, skaszanili wygląd Clairie w grze, tyrant z kulami na koncach rąk, huntery na wezwanie skanerów, pedał Ashford
Re:outbreake - inventory, IDIOTYCZNE gadanie postaci!! Na dodatek gubią sie i zabieraja sprzed nosa wazne itemy O wyglądzie niektórych przeciwników lepiej nie wspominać
Re: gun survivor - hehe, udam że w to nie grałem
Pozniej cos dopisze napewno, bo tak ciezko z pamieci wyciagać tyle rzeczy
Re0 - biały garnitur z jakimis wygibasami głownego bad buy'a
Re remake - Niesmiertelna Lisa
Re1 - musze pomyslec
Re2 - Kusza, Sherry i klimat
Re3 - Jest za krótka i od dawna za łatwa (ale z tym sie moge przyczepisc do kazdego resa)
Re4 - Gdzie zgniłe mięcho? Salazar, ''co to nie Leon''
Re:cv - Steve! Muzyka miejscami denna i taka bleee, skaszanili wygląd Clairie w grze, tyrant z kulami na koncach rąk, huntery na wezwanie skanerów, pedał Ashford
Re:outbreake - inventory, IDIOTYCZNE gadanie postaci!! Na dodatek gubią sie i zabieraja sprzed nosa wazne itemy O wyglądzie niektórych przeciwników lepiej nie wspominać
Re: gun survivor - hehe, udam że w to nie grałem
Pozniej cos dopisze napewno, bo tak ciezko z pamieci wyciagać tyle rzeczy
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Masę jest różnych głupot w serii, ale tak to już bywa w tego typu grach.
Pierwsze co mi przyszło do głowy, to właśnie motyw ucieczki z Raccoon śmigłowcem. Po wybuchu atomówki impuls elektromagnetyczny, sprowadziłby tę maszynę natychmiast na ziemię, nawet gdyby byli już w sporej odległości od epicentrum O promieniowaniu już nie wspomnę
Pierwsze co mi przyszło do głowy, to właśnie motyw ucieczki z Raccoon śmigłowcem. Po wybuchu atomówki impuls elektromagnetyczny, sprowadziłby tę maszynę natychmiast na ziemię, nawet gdyby byli już w sporej odległości od epicentrum O promieniowaniu już nie wspomnę
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
- Barry Norris
- Posty: 828
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
- Lokalizacja: Danzig
bodek pisze:Ostatni odcinek ‘’onlinenowego komiksu residentowego’’ wskazał nam jedną dziwną a nawet głupią rzecz. Właśnie, dlaczego komisariat ,kiedyś muzeum, nie posiada żadnej toalety? Bardzo dziwna sprawa, jest schowek na miotły a nie ma kibla
Bo policjant ma pracować, a nie zajmować się głupotami
Mnie w jedynce z kolei uderzyła mała liczba sypialni... W Mansion nie było niemal miejsca do spania (jedna sypialnia na piętrze i to chyba wsio). No i skoro już się tego kibla uczepiliście - w tak wytwornej rezydencji jest tylko jedna toaleta? Oj... Trochę mało. Choć w takim Wersalu ludzie załatwiali swe potrzeby w pokojach, po kątach - tak przynajmniej twierdzi mój nauczyciel historii, a on się raczej zna na rzeczy, bo nawet we francuskim zakonie rycerskim się udziela.
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Dla mnie głupie było:
1. Robienie dwa razy tych samych rzeczy w RE 2, najpierw Leonem, a potem Claire. Widać twórcom zabrakło pomysłów na zagadki.
2. Zmutowany Steve, wyglądał jak postać z jakiegoś rpg .
3. Jill po zatruciu przez Nemka leży nieprzytomna przez 2-3 dni, ale nie zmienia się w zombie. W dodatku Carlos przez ten czas nic nie robi, dopiero potem nagle się budzi i o dziwo znajduje lekarstwo w znajdującym się tuz obok szpitalu.
4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.
1. Robienie dwa razy tych samych rzeczy w RE 2, najpierw Leonem, a potem Claire. Widać twórcom zabrakło pomysłów na zagadki.
2. Zmutowany Steve, wyglądał jak postać z jakiegoś rpg .
3. Jill po zatruciu przez Nemka leży nieprzytomna przez 2-3 dni, ale nie zmienia się w zombie. W dodatku Carlos przez ten czas nic nie robi, dopiero potem nagle się budzi i o dziwo znajduje lekarstwo w znajdującym się tuz obok szpitalu.
4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.
Ostatnio zmieniony wt 09 cze, 2009 przez Szakal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Ja też uważam że jest bardzo dużo gier które nie są w 100% dopracowane ale RE ma dużo błędów .Mnie bardzo denerwowała nieśmiertelna Lisa,ale na szczęście można było ją chociaż na chwilę powalić .Jeszcze do komisariatu,faktycznie nie było żadnego kibla to co musieli w gacie xD .Dla mnie głupie właśnie jest to że w wielu częściach zakończenia są słabe bądź krótkie szczególnie w RE5,spodziewałem się czegoś więcej jak na tą część .No i dużo dużo jest jeszcze głupich rzeczy które są w naszym RE tylko nie mogę sobie skojarzyć .
Ps3Centerbloog.pl
Szakal pisze:Dla mnie głupie było:
1. Robienie dwa razy tych samych rzeczy w RE 2, najpierw Leonem, a potem Claire. Widać twórcom zabrakło pomysłów na zagadki.
2. Zmutowany Steve, wyglądał jak postać z jakiegoś rpg .
3. Jill po zatruciu przez Nemka leży nieprzytomna przez 2-3 dni, ale nie zmienia się w zombie. W dodatku Carlos przez ten czas nic nie robi, dopiero potem nagle się budzi i o dziwo znajduje lekarstwo w znajdującym się tuz obok szpitalu.
4. Zastąpienie w RE4 zombie Plagą.
1. Dziwny argument. Tak samo mamy w RE1. Poprostu masz dwie postacie do wyboru. W Diablo nikt się nie czepiał, że Nekromanta nie ma innego scenariusza niż, np. palladyn. ;] W RE jest poprostu przybliżony motyw "choose a player", więc nie szukajamy jakiś nadzwyczajnych różnic.
2. Decyzja programistow.
3. Ta...zgadzam się.
4. A moim zdaniem dobrze. Praktycznie w każdej częsci RE było to samo. Wirus, wypadek, zombie, potwory też sie powtarzaly. Dla mnie to jest super, ale warto było coś zmienić.
Ostatnio zmieniony pt 12 cze, 2009 przez StPaul, łącznie zmieniany 1 raz.
Stay Punk
- Barry Norris
- Posty: 828
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
- Lokalizacja: Danzig
Zauważ jednak, że dwójka pozoruje to, że nasze postaci działają równolegle w stosunku do siebie (stąd scenariusze A i B). Mimo to część czynności się powtarza, co trochę burzy ten obraz. W jedynce było inaczej, bo dostawaliśmy niemal odrębne scenariusze (druga postać trafiała do więzienia, podczas gdy my penetrowaliśmy mansion)
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów