Ekskluzywne patenty i zmiany w gameplay'u

Rozmowy o serii Resident Evil na tematy nie pasujące do pozostałych for
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Ekskluzywne patenty i zmiany w gameplay'u

Post autor: WESKER-DL »

Wpadłem na pomysł założenia tego tematu po ponownym ograniu serii Resident Evil od Re0 do Re5. Temat jednak będzie sie kręcił wokół takich części jak: RE0, Remake/RE1, RE2, RE3, RECVX. Co raz mniej tematów, które mogą zaciekawić zarówno starych Fanów serii jak i nowych i w sumie sie nie dziwię bo już większość topic'ów zostało wyeksploatowanych. Capcom jako jeden z Moich ulubionych Developerów praktycznie do każdej części Resident Evil dodawał nowe rzeczy niejednokrotnie pozbawiając kolejnych tych samych patentów Vide skrzynia w RE0, która oprócz tej części nie pojawiła się w żadnej innej i na tym chciałbym sie skupić ale nie tylko, również kilka zmian gameplay'u warto odnotować, które były ciągniete przez kilka częśći. Wiadomo nie zawsze można zapamiętać wszystko samemu także prosiłbym was o pomysły, których ja nie zawarłem a wszystkie zostana automatycznie zaaktualizowane w pierwszy poście tego tematu. Ok a więc zaczynamy:

1. Skrzynia (przechowalnia przedmiotów)

+ RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

- RE0

2. Broń w obu rękach.

+ RECVX

- Remake, RE1, RE2, RE3


3. Odbicie noża od ściany (charakterystyczna animacja)

+ RE2, RE3, RECVX

- RE0, RE1, Remake

4. Możliwośc tworzenia amunicji (specjalne pojemniki z prochem)

+ RE3, RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2

5. Sub-Boss ścigający nas przez większość czasu w grze ( MrX, Nemesis)

+ RE2, RE3

- RE0, Remake, RECVX

6. Brak możliwości mieszania ziół (jedyna postać, która nie miała takiej możliwości to Billy Coen)

+ RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

- RE0

7. Możliwość wywarzenia drzwi przez Zombie (w trakcie gry a nie na animacji nawet na enginie gry vide RE3)

+ Remake

- RE1, RE2, RE3, RCVX

8. Kooperacja na jednym ekranie

+ RE0, RE1, Remake, RE2

- RE3, RECVX

9. Sterowanie druga postacia za pomocą jednego pada

+ RE0

- RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

10. Nieskończona ilość atramentu w Ink Ribbon

+ RE3 (Easy Mode)

- RE0, RE1, Remake, RE2, RECVX

11. Examine Item czyli oglądanie przedmiotów w Inwentarzu w formie 3d

+ RE0, RE1, Remake, RECVX

- RE2, RE3

12. Defensywna samoobrona z użyciem broni

+ Remake

- RE0, RE1, RE2, RE3, RECVX

13. Duże donice z ziołami

+ Remake, RE2, RE3, RECVX

- RE1, RE0

14. Dwu kolorowe donice z ziołami (Brązowa i Jasno brązowa)

+ RE3

- RE0, RE1, Remake, RE2, RECVX

15. Obrót o 180 stopni

+ RE3, RECVX, RE0, Remake

- RE1, RE2

16. Pociski B.O.W (tylko jednen rodzaj w serii)

+ RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2, RE3

17. Środowisko 3d

+ RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2, RE3

18. Uniki przed Zombie [przyp. Deus Ex]

+ RE3

- RE0, Remake, RE1, RE2, RECVX

19. Automatyczne namierzanie [przyp. Deus Ex]

+ RE0, Remake, RE2, RE3, RECVX = RE1 PC =

- RE1

20. Kobiety Zombie

+ RE2, RE3

- RE0, RE1, Remake, RECVX (no tu Alexii chyba nie wliczymy ;))

21. Możliwość grania nieuzbrojoną postacią (Sherry Birkin) [przyp. Deus Ex]

+ RE2

- RE0, Remake, RE1, RE3, RECVX

22. Start gry bez broni palnej (Chris Redfield oraz Claire Redfield) [przyp. Arek i WESKER-DL]

+ RE1, Remake, RECVX

- RE0, RE2, RE3

23. Miejsce akcji: Raccoon City lub okolice (Arklay Mountains) [przyp. Deus Ex]

+ RE0, RE1, RE2, RE3, Remake.

- CV

24. Strach, napięcie oraz powolne wchodzenie na kolejny teren (bijące serce, wibracje pada na animacji przechodzenia do kolejnego pomieszczenia)

+ RECVX

- RE0, Remake, RE1, RE2, RE3

25. Możliwość strzelania w trybie FPS, widoku z pierwszej osoby (tylko CV ma taką możliwość - snajperka Alfreda i Linear Launcher ). [przyp. Deus Ex]

+ RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2, RE3

26. Podczas gry dochodzi (lub może dojść) do zarażenia bohatera trucizną, której nie można wyleczyć niebieskim ziołem i inną postacią musimy wtedy iść po serum(CV, RE1, Remake, RE2, RE3) [przyp. Deus Ex / WESKER-DL]

+ RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

- RE0


27.W pewnym momencie gry możemy zwiększyć sobie pojemość ekwipunku (kolejno w CV: plecak w łodzi podwodnej;w RE3 prezent dla Jill od Carlosa "Jill, what design? " i jeszcze w RE2 w jednym z magazynów w szafie) [przyp. Deus Ex / WESKER-DL]

+ RE2, RE3, RECV

- RE0, RE1, Remake

28. Mozliwośc trzymania zapalniczki w formie Equip

+ RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2, RE3

29. Ekran wyboru akcji, który miał wpływ na dalsza fabułę gry [przyp. Necraria / Mr. Zombie]

+ RE3, RE1, Remake

- RE0, RE2, RE3, RECVX

30. Postać nie może wejśc na schody bez wciśnięcia przycisku akcji [przyp. Pinek]

+ RE1, RE2, RECVX

- RE0, RE3, Remake

31. Mixowanie/używanie przedmiotów prosto z ziemi (bez ich podnoszenia) [przyp. Pinek]

+ RE0

- RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

32. Stan zdrowia wpływa na animację poruszania się postaci. [przyp. Mr.Zombie]

+RE2, RE3, RECVX, RE0, REmake

-RE1

33. Przeciwnicy różnego rodzaju w jednym pomieszczeniu. [przyp. Mr.Zombie i WESKER-DL]

+ RE3, RE0

- RE1, RE2, Remake, CVX


34. Crimson Heady (Palenie Zombie)[przyp. Mr.Zombie]

+ REmake

- RE1, RE2, RE3, Zero, CVX

34. Przedmioty potrafiące zająć dwa sloty w ekwipunku. [przyp. Mr. Zombie]

+RE2, RE Zero, CVX

-RE1, RE3, REmake

35. Elementy otoczenia, które można wykorzystać w walce z przeciwnikami.[przyp.MrZombie]

+ RE3, RECV

- RE1, RE2, REmake, RE0

36. Upgrade bądź składanie broni w czasie gry. (chciałem to już dać jako jedną pozycję) [przyp. Mr. Zombie / WESKER-DL]

+ RE2, RE3, RECVX, RE0

- RE1, REmake,

37. Zapping system (czynności wykonywane przez jednego bohatera wpływają na późniejszą grę innym bohaterem)[przyp. Mr.Zombie]

+RE2, RECV

-RE1, REmake, RE0 (tu jest ciągły co-op, więc to się nie liczy )

38. Część w której gracz decyduje czy jakaś postać zginie czy nie. [przyp. [RONIN] / WESKER-DL]

+ RE1, Remake, RE3, RECVX
- RE2, RE0

39. Występowanie wytrychu. [przyp. Adam555 / WESKER-DL]

+ RE1, Remake RE2, RE3, RECVX

- RE0

40. B.O.W. który może przeskoczyć na piętro niżej lub wskoczyć na piętro [przyp. Pinek / WESKER-DL]

+ Re1, Remake, RE3, RECVX

- RE2, RE0

41. Różne sposoby na uśmiercenie postaci drugo planowej [przyp. Pinek / WESKER-DL]

+ RE1, Remake, RE2, RE3, RECVX

- RE0

42. First Aid Kit [przyp. Pinek - WESKER-DL]

- Remake

- RE0, RE1, RE2, RE3, RECVX

43. RE:0 ruchoma praca kamery. [przyp. Pinek]

+ RE0

- RE1. Remake, RE2, RE3, RECVX

44. Kanoniczny tryb dodatkowy (The 4th Survivor) [przyp. Daaamin]

+RE2

-RE0,RE1,REmake,RE3,RECVX

45.Zmiana wyglądu bohatera w trakcie rozgrywki (nie jestem pewny, czy było to tylko w RE2. Nie chodzi tu o dodatkowe stroje!) [przyp. Daaamin]


+RE2,RE3

-RE0,RE1,REmake,RECVX

46. Intro, w którym nie występował (nie liczą się zdjęcia) główny bohater/bohaterka gry (filmik FMV) [przyp. Daaamin / Deus Ex]

+RE3

-RE0,RE1,REmake,RE2,RECVX

47. Przeciwnicy przechodzący przez drzwi, lub mogący przebić ścianę (Nemesis, Mrs. X i zombie w REmake, Gulp Worm oraz GraveDigger) [przyp. Daaamin / WESKER-DL]

+REmake, RE2, RE3

-RE0,RE1,RECVX

48. Intro i outro z żywymi aktorami [przyp. Daaamin]

+RE1

-RE0,REmake,RE2,RE3,RECVX

49. Walka z żywym człowiekiem [przyp. Daaamin]

+RE3

-RE0,RE1,REmake,RE2,RECVX

50. Tylko jeden scenariusz [przyp. Daaamin]

+RE0,RE3

-RE1,REmake,RE2,RECVX

51. Więcej niż jeden główny bohater/bohaterka [przyp. Daaamin]

+RE0,RE1,REmake,RE2,RECVX

-RE3

52. Więcej niż jeden scenariusz dla jednej postaci [przyp. Daaamin]

+RE2

-RE0,RE1,REmake,RE3,RECVX

Tryb dodatkowy, w którym można odblokować dodatki do głównej gry [przyp. Daaamin / Deus Ex]

+RE3, RE0

-RE0,RE1,REmake,RE2,RECVX
Ostatnio zmieniony śr 19 sty, 2011 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 23 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Już dodałem 2 punkty, z zapalniczką to różnie bywało więc nie dodawałem, w CV np. można było ją zostawić Rodrigo, w RE2 w sumie w scenariuszu Claire, dziewczyna nie posiada zapalarki. Idea tematu ma właśnie zachęcać do zagladania w odmęty serii i ma na celu zaciekawienie starych jak i nowych Fanów charakterystycznymi patentami

PS. Dobre z tą nie uzbrojoną postacią, RE4 nie wliczałem w temat więc pozostaje tylko jeden Resident ;)
Ostatnio zmieniony wt 04 sie, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem ideę tego tematu, ale bez wątpienia jest ciekawy.

Myślę, że możesz dodać np. uniki przed zombiakami (są np w RE3 a w Remake, RE2 i CV wydaje mi się, że nie ma), automatyczne namierzanie (na pewno jest w REmake, CV, RE2, RE3, Zero natomiast w RE1 nie wiem bo nie grałem). Albo tak mi jeszcze przyszło do głowy - w niektórych Resach (CV, Remake, RE2) zapalniczka, przedmiot osobisty jest w osobnym miejscu w ekwipunku - nie można jej się pozbyć, zaś np w RE3 w można ją bez problemów zostawić w skrzyni.

O, albo co powiesz jeszcze na to: rozgrywka nieuzbrojoną osobą - Sherry w RE2, Ashley w RE4, zaś w CV, RE3 i na 90% w Remake nie mamy możliwości zagrać kimś nieuzbrojonym, zawsze nasza postać ma jakąś broń ;).
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Dobra to dopisz,że w RE 1 i remake grając Chrisem startujemy z bronią białą,a w pozostałych częściach mamy już Handgun'a :smiech6: .
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 2 razy.
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Bardzo dobre spostrzeżenie, bez wątpienia jest to ciekawy patent w serii ;).
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Miejsce akcji: Raccoon City lub okolice (Arklay Mountains): RE0, RE1, RE2, RE3, RE Remake.
Jedynie CV rozgrywa się gdzie indziej (bo dzieje się już po zniszczeniu Raccoon ;))

Temat bardzo dobry, niezła zabawa w takie wyszukiwanie - tylko żeby za bardzo nie przekombinować ;).

W sumie w temacie chodzi o to, żeby pokazać jakie wspólne cechy mają ze sobą poszczególne części :rad10: .
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Kolejne dobre spostrzeżenie, Ja jednak dodam w poprzednim Arka, iż w CV również Claire startuje bez broni palnej i oczywiście nie można przekombinować, starajmy się tak dobierać patenty aby były dość charakterystyczne i mogły zaciekawić ;)

PS. Oczywiście zarówno cechy wspólne jak i Ekskluzywne patenty ;)
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Jest już poźno ale się nie poddaję: możliwość strzelania w trybie FPS, widoku z pierwszej osoby - zdaje się że tylko CV ma taką możliwość - snajperka Alfreda i Linear Launcher.

EDYCJA:

WDL - mam jeszcze jedno, trochę dłuższe do wytłumaczenia - w trakcie rozgrywki w RE3 (Jill zarażona przez Nemesisa) Carlos idzie dla niej po lekarstwo, w CV Nosferatu może ale nie musi dojść do zarażenia Claire i wtedy Chris idzie po serum do zbrojowni, w Remake Chris zarażony przez Yawn jest ratowany przez serum przyniesione przez Rebeccę.

Generalnie chodzi o to, że podczas gry w CV, RE3, Remake dochodzi (lub może dojść) do zarażenia bohatera trucizną, której nie można wyleczyć niebieskim ziołem i inną postacią musimy wtedy iść po serum(CV, Remake) (lub Vaccine w RE3)
W RE2 nie kojarzę czegoś takiego, zaś RE:Zero jeszcze nie grałem. Tylko jak to teraz krótko napisać, bo myślę, że jest to naprawdę interesujący motyw ;).
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Widzę że temat krąży wokół CV, Ja przed sekundą przypomniałem sobie o numerze 24 ;) i oczywiście potwierdzam widok Fpp. (jest też do wyboru w Battle Mode)

PS. Jasne że z możliwością zarażenia i późniejszego dostarczenia Vaccine/Serum to dobry motyw, w RE0 nie było takiego manewru ;) a w RE2? Zgrzeszyłeś :rad6: pewnie że był, robiło się specjalny anty gen pod nazwą "Devil" dla Sherry Birkin
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 8 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Ogólnie do większości punktów można dodać RE:UCH

17. Środowisko 3d
Można dodać RE4, RE5, RE:UCH

Brak kontroli nad ruchami postaci poza celowaniem ( ktoś potrafi to ładniej ubrać w słowa, bo ja nie mogłem)
+RE:UCH
-cała reszta serii

Więcej niż jeden upgrade broni.
+RE4, RE:UCH
-0, 1, 2, 3, RE:CVX
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Przeczytaj pierwszy post, brane pod uwagę są tylko starsze części Resident Evil.
- RE0, RE1, RE2, RE3, RECVX

PS. RE4 a juz wogóle UC maja całkowita zmianę gameplay'u i dlatego nie ma sensu ich dodawać
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Necraria
Posty: 1005
Rejestracja: pt 01 cze, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Necraria »

Proponuję dodanie ekranów wyboru akcji obecnych w RE3, które miały ogromny wpływ na dalszą fabułę gry. To wyjątkowa rzecz w serii i bardzo ciekawa :)
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

1. Postać nie wejdzie na schody bez przycisku akcji- RE2 i chyba RE:CVX
2. Mixowanie/używanie przedmiotów prosto z ziemi (bez ich podnoszenia) RE0
3. Zbieranie magazynków a nie paczek z amunicją (handgun z RE Remake)
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Necraria pisze:Proponuję dodanie ekranów wyboru akcji obecnych w RE3, które miały ogromny wpływ na dalszą fabułę gry. To wyjątkowa rzecz w serii i bardzo ciekawa :)
O patrz, taki ważny element ;)

pinek pisze:1. Postać nie wejdzie na schody bez przycisku akcji- RE2 i chyba RE:CVX
RE1 również ale dodaje ;)
pinek pisze: 2. Mixowanie/używanie przedmiotów prosto z ziemi (bez ich podnoszenia) RE0
Miałem to w myślach kiedy grałem ostatnio w RE0 i zapomniałem ;) oczywiście dodane
pinek pisze: 3. Zbieranie magazynków a nie paczek z amunicją (handgun z RE Remake)
Magazynki pojawiały sie również w RECVX, RE1
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

R=Remake


Walki z Bossem w których pomagają (lub też mogą) nam inne postacie ( finał 0 oraz R).

Jeden klucz otwierający dwoje rożnych drzwi (stone and metal object - RE1 oraz R)

First Aid Kit - Remake ( czy jest w 1, nie wiem nie grałem)

Invisible Enemy (tylko R)

Animacja otwierania drzwi, gdy Barry ratuje Jill przed "kanapką" kamera przechodzi przez drzwi parę centymetrów nad podłogą

Różne sposoby na uśmiercenie postaci drugo planowej (Richard Aiken - Wąż: połknięcie w całości, otrucie oraz rekin)

Drzwi które są zamknięte z drugiej strony ( i tu nie jestem pewien czy one występują tylko w 1 i R, czy we wsystkich częściach)

Zabicie przeciwnika nie używając broni/noża/self defens item (np. można porazić prądem rekina itp 1 & R)

B.O.W. który może przeskoczyć na piętro niżej lub wskoczyć na piętro (Hunter; Remake oraz pan z (jedną) długą rączką z CVX (nie pamiętam jak się nazywa)

Samodzielna rozmowa z drugą osobą (nie wiem jak to inaczej nazwać; wiecie wciskacie akcję i oni wtedy zamieniają dwa zdania) 0 & R
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
AdaM555
Posty: 708
Rejestracja: sob 25 sie, 2007
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: AdaM555 »

Nie zuważylem jednej rzeczy (przeczytałem pobierznie i mogło mi umknąć).
Hm... Występowanie wytrychu, tego chyba nie było w każdej odsłonie?...
Przepraszam za swoje opowiadania. Młody byłem :)
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Nie ;) o ile pamiętam na 99% wygląda to tak:

+ RE1, Remake RE2, RE3, RECVX

- RE0
pinek pisze:R=Remake


Walki z Bossem w których pomagają (lub też mogą) nam inne postacie ( finał 0 oraz R).
Jeszcze tylko kwestia czy chodzi ci o ostatniego Boss'a?

pinek pisze: Jeden klucz otwierający dwoje rożnych drzwi (stone and metal object - RE1 oraz R))
Tutaj nie bardzo rozumiem
pinek pisze: First Aid Kit - Remake ( czy jest w 1, nie wiem nie grałem)
Dodaje I stwierdzam iż w RE1 nie było takich pakietów ;)
pinek pisze: Invisible Enemy (tylko R)
Jakby nie patrzeć to troche bez sensu, gdyż za przykład mógłby równiez słuzyć każdy odrębny tryb w grze.
pinek pisze: Animacja otwierania drzwi, gdy Barry ratuje Jill przed "kanapką" kamera przechodzi przez drzwi parę centymetrów nad podłogą
Takie animacje sa tez w innych częściach, w sumie nie bardzo to pasuje, pamiętasz w RE2 kiedy otwieraliśmy drzwi a na animcji czerni pojawiły sie Zombie? W CV puka serduch i jest pocieta animacja otwierania
pinek pisze: Różne sposoby na uśmiercenie postaci drugo planowej (Richard Aiken - Wąż: połknięcie w całości, otrucie oraz rekin)
RE2 - Anette, RE3 - kilka postaci z oddziału UBCS vide Nicholai (zestrzelenie w helikopterze, zabicie przez Nemesis'a), RECV - Rodrigo. Jedynie w RE0 nie pamiętam więc pod punkt dodaje a jak ktoś przypomni o RE0 zdejmę.
pinek pisze:
Drzwi które są zamknięte z drugiej strony ( i tu nie jestem pewien czy one występują tylko w 1 i R, czy we wsystkich częściach)
Wszystkie
pinek pisze:
Zabicie przeciwnika nie używając broni/noża/self defens item (np. można porazić prądem rekina itp 1 & R)
RE3 - choćby jeden z wyborów - smażenie Zombie przy siatce, porażenie prądem Grave Digger'a, RE0 - ostatni Boss i światło, RE2 - nie pamiętam RECVX - nie pamiętam. W tym przypadku niech więcej osób się wypowie.
pinek pisze:
B.O.W. który może przeskoczyć na piętro niżej lub wskoczyć na piętro (Hunter; Remake oraz pan z (jedną) długą rączką z CVX (nie pamiętam jak się nazywa)
Bandersnatch ;), RE3 - wyskok huntera z wody na most, B.O.W to jakby nie patrzeć też Nemesis, który skacze tu i tam ;) w RE2 i RE0 nie kojarzę (małpy występowały raczej na równym podłorzu), punkt dodaje, najwyżej sie zmieni.
pinek pisze: Samodzielna rozmowa z drugą osobą (nie wiem jak to inaczej nazwać; wiecie wciskacie akcję i oni wtedy zamieniają dwa zdania) 0 & R
We wszystkich była taka opcja
Ostatnio zmieniony czw 06 sie, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

WESKER-DL pisze:
pinek pisze:R=Remake


Walki z Bossem w których pomagają (lub też mogą) nam inne postacie ( finał 0 oraz R).
Jeszcze tylko kwestia czy chodzi ci o ostatniego Boss'a?
Tak, o ostatniego, ale chodzi mi o patent w którym dwoje (lub więcej) postaci biegają po arenie i walczą z bossem (tak jak ma to miejsce w 0 i R, czy w 1 też, to juz nie wiem), a nie gdzie np. Ada (??!!) rzuca Leonowi rakietnice.
ja pisze: Jeden klucz otwierający dwoje rożnych drzwi (stone and metal object - RE1 oraz R))
Przemyślałem to - faktycznie bez sensu. Mam za duży bajzel w głowie, muszę coś z tym zrobić
WESKER-DL pisze:
pinek pisze: Animacja otwierania drzwi, gdy Barry ratuje Jill przed "kanapką" kamera przechodzi przez drzwi parę centymetrów nad podłogą
Takie animacje sa tez w innych częściach, w sumie nie bardzo to pasuje, pamiętasz w RE2 kiedy otwieraliśmy drzwi a na animcji czerni pojawiły sie Zombie? W CV puka serduch i jest pocieta animacja otwierania
Chodziło mi o samą wysokość kamery - zawsze jest na tej samej wysokość (animacja otwierania drzwi), a w tej scenie jest zdecydowanie niżej.
WESKER-DL pisze:
pinek pisze:
Zabicie przeciwnika nie używając broni/noża/self defens item (np. można porazić prądem rekina itp 1 & R)
RE3 - choćby jeden z wyborów - smażenie Zombie przy siatce, porażenie prądem Grave Digger'a, RE0 - ostatni Boss i światło, RE2 - nie pamiętam RECVX - nie pamiętam. W tym przypadku niech więcej osób się wypowie.
Moim zdanie boss w RE:0 ostatecznie ginie od kuli, światło go tylko zajmuje na chwilę.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

RE:0 praca kamery. Zwykle kamera zmienia swój kąt, a w 0 jest parę takich miejsc (chyba 2) gdzie kamera nie zmienia kąta a przesuwa się z lewa na prawą. Na pewno ma to miejsce w holu głównym Training Facility
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

28. Mozliwośc trzymania zapalniczki w formie Equip

+ RECVX

- RE0, RE1, Remake, RE2, RE3
W Formie Equip ? Czyli na stałe w Ekwipunku ? Jeśli tak, to Chis w Remaku ma ją na stałe.
Nie bardzo rozumiem.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Chodzi o to, że Claire i Chris mogą trzymać zapalniczkę w dłoni zamiast broni ;D.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe (ogólne) dyskusje o serii”