Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Rozmowy o serii Resident Evil na tematy nie pasujące do pozostałych for
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

Niestety znowu olałeś Steva!Ciągle nie wiadomo jakim sposobem,skąd i po co właściwie jest Steve(po za tym,że robi rozpierduchę :rad1: )
sęk w tym że napisałem o tym, wystarczyło przeczytać ten fragment ;) :
Rozdział 7 i 8
W między czasie gra przenosi nas i kierujemy poczynaniami Claire, która musi walczyć z Adą, cały pojedynek w walce wręcz odbywa się poprzez sekwencje QTE, po udanym pojedynku Claire dowiaduje się od Ady co się stało ze Stevem i dlaczego jest tutaj ( w krótkiej retrospekcji, cofamy się do wydarzeń po CV gdzie Steve jest obiektem badań, jak dostaje się w posiadanie Ady oraz do wydarzeń zaraz przed wybuchem epidemii w Paryżu gdzie Claire i Kevin napotykają Steve'a podczas próby ucieczki z siedziby Sante), ponad to udaje się jej odebrać broń Ady ( ta w wyniku nieuwagi Claire daje jednak radę jej zbiec) i rusza śladem Sherry. W między czasie Claire przebiega mniej więcej po tych samych lokacjach co Sherry z paroma wyjątkami otóż nie trafia do pokoju Andrea’i. W pewnym momencie napotyka na pomieszczenie chronione przez dwóch Tyrantów klasy „Ivan”. Po pokonaniu ich Claire w końcu trafia do kompleksu ewakuacyjnego, tam jednak po raz kolejny „Ivany” atakują, jedynym sposobem na ich pokonanie jest użycie paru beczek z łatwopalnymi substancjami. Walka powoduje drobne eksplozje w pewnym momencie siła wybuchu odrzuca Claire na ścianę i ta traci przytomność...
A co jeśli wybierzemy wariant A?TO znaczy,że Sherry ciągle ma preparat.A co na to Ada?Dopisz jak to widzisz(jeśli masz ochotę oczywiście)
Fakt, ale cóż, może innym razem jak przyjdzie mi coś do głowy, jeśli tak to coś napiszę.

EDIT:
QuadraxiS pisze:.Postaram się do końca tygodnia coś skrobnąć. Potem ściągają mi gips i przyjdzie mi wrócić do pracy-w mordę!
O, no to czekam, z ciekawością na to co Ci jeszcze wpadnie do głowy w Twojej wersji i szybkiego powrotu do zdrowia życzę ;)
Ostatnio zmieniony pn 04 sty, 2010 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
QuadraxiS
Posty: 192
Rejestracja: śr 09 gru, 2009
Lokalizacja: Terra Incognita

Post autor: QuadraxiS »

Fakt,było późno i przeoczyłem tego Steva.Chciało by się trochę więcej szczegółów na temat jego powrotu,ale to nie są zawody(a są?),więc nie będę się czepiał.Jest naprawdę dobrze!Teraz postaram się odnieść do pozostałych wersji np:Diadema.Tylko przeleciałem(o kurde :smiech5: )wzrokiem,ale rozstrzał lokalizacyjny zaintrygował mnie.Edmonthon,Tokio...Postaram się do końca tygodnia coś skrobnąć.Potem ściągają mi gips i przyjdzie mi wrócić do pracy-w mordę! :rad10:
Never get into argument with an idiot,because they'll bring you down to their level and then beat you with experience.
Awatar użytkownika
Master Miller
Posty: 74
Rejestracja: wt 02 lut, 2010
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Master Miller »

1. Akcja: Południe Polski - bliżej nieokreślone tereny
2. Bohaterowie:
Którymi gramy:
Jurek "Kiler" Owicz - morderca na zlecenie. Dostał za zadanie dowiedzieć się co tu się dzieje. W kontakcie ze swoim pracodawcą, który się podaje za różne postacie z gier (np. Mr. X, Lara, Diablo itp.)
Nataly Huoston - agentka FBI przekupiona przez Fox Umbrella Inc. - nową korporację pokroju Umbrelli. Ma za zadanie wykraść nowego wirusa (FTG) dla rządu USA. Fox Umbrella chce to wykorzystać do zainfekowania Waszyngtonu.

Których spotykamy:
Dr. K4R5 - pani doktor która ukrywa się za ekranem komputera i maską. Spotykamy ją parę razy ale nie możemy jej nic zrobić. Przewodzi badaniom nad FTG.

Leon S. Kennedy - agent USA został pojmany i poddany brudnym eksperymentom. Nie wygląda najciekawiej ale pomaga w końcowym etapie gry.

Ashley Graham - nie porozmawiamy z nią. Córka byłego prezydenta USA. Wraz z tatusiem spotykamy ją już martwą i zmutowaną na stole, gdzie dokonano na niej sekcji. W pewnym momencie wstaje jej się i musimy dziecinkę ubić.

Dominik "Korba" Bielecki - maniak P-90. Zwerbowany przez Fox Umbrella do obrony placówki. Po awarii w placówce większość jego załogi ginie. Tych, którzy przeżyli, będziemy musieli zabić. Szcwany boss. Strzela z dwóch P-90 naraz, w dodatku rzuca granatami jak maniak.

Przewidziane są trzy zakończenia. Bohaterami gramy "na zmianę" (kilka etapów tym, kilka tamtym. W kratkę).

3.
I.Zwykły zombie
II. Sprytny zombie (takie bystrzejsze i szybsze od tych z REIV i V)
III. Pieski
IV. Lickery
V. Ptakostwory (takie wielkie ala pterodaktyle ze złymi zamiarami)
VI. Reproduktor (znany z IV, tutaj praktycznie niezniszczalny - wchłania przedmioty i ciała, dzięki którym się regeneruje)
VII. Wielkie węże
VIII. Zmutowane Pająki
IX. Gigantyczne Szczury
X. żołnierze Bieleckiego
XI. Zautomatyzowany Robot Ochronny "ERGO" (takie wielkie, powolne, ale i niebezpieczne bydle).
XII. Rosiczki (przerośnięte rośliny. W sumie nic groźnego)
XIII. Wallbeast (pełzające gówno, które ciężko zobaczyć gdyż ma właściwości kameleona. Łatwo ubić, o ile ono nas szybciej nie ubije. Bardzo małe).

4. Ashley (1 raz)

Bielecki (1 raz)

Helikopter Hind-D (2 razy)

Zombie Fight (1 raz - etap, na którym walczymy na pięści z zombie wspinającymi się po wieży, na której utknęliśmy. musimy ich zrzucać z wieży ;P)

Big Mama (wielkie, grube, zmutowane badziewie, które spotykamy w wiosce. 1 boos. 1 raz)

Cerber (trójgłowy piesek. Drugi boss. Spotykamy w lesie. 1 raz)

Adham (1 raz. Zabójca najęty przez Fox Umbrella do zabicia Owicza. W walce z nim mamy tylko pięści, on zaś shotguna).

To wszyscy bossowie. Gra bardziej stawiałaby na fabułę i zagadki, oraz elementy zręcznościowe.

5.

Polski rząd zostaje przekupiony przez Fox Umbrella by mogli na terenie południowej polski przeprowadzać swoje eksperymenty. Rząd USA o tym się dowiaduje rok po całej akcji. Wysyłają agenta, który zostaje przekupiony. Pewna tajemnicza persona najmuje polskiego zabójcę rosyjskiego pochodzenia by zbadał sprawę. Z czasem dostaje nowe cele.

6. Resident Evil: Fox Umbrella

7. Normal, Insane oraz Grylls Survival (znacie Bear Gryllsa? :D Mielibyśmy nóż i pistolet :D TYLKO)

8. Info:
Kamera zza ramienia, jak w RE4. Szybsze ruszanie celownikiem.
Bronie: (brak możliwości ulepszania)
Pięści (:D)
Survival Knife
Glock 17
Desert Eagle
SPAS-12
MGL-140
P-90
AKS-7u
Laser Gun (do wykańczania Reproduktora)
Granat Odłamkowy
Granat Dymny
Granat Zapalający

Ograniczone medykamenty - trzeba uważać na zdrowie!
Rzadko występująca odtrutka na FTG - jedno ugryzienie, zadrapanie i jesteśmy zatruci! Po pewnym czasie zmieniamy się i mutujemy. Zanim zmutujemy przez pewien czas mamy też plusy (większa wytrzymałość, precyzja, siła).

Ekwipunek ograniczony ciężarem ekwipunku (możemy mieć nawet 5 MGL-140, pod warunkiem, że postać to uniesie)

Możliwość mieszania roślinek (zatruwanie pocisków, tworzenie odtrutki, medykamentów? no problemo!)

Możliwość skradania się

Ograniczony czas gry - 26h - czas do sterylizacji miejsca przez specjalne jednostki terminatorowo-podobne.

Chyba zrobię DesignDoc... Co o tym myślicie? ;P

PS.
Napisałem to w 15 minut niewiele się zastanawiając :P moze to rozbuduje.
Ostatnio zmieniony śr 03 lut, 2010 przez Master Miller, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Arc »

[SPOILERY] !!!!!

Diadem w swoim pierwszym poście w tym temacie w Twoim pomyśle na Residenta na swój sposób przewidziałeś kilka rzeczy, które się potem w RE pojawiły :rad10:

np.

"licker potrafi stać się niewidzialny na krótką chwilę"

Dokładnie jak Huntery w RE Revelations :)



"Boss - doktor Cameron, pani naukowiec znana z BioHazard 4D Executer. Potrafi przenosić swoją jaź z jednej żywej istoty na drugą. Śmiertelnie niebezpieczna i nieuchwytna."

W RE Revelations 2 Alex Wesker próbowała przenieść swoją jaźń do Natalii.



"huntery tworzące swój hologram, przez co nie wiemy którego atakować (który jest prawdziwy)"

i znowu RE Revelations i walka z finałowym Bossem :)



"Boss - Nicholai we własnej osobie jako tyrant potrafiący zmutować i powrócić do rzeczywistego wyglądu."

Dla odmiany RE 6. Simmons w walce chyba na pociągu mutował w jakieś wielkie paskudztwo po czym na chwilkę wracał do swojej ludzkiej postaci.


Powinieneś współpracować z Capcom'em :rad5:
Obrazek
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Deus Ex »

Bo Diadem czuje Residenta jak mało kto :)
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Arc »

Zauważyłem, i chwała takim graczom za to :) Dzięki nim "interes" nie umiera :)

Chociaż przyznam, że forum mocno mnie rozczarowało, liczyłem na częste posty i żywsze dyskusje a świeci pustkami :placz1:
Nie wiem już sam jak rozruszać to miejsce :zmiesz3:
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: PSKING »

Cóż, czego by nie mówić, dyskusje zawsze toczą się w temacie o nowych ,,produktach" spod szyldu Re. To jest po części problem, bo są to gry ograniczone, które nie są specjalnie długie i po takich dwóch miesiącach nie ma o czym gadać(przynajmniej dla takich nowicjuszy). Nikt specjalnie nie inwestuje w marketing tego miejsca, w tym wypadku jedynym rozwiązaniem jest chyba premiera kilku produkcji w jednym roku.
Zresztą jest też zasada że zwykle w starych tematach, udzielają się starzy użytkownicy. Dyskutować można długo.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Recoil »

Byle nie rozgrzebywać trupów na siłę.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: RVRE »

No właśnie, to w końcu muzeum, patrzymy na wątki jak na eksponaty. Nie ruszać, nie chuchać.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Recoil »

Recoil pisze: wt 12 mar, 2019 Byle nie rozgrzebywać trupów na siłę.
Więc nie dramatyzuj :pff1:
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: RVRE »

Daleko mi do tego. Tak tylko suchar napisałem. Myślałem ze śmiechom nie będzie końca. ;)
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Arc »

Recoil pisze: wt 12 mar, 2019 Byle nie rozgrzebywać trupów na siłę.
A ten post: viewtopic.php?f=36&t=4199&p=101096&sid= ... a8#p101096

?
Trupem nie jest :smiech6:

Lub ten: viewtopic.php?f=37&t=211&p=101044&sid=4 ... a8#p101044

I najnowszy gdzie trzeba dużo uzupełnić w poście "Słownik Resident Evil": viewtopic.php?f=60&t=2692&start=20#p101137
Obrazek
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Mój wyimaginowany RESIDENT EVIL

Post autor: Recoil »

Recoil pisze: wt 12 mar, 2019 Byle nie rozgrzebywać trupów na siłę.
:pff1:
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe (ogólne) dyskusje o serii”