RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

luzik1980
Posty: 8
Rejestracja: pn 06 mar, 2017
Lokalizacja: Jasło

RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: luzik1980 » śr 27 lut, 2019

Czy są jakieś kody do RE3 na GC ? Słyszałem też coś że na GC był action replay (czy to prawda) , czy da się go odpalić na Dolphinie ?

FurryPiter
Posty: 836
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Re: RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: FurryPiter » sob 02 mar, 2019

luzik1980 pisze:
śr 27 lut, 2019
Czy są jakieś kody do RE3 na GC ? Słyszałem też coś że na GC był action replay (czy to prawda) , czy da się go odpalić na Dolphinie ?
Próbowałeś zrobić tak, jak na tym filmiku?
https://youtu.be/vEyUiF8UOQQ?t=45
Action Replay był, kody do RE3 też były. Ale czy ten sposób zadziała to nie wiem, osobiście nie testowałem :)

luzik1980
Posty: 8
Rejestracja: pn 06 mar, 2017
Lokalizacja: Jasło

Re: RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: luzik1980 » pn 04 mar, 2019

Wszystko działa super z tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=-pcNKN0xubk

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 110
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: Arc » pt 29 mar, 2019

Mam pytanie, na jakim sprzęcie uruchamiasz Dolphina? Przy emulacji chodzi o procesor głównie więc o to pytam ale podaj inne parametry.
Zakładam od 3,2 GHz do Gamecube'a -485MHz- (i to pewnie z 35 klatek?) do 5 GHz ?? Bo emuluje Wii to też swoje wtedy już wymaga.
Jak Ci Dolphin emuluje dźwięk?


Mam taką moją teorię, że sprzęt emulujący konsolę stacjonarną musi być przynajmniej 9-10 razy mocniejszy procesorowo by podołać emulacji. Oczywiście to tylko jeden aspekt ale zauważyłem prawidłowości. Najlepiej to widać gdy konsolę emuluje konsola. W przypadku heandheldów dochodzi do kuriozalnych sytuacji w wymaganiach.

PS1 33MHz -> PS2 294Mhz, późniejsze modele miały już 299, ciekawe czemu? :rad11:
PS2 294Mhz -> emulator "PCSX2" Intel Core 2 Duo @ 3.2 GHz by ruszyło na paru fps'ach zgliczowane lub conajmniej Intel Core i5 4670K z taktowaniem 3,80GHz
Sega Dreamcast 200MHz -> emulator "nullDC" Intel Pentium 4 z 2.6GHz (udało mi się odpalać i grać normalnie ze znajomym z ok. 90% szybkości do nawet 100% na 1,8 GHz na poprzednim komputerze).
PSP 333MHz -> emulator "Jpcsp" Dual core @ 2.5 GHz


Pytałeś o cheaty. Na emulatorach to nie problem.
Są różne dodatki w opcjach emulatora z cheatami nawet do tych co nie miały action replayów czy gamesharków, jak zwał, tak zwał.
Różne: Sega Master System, Megadrive, GBA, NES, SNES, N64. Do ePSXe jest osobny program uruchamia się go razem z emulatorem: "psx emulation cheater". W samym ePSXe ustawiasz plugin graficzny dodany do psx emulation cheater, uruchamiasz grę i potem w samym programie z cheatami wybierasz kod i dajesz send cheats to plugin i przesyła do epsxe i działa bo sprawdzałem. Tylko odznacz opcję send to bleem lub send to CVGS.

Dla pokoleń ;]
Obrazek

luzik1980
Posty: 8
Rejestracja: pn 06 mar, 2017
Lokalizacja: Jasło

Re: RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: luzik1980 » śr 10 kwie, 2019

Sorry że nie pisałem długo , ogólnie to nie gram dużo na emulatorach (gamecube chciałem kupić tylko dla Res-ów), ale z biegiem czasu to jednak postanowiłem spróbować emulatprów. Dolphin odpalałem na E8400 i nie dało się grać (+ radeon 7770 HD) , próbowałem na Xeon E5450 i tez były ścinki !
Teraz mam Pentium G4560 i jadę na grafice z CPU na tym wyciągam stabilne 30 klatek na Resident-ach (a i zapomniał bym dopisać mam 16 GB ram, ale to chyba niema znaczenia). Ogólnie działanie emulatorów zależy nie tyle od wydajności PC to napisania samego programu.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 110
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: RE 3 na emulator Dolphin (GC) , cheaty ?

Post autor: Arc » czw 18 kwie, 2019

^ W przypadku PeCetów to działanie emulatorów zależy właśnie od dobrze napisanego programu jak napisałeś. Bo tutaj już nie tylko chodzi o sam emulator ale i system operacyjny, który bierze swoje więc i wymagania rosną. Ale jak już pisałem w przypadku emulacji konsol na innych konsolach już łatwiej, oczywiście konsola musi być po modyfikacji (nie musi to być pełna przeróbka a rozszerzenie możliwości o uruchamiać oprogramowanie homebrew).

DO użytkownika: luzik1980

Przykro mi, że nie poszło Ci przyzwoicie na Pentium G4560. Ale z tego co pamiętam 30 klatek to już wystarczało na w miarę płynne granie przy np. PSX, N64 ale czy też w konsolach 6 gen. pokroju PS2 czy GameCube właśnie. Możesz na priva napisać bo tutaj raczej to niepożądane tematy. W końcu tu jest Resident Evil. Ale grałem dwa lata na emulatorach w Residenty od 1-3 + Survivor na konsoli Xboxa tego pierwszego i świetnie się bawiłem, dobrze emuluje, większość gier bez problemu czy nawet "idealnie". Czas mierzy tak samo w ostatecznym rozrachunku więc speedrunnowałem sobie dla swoich rekordów i satysfakcji osobistej w RE2 na Leonie B czasem po dwie rozgrywki dziennie na raz każda. Bo speedrun się chyba nie liczy jeśli ktoś zapisuje i potem od sejva gra w innym dniu? Chyba, że kategoria jest.


Jak się rozkręciłem z tematem to można zredagować żeby chaosu nie było. Często zaczynam na temat właśnie, potem zbaczam a kończę na czymś zupełnie innym. Staram się pilnować teraz.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”