[Ankieta] Najtrudniejszy motyw w grze
[Ankieta] Najtrudniejszy motyw w grze
Jaki motyw w trzeciej części wam sprawił najwięcej problemu Bo ja miałem największy jak szedłem już do pociągu i po drodze napotkałem tytułowego bohatera (Nemesis) i robaka Ale przetrwałem hehe
[ Dodano: 06 Cze 2008 15:57 ]
Można też dopisać porady jak przejść : Bo moja porada wygląda tak: Uciekam Przed Nemesisem (omijam go), wpadam do dziury robaka i jak najszybciej wciskam przycisk później biegnę do drugiego przycisku po prawej, a następnie odrazu do drabiny. Robak nawet mnie nie zaatakuje o ile zrobię to szybko. Szkoda ammo na niego i na Nemesisa
[ Dodano: 06 Cze 2008 15:57 ]
Można też dopisać porady jak przejść : Bo moja porada wygląda tak: Uciekam Przed Nemesisem (omijam go), wpadam do dziury robaka i jak najszybciej wciskam przycisk później biegnę do drugiego przycisku po prawej, a następnie odrazu do drabiny. Robak nawet mnie nie zaatakuje o ile zrobię to szybko. Szkoda ammo na niego i na Nemesisa
Ostatnio zmieniony ndz 14 paź, 2012 przez David77, łącznie zmieniany 2 razy.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
No więc na pewno wzór z wodą jak powyżej, co dalej hmm walka z Nemkiem pod wierzą zegarową, podczas przed ostatniego pojedynku ( tam gdzie leżą te wszystkie roślinki, zombie i inne cuda nie widy,przeznaczone do spalenia w kwasie), pamiętam gdy z którymś razem grając w re3 mocno się zdziwiłem gdy zobaczyłem że Nemesis w trakcie walki stracił głowę ale nadal
stał
stał
Bzdursky ,nemesisdestro ,bodek -Pisaliście że macie problem z próbką wody. ? Nie wiem jak wam ale mi zajęła ona ok 5 min
Głos z Tostera: Więc jeśli nie jest to wg. ciebie najtrudniejszy motyw to powstrzymaj się od zbędnych komentów.
Głos z Tostera: Więc jeśli nie jest to wg. ciebie najtrudniejszy motyw to powstrzymaj się od zbędnych komentów.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez David77, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwsze próby przejścia Ginovaeff'em na Mercach
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Grave_Digger
- Posty: 16
- Rejestracja: pn 18 sie, 2008
- Lokalizacja: Siedliska
Dla mnie próbka wody, bitwa z nemesisem w fabryce (zawsze mam problemy z zwabieniem go pod zbiorniki z kwasem i wycelowaniem w nie)
Recoil: SHIFT poproszę.
Recoil: SHIFT poproszę.
Ostatnio zmieniony wt 19 sie, 2008 przez Grave_Digger, łącznie zmieniany 2 razy.
To się zabija, a nie ucieka przed tym.Veronica pisze:Dla mnie niezapomniane są te wszystkie ucieczki przed Nemesisem. Ja poprostu nienawidzę jak coś mnie goni
Dla mnie to samo, teraz bym nie przeszedł, musiałbym się rozeznać w ustawieniu przeciwników. Przelecę parę razy Mikhailem i się zorientuję. Nemesis to przy tym pestka. Z handgunem na niego!Pierwsze próby przejścia Ginovaeff'em na Mercach
- Kuba Pajączek
- Posty: 203
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Nikolai w mercach jak się przechodzi przez ten korytarzyk z Nemesisem z bazuką i zgrają zombiech(zawsze traciłem po wyjściu z niego 1 FAS)
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).
"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).
"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"