[Ankieta] Najtrudniejszy motyw w grze

Awatar użytkownika
be-was
Posty: 24
Rejestracja: śr 23 wrz, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: be-was »

Mnie jakoś próbka wody nie sprawiała trudności, ale za to cała akcja z kompletowaniem Tramwaju, Zmiana z Carlosem i walka pod Wieżą były wg. mnie trudne.
Ostatnio zmieniony pn 20 wrz, 2010 przez be-was, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
S666N
Posty: 3
Rejestracja: ndz 19 wrz, 2010
Lokalizacja: Malynie

Post autor: S666N »

Dla mnie naj trudniejszym momentem było pokonanie 2 hunterów Carlosem w szpitalu samym nożem ( a tak sobie przechodziłem całą grę nożem ) chyba 7 razy musiałem odpalać sejwa , ale dałem rade . :rad13:
Awatar użytkownika
(X)_CRAUSER_(X)
Posty: 26
Rejestracja: sob 20 lis, 2010
Lokalizacja: Radom

Post autor: (X)_CRAUSER_(X) »

Próbka wody to piekło 30 min główkowania. No i szanowny wielki klusek w kanałach to też przeżycie szczególnie z samym hand gunem bo skąd miałem wiedzieć, że on wylezie. No i oczywiście gra nicolaiem na the mercenaries. :pff2: :pff2: :pff2: :pff2:
Awatar użytkownika
re_fan2000
Posty: 34
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Lokalizacja: Lublin

Post autor: re_fan2000 »

Zdecydowanie walka z nemesisem koło clock tower. Nie dość że jest bardzo trudny do pokonania to jeszcze nie widać ile ci życia zabiera :pff2:.
Awatar użytkownika
daaaamin
Posty: 134
Rejestracja: pn 01 lis, 2010
Lokalizacja: mam wiedzieć?

Post autor: daaaamin »

Nemesis pod Clock Tower, i Water Smaple. Ogólnie jednym z najgorszych motywów jest Nemesis nieuzbrojony (z łapą) ZAWSZE miałem problem ze wstaniem, po tym jak łapał on Jill i odrzucał, a potem wracał aby ją znowu łapać... Masakra :P
Na miejscu panny Valentine bym wymiękł w obu spotkaniach.. Nie sądzę, by ktokolwiek w rl podjął z Nemkiem walkę...
Jakbyś miał takie uzbrojenie jak Jill, i nic do stracenia to mógłbyś spróbować... Chociaż jak sądzę wolałbyś przeskoczyć przez tą ścianę ognia i kitrać aż by się kurzyło :p Ja bym tak raczej zrobił, chociaż kto wie...
Peace Through Power, Kids!
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Sorki za lekką ignorancję, ale jak Water Sample mogło sprawiać problemy? Przecież to prosty schemat, wystarczy popatrzeć, gdzie są wolne "słupki" (no, wiecie o co chodzi;)) i wg tego ustawiać kreski. No chyba że ktoś próbował na ślepo to ustawiać, wtedy mogło być nieciekawie. Jesli już miałbym wybrać, to o wiele trudniejsza była zagadka z zegarami w Clock Tower, bo w sumie do dzisiaj nie wiem, o co w niej chodziło :). Jeśli ktoś zechce mi wyjaśnić, to czekam z chęcią.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Kurde Maestro mam tak samo, water sample to banał ale z zgerami mam nieco większy problem aczkolwiek znam zagadkę, bo każdy rodzaj kamienia przesuwa wskazówki o ileś tam godzin ;P schemat mam zapamiętany ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

To że każdy kamień przesuwa o ileśtam godzin to wiem, tylko na jakiej zasadzie to działa? :D. Bo zagadka jest losowa, często zdarzało mi się kilka różnych opcji w każdym kolejnym przejściu. Najbardziej doskwiera to prze próbie speedrunu, bo znajomość schematu znacznie poprawiłaby czas, a tak trzeba kombinować:P
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Są trzy możliwe godziny, jakie pierwotnie pokazywać może zegar. Każdy kamień, w zależności od tego co to za kamień i na której tacce zostanie położony przesuwa wskazówkę o ileś tam godzin, zgodnie albo przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Do każdej z tych godzin istnieje kombinacja umiejscowienia kamieni na tacach.

Kod: Zaznacz cały

           CRYSTAL BALL       OBSIDIAN BALL          AMBER BALL
Past          -1                   -3                    -3       hour(s)
Present       +1                   +2                    +3       hour(s)
Future        +2                   +4                    +6       hours

Wykminić się tego jednak chyba nie da, bo skąd można wiedzieć który kamień przesunie wskazówkę o ile godzin. Widać tylko tyle, że położony na tacce po lewej stronie, zawsze cofa wskazówkę, położony na tacce po prawej stronie, przesuwa zawsze wskazówkę do przodu, a jak położony po środku przesuwa trochę do przodu.

Kombinacje położenia kamieni, w zależność od początkowego położenia wskazówki można sobie spisać (zapamiętać) z solucji dostępnej na MWRC i jazda ze speedrunem (PS - mój rekord 1h : 18 min :P).

Troszkę odeszliśmy od tematu ;).
Ostatnio zmieniony czw 20 sty, 2011 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 2 razy.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Czy ja wiem czy odeszliśmy, wszak ciągle piszemy o trudnym motywie w RE3 :).

No ale skoro już mamy wrócić, to pamiętam, że za pierwszym razem miałem spore problemy Carlosem w szpitalu, w pomieszczeniu z Hunterami. No i trudne też są momenty z Hunterami ogółnie, bo nawet przy pełnym zdrowiu można dla nich stracić głowę... :)
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Hmm z Hunterami powiadasz ;) Jak wbiegają do windy to ogień zaporowy skutecznie działa, w lab albo uciekasz albo prujesz najpierw w jednego a potem w drugiego. W sumie jedyny jaki mógłby zaskoczyć to po wyjściu kiedy stoi sobie cichaczem na końcu korytarza a ujęcie nawet nie raczy go przedstawić ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Akcja typu : "tup tup tup... <wizg> <ciach> <głuche tąpniecie spadającej glowy> <wrzask Huntera> ----> "You are Dead" ". No nerwicy można bylo wtedy dostać. Kiedyś zaskoczyły mnie w windzie, kiedy ammo do karabinu =0, ammo do HG = 5. Cudem udało się dotrzeć do drzwi :)
Awatar użytkownika
daaaamin
Posty: 134
Rejestracja: pn 01 lis, 2010
Lokalizacja: mam wiedzieć?

Post autor: daaaamin »

Maestro pisze:<wizg> <ciach> <głuche tąpniecie spadającej glowy> <wrzask Huntera> ----> "You are Dead"
No mam podobnie :P Trzask drzwi, odgłos ssstarsss, metaliczne tupnięcia, próba ucieczki, cios po plerach, walenie palcami po klawiaturze i krzyk ,,Wstawaj <cenzura>!'' A potem znowu łapa Nemesisa, znowu ssstarsss, Jill resztkami sił mówiąca ,,Noo!''... You Are Dead i wrzask tego pana jako dopełnienie... Load Game, i mamy tą zabawę w kotka i myszkę od nowa...
Peace Through Power, Kids!
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Ale Maestro chodziło raczej o walki z hunterami, a nie o Nemesisa :smiech6: .

Dla mnie najtrudniejszym motywem, podczas pierwszej gry, były starcia z Nemkiem. Podobnie jak Daaaamin ciężko było mi się uwolnić z jego łap i często jak mnie już złapał widziałem napis :"You Are Dead". A już najgorzej było chyba przy wieży zegarowej :rad10: . Później poznałem jednak granaty zamrażające i już przestał być taki twardy :diab9: .
Złe oko moderacji czuwa.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

To co, próbujemy przechodzić go na zlocie nożem? :)

Huntery ogólnie mi się źle kojarzą, w Remake'u też mam z nimi duże problemy, ale to właśnie w RE3 najwięcej razy traciłem życie przez "kermity".
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Maestro pisze:To co, próbujemy przechodzić go na zlocie nożem? :)
Kilka starć wyśrubowałem z Nemkiem nożem więc jak będzie okazja i będę pamiętał taktyki to go rozpykamy :okulary3:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
fanre3
Posty: 7
Rejestracja: ndz 30 sty, 2011
Lokalizacja: Polska

Post autor: fanre3 »

dla mnie trudno jest pokonac hutnera 121

Szakal: Witaj. Na początek mała uwaga: zdania zaczynamy z dużej litery i używamy interpunkcji.
Ostatnio zmieniony ndz 30 sty, 2011 przez fanre3, łącznie zmieniany 1 raz.
re3 czy re4 pytanie
Alice78
Posty: 2
Rejestracja: sob 12 lut, 2011
Lokalizacja: stąd

Post autor: Alice78 »

Najtrudniejsza była zagadka z próbką, oczywiście. (Water Sample)

Recoil: Usunąłem wszystkie Twoje posty, które nie miały sensu, nic nie wnosiły lub składały się z jednego wyrazu. W sumie 6 postów. Te, które zostawiłem też szału nie robią, ale zawsze to jakiś początek. Pisz z głową, pisz z sensem, a przede wszystkim pisz wtedy, kiedy masz coś rzeczywiście do napisania a wszystko będzie dobrze. Zwłaszcza, że za każdy kolejny bzdurny post dostaniesz warna.
Ostatnio zmieniony pt 18 lut, 2011 przez Alice78, łącznie zmieniany 1 raz.
Ętliczek pętliczek czerwony stoliczek
chciałby któś mieć pełno fajnych bryczek?
Awatar użytkownika
hotek95
Posty: 15
Rejestracja: pt 07 paź, 2011
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski

Post autor: hotek95 »

Najtrudniejsze momenty to były walki z nemesisem na hardzie, ginąłeś tyle razy i to się zaczynało denerwujące robić. Poza tym problem sprawiła mni zagadka z tą próbka wody.
Ale w całej grzy zagadki nie były trudne.
Awatar użytkownika
marc901
Posty: 8
Rejestracja: śr 06 lip, 2011
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów

Post autor: marc901 »

Hmmm...Przede wszystkim zagadka z próbką wody.Nie było kozaka który by to zrobił za pierwszym razem :) no i oprócz tego walka przed komisariatem na hardzie :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”