Biohzard 3 Beta + Resident Evil 3 Hack (edytory HEX)

MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Sprawdziłem w praktyce można się z tym trochę pobawić :smiech6:
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Linki do save'ów wygasły. Odświeżyłem je. Każdy zainteresowany ma 30 dni na ściągnięcie save'ów z moich postów, potem znowu wygasną.
EXpro
Posty: 4
Rejestracja: ndz 27 gru, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: EXpro »

czy jest jakis dzialający trainer do Resident Evil 3 Nemesis bo próbowałem róznych ale nie działały

Bzdursky: Shift klawisze interpunkcyjne na klawiaturze również nie działają, jak zakładam?
Ostatnio zmieniony ndz 27 gru, 2009 przez EXpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek
Posty: 38
Rejestracja: czw 17 lip, 2008
Lokalizacja: Raccon City

Podmiana modeli postaci

Post autor: Maciek »

Witam, główkuję jak podmienić postacie z gry. Co mam zrobić po rozpakowaniu pliku rofs5.dat? Są tam pliki: PLD i PLW jak je zapakować tak żeby np, Murphy zabił Jill, w szpitalu, albo Nicholaia zginał jak dario, albo Michael w reklamie, czy brad jako nemesis :) itd. itp. Niestety nie wiem jaki w jaka ścieżkę zapakować te pliki jak nazwać folder oraz jak przerobić pliki bio3.ini aby gra zadziałała. Za każdym razem pojawiał się Windows. Nie chodzi mi o podmianę osoby którą gramy, lecz o poszczególne postacie z gry.

Proszę pomóżcie, pozdrawiam Maciek :rad12:

by Deus Ex: Scalone z istniejącym tematem.
Ostatnio zmieniony pt 23 kwie, 2010 przez Maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

A da sie zrobić tak żeby poszczególne przedmioty na stałe zamocować w skrzynce? tak jak to jest z nożem,Gatlingiem,RL i m4?
I jeszcze jedno,sprawdzał ktoś z was co sie stanie, jeśli w momencie zaczęcia gry Carlosem odrazu zaedytujemy Save i wrzucimy Vaccine?Omijając tym sposobem szpital.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

ChrisDL pisze:I jeszcze jedno,sprawdzał ktoś z was co sie stanie, jeśli w momencie zaczęcia gry Carlosem odrazu zaedytujemy Save i wrzucimy Vaccine?Omijając tym sposobem szpital.
Z tego co pamiętam nic się nie stanie. Gra "nie zauważy" tej fałszywie dorzuconej vaccine. Trzeba odwiedzić szpital (choćby na moment), wrócić do clock tower i wtedy wszystko powinno być już w porządku.
Ostatnio zmieniony pn 24 maja, 2010 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Patriko6b
Posty: 82
Rejestracja: czw 03 cze, 2010
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Patriko6b »

Jeśli ktoś chciałby obejrzeć wszystkie tła i usłyszeć wszystkie dialogi w grze RE 3 to obejrzyjcie ten filmik:

CZ. 1 http://www.youtube.com/watch?v=h223rMcXV9g
CZ. 2 http://www.youtube.com/watch?v=-VqU6qghjRI

Jak już napisałem są tu wszystkie tła które występują w tejże grze, te ukryte które dał Diadem i kilka innych (których Diadem nie podał i nigdy wcześniej ich nie widziałem).
- Ty kupilem sobie wlasnie monitor, i na kartonie jest taki znaczek ze szklanka, co on oznacza?
- Że zakup trzeba opić !
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Hej, w 1 filmiku na 6:46 jest odgłos jakiś którego nigdy w grze nie słyszałem 0.0 i jakiś dziwny mało nemesisowaty głos mówiący "S.T.A.R.S." Wie ktoś co to?
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Seba_Kraków
Posty: 48
Rejestracja: pn 26 lip, 2010
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Seba_Kraków »

To Nemesis ale bez podkładu itp. bez klimatu ten klimat daje mu takie SSSTTTAAAARRRSSS ! :rad5:
Straight Edge Means: I'm Better than You
Kedrar
Posty: 1
Rejestracja: czw 29 lip, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kedrar »

Taki głos jakby Nemesis miał chrypkę czy coś takiego :smiech2:
Ostatnio zmieniony czw 29 lip, 2010 przez Kedrar, łącznie zmieniany 1 raz.
Leon S.Kennedy
Posty: 14
Rejestracja: wt 20 lip, 2010
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Leon S.Kennedy »

Pewnie się przeziębił jak Jill w niego walila granatnikiem freeze :smiech5:

Bzdursky: no, już, już. Starczy offtopu.
Ostatnio zmieniony śr 18 sie, 2010 przez Leon S.Kennedy, łącznie zmieniany 2 razy.
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

Zna ktoś sposób jak zamocować bezpośrednio coś do skrzynki?
Tak jak są w niej RL,GG i AR pokupieniu w mercach??
Najlepiej już na stałe,nie w obrębie jednego Save,da sie tak?
TweeneR207
Posty: 5
Rejestracja: śr 31 gru, 2008
Lokalizacja: Rypin

Post autor: TweeneR207 »

Mógłby ktoś jeszcze raz wstawić ten program BH3PUR ? Z góry thx. : )
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Tutaj jest :rad4:


Salvin: Jeżeli w ten sposób chcesz pomagać innym to chyba jednak lepiej się wstrzymaj.
Ostatnio zmieniony sob 17 wrz, 2011 przez pinek, łącznie zmieniany 1 raz.
---->www.pajacyk.pl<----
TweeneR207
Posty: 5
Rejestracja: śr 31 gru, 2008
Lokalizacja: Rypin

Post autor: TweeneR207 »

Dobra już nie trzeba. Wreszcie znalazłem. Jeśli chce ktoś się pobawić to proszę:

http://megaupload.com/?d=QLT96RO5

[ Dodano: 24 Wrz 2011 16:43 ]
Po paru dniach bawienia się edytorem Hex udało mi się zrobić coś czego się nie spodziewałem : http://imageshack.us/photo/my-images/52/nemsisy.png/

Znalazłem kod nemesisa i zamieniłem go z kodem zombi w tym pomieszczeniu.
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

Po powrocie do RE3, zacząłem na nowo zastanawiać się nad sposobem użycia tych przedmiotów i pomyślałem, że może łańcuch służył do umocnienia drzwi posterunku w czasie natarć Nemesisa?
Ostatnio zmieniony wt 01 sty, 2013 przez ChrisDL, łącznie zmieniany 1 raz.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Może ktoś już na forum gdzieś zamieszczał te obrazki z bety, ale ja je widzę pierwszy raz :D. RE3 tak RE2 miało mieć dłuższy "storyboard".

http://imageshack.us/gal.php?id=rZPk09Dhz9rglKWUmePU06g
TweeneR207
Posty: 5
Rejestracja: śr 31 gru, 2008
Lokalizacja: Rypin

Post autor: TweeneR207 »

wracam tu po kilku nieudanych próbach modyfikowania RE..

udawało mi się "zmienić" trochę RE lecz bez wielkich sukcesów


Jeśli ktoś zafascynowany "Moddingiem" RE i ogarniętym w tym temacie proszę o kontakt (nawet zainteresowanym)

na angielskich stronach jest wiele tego lecz MAŁO na NASZYM POLSKIM FORUM .

http://z4.invisionfree.com/Resident_Evi ... hp?act=idx stronka do angielskiego forum "moddingu RE" ogarniętych w j. angielskim ZACHĘCAM do odwiedzenia tej strony...(naprawdę warto poczytać choć trochę) ... może POLSKA ma coś do powiedzenia w "moddingu RE" nie sądzicie ? ;D proszę o szybki kontakt zainteresowanych.


SPOLSZCZYŁEM menu z RE2 lecz zabrakło czasu i chęci (niestety ;( ) żeby spolszczyć resztę .. od razu mówię że NAPRAWDĘ można !!!!!!!!!!!!! ;D ( wystarczą chęci)



Mówiłem o nieudanych próbach moddingu RE ze względu na brak czasu ale jeśli więcej osób zbierze się możemy zrobić coś niewiarygodnego ;D wierzcie mi RE (1 2 3 "narazie ;>" można modyfikować do woli ;D
Ostatnio zmieniony wt 02 kwie, 2013 przez TweeneR207, łącznie zmieniany 2 razy.
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

Przegladając temat na forum,do którego link podał kolega wyżej,zauważyłem że wyjaśniła się sprawa owego łańcucha:

O ile dobrze zrozumiałem,znajdowało się go w magazynie Dario w skrytce (w której we właściwym RE3 są teraz naboje).Żeby go użyć,należało iść do schodów przeciwpożarowych naprzeciw butiku,o ile pamiętam to w 3 są tam mapa na ścianie na dole i 2 roślinki na górze + czerwona skrzynka.W owej skrzynce w becie było przyłącze do szlaufa(w becie miał on mieć 2 części) i po wyjęciu przyłącza schody się podnosiły,uniemożliwiając nam zejście na dół(motyw podobny do kompasu i wody pod napięciem przed restauracją).Żeby odblokować te schody należało użyć w tej skrzynce łańcucha(niestety nie wiem,na jakiej zasadzie).

Ciekawostka: Jeśli wrócimy do tej częsci miasta w późniejszy etapach gry,można zauważyć zmiane otoczenia,m.in właśnie te schody są podniesione :rad11:
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Udało mi się odnaleźć na starych płytach przed ich wyrzuceniem na śmietnik, stare pliki dotyczące zabawy w "hackowanie" RE1, RE2, RE3. Tutaj wrzucam plik z różnymi narzędziami, savami i innymi ciekawostkami, bo stare linki już dawno wygasły. Wszystko w jednym miejscu. Plik zawiera:
1. Czcionkę RE
2. Książki RE (Incubate book, Biohazard 2 Prologue of Terrors, The Catalysis, RE Prologue, The True Story Behind Biohazard)
3. RE4 puzzle
4. RE save 1,2,3 z przedmiotami z bety
5. RE Hack (BH3PUR, Hex edytory, programy do odtwarzanie plików dźwiękowych z RE, podglądu plików TIM i ich wydobywanie, konwersji obrazów i kto wie co tam jeszcze, nie pamiętam do czego to wszystko).

Link ważny 90 dni, objętość 187 MB.
http://sendfile.pl/143652/Resident_Evil.zip
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”