Biohzard 3 Beta + Resident Evil 3 Hack (edytory HEX)

Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Biohzard 3 Beta + Resident Evil 3 Hack (edytory HEX)

Post autor: Diadem »

Gra Resident Evil 3 zawiera dużo zablokowanych przedmiotów, które normalnie można było znaleźć i używać w wersji beta, a w wersji ostatecznej ich nie ma. Powody ich usunięcia mogły być różne. Jednym z nich jest „odciążenie” ekwipunku tak, abyśmy nie musieli wielu przedmiotów nosić jednocześnie, co na pewno ułatwiło rozgrywkę. Manewr ten pozbawił nas konieczności ciągłego wracanie się do skrzyni po jakiś przedmiot, co niewątpliwie podniosło przyjemność grania. Opis wszystkich tych przedmiotów przedstawiam poniżej.

1. Remote control without battery - pilot bez baterii
http://www.wrzuta.pl/obraz/AlVEaGfJf6/

2. Battery – baterie
http://www.wrzuta.pl/obraz/wsM50Lrod0/

3. Remote control – pilot z bateriami
http://www.wrzuta.pl/obraz/wxNyfyxpc8/

Podczas gry w pomieszczeniu sales office, znajdujemy leżący na biurku pilot. Uruchamiamy nim telewizor, na którym wyświetlana jest reklama jednego z cudownych specyfików Umbrelli. Nazwa produktu jest jednocześnie hasłem, które po wpisaniu do komputera otwiera nam drogę na zaplecze. Zauważcie, że pilota nigdy nie mamy w ekwipunku! Jill bierze go do ręki, włącza telewizor i po obejrzeniu reklamy pilot z powrotem jest odkładany na biurko.
W wersji beta pilota musieliśmy znaleźć sami i nie tylko pilota, również baterie do niego!! Dopiero gdy mieliśmy obydwa te przedmioty droga na zaplecze po oil additive stała otworem.

4. Red coin - czerwona moneta
http://www.wrzuta.pl/obraz/1zhFg8KxMd/

5. Blue coin - niebieska moneta
http://www.wrzuta.pl/obraz/76cYLJtdJt/

6. Yellow coin - żółta moneta
http://www.wrzuta.pl/obraz/5mYvlVVLu2/

Te trzy monety mogły mieć podobne zastosowanie jak amber ball, crystal ball i obsidian ball, które w wieży zegarowej kładziemy na szalkach i każdy kamień ma inną „wagę”. Położenie ich w odpowiedniej kolejności otwiera skrytkę z kołem zębatym. Pytanie jest jedno. Czy te monety miały zastąpić kamienie, czy też autorzy szykowali nam podobną zagadkę w innym miejscu gry?

7. Giga OIL - olej
http://www.wrzuta.pl/obraz/blfmNecWVH/

Po raz kolejny jakiś olej jest usuwany z gry. Pierwszy przypadek wydarzył się w Resident Evil, tutaj znowu mamy to samo. W RE 3 miksujemy machine oil oraz oil additive, aby otrzymać mixed oil umożliwiający nam uruchomienie tramwaju/pociągu. Możliwe, że początkowo autorzy chcieli nam jeszcze bardziej utrudnić sprawę i do mieszanki trzeba było jeszcze dolać ten Giga oil, później z tego pomysłu zrezygnowano i zostały w grze tylko dwa składniki.

8. Iron chain - łańcuch
http://www.wrzuta.pl/obraz/9QVwh1UkHl/

Trudno odgadnąć jakie zastosowanie mógł mieć ten łańcuch. Prześledziłem uważnie grę, ale nie zauważyłem jakiegoś sensownego miejsca gdzie mógłby być użyty. Gdzie natomiast można go było znaleźć?? Dziś już wiemy, że zamknięty był w skrytce w Warehouse :)
http://img178.imageshack.us/my.php?imag ... 10fkd1.jpg

9. Dummy key - klucz "Dummy"
http://www.wrzuta.pl/obraz/GDVdwtdED0/

Ten klucz jest chyba najciekawszy, ze wszystkich opisywanych przedmiotów. Wygląda on tak samo jak precinct key spade z Resident Evil 2. Czyżby miał również być do zdobycia w RE 3? Może był jakimś bonusem, może miał otwierać nam drogę do niedostępnych części komisariatu RPD? Tego już się zapewne nie dowiemy, w każdym razie jeżeli takie były intencje autorów to bardzo szkoda, że się na to nie zdecydowali. Ciekawe jest jeszcze jedna rzecz. Ten przedmiot jako jedyny z dotąd opisywanych ma podpis pod rysunkiem. Słowo „dummy” można przetłumaczyć jako imitacja. Czyżby to była tylko atrapa klucza? Zagadka czeka na rozwiązanie.

10. Fire hose without bolt - wąż bez przyłącza
http://www.wrzuta.pl/obraz/qc8R6ykIgV/

11. Bolt - przyłącze
http://www.wrzuta.pl/obraz/ztYoK6wAE6/

W grze znajdujemy wąż strażacki, dzięki któremu możemy ugasić pożar zagradzający nam drogę do sales office. W wersji beta wąż strażacki był w dwóch częściach, czyli trzeba było się trochę bardziej pomęczyć i najpierw znaleźć wąż, a potem przyłącze do niego. Ja wyobraziłem to sobie tak. Jill znajduje kompletny wąż przyłączony do hydrantu jak w oryginale. I teraz mamy cutscenke. Zadowolona podchodzi do niego i próbuje odkręcić gołymi rękami, ale... nie idzie. Wtedy ciągnie z całej siły i nagle wąż się przerywa. Jill musi teraz zabrać niekompletny wąż, a dopiero gdy znajdzie klucz odkręci z hydrantu brakujące przyłącze i będzie miała komplet. Opcja combine łączy oba te przedmioty w normalny wąż strażacki jaki mamy w finalnej wersji gry.

12. Set of keys - kluczyki
http://www.wrzuta.pl/obraz/46z12hPBGR/

Kluczyki nie wyglądają na jakieś specjalnie skomplikowane, więc nie miały na pewno zastosowania w laboratorium. Używaliśmy je zapewne w parku, do otwarcia jakiejś furtki na przykład. Pozostaje tylko pytanie, dlaczego jest ich aż tyle, a nie jeden?

13. Bottle with blue chemical – buteleczka z niebieską substancją
http://www.wrzuta.pl/obraz/26sRmfov5s/

Ten przedmiot jest równie ciekawy jak Dummy key. Buteleczka wygląda tak samo jak ta z Chemical AC-W24, który był umieszczony w wersji beta RE 2. Różnica jest taka, że tam substancja miała czerwony kolor, a tutaj ma niebieski. Gdy go trzymamy w ekwipunku lub w skrzyni z boku buteleczki pojawia się symbol podwójnej litery H. Symbol ten nie pojawia się gdy dajemy opcję check. Przedmiot ten, podobnie jak Dummy key też ma podpis, tyle, że niewłaściwy. Gdy najedziemy na niego kursorem pojawia się napis „Game Instructions A” co jest oczywistą nieprawdą. Dlaczego tak jest? Też mam swoją teorię na ten temat. W grze gdy zdobędziemy wszystkie pamiętniki/notatki w odpowiedniej kolejności wtedy otrzymujemy dodatkowy pamiętnik Jill’s Diary, który „wskakuje” w miejsce po Game Instructions A. Może w wersji beta jeżeli zrobiliśmy coś innego w odpowiedniej kolejności, na przykład podnosiliśmy przedmioty, to też mieliśmy otrzymać bonus właśnie w postaci tej buteleczki. Do czego mógł służyć ten niebieski proszek też się pewnie nigdy nie dowiemy.

Mine thrower E
http://www.wrzuta.pl/obraz/wsIqA1gueT/

W grze na poziomie hard, w wieży zegarowej, przy ciele najemnika UBCS, znajdujemy Mine thrower, bardzo fajną broń. Okazuje się, że istnieje również mine thrower E czyli ulepszona wersja mine thrower. Początkowo sądziłem, że była dostępna tylko w wersji beta RE 3, ale okazuje się, że można ją zdobyć również w finalnej wersji gry. W tym celu należy użyć infinitive bullets na mine thrower i wtedy otrzymamy właśnie mine thrower E.
Ostatnio zmieniony wt 09 paź, 2012 przez Diadem, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Niero
Posty: 116
Rejestracja: czw 15 mar, 2007
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Niero »

Pilot pewnie był potrzebny do uruchomienia telewizora, który przecież można uruchomić paluszkiem :P
...pewnie potem zdało im się to głupie i usunęli :P
Ale naprawdę dobra robota, szukaj więcej ;D :D xD

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 21:28 ]
A buteleczka - to mogło być antidotum, które Carlos zanosi Jill.
Ew. tak miały wyglądać pojemniki na proch, z których robimy naboje :)
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

No no zaskoczyłeś mnie tymi sekrecikami :rad11:
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Niestety Niero, jeżeli chodzi o przedmioty w RE 3 nic więcej już nie będzie :( bo to poprostu jest już wszystko, daje sobie rękę uciąć :) Tak przegrzebałem miejsce w programie gdzie są przedmioty, że gra mi sie już wieszała :) Ale....

Napisze wam to samo dla RE 2. Właśnie to rozgryzam i już są pierwsze efekty :D Nie będzie chyba tego tak dużo jak w RE 3, ale zawsze coś...

Kiedyś rozgrzebywałem też RE 1, teraz nie mam tej gry :( ale wyniki mojej pracy mam gdzieś na kompie. Zauważyłem, że na głównej jest już coś rozpisane na temat nieznanych przedmiotów z jedynki. Ja to rozwinę z obrazkami, dajcie mi tylko trochę czasu :)
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No stare Newsy :rad10: no ale dobrze ze wypisałeś a tak poza tym Witamy na Forum ;) Co do tych przedmiotów były kiedyś w gazetach taktujących o grach pokazywane, oj kiedy to było, ale pamiętam że łańcuch kojarzyło mi się ze znajdywaliśmy w miejscu gdzie na betonie jest mały plac zabaw oraz kolejka, obok sa drzwi które otwieramy korbą (możemy tam znaleźć proch).

Co do uproszczeń to już Capcoma sprawa jak to uwarzali, to oni są specjalistami i wywarzyli to tak aby nam grało sie przyjemniej, trzeba również spojrzeć z perspektywy twórców, bo liczy się też grywalność i miodność, moze w niektórych momentach by przesadzili z np. pilotem bateriami i jeszcz może musielibyśmy składać całego pilota? Jeżeli by sie nasiliło zbytnio takie zabiegi gra straciła by na mocy
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

No ladnie, ladnie, tylko ze to nie ciekawostki, tylko pozostalosci po becie BH3 (dlatego temat osobny stworzylem)... Z RE2 jest rowniez kilka przedmiotow, ale nie za duzo (aczkolwiek w temacie o becie RE2 mozesz wypisac)... :)
Awatar użytkownika
Niero
Posty: 116
Rejestracja: czw 15 mar, 2007
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Niero »

Tak się rozmarzyłem, że ten niebieski klucz, to może był taki bonus po przejściu RE3 - zwiedzanie posterunku ;D :D ;)
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Ten klucz z komisariatu to możliwe, że był po prostu jako place holder - czyli obrazek, który był, zanim jeszcze nie narysowali tych właściwych kluczy do RE3 (zresztą, np. jeden z dzienników znalezionych przy jednym z umarłych najemników ma w tle dokładnie ten sam dziennik, jak Pamiętnik Chrisa ;p).
A Mine Thrower E -- czy to nie jest po prostu ulepszony Mine Thrower (z samo naprowadzającymi się minami), który można dostać od Nemka chyba?

Ale to fakt, szkoda trochę, że niektóre elementy usunięto. Chociaż z drugiej strony, przegięciem byłoby już szukać jeszcze baterii do pilota (które pewnie znajdowalyby się w innym pomieszczeniu), jeżeli Jill mogłaby przecież po porstu sięgnąć i włączyć TV palcem ;D.
Awatar użytkownika
Niero
Posty: 116
Rejestracja: czw 15 mar, 2007
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Niero »

No właśnie o tym mówiłem xD :D

Więcej konwersji prosimy - będzie więcej do wyciągania ;D
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Wow, to ja już od razu w debiucie nowy temat zacząłem ;)
Dziękuje Zarządowi za odpowiednie ulokowanie postu. Władzy nikt nie lubi, ale porządek musi być ;)

Wesker oj, oglądam to forum już chyba z miesiąc zanim ten post napisałem i byłem pewny, że dla Ciebie to będzie nie nowina :) No, ale dla większości to nowość więc chyba było warto grzebać w liczbach.

Zgadzam się, że z tym pilotem to by było przegięcie, a reszta od picu mogła zostać. Chociaż z drugiej strony już widzę przeklinających graczy: "@!!#$$ Co ten ekwipunek taki mały!!! ;;%&^$^#%" :)

Napisałem już kolejny post, przedmioty z Beta RE 2. Fajerwerków nie ma :(
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Diadem pisze: Wesker oj, oglądam to forum już chyba z miesiąc zanim ten post napisałem i byłem pewny, że dla Ciebie to będzie nie nowina
???Napisałem że to są stare Newsy jak dla mnie ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter »

Naprawdę ciekawe i pewnie gdyby nie Ty, nigdy o tym bym się nie dowiedział :rad12:

btw. topic może przykleić ^^?
Awatar użytkownika
Tyrantx
Posty: 663
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tyrantx »

jak dla mnie cenne info....,nie miałem pojęcia o tym...hmm,thx
STARSSss.......
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

No ja juz to widzialem (zagraniczne portale o RE), jednakze fajnie, ze ktos TUTAJ to opisal... :rad12:
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Panie i panowie co myślicie o tym:
http://pl.youtube.com/watch?v=p_Qx2ALQukM
Jakiś kit, czy też prawda? Skoro udało mi się wyciągnąć przedmioty z bety z oryginalnego RE3 to może ktoś wyciągnął wygląd tego pomieszczenia...
Wygląda całkiem realistycznie... Może w becie była taka akcja, że wchodzimy do tego pokoju, a nagle przez okienko wskakuje cerberus i robi taki bałagan jaki tutaj widać...
Filmik jest świeży... dodany miesiąc temu...

A tutaj filmik z bety. Jill ma w ekwipunku łańcuch, który opisywałem. Czyli musiał być do zdobycia na samym początku gry.
http://pl.youtube.com/watch?v=lquW2OUq1X8
Ostatnio zmieniony ndz 09 wrz, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Dzisiaj nic do głowy mi nie przychodzi :)
Zdziwiło mnie 30 bulletów w samochodzie
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Gra puszczona na PSP :smiech3: moim zdaniem tak to pomieszczenie miało wygądać w Becie
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Diadem pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=p_Qx2ALQukM Wygląda całkiem realistycznie... Może w becie była taka akcja, że wchodzimy do tego pokoju, a nagle przez okienko wskakuje cerberus i robi taki bałagan jaki tutaj widać... Filmik jest świeży... dodany miesiąc temu...
Qrde, bardzo prawdopodobne - w koncu zanim tam wejdziemy, pieski nas porzadnie gonia (3 bodajze), wiec moglo byc tak, ze jeden sobie wpadl do srodka... Chociaz z drugiej strony, musialo sie to stac wczesniej niz nasza postac tam weszla (statyczne tla), a pokazany nieporzadek i zbite okno mialy po prostu podtrzymywac (i tak wysoki) poziom zaszczucia i leku... Naprawde fajnie to wyglada w stosunku do oryginalu (tu mamy zbyt duzy porzadek)...


Diadem pisze:A tutaj filmik z bety. Jill ma w ekwipunku łańcuch, który opisywałem. Czyli musiał być do zdobycia na samym początku gry. http://pl.youtube.com/watch?v=lquW2OUq1X8
A tak, racja, filmik pochodzi z jakichs targow w 1999 roku, bodajze z E3. Pytanie wlasnie do czego ten lancuch mial sluzyc i skad go Jill brala (bo na pewno nie z miejsca, ktore opisales w pierwszym poscie)?

Wesker - Dark Life pisze:Gra puszczona na PSP :smiech3: moim zdaniem tak to pomieszczenie miało wygądać w Becie
Po czym tak twierdzisz (chodzi ofcors o PSP)?
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez MiGoo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Lugiamar
Posty: 103
Rejestracja: śr 12 gru, 2007
Lokalizacja: Z Podziemia ;)

Post autor: Lugiamar »

Też się trochę tym zajołem i znalazłem coś jeszcze:

Spigro SP 2009

Może mieliśmy włożyć gdzieś tego Handguna żeby otworzyło się przejście??? :zmiesz9:

UWAGA: Nie zHEXowałem Merc's Handguna tylko to. Po za tym, nie można tego ustawić tego jako broń [zresztą pisze BOTU]).


................................................................................


Co do tej fiolki...
Na jakiejś stronie znalazłem informacje że ta botelka z niebieskim proszkiem (płynem) to...
Game Instructions A (tak jak napisał Diadem)! :szok4: :szok4: :szok4: .
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 1 raz.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
Awatar użytkownika
Lugiamar
Posty: 103
Rejestracja: śr 12 gru, 2007
Lokalizacja: Z Podziemia ;)

Modyfikowanie HEXów w RE3...

Post autor: Lugiamar »

Postanowiłem założyć ten temat bo zapewnie wielu z was chce mieć te przedmioty z bety RE3. A więc najpierw trzeba ściągnąć jakiś edytor HEXów (polecam Hackmena). Nastpnie włączamy RE3. Biegniemy do Werehouse i zapisujemy stan gry. Wychodzimy z gry (F9), włączamy edytor HEXów i otwieramy zapis bu00.sav (otwieranie w Hackmenie: File/Open../
Open File.... Szukamy ten zapis i naciskamy na niego). Szukamy linijki 0000:2400 i uzupełniamy HEXy na tym wzorze: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 XX XX XX 00. W X wpisujemy:

01 FA 0F: knife
02 FA 0F: merc's handgun
03 FA 0F: handgun
04 FA 0F: shotgun
05 FA 0F: Magnum
06 FA 0F: G.luncher - normale naboje
07 FA 0F: G.luncher - Flame
08 FA 0F: G.luncher - Acid
09 FA 0F: G.luncher - Frezze
0A FA 0F: rocket luncher
0B FA 0F: galting gun
0C FA 0F: mine thrower
0D FA 0F: eagle 6.0
0E FA 0F: assault rifle semi
0F FA 0F: assault rifle
10 FA 0F: western shotgun
11 FA 0F: sigpro f
12 FA 0F: m92f e
13 FA 0F: benelli m32se
14 FA 0F: m.thrower e
15 FA 0F: H.gun bullets
16 FA 0F: magnum bullets
17 FA 0F: shotgun ammo
18 FA 0F: G.rounds
19 FA 0F: flame rounds
1A FA 0F: acid rounds
1B FA 0F: freeze rounds
1C FA 0F: M.T.rounds
1D FA 0F: A.R.bullets
1E FA 0F: H.G.bullets
1F FA 0F: S.G.shell
20 FA 0F: F.Aid spray
21 FA 0F: Green Herb
22 FA 0F: blue H
23 FA 0F: Red H
24 FA 0F: mixed - G+G
25 FA 0F: mixed - G+B
26 FA 0F: mixed - G+R
27 FA 0F: mixed - G+R
28 FA 0F: mixed - G+G+B
29 FA 0F: mixed - G+R+B
2A FA 0F: F.Aid box
2B FA 0F: crank
2C FA 0F: red coin (BOTU)
2D FA 0F: yellow coin (BOTU)
2E FA 0F: blue coin (BOTU)
2F FA 0F: star card
30 FA 0F: giga oil (BOTU)
31 FA 0F: battry
32 FA 0F: fire hose
33 FA 0F: power cable
34 FA 0F: fuse
35 FA 0F: fire hose
36 FA 0F: oil additive
37 FA 0F: card case
38 FA 0F: stars card
39 FA 0F: machine oil
3A FA 0F: mixed oil
3B FA 0F: iron chain (BOTU)
3C FA 0F: wrench
3D FA 0F: iron pipe
3E FA 0F: przyłącze (BOTU)
3F FA 0F: fire hose
40 FA 0F: tape recorder
41 FA 0F: lighter oil
42 FA 0F: lighter
43 FA 0F: lighter with oil
44 FA 0F: green gem
45 FA 0F: blue gem
46 FA 0F: amber ball
47 FA 0F: obsidian ball
48 FA 0F: crystal ball
49 FA 0F: remote control
4A FA 0F: pilot (BOTU)
4B FA 0F: pilot (BOTU)
4C FA 0F: gold gear
4D FA 0F: silver gear
4E FA 0F: chronos gear
4F FA 0F: bronze book
50 FA 0F: boronze compass
51 FA 0F: vaccine medium
52 FA 0F: vaccine base
53 FA 0F: Merc's Handgun (BOTU)
54 FA 0F: Merc's Handgun (BOTU)
55 FA 0F: vaccine
56 FA 0F: Merc's... (BOTU)
57 FA 0F: Merc's... (BOTU)
58 FA 0F: medium base
59 FA 0F: eagle part a
5A FA 0F: eagle part b
5B FA 0F: m37 part a
5C FA 0F: m37 part b
5D FA 0F: Merc's... (BOTU)
5E FA 0F: chronos chain
6F FA 0F: rusted cranck
60 FA 0F: card key
61 FA 0F: G. Powder A
62 FA 0F: G.Powder B
63 FA 0F: GP.C (GP czyli "Gun Powder")
64 FA 0F: GP.AA
65 FA 0F: GP. BB
66 FA 0F: GP.AC
67 FA 0F: GP.BC
68 FA 0F: GP.CC
69 FA 0F: GP.AAA
6A FA 0F: GP.AAB
6B FA 0F: GP.BBA
6C FA 0F: GP.BBB
6D FA 0F: GP.CCC
6E FA 0F: inf bullets
6F FA 0F: water sample
70 FA 0F: system disk
71 FA 0F: dummy key
72 FA 0F: lockpick
73 FA 0F: warehouse key
74 FA 0F: sickroom key
75 FA 0F: fmblem key
76 FA 0F: łańcuszek z kluczami (BOTU)
77 FA 0F: clock t.key
78 FA 0F: clock t.key
79 FA 0F: chronos key
7A FA 0F: Merc's... (BOTU) :pff4:
7B FA 0F: park key
7C FA 0F: park key
7D FA 0F: park key
7E FA 0F: facility key
7F FA 0F: facility key
80 FA 0F: boutique key
81 FA 0F: ink ribbon
82 FA 0F: reloading tools
83 FA 0F: game inst a
84 FA 0F: game inst b
85 FA 0F: pył niebieski (podpisany Game inst. A) (BOTU)

[hide]Kliknij tu[/hide]

Edytowanie innych pól:
Najpierw wyjaśnię jak będę pisać. Linia np. 0E25 to będzie linijka 0E20 a pole 05. Rozumiemy? OK. I tak:

0x240C = slot 1
0x2410 = slot 2
0x2414 = slot 3
0x2418 = slot 4
0x241C = slot 5
0x2420 = slot 6
0x2424 = slot 7
0x2428 = slot 8
0x242C = slot 9 (konieczny sidepack)
0x2430 = slot 10 (konieczny sidepack)

[hide]Kliknij tu[/hide]

UWAGI:
- wszystkie przedmioty są w ilościach niekończących się. Jeżeli zamiast FA 0F wpiszesz:
-01 01 to da pełną ilość naboi w broni jakie ta broń może pomieścić (kolor zielony)
-02 02 to da % (nie wiem ile :() (kolor zielony)
-03 03 to da nieskoniczoną ilość naboi (kolor zielony)
-05 05 to da to samo co 01 01 ale kolor czerwony
-06 06 to co 02 02 tylko czerwone
-07 07 to co 03 03 tylko czerwone
-0D 0D to co 05 05 ale kolor niebieski
-0E 0E to co 06 06 ale niebieskie
-0F 0F to co 07 07 ale niebieskie
edytujesz pierwsze miejsce w inwentarzu. Jeżeli na pierwszym miejscu masz jakiś przedmiot to zniknie on niepowracalnie jeżeli zapiszesz grę...
- nie piszcie w pierwszych polach znaki od 86 - FF chyba że chcerz żeby wywaliło cię do Windowsa :smiech3: ...
- edytujesz 3 PRZEDOSTATNIE POLA, a nie 3 OSTATNIE POLA, w przeciwnym wypadku albo zedytujesz amunicję albo zmienisz tło...
- w G.Launcherach wszystkie rodzaje (np. Flame...) będą oznaczone kolorem niebieskim
- rzeczy oznaczone napisem BOTU są z Bety
- zawsze na końcu zróbcie SAVE

I to wszystko :) Wszelkie poprawki proszę kierować do mnie.

Teraz mam zamiar poprowadzić was przez... różne lokacje. Wyjaśniam:
Teraz opiszę jak możecie teleportować się się do różnych miejsc:

Robicie standartowe procedury i tak:
-szukamy linijki 0x2240
-szukamy na górze punktu 0E
-i tak:

- 00 to Uptown (łącznie RPD)
- 01 to Downtown
- 02 to Clock Tower przed wybuchem szpitala...
- 03 ...i po wybuchu szpitala
- 04 to Dead Factory

DODATKOWE:

- 05 ukazuje scenkę taką samą jaką oglądamy po przejściu The Mercaneries! Następnie ukazuje się scenka w której Carlos pilotuje helikopter i napisy końcowe
- 06 to Downtown. Praktycznie się niczym nie różni. Może to jest Downtown po tym jak spadniemy na prkingu?

[hide]Kliknij tu[/hide]

Kolejne edytowanie HEXów ale tym razem edytuje postacie:
Robicie standartowe procedury. Szukacie linijki 2250 a na górze 0E i tak:
00 = Normalny strój Jill
01 = Normalny strój Jill + sidepack
02 = Ten strój ze skóry czy coś :P (czarny) (Jill)
03 = Ubiór S.T.A.R.S Jill
04 = Jill disco :) :rad9:
05 = Jill minispódniczka
06 = Jill jako Regina
07 = Jill normalny ubiór
08 = Carlos
09 = Mikhail
0A = Nicholai
0B = Brad
0C = Dario
0F = TOFU

UWAGA: Grając Carlosem mamy jego ekwipunek. Jeżeli gramy innymi postaciami to mamy ekwipunek Jill

[hide]Kliknij tu[/hide]


YUUPI!
Wiem jak dostać się do Bontique Shop i zwiedzić cały sklep!
TU jest save. :rad2: :rad2: :rad2:


by MiGoo: A ja zlaczylem ten temat z obecnym, w ktorym tak naprawde ow post powinien zostac dodany. I prosze nie ingerowac w edycje adminow, bo sie to zle moze skonczyc...
Ostatnio zmieniony czw 27 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 14 razy.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”