Biohzard 3 Beta + Resident Evil 3 Hack (edytory HEX)
A dla tych co mają mało czasu i uważają, że to skomplikowane, gotowy save:
http://www.badongo.com/file/16815491
Takie same macie do RE2 i RE1 w odpowiednich tematach.
Save jest na poziomie hard z samego początku gry. Jill ubrana jest w normalny kostium.
Dodałem do skrzyni następujące przedmioty:
- remote control without battery
- battery
Można te dwa przedmioty połączyć, a powstanie z nich pilot. Niestety nie można go użyć w grze
- Giga oil
- red coin
- blue coin
- yellow coin
- iron chain
- bottle with blue chemical
- set of keys
- Dummy key
Te przedmioty można tylko obejrzeć. Nie udało mi się nigdzie ich użyć. Może ktoś będzie miał więcej szczęścia.
- fire hose without bolt
- bolt
Te dwa przedmioty można połączyć i otrzymamy wtedy normalny wąż strażacki jaki znajdujemy w grze. Gra nie pozwala jednak na użycie węża bez odwiedzenia posterunku. Dopiero po zdobyciu lockpicka i wyjściu z posterunku możemy podłączyć wąż do hydrantu i ugasić pożar.
DODATKOWO:
W skrzyni umieściłem znany z wersji konsolowej boutique key. W wersji PC nie można go użyć, gra na to nie pozwala. Klucz ten można tylko obejrzeć.
Zamieściłem również dla porównania Mine Thrower oraz jego ulepszoną wersję Mine Thrower E, która strzela samo naprowadzającymi się minami. Aby testy były wyczerpujące dodałem 100 naboi do Mine Thrower pasujących do obu tych broni.
Opisy przedmiotów z bety są w moim pierwszym poście w tym temacie, który właśnie uaktualniłem...
http://www.badongo.com/file/16815491
Takie same macie do RE2 i RE1 w odpowiednich tematach.
Save jest na poziomie hard z samego początku gry. Jill ubrana jest w normalny kostium.
Dodałem do skrzyni następujące przedmioty:
- remote control without battery
- battery
Można te dwa przedmioty połączyć, a powstanie z nich pilot. Niestety nie można go użyć w grze
- Giga oil
- red coin
- blue coin
- yellow coin
- iron chain
- bottle with blue chemical
- set of keys
- Dummy key
Te przedmioty można tylko obejrzeć. Nie udało mi się nigdzie ich użyć. Może ktoś będzie miał więcej szczęścia.
- fire hose without bolt
- bolt
Te dwa przedmioty można połączyć i otrzymamy wtedy normalny wąż strażacki jaki znajdujemy w grze. Gra nie pozwala jednak na użycie węża bez odwiedzenia posterunku. Dopiero po zdobyciu lockpicka i wyjściu z posterunku możemy podłączyć wąż do hydrantu i ugasić pożar.
DODATKOWO:
W skrzyni umieściłem znany z wersji konsolowej boutique key. W wersji PC nie można go użyć, gra na to nie pozwala. Klucz ten można tylko obejrzeć.
Zamieściłem również dla porównania Mine Thrower oraz jego ulepszoną wersję Mine Thrower E, która strzela samo naprowadzającymi się minami. Aby testy były wyczerpujące dodałem 100 naboi do Mine Thrower pasujących do obu tych broni.
Opisy przedmiotów z bety są w moim pierwszym poście w tym temacie, który właśnie uaktualniłem...
Ostatnio zmieniony śr 26 sie, 2009 przez Diadem, łącznie zmieniany 3 razy.
A nie znalazłeś Merc's Handguna który nie może być użyty jako broń???
[ Dodano: 21 Gru 2007 21:44 ]
P.S. Użyje ten save jako experymenty i dalej kombinuję
Tu dodaję save w Werehouse z TOFU. Niedługo będą inne . W moim poprzednim pości jest link do Save w Bontique Shop
[ Dodano: 21 Gru 2007 21:44 ]
P.S. Użyje ten save jako experymenty i dalej kombinuję
Tu dodaję save w Werehouse z TOFU. Niedługo będą inne . W moim poprzednim pości jest link do Save w Bontique Shop
Ostatnio zmieniony sob 22 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 3 razy.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
Wiem ale kilkakrotnie znalazłem tą broń jako zdatna do użytku. A to... nie jest.
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 1 raz.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
I to takie dziwne?? Przecież to przedmiot z wersji beta. Większości tych przedmiotów nie można używać...
Aha, zapomniałbym.., dla tych którym jeszcze mało dwie niespodzianki:
1.) Save "Carlos forever"
http://www.badongo.com/file/16815520
Save ten jest na poziomie hard.
W czasie gry, gdy Jill zostaje zainfekowana wirusem przez Nemesisa, gramy Carlosem i ruszamy do szpitala po antidotum. Grając Carlosem nie możemy wejść do Parku Raccoon, ponieważ nie posiadamy lockpicka. A co się stanie jeżeli użyjemy edytora hex i damy Carlosowi lockpick i tym samym możliwość wejścia do parku?
W pliku zawarte są dwa savy.
Save 03 chappel to normalny save jaki mamy w grze.
Save 04 chappel to save z moimi modyfikacjami. Dodałem w nim:
- lockpick
- lighter with oil
- hand gun bullets (100)
- hand gun bullets E (100)
- assault rifle bullets (100%) x5
- first aid spray x2
- mixed green, red and blue herb
Posiadając taki zestaw przedmiotów próbowałem ukończyć grę grając Carlosem. W ogóle nie zajrzałem do szpitala tylko od razu użyłem lockpicka, zabrałem park key i udałem się do parku. Nie udało mi się niestety ukończyć całej gry. Zawiesiła się gdy zabiłem Nemesisa w Death Factory. Tym niemniej grało się całkiem fajnie. Carlos mówiący głosem Jill, walczący z wielkim robalem przy użyciu assault rifle, później spotkanie „dwóch” Carlosów!! Myślę, że warto to zobaczyć, a może komuś uda się skończyć grę.
2.) Jill in boutique
http://www.badongo.com/file/16815534
Save ten jest na poziomie hard, Jill ubrana jest w normalny kostium.
Kiedyś, gdy jeszcze nie znałem kodów odblokowujących wszystkie epilogi w grze, postanowiłem zdobyć je w inny sposób. Umiałem edytować sobie przedmioty, więc zaopatrzyłem się w magnum z nieskończoną ilością naboi, wyrzutnię rakiet na Nemesisa oraz przedmioty niezbędne do szybkiego ukończenia gry t.j.
- lighter with oil
- lockpick
- blue gem
- green gem
- fuse
- mixed oil
- chronos gear
- park key
- umbrella card key
Tak wyposażony zamierzałem ukończyć grę bardzo szybko i tak osiem razy aby odblokować wszystkie epilogi. Niestety pomysł nie wypalił. Po przejściu przez drzwi gdzie trzeba użyć po raz pierwszy lockpicka gra się zawieszała, ale... jak się zawieszała!! Po przejściu przez te drzwi znalazłem się w boutique, a konkretnie przed boutique!!
Oczywiście jest to błąd programu. Jill stoi z prawej strony ekranu, za szybą i patrzy do wnętrza sklepu. Można nią kierować, ale uważajcie, aby nie wyjść za daleko poza ekran, bo Jill zniknie w "ciemnościach" Można obejrzeć niestety tylko połowę wnętrza sklepu, ale również posłuchać melodii jaka była grana w czasie gdy Jill się przebierała.
Dla tych którzy grali w RE3 na konsole ten save nie będzie żadną nowiną, natomiast Ci którzy grali tylko w wersję PC myślę, że chętnie to zobaczą.
Zaczynacie w Alley. Wychodzicie z pomieszczenia. Skręcacie w lewo, tak jak do posterunku RPD, ale po przejściu drzwi kierujecie się nie na posterunek, lecz do drzwi zamkniętych na simple lock. Używacie na nich lockpicka, który dorzuciłem do ekwipunku i gotowe.
Aha, zapomniałbym.., dla tych którym jeszcze mało dwie niespodzianki:
1.) Save "Carlos forever"
http://www.badongo.com/file/16815520
Save ten jest na poziomie hard.
W czasie gry, gdy Jill zostaje zainfekowana wirusem przez Nemesisa, gramy Carlosem i ruszamy do szpitala po antidotum. Grając Carlosem nie możemy wejść do Parku Raccoon, ponieważ nie posiadamy lockpicka. A co się stanie jeżeli użyjemy edytora hex i damy Carlosowi lockpick i tym samym możliwość wejścia do parku?
W pliku zawarte są dwa savy.
Save 03 chappel to normalny save jaki mamy w grze.
Save 04 chappel to save z moimi modyfikacjami. Dodałem w nim:
- lockpick
- lighter with oil
- hand gun bullets (100)
- hand gun bullets E (100)
- assault rifle bullets (100%) x5
- first aid spray x2
- mixed green, red and blue herb
Posiadając taki zestaw przedmiotów próbowałem ukończyć grę grając Carlosem. W ogóle nie zajrzałem do szpitala tylko od razu użyłem lockpicka, zabrałem park key i udałem się do parku. Nie udało mi się niestety ukończyć całej gry. Zawiesiła się gdy zabiłem Nemesisa w Death Factory. Tym niemniej grało się całkiem fajnie. Carlos mówiący głosem Jill, walczący z wielkim robalem przy użyciu assault rifle, później spotkanie „dwóch” Carlosów!! Myślę, że warto to zobaczyć, a może komuś uda się skończyć grę.
2.) Jill in boutique
http://www.badongo.com/file/16815534
Save ten jest na poziomie hard, Jill ubrana jest w normalny kostium.
Kiedyś, gdy jeszcze nie znałem kodów odblokowujących wszystkie epilogi w grze, postanowiłem zdobyć je w inny sposób. Umiałem edytować sobie przedmioty, więc zaopatrzyłem się w magnum z nieskończoną ilością naboi, wyrzutnię rakiet na Nemesisa oraz przedmioty niezbędne do szybkiego ukończenia gry t.j.
- lighter with oil
- lockpick
- blue gem
- green gem
- fuse
- mixed oil
- chronos gear
- park key
- umbrella card key
Tak wyposażony zamierzałem ukończyć grę bardzo szybko i tak osiem razy aby odblokować wszystkie epilogi. Niestety pomysł nie wypalił. Po przejściu przez drzwi gdzie trzeba użyć po raz pierwszy lockpicka gra się zawieszała, ale... jak się zawieszała!! Po przejściu przez te drzwi znalazłem się w boutique, a konkretnie przed boutique!!
Oczywiście jest to błąd programu. Jill stoi z prawej strony ekranu, za szybą i patrzy do wnętrza sklepu. Można nią kierować, ale uważajcie, aby nie wyjść za daleko poza ekran, bo Jill zniknie w "ciemnościach" Można obejrzeć niestety tylko połowę wnętrza sklepu, ale również posłuchać melodii jaka była grana w czasie gdy Jill się przebierała.
Dla tych którzy grali w RE3 na konsole ten save nie będzie żadną nowiną, natomiast Ci którzy grali tylko w wersję PC myślę, że chętnie to zobaczą.
Zaczynacie w Alley. Wychodzicie z pomieszczenia. Skręcacie w lewo, tak jak do posterunku RPD, ale po przejściu drzwi kierujecie się nie na posterunek, lecz do drzwi zamkniętych na simple lock. Używacie na nich lockpicka, który dorzuciłem do ekwipunku i gotowe.
Ostatnio zmieniony śr 26 sie, 2009 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzebiąc w programie można zamienić każdą broń na inną również występującą w grze np. zwykłego shotguna, na western custom (szybkostrzelny shotgun), albo karabin maszynowy na gatling guna. Nie można "stworzyć/wrzucić" broni której w grze niema (przynajmniej ja tak nie umiem, a takich co umieją za wiele to pewnie nie ma )Carlos pisze:Mam pytanie a da sie robić new weapon podmieniając jakoś stare ? Lub zmieniać statystyki starych broni ?
Można zmieniać ilość amunicji, ale tylko tej, którą mamy w skrzyni, w ekwipunku lub w załadowanej broni. Nie wiem, jak sprawić, żeby np. znajdować mniej amunicji.
Oczywiście ustawienie nieskończonej amunicji dla każdej broni nie jest problemem.
Można zamieniać sobie zwykłą amunicję do shotguna na tą ulepszoną i odwrotnie. Podobnie jest z amunicją do handguna.
Chyba nie bardzo Ułatwić można, ale utrudnić... ciężka sprawa, szczególnie z tą wytrzymałością potworków. Najprościej to chyba po prostu nie korzystać np. z magnum i granade launcher, a walczyć tylko shotgunem i pistoletem. Zawsze to jakieś utrudnienie...Vocap pisze:Ja też mam pytanko, chodzi mi o to,czy za pomocą takiego hackowania można podnieść poziom trudności gry, np. ograniczając bronie i/lub amunicję, zmieniając wytrzymałość potworków?
Bądźmy szczerzy RE3 dużym wyzwaniem nie jest
Oczywiście mówimy tutaj o podstawowej rozgrywce, bo tryb Mercenaries jak najbardziej da się utrudnić Tylko, że tam jest i tak dosyć trudno, no ale jeżeli ktoś uważa, że np. przejdzie grę z nożem i 10 nabojami na początku, to nie ma problemu, mogę mu zrobić taki save haha
Da się RE3 zmienić edytrorem HEXów ale nie próbowałem i próbować bym nie radził...Vocap pisze:Ja też mam pytanko, chodzi mi o to,czy za pomocą takiego hackowania można podnieść poziom trudności gry, np. ograniczając bronie i/lub amunicję, zmieniając wytrzymałość potworków?
EDIT:Wytrzymałość potworków nie da się zmienić. Można cyba tylko zamienić broń startową Jill, co ma w skrzynce (od samego początku!), co Carlos itd....
Ostatnio zmieniony pt 28 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 1 raz.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw 24 kwie, 2008
- Lokalizacja: Pruszków
To by było coś Naprawdę ciekawe, tym bardziej, że związane z mechaniką gry, a nie jakieś tam podmienianie tekstur. Spróbuj zrobić to ponownie, przecież to byłby prawdziwy hit!
EDIT: Ten temat był moim pierwszym na forum i dziś powracam do korzeni
Udało mi się zdobyć ciekawy program, który pozwala zajrzeć "głębiej" w serce Resident Evil 3 Nemesis. Przy jego pomocy wyciągnąłem z gry wszystkie rozmowy bohaterów, dźwięki (np. odgłosy padającego deszczu i burzy, superrr ) oraz całą "muzykę" z gry.
To było jednak mało i w kolejnym pliku dokopałem się do... tła gry! Ten program, wszystko rozpakował, a kolejny program przekonwertował mi to wszystko do... zwykłych plików jpg!!
No i zaczęła się podróż przez Raccoon Każde statyczne ujęcie kamery ma swój odpowiedni obrazek, który mogłem obejrzeć. I można by powiedzieć, że to nic takiego, bo przecież Ameryki nie odkrywam i logiczne jest, że wszystkie te tła są w programie.
Hmm... tylko, że tam są też tła, które w grze nie występują!
Wniosek?? Kolejne pozostałości Resident Evil 3 beta.
Jak to zobaczyłem to od razu pomyślałem, że podzielę się tym widokiem z wami i oto te obrazki. Oczywiście wybrałem tylko te, które nie występują w oryginalnym Resident Evil 3 oraz te, które są z jakiś względów ciekawe, bo wszystkich jest chyba z półtora tysiąca!!
Zaczynamy...
1. Rzut kamery na miejsce skąd zaczynamy grę. W prawdziwej grze widzimy ten obraz tylko ułamek sekundy, gdy Jill zostaje wyrzucona siłą wybuchu na zewnątrz budynku. Tutaj można obejrzeć dokładnie. Kamera znajduje się w... środku samochodu Nie widać oczywiście ognia i zombiaków, gdyż są to elementy ruchome, dodawane przez program do tego tła w trakcie naszej gry.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... d0aqs6.jpg
2. Ujęcie dobrze nam znane. Normalnie występuje w grze. Tutaj nie ma tylko drzwi (element ruchomy), ale ciekawe jest to, że miejsce po drzwiach nie jest "puste", tylko widać to co jest za drzwiami, czyli korytarz do którego Jill zaraz schowa się uciekając przed zombiakami.
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... d03mx4.jpg
3. Te dwa ujęcia też widzimy tylko przez ułamek sekundy, gdy Jill zeskakuje ze skrzyni i włączą się filmik z zombiakami które ją atakują. Jill otwiera wtedy drzwi i ucieka do korytarza prowadzącego do Dario.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... d05dd9.jpg
Dairy Fresh Foods. Nigdy nie zwróciłem uwagi na ten szyld...
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... d06po2.jpg
4. Wnętrze sklepu do którego w wersji PC nie mamy dostępu, a szkoda, bo jest zrobione całkiem, całkiem. Oto obrazy:
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... f00jh7.jpg
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... f01rm2.jpg
Strój policjantki w przebieralni sklepu:
http://img183.imageshack.us/my.php?imag ... f02dy2.jpg
Strój STARS:
http://img158.imageshack.us/my.php?imag ... f03jq6.jpg
I kolejne stroje:
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... f04qx0.jpg
http://img104.imageshack.us/my.php?imag ... f05cd3.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... f06bw1.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... f07vp1.jpg
5. Pierwsze zaskoczenie. To szuflada od któregoś z biurek w pokoju STARS na posterunku (znajduje się w zbiorze rzutów kamery z tego pomieszczenia). Nie przypominam sobie abyśmy w biurze STARS otwierali jakąś szufladę Jakby co to mnie poprawiajcie, bo czasami jak oglądam te obrazy, to już sam nie wiem, czy widziałem to w grze, czy nie
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a0cdh0.jpg
6. To ujęcie pamiętam:
http://img73.imageshack.us/my.php?image ... a01qe6.jpg
A to?? Wydaje mi się, że tu nigdy nie było takiego bałaganu... Może znowu mi się tylko wydaje? Przecież to wygląda jakby ten robal wylazł z podziemi i Jill walczyła z nim na powierzchni i stąd ten bajzel...
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... a12sp1.jpg
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a13gq7.jpg
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a14qc8.jpg
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... a15zu5.jpg
http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... a16ii5.jpg
7. Stacja kolejki. Normalnie płonie tutaj ogień, więc niewiele widać. Teraz można obejrzeć tło dokładnie:
http://img102.imageshack.us/my.php?imag ... b0bmd9.jpg
Wrak ciężarówki. Teraz widać, że niezwykle podobna do tej z RE2 przed którą uciekali Leon i Claire.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... b02pu7.jpg
8. No i prawdziwy hicior Kto zgadnie co to jest??
http://img164.imageshack.us/my.php?imag ... b07ll3.jpg
http://img73.imageshack.us/my.php?image ... b08yn7.jpg
Odpowiedź mamy tutaj:
http://img368.imageshack.us/my.php?imag ... b09su3.jpg
To tutaj włączamy reflektor, który oślepia Nemesisa.
9. A teraz patrzcie na to. Warehouse. Mamy tutaj w głębi coś w rodzaju schowka. Tak to wygląda normalnie:
http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... 10djg3.jpg
A tego zbliżenia nie ma w oryginalnej grze:
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... 10efz4.jpg
A oto co jest w środku:
http://img178.imageshack.us/my.php?imag ... 10fkd1.jpg
I już wiemy skąd Jill miała w wersji beta łańcuch w ekwipunku. Sukcesssss
10. To pamiętam z gry. Ten obraz pojawia się gdy Jill spada do podziemi na parkingu, gdy wybierzemy opcję, żeby skoczyła na dół, gdy załamuje się podłoga.
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... 10aqj9.jpg
A to ujęcie jest z tego samego korytarza, ale tej wielkiej "muchy" co tu siedzi to nie widziałem Zamiast niej była chyba tylko dziura w ścianie:
http://img108.imageshack.us/my.php?imag ... 10byy3.jpg
11. RPD. Pokój w którym miało być przyjęcie dla Leona. Tej plamy krwi na ścianie bankowo nie było...
http://img208.imageshack.us/my.php?imag ... 207qy9.jpg
12. Kolejny hit. Parking. To pomieszczenie było już widać na filmiku do którego dałem link we wcześniejszym poście w tym temacie.
Tak wygląda w oryginale:
http://img519.imageshack.us/my.php?imag ... b00bl0.jpg
http://img355.imageshack.us/my.php?imag ... b01vy0.jpg
A tak w wersji beta:
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 106yc0.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 107sb7.jpg
Niezły bałagan
13. W pierwszym poście pisałem, że w wersji beta trzeba było znaleźć najpierw wąż strażacki, a potem przyłącze do niego i całość połączyć w całość. Dopiero wtedy mieliśmy kompletny wąż (taki który od razu mamy w wersji oryginalnej) który można podłączyć do hydrantu. Patrzcie na te dwa obrazki.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 806xg3.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 805xg1.jpg
Już wiemy gdzie Jill znajdywała przyłącze Pozostaje pytanie gdzie trzeba było szukać reszty węża?
To na razie tyle. Jak jeszcze coś znajdę to dam znać A jak nie znajdę, to myślę, że do RE2 też można by spróbować się dobrać
EDIT: Ten temat był moim pierwszym na forum i dziś powracam do korzeni
Udało mi się zdobyć ciekawy program, który pozwala zajrzeć "głębiej" w serce Resident Evil 3 Nemesis. Przy jego pomocy wyciągnąłem z gry wszystkie rozmowy bohaterów, dźwięki (np. odgłosy padającego deszczu i burzy, superrr ) oraz całą "muzykę" z gry.
To było jednak mało i w kolejnym pliku dokopałem się do... tła gry! Ten program, wszystko rozpakował, a kolejny program przekonwertował mi to wszystko do... zwykłych plików jpg!!
No i zaczęła się podróż przez Raccoon Każde statyczne ujęcie kamery ma swój odpowiedni obrazek, który mogłem obejrzeć. I można by powiedzieć, że to nic takiego, bo przecież Ameryki nie odkrywam i logiczne jest, że wszystkie te tła są w programie.
Hmm... tylko, że tam są też tła, które w grze nie występują!
Wniosek?? Kolejne pozostałości Resident Evil 3 beta.
Jak to zobaczyłem to od razu pomyślałem, że podzielę się tym widokiem z wami i oto te obrazki. Oczywiście wybrałem tylko te, które nie występują w oryginalnym Resident Evil 3 oraz te, które są z jakiś względów ciekawe, bo wszystkich jest chyba z półtora tysiąca!!
Zaczynamy...
1. Rzut kamery na miejsce skąd zaczynamy grę. W prawdziwej grze widzimy ten obraz tylko ułamek sekundy, gdy Jill zostaje wyrzucona siłą wybuchu na zewnątrz budynku. Tutaj można obejrzeć dokładnie. Kamera znajduje się w... środku samochodu Nie widać oczywiście ognia i zombiaków, gdyż są to elementy ruchome, dodawane przez program do tego tła w trakcie naszej gry.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... d0aqs6.jpg
2. Ujęcie dobrze nam znane. Normalnie występuje w grze. Tutaj nie ma tylko drzwi (element ruchomy), ale ciekawe jest to, że miejsce po drzwiach nie jest "puste", tylko widać to co jest za drzwiami, czyli korytarz do którego Jill zaraz schowa się uciekając przed zombiakami.
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... d03mx4.jpg
3. Te dwa ujęcia też widzimy tylko przez ułamek sekundy, gdy Jill zeskakuje ze skrzyni i włączą się filmik z zombiakami które ją atakują. Jill otwiera wtedy drzwi i ucieka do korytarza prowadzącego do Dario.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... d05dd9.jpg
Dairy Fresh Foods. Nigdy nie zwróciłem uwagi na ten szyld...
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... d06po2.jpg
4. Wnętrze sklepu do którego w wersji PC nie mamy dostępu, a szkoda, bo jest zrobione całkiem, całkiem. Oto obrazy:
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... f00jh7.jpg
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... f01rm2.jpg
Strój policjantki w przebieralni sklepu:
http://img183.imageshack.us/my.php?imag ... f02dy2.jpg
Strój STARS:
http://img158.imageshack.us/my.php?imag ... f03jq6.jpg
I kolejne stroje:
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... f04qx0.jpg
http://img104.imageshack.us/my.php?imag ... f05cd3.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... f06bw1.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... f07vp1.jpg
5. Pierwsze zaskoczenie. To szuflada od któregoś z biurek w pokoju STARS na posterunku (znajduje się w zbiorze rzutów kamery z tego pomieszczenia). Nie przypominam sobie abyśmy w biurze STARS otwierali jakąś szufladę Jakby co to mnie poprawiajcie, bo czasami jak oglądam te obrazy, to już sam nie wiem, czy widziałem to w grze, czy nie
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a0cdh0.jpg
6. To ujęcie pamiętam:
http://img73.imageshack.us/my.php?image ... a01qe6.jpg
A to?? Wydaje mi się, że tu nigdy nie było takiego bałaganu... Może znowu mi się tylko wydaje? Przecież to wygląda jakby ten robal wylazł z podziemi i Jill walczyła z nim na powierzchni i stąd ten bajzel...
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... a12sp1.jpg
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a13gq7.jpg
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... a14qc8.jpg
http://img159.imageshack.us/my.php?imag ... a15zu5.jpg
http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... a16ii5.jpg
7. Stacja kolejki. Normalnie płonie tutaj ogień, więc niewiele widać. Teraz można obejrzeć tło dokładnie:
http://img102.imageshack.us/my.php?imag ... b0bmd9.jpg
Wrak ciężarówki. Teraz widać, że niezwykle podobna do tej z RE2 przed którą uciekali Leon i Claire.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... b02pu7.jpg
8. No i prawdziwy hicior Kto zgadnie co to jest??
http://img164.imageshack.us/my.php?imag ... b07ll3.jpg
http://img73.imageshack.us/my.php?image ... b08yn7.jpg
Odpowiedź mamy tutaj:
http://img368.imageshack.us/my.php?imag ... b09su3.jpg
To tutaj włączamy reflektor, który oślepia Nemesisa.
9. A teraz patrzcie na to. Warehouse. Mamy tutaj w głębi coś w rodzaju schowka. Tak to wygląda normalnie:
http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... 10djg3.jpg
A tego zbliżenia nie ma w oryginalnej grze:
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... 10efz4.jpg
A oto co jest w środku:
http://img178.imageshack.us/my.php?imag ... 10fkd1.jpg
I już wiemy skąd Jill miała w wersji beta łańcuch w ekwipunku. Sukcesssss
10. To pamiętam z gry. Ten obraz pojawia się gdy Jill spada do podziemi na parkingu, gdy wybierzemy opcję, żeby skoczyła na dół, gdy załamuje się podłoga.
http://img74.imageshack.us/my.php?image ... 10aqj9.jpg
A to ujęcie jest z tego samego korytarza, ale tej wielkiej "muchy" co tu siedzi to nie widziałem Zamiast niej była chyba tylko dziura w ścianie:
http://img108.imageshack.us/my.php?imag ... 10byy3.jpg
11. RPD. Pokój w którym miało być przyjęcie dla Leona. Tej plamy krwi na ścianie bankowo nie było...
http://img208.imageshack.us/my.php?imag ... 207qy9.jpg
12. Kolejny hit. Parking. To pomieszczenie było już widać na filmiku do którego dałem link we wcześniejszym poście w tym temacie.
Tak wygląda w oryginale:
http://img519.imageshack.us/my.php?imag ... b00bl0.jpg
http://img355.imageshack.us/my.php?imag ... b01vy0.jpg
A tak w wersji beta:
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 106yc0.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 107sb7.jpg
Niezły bałagan
13. W pierwszym poście pisałem, że w wersji beta trzeba było znaleźć najpierw wąż strażacki, a potem przyłącze do niego i całość połączyć w całość. Dopiero wtedy mieliśmy kompletny wąż (taki który od razu mamy w wersji oryginalnej) który można podłączyć do hydrantu. Patrzcie na te dwa obrazki.
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 806xg3.jpg
http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... 805xg1.jpg
Już wiemy gdzie Jill znajdywała przyłącze Pozostaje pytanie gdzie trzeba było szukać reszty węża?
To na razie tyle. Jak jeszcze coś znajdę to dam znać A jak nie znajdę, to myślę, że do RE2 też można by spróbować się dobrać
Ostatnio zmieniony pt 25 kwie, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
One w pewnym sensie są w oryginalne, bo przecież z oryginalnej płyty wyciągnąłem te obrazki Teraz tylko cała filozofia polega na tym, aby to jakoś uruchomić, hehe Kurcze jak ja zazdroszczę hackerom/programistom, że umieją się bawić w takie rzeczy...Barry pisze:Ech, szkoda że niektóre tła nie zostały w oryginale, np. parking
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw 24 kwie, 2008
- Lokalizacja: Pruszków
Zajebiaszcze screeny:)
a wiecie moze co jest z pokojem w posterunku na pietrze przy przesuwanych pomnikach w re2 a w re3 pomnikow juz niema.Tam jest taki pokuj z dziwnie wygladajacymi drzwiami jak lapiesz za klamke to jest napis ze sa zamkniete szczelni czy cos w tym stylu.Zawsze mnie interesowalo czy cos tam jest bo to sa chyba jedyne drzwi ktore sie nie otwieraja zadnym kluczem.
pozdro4all
a wiecie moze co jest z pokojem w posterunku na pietrze przy przesuwanych pomnikach w re2 a w re3 pomnikow juz niema.Tam jest taki pokuj z dziwnie wygladajacymi drzwiami jak lapiesz za klamke to jest napis ze sa zamkniete szczelni czy cos w tym stylu.Zawsze mnie interesowalo czy cos tam jest bo to sa chyba jedyne drzwi ktore sie nie otwieraja zadnym kluczem.
pozdro4all
Też mam wrażenie, że jak się te tła ogląda na obrazku to są dużo ładniejsze niż w grzeAdam555 pisze:Super są te tła, tylko mi sie wydawało że u mnie nie były takie "ładne", jaką mają rozdziałkę że tak wyglądają?
Ich rozdzielczość to tylko 640x480x24b, a każdy obrazek "waży" około 70 kB.
Słuchałem dzisiaj tych wszystkich muzyczek, dźwięków itp. i też mi się wydaje, że wszystkich nie ma w grze
To pozostałość z RE2. Tych drzwi nie da się otworzyć.biochazardzista pisze:a wiecie moze co jest z pokojem w posterunku na pietrze przy przesuwanych pomnikach w re2 a w re3 pomnikow juz niema.Tam jest taki pokuj z dziwnie wygladajacymi drzwiami jak lapiesz za klamke to jest napis ze sa zamkniete szczelni czy cos w tym stylu.Zawsze mnie interesowalo czy cos tam jest bo to sa chyba jedyne drzwi ktore sie nie otwieraja zadnym kluczem.
Niestety nic więcej wyciągnąć mi się nie udało, a nie mam czasu, żeby się w to bawić. Trzeba by szukać programów, które dobiorą się do tych wszystkich plików z dziwnymi rozszerzeniami. Jak ktoś chciałby spróbować, obejrzeć wszystkie tła i posłuchać muzyczek to macie ten program.
http://www.badongo.com/file/9997668
P.S. Jeszcze jeden przykład hackowania gry:
http://www.dailymotion.com/video/x4d7jc ... videogames
Czyli da się wszystko, trzeba tylko wiedzieć jak...
Ostatnio zmieniony sob 21 cze, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra, rozpakowałem wszystkie pliki rofs*.dat z folderu z grą. Wypakowało mi kilka folderów.
W których folderach znajdują się odgłosy broni, przeciwników itp. ? Bo w folderze WAV są tylko dialogi i muzyka.
W którym folderze znajduje się kod gry?
Jakim programem otworzyć pliki z folderu PIX?
Jak by ktoś znał odpowiedzi na powyższe pytania to byłbym wdzięczny.
W których folderach znajdują się odgłosy broni, przeciwników itp. ? Bo w folderze WAV są tylko dialogi i muzyka.
W którym folderze znajduje się kod gry?
Jakim programem otworzyć pliki z folderu PIX?
Jak by ktoś znał odpowiedzi na powyższe pytania to byłbym wdzięczny.