Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)
Udało mi się!!!!!!!!!. Złapałem te babe w screena [widac jej twarz!!!!!!!] i wiem już kto to jest. Pamiętacie ząbiaczke w komisariacie? [To tam gdzie wyskakuje nemek]
te dwie postacie są identyczne!!!!!!!!!!!! [Złapałem ten screen w filmie].Prosze powiedzieć jak wrzucić na jakis host ten screen [szczegółowo prosze].
Necraria: Dokładne info o hostingu wysłałam na PM.
[ Dodano: 26 Gru 2008 13:51 ]
a oto i link do zdjęcia [usuniete prawie wszystko tylko ta dziewczyna nie]http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... sselp1.jpg
te dwie postacie są identyczne!!!!!!!!!!!! [Złapałem ten screen w filmie].Prosze powiedzieć jak wrzucić na jakis host ten screen [szczegółowo prosze].
Necraria: Dokładne info o hostingu wysłałam na PM.
[ Dodano: 26 Gru 2008 13:51 ]
a oto i link do zdjęcia [usuniete prawie wszystko tylko ta dziewczyna nie]http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... sselp1.jpg
Ostatnio zmieniony śr 24 gru, 2008 przez kelchesse, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mr.Kennedy
- Posty: 40
- Rejestracja: sob 22 sie, 2009
- Lokalizacja: Lubartów
Postanowiłem rozgrzebać nieco stary temat żeby napisać moje domysły na temat córki Dario Rosso. Mianowicie kiedy znajdujemy się w Clock Tower i wchodzimy do pomieszczenia z zagadką z zegarami to w kącie możemy zauważyć martwego najemnika, który tuli do siebie martwą dziewczynę. Przy jego ciele możemy znaleźć Mercenary's Pocketbook, w którym pisze on o swojej misji oraz o tym, że znaleźli oni dziewczynę, która schroniła się w wieży i chcieli ją ratować ale : Chciałem, abyśmy ewakuowali się jak najszybciej, ale dziewczyna nie chciała. Jej ojciec nie chciał opuszczać miasta, gdzie spoczywa jego żona. Jak dobrze wiemy Dario nie chciał ewakuować się z miasta właśnie dlatego, że zombie pozbawiły go całej rodziny chociaż tylko on tak o tym myślał, a jego rodzina mogła jeszcze żyć i ratować się przed śmiercią. Bo kobieta, która uciekała w stronę schroniska Dario wcale nie musiała być jego córką, może po prostu miała nadzieję, że znajdzie tam bezpieczne miejsce żeby się ukryć. Co prawda brzmi to trochę naciąganie, ale coś w tym może być, ale to tylko taka moja interpretacja.
Ps. Dokument można w całości przeczytać na stronie mwrc.pl
Ps. Dokument można w całości przeczytać na stronie mwrc.pl
-
- Posty: 16
- Rejestracja: śr 05 sty, 2011
- Lokalizacja: Ostróda
Jak zawsze lubię się wrócić do Warehouse po ugaszeniu pożaru i po zabraniu oleju. W azylu Daria zawsze znajdują się prochy (2xA i 2xB) oraz w radiowozie z którego wyskakuje zombie 1xB. Jednak przede wszystkim zawsze wracam z misją ocalenia tej dziewczyny w różowych ciuchach. Nie wiem, ale strasznie jest mi jej żal i za wszelką cenę próbuję ją uratować. Spotykam ją w okolicach tego radiowozu z którego wyskakuje zombie (pomieszczenie przed tym w którym zostaje zabita). Mijam tych dwóch zombie i biegnę na złamanie karku za nią i kiedy już mi się wydaje, że tym razem uda mi się ją uratować to ona niestety i tak ginie. Tak bardzo chciałbym ją uratować chociaż raz. W sumie na PSXie i PC przeszedłem RE3 co najmniej 70-80 razy i to na różne możliwe sposoby, jednak nie osiągnę pełnej satysfakcji i spełnienia w tej grze póki dziewczyny nie uratuje
Tak ta pani wygląda:
https://www.textures-resource.com/plays ... xture/348/
Pewnie dałoby się pokombinować i wrzucić to do gry zamiast Carlosa na przykład i obejrzeć jak wygląda "przestrzennie" ta pani.
EDIT:
Tutaj zbliżenia na panią:
http://residentevil.wikia.com/wiki/List ... 285%29.png
W necie krąży, że córka Dario miała na imię Brenda, a jego żona Stacy. Nie wiem skąd to się wzięło.
https://www.textures-resource.com/plays ... xture/348/
Pewnie dałoby się pokombinować i wrzucić to do gry zamiast Carlosa na przykład i obejrzeć jak wygląda "przestrzennie" ta pani.
EDIT:
Tutaj zbliżenia na panią:
http://residentevil.wikia.com/wiki/List ... 285%29.png
W necie krąży, że córka Dario miała na imię Brenda, a jego żona Stacy. Nie wiem skąd to się wzięło.
Ostatnio zmieniony czw 15 gru, 2016 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Odkopię trupa, bo sprawdziłem co i jak i:
1. Drzwi radiowozu otworzą się jak wyjdziemy przez te wcześniej zamknięte. (oczywiście można to zrobić zaraz na początku gry) Można tutaj połączyć motyw z dziewczyną. Sytuacja będzie taka jak przy wyjściu drzwiami B.
2. Dziewczynę można "spotkać" zaraz po rozpoczęciu gry. Załóżmy że drzwi A są po lewej stronie, a drzwi B po drugiej. Teraz należy pobiec do tego korytarza z drzwiami prowadzącymi do piwnicy (tam gdzie wyskakuje Brad z zombiakami) i wyjść drugą stroną czyli drzwiami A/B. Po wyjściu drzwiami A słychać będzie tylko krzyk umierającej dziewczyny. Po wyjściu drzwiami B będzie słychać jak dziewczyna jeszcze ucieka i dopiero jak zbliżymy się w tamto miejsce to zostanie zabita.
Przy okazji ciekawostka na temat Brada - pierwszy raz można spotkać go jak wybiega przez te drzwi prowadzące do piwnicy, tam gdzie zabieramy shotguna i paliwo do zapalniczki. Byłem ciekaw co się stanie jeśli te drzwi ominiemy i pognamy prosto do restauracji. Co się dzieje? Niespodzianka. Brad już tam jest. Po powrocie w tamto miejsce drzwi są zamknięte. Po otworzeniu ich wywalają się tylko zombiaki. Niestety nie udało mi się oszukać systemu.
Dla zainteresowanych mapa
1. Drzwi radiowozu otworzą się jak wyjdziemy przez te wcześniej zamknięte. (oczywiście można to zrobić zaraz na początku gry) Można tutaj połączyć motyw z dziewczyną. Sytuacja będzie taka jak przy wyjściu drzwiami B.
2. Dziewczynę można "spotkać" zaraz po rozpoczęciu gry. Załóżmy że drzwi A są po lewej stronie, a drzwi B po drugiej. Teraz należy pobiec do tego korytarza z drzwiami prowadzącymi do piwnicy (tam gdzie wyskakuje Brad z zombiakami) i wyjść drugą stroną czyli drzwiami A/B. Po wyjściu drzwiami A słychać będzie tylko krzyk umierającej dziewczyny. Po wyjściu drzwiami B będzie słychać jak dziewczyna jeszcze ucieka i dopiero jak zbliżymy się w tamto miejsce to zostanie zabita.
Przy okazji ciekawostka na temat Brada - pierwszy raz można spotkać go jak wybiega przez te drzwi prowadzące do piwnicy, tam gdzie zabieramy shotguna i paliwo do zapalniczki. Byłem ciekaw co się stanie jeśli te drzwi ominiemy i pognamy prosto do restauracji. Co się dzieje? Niespodzianka. Brad już tam jest. Po powrocie w tamto miejsce drzwi są zamknięte. Po otworzeniu ich wywalają się tylko zombiaki. Niestety nie udało mi się oszukać systemu.
Dla zainteresowanych mapa
Ostatnio zmieniony pt 27 lip, 2018 przez damiank94, łącznie zmieniany 2 razy.
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?
> Yes No
> Yes No
Faktycznie odkopałeś trupa bo wszystkie rozkminy były już przedstawiane
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Sorry, faktycznie może ten komentarz z mojej strony nie był na miejscu.
A wracając do tematu, jest jeszcze kilka radiowozów z których wyskakuje zombie, mianowicie zaraz po wyjściu z garażu (save Room) i kolejny w drodze do tramwaju (przed miejscem gdzie w późniejszym czasie zapada się ziemia a my trafiamy na Grave Diggera), pamiętasz te radiowozy? Czy tam też coś trzeba konkretnego było zrobić? Czy po prostu jak wracaliśmy to się otwierały? Jak będziesz miał czas sprawdź motyw z pierwszym radiowozem (na początku) kiedy wracasz ale podejdź do niego i wciśnij przycisk akcji, bo chyba wtedy też wywali z auta Zombiak.
A wracając do tematu, jest jeszcze kilka radiowozów z których wyskakuje zombie, mianowicie zaraz po wyjściu z garażu (save Room) i kolejny w drodze do tramwaju (przed miejscem gdzie w późniejszym czasie zapada się ziemia a my trafiamy na Grave Diggera), pamiętasz te radiowozy? Czy tam też coś trzeba konkretnego było zrobić? Czy po prostu jak wracaliśmy to się otwierały? Jak będziesz miał czas sprawdź motyw z pierwszym radiowozem (na początku) kiedy wracasz ale podejdź do niego i wciśnij przycisk akcji, bo chyba wtedy też wywali z auta Zombiak.
Ostatnio zmieniony sob 28 lip, 2018 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Wiem już chyba co odpowiada za ten skrypt z dziewczyną. Chcąc coś sprawdzić wbiegłem drzwiami B, dobiegłem do drzwi do piwnicy i zawróciłem. Dziewczyna się pojawiła.
Albercie, te radiowozy sprawdzę później. Teraz sprawdziłem tylko jeszcze jedną rzecz odnośnie pierwszego radiowozu. Jeżeli wyjdziemy zamkniętymi drzwiami i pobiegniemy nie do radiowozu a do drzwi B i na około, to zombiak nie wyskoczy. Klepanie przycisku akcji nic nie zmienia. Trzeba wejść w te co były zamknięte i wyjść, wtedy wyskoczy. I wyskakuje sam z siebie. Przebiegłem obok, podszedłem powoli, zawsze wyskakiwał sam.
Albercie, te radiowozy sprawdzę później. Teraz sprawdziłem tylko jeszcze jedną rzecz odnośnie pierwszego radiowozu. Jeżeli wyjdziemy zamkniętymi drzwiami i pobiegniemy nie do radiowozu a do drzwi B i na około, to zombiak nie wyskoczy. Klepanie przycisku akcji nic nie zmienia. Trzeba wejść w te co były zamknięte i wyjść, wtedy wyskoczy. I wyskakuje sam z siebie. Przebiegłem obok, podszedłem powoli, zawsze wyskakiwał sam.
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?
> Yes No
> Yes No
Drugie auto nie jest radiowozem, tylko jakimś cywilnym sedanem. Zombiak wyskakuje z niego w drodze powrotnej, w środku jest Gun Powder B. Z pierwszego auta zombiak wyskoczy tylko wtedy, gdy pomieszczenie jest puste lub są w nim zombie. Jak są drain demony to nie wyskoczy, bo gra nie obsługuje dwóch różnych przeciwników w tym samym pomieszczeniu (wyjątkiem jest Nemesis). Zombiak wyskakuje po zdobyciu Wrencha, gdy podejdziemy bliżej radiowozu. W środku jest 6 granatów.
Małe sprostowanie dotyczące radiowozu na początku gry. Aby wyskoczył z niego zombie musimy najpierw przejść obok auta (usłyszycie wtedy zgrzyt drzwi). Dopiero po tym należy wyjść drzwiami zamkniętymi od drugiej strony (alejka z Bradem).
Małe sprostowanie dotyczące radiowozu na początku gry. Aby wyskoczył z niego zombie musimy najpierw przejść obok auta (usłyszycie wtedy zgrzyt drzwi). Dopiero po tym należy wyjść drzwiami zamkniętymi od drugiej strony (alejka z Bradem).
Re: Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)
Mitu, drzwi zgrzytają jak pierwszy raz obok nich przechodzisz, ale to nie jest wymagane aby zombiak wyskoczył. Wystarczy wyjść tymi drzwiami z alejki.
Co do reszty pojazdów.
Z tego zielonego auta przed tramwajem zombiak wyskoczył jak wracałem z tramwaju właśnie mając klucz w kieszeni.
Z auta za parkingiem zombiak wyskoczył jak miałem już bezpiecznik i olej. Innych kombinacji niestety nie sprawdzałem. Przy tym nie wiem czy potwory mają coś do tego wyskakiwania, bo mordowałem wszystko co się rusza więc zazwyczaj było pusto w pomieszczeniu
Co do reszty pojazdów.
Z tego zielonego auta przed tramwajem zombiak wyskoczył jak wracałem z tramwaju właśnie mając klucz w kieszeni.
Z auta za parkingiem zombiak wyskoczył jak miałem już bezpiecznik i olej. Innych kombinacji niestety nie sprawdzałem. Przy tym nie wiem czy potwory mają coś do tego wyskakiwania, bo mordowałem wszystko co się rusza więc zazwyczaj było pusto w pomieszczeniu
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?
> Yes No
> Yes No