Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)

kelchesse
Posty: 13
Rejestracja: czw 16 paź, 2008
Lokalizacja: Gdzieś tam z Polski

Post autor: kelchesse »

Udało mi się!!!!!!!!!. Złapałem te babe w screena [widac jej twarz!!!!!!!] i wiem już kto to jest. Pamiętacie ząbiaczke w komisariacie? [To tam gdzie wyskakuje nemek]
te dwie postacie są identyczne!!!!!!!!!!!! [Złapałem ten screen w filmie].Prosze powiedzieć jak wrzucić na jakis host ten screen [szczegółowo prosze].

Necraria: Dokładne info o hostingu wysłałam na PM.

[ Dodano: 26 Gru 2008 13:51 ]
a oto i link do zdjęcia [usuniete prawie wszystko tylko ta dziewczyna nie]http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... sselp1.jpg
Ostatnio zmieniony śr 24 gru, 2008 przez kelchesse, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mr.Kennedy
Posty: 40
Rejestracja: sob 22 sie, 2009
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Mr.Kennedy »

Postanowiłem rozgrzebać nieco stary temat żeby napisać moje domysły na temat córki Dario Rosso. Mianowicie kiedy znajdujemy się w Clock Tower i wchodzimy do pomieszczenia z zagadką z zegarami to w kącie możemy zauważyć martwego najemnika, który tuli do siebie martwą dziewczynę. Przy jego ciele możemy znaleźć Mercenary's Pocketbook, w którym pisze on o swojej misji oraz o tym, że znaleźli oni dziewczynę, która schroniła się w wieży i chcieli ją ratować ale : Chciałem, abyśmy ewakuowali się jak najszybciej, ale dziewczyna nie chciała. Jej ojciec nie chciał opuszczać miasta, gdzie spoczywa jego żona. Jak dobrze wiemy Dario nie chciał ewakuować się z miasta właśnie dlatego, że zombie pozbawiły go całej rodziny chociaż tylko on tak o tym myślał, a jego rodzina mogła jeszcze żyć i ratować się przed śmiercią. Bo kobieta, która uciekała w stronę schroniska Dario wcale nie musiała być jego córką, może po prostu miała nadzieję, że znajdzie tam bezpieczne miejsce żeby się ukryć. Co prawda brzmi to trochę naciąganie, ale coś w tym może być, ale to tylko taka moja interpretacja.

Ps. Dokument można w całości przeczytać na stronie mwrc.pl
pitotrek1997
Posty: 16
Rejestracja: śr 05 sty, 2011
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: pitotrek1997 »

Ostatecznie dziewczyna z Clock Tower może być córką Dario Rosso a kobieta którą spotykamy martwą przy Warehouse to jego żona. To nawet miało by sens :)
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Kiedyś też się zastanawiałem czy dziewczyna z Wieży może być córką Rosso. Ostatecznie uznałem, że to tylko zbieg okoliczności.
Ze słów Dario można przypuszczać, że widział śmierć córki na własne oczy.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Lestat
Posty: 35
Rejestracja: śr 07 gru, 2016
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lestat »

Jak zawsze lubię się wrócić do Warehouse po ugaszeniu pożaru i po zabraniu oleju. W azylu Daria zawsze znajdują się prochy (2xA i 2xB) oraz w radiowozie z którego wyskakuje zombie 1xB. Jednak przede wszystkim zawsze wracam z misją ocalenia tej dziewczyny w różowych ciuchach. Nie wiem, ale strasznie jest mi jej żal i za wszelką cenę próbuję ją uratować. Spotykam ją w okolicach tego radiowozu z którego wyskakuje zombie (pomieszczenie przed tym w którym zostaje zabita). Mijam tych dwóch zombie i biegnę na złamanie karku za nią i kiedy już mi się wydaje, że tym razem uda mi się ją uratować to ona niestety i tak ginie. Tak bardzo chciałbym ją uratować chociaż raz. W sumie na PSXie i PC przeszedłem RE3 co najmniej 70-80 razy i to na różne możliwe sposoby, jednak nie osiągnę pełnej satysfakcji i spełnienia w tej grze póki dziewczyny nie uratuje :)
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Powodzenia kolejne 700/800 razy.
Nie żebym chciał zabijać twoje ambicje, ale to jest skrypt. Przy zmianie ekranu, w pewnym momencie, ona już tam będzie martwa.
Tak to jest zaprogramowane, to nie jest żaden NPC z RPGa, którego uratujesz przed atakiem, tylko skrypt.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Tak ta pani wygląda:
https://www.textures-resource.com/plays ... xture/348/

Pewnie dałoby się pokombinować i wrzucić to do gry zamiast Carlosa na przykład i obejrzeć jak wygląda "przestrzennie" ta pani.

EDIT:
Tutaj zbliżenia na panią:
http://residentevil.wikia.com/wiki/List ... 285%29.png

W necie krąży, że córka Dario miała na imię Brenda, a jego żona Stacy. Nie wiem skąd to się wzięło.
Ostatnio zmieniony czw 15 gru, 2016 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lestat
Posty: 35
Rejestracja: śr 07 gru, 2016
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lestat »

To wielka szkoda, że gra jest tak skonstruowana i nie pozwala na uratowanie dziewczyny. Zapewne to celowy zabieg Capcomu. Chcieli wywołać u gracza to poczucie, że się zawiodło...
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Jeśli się nie mylę, to wszystkich tych cywili można uratować w Mercenaries, w tej samej części.
Awatar użytkownika
damiank94
Posty: 38
Rejestracja: sob 13 lut, 2016
Lokalizacja: Pueblo

Post autor: damiank94 »

Odkopię trupa, bo sprawdziłem co i jak i:

1. Drzwi radiowozu otworzą się jak wyjdziemy przez te wcześniej zamknięte. (oczywiście można to zrobić zaraz na początku gry) Można tutaj połączyć motyw z dziewczyną. Sytuacja będzie taka jak przy wyjściu drzwiami B.

2. Dziewczynę można "spotkać" zaraz po rozpoczęciu gry. Załóżmy że drzwi A są po lewej stronie, a drzwi B po drugiej. Teraz należy pobiec do tego korytarza z drzwiami prowadzącymi do piwnicy (tam gdzie wyskakuje Brad z zombiakami) i wyjść drugą stroną czyli drzwiami A/B. Po wyjściu drzwiami A słychać będzie tylko krzyk umierającej dziewczyny. Po wyjściu drzwiami B będzie słychać jak dziewczyna jeszcze ucieka i dopiero jak zbliżymy się w tamto miejsce to zostanie zabita.

Przy okazji ciekawostka na temat Brada - pierwszy raz można spotkać go jak wybiega przez te drzwi prowadzące do piwnicy, tam gdzie zabieramy shotguna i paliwo do zapalniczki. Byłem ciekaw co się stanie jeśli te drzwi ominiemy i pognamy prosto do restauracji. Co się dzieje? Niespodzianka. Brad już tam jest. Po powrocie w tamto miejsce drzwi są zamknięte. Po otworzeniu ich wywalają się tylko zombiaki. Niestety nie udało mi się oszukać systemu. :smiech3:

Dla zainteresowanych mapa
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt 27 lip, 2018 przez damiank94, łącznie zmieniany 2 razy.
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?

> Yes No
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Faktycznie odkopałeś trupa bo wszystkie rozkminy były już przedstawiane ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Kolega dołożył trochę od siebie i fajnie zebrał.

WDL powstrzymaj się od takich postów w stylu "stare, ja to już wiedziałem w 1999 roku", bo następnym razem będzie warn. To nie on spamuje w tej sytuacji...
Awatar użytkownika
damiank94
Posty: 38
Rejestracja: sob 13 lut, 2016
Lokalizacja: Pueblo

Post autor: damiank94 »

Oczywiście, tyle że podane jest co i jak aby osiągnąć konkretny efekt. Wcześniej były głównie gdybania. Ktoś nie do końca świadom (jak ja wcześniej) mógł zwyczajnie pominąć ten radiowóz idąc w drugą stronę albo na około.
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?

> Yes No
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Sorry, faktycznie może ten komentarz z mojej strony nie był na miejscu.

A wracając do tematu, jest jeszcze kilka radiowozów z których wyskakuje zombie, mianowicie zaraz po wyjściu z garażu (save Room) i kolejny w drodze do tramwaju (przed miejscem gdzie w późniejszym czasie zapada się ziemia a my trafiamy na Grave Diggera), pamiętasz te radiowozy? Czy tam też coś trzeba konkretnego było zrobić? Czy po prostu jak wracaliśmy to się otwierały? Jak będziesz miał czas sprawdź motyw z pierwszym radiowozem (na początku) kiedy wracasz ale podejdź do niego i wciśnij przycisk akcji, bo chyba wtedy też wywali z auta Zombiak.
Ostatnio zmieniony sob 28 lip, 2018 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
damiank94
Posty: 38
Rejestracja: sob 13 lut, 2016
Lokalizacja: Pueblo

Post autor: damiank94 »

Wiem już chyba co odpowiada za ten skrypt z dziewczyną. Chcąc coś sprawdzić wbiegłem drzwiami B, dobiegłem do drzwi do piwnicy i zawróciłem. Dziewczyna się pojawiła.

Albercie, te radiowozy sprawdzę później. Teraz sprawdziłem tylko jeszcze jedną rzecz odnośnie pierwszego radiowozu. Jeżeli wyjdziemy zamkniętymi drzwiami i pobiegniemy nie do radiowozu a do drzwi B i na około, to zombiak nie wyskoczy. Klepanie przycisku akcji nic nie zmienia. Trzeba wejść w te co były zamknięte i wyjść, wtedy wyskoczy. I wyskakuje sam z siebie. Przebiegłem obok, podszedłem powoli, zawsze wyskakiwał sam.
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?

> Yes No
Awatar użytkownika
TheMitu97
Posty: 159
Rejestracja: sob 23 mar, 2013
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TheMitu97 »

Drugie auto nie jest radiowozem, tylko jakimś cywilnym sedanem. Zombiak wyskakuje z niego w drodze powrotnej, w środku jest Gun Powder B. Z pierwszego auta zombiak wyskoczy tylko wtedy, gdy pomieszczenie jest puste lub są w nim zombie. Jak są drain demony to nie wyskoczy, bo gra nie obsługuje dwóch różnych przeciwników w tym samym pomieszczeniu (wyjątkiem jest Nemesis). Zombiak wyskakuje po zdobyciu Wrencha, gdy podejdziemy bliżej radiowozu. W środku jest 6 granatów.

Małe sprostowanie dotyczące radiowozu na początku gry. Aby wyskoczył z niego zombie musimy najpierw przejść obok auta (usłyszycie wtedy zgrzyt drzwi). Dopiero po tym należy wyjść drzwiami zamkniętymi od drugiej strony (alejka z Bradem).
Awatar użytkownika
damiank94
Posty: 38
Rejestracja: sob 13 lut, 2016
Lokalizacja: Pueblo

Re: Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)

Post autor: damiank94 »

Mitu, drzwi zgrzytają jak pierwszy raz obok nich przechodzisz, ale to nie jest wymagane aby zombiak wyskoczył. Wystarczy wyjść tymi drzwiami z alejki.

Co do reszty pojazdów.

Z tego zielonego auta przed tramwajem zombiak wyskoczył jak wracałem z tramwaju właśnie mając klucz w kieszeni.

Z auta za parkingiem zombiak wyskoczył jak miałem już bezpiecznik i olej. Innych kombinacji niestety nie sprawdzałem. Przy tym nie wiem czy potwory mają coś do tego wyskakiwania, bo mordowałem wszystko co się rusza więc zazwyczaj było pusto w pomieszczeniu
Would you like to combine the Lighter with the Green Herb ?

> Yes No
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”