Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)
Po wyjściu z Warehouse (Zombie w aucie i martwa dziewczyna)
No może nie tak zaraz po wyjściu... Już tłumaczę dwa pytania...
Numer jeden. Gdy wychodzimy z Warehouse, przechodzimy przez krótki korytarz i za następnymi drzwiami spotykamy już pierwsze zombi. Stoi tam samochód. Przechodząc obok pojazdu zauważymy, że drzwi się poruszyły/uchyliły. Nasze dalsze kręcenie się wokół auta nic nie daje, ale pamiętam, że kiedyś gdy wracałem do Warehouse po pamiętnik Dario i ponownie przechodziłem koło samochodu, wyskoczył z niego zombie. Szybciutko sobie z nim poradziłem, a w środku auta były do zabrania o ile dobrze pamiętam proch A (czerwony) i proch B (żółty). Niestety więcej nie udało mi się powtórzyć tego wyczynu, mimo, że grając następny raz wielokrotnie wracałem w tamto miejsce, podnosiłem różne przedmioty i znowu tam biegłem sprawdzić czy coś się stanie, a drzwi ani drgnęły i zombiak nie chciał wyskoczyć. Czy ktoś doszedł do tego jaki warunek trzeba spełnić, aby zombie wyskoczył z auta? Bo to bardzo niepokorna jednostka i tak jak pisałem mnie ujawnił się tylko raz...
Pytanie numer dwa. Gdy wracamy do Warehouse po pamiętnik Dario i po proch jak zostawił w kontenerze i już jesteśmy blisko celu nagle słychać krzyk. Biegniemy dalej i przy drzwiach Warehouse znajdujemy ciało dziewczyny. Gdy na nią klikniemy, Jill podchodzi do zwłok i pojawia sie napis "She's death...".
Są jakieś sugestie co to za dziewczyna? Czy to zwykły mieszkaniec Raccoon, a może córka Dario?
Numer jeden. Gdy wychodzimy z Warehouse, przechodzimy przez krótki korytarz i za następnymi drzwiami spotykamy już pierwsze zombi. Stoi tam samochód. Przechodząc obok pojazdu zauważymy, że drzwi się poruszyły/uchyliły. Nasze dalsze kręcenie się wokół auta nic nie daje, ale pamiętam, że kiedyś gdy wracałem do Warehouse po pamiętnik Dario i ponownie przechodziłem koło samochodu, wyskoczył z niego zombie. Szybciutko sobie z nim poradziłem, a w środku auta były do zabrania o ile dobrze pamiętam proch A (czerwony) i proch B (żółty). Niestety więcej nie udało mi się powtórzyć tego wyczynu, mimo, że grając następny raz wielokrotnie wracałem w tamto miejsce, podnosiłem różne przedmioty i znowu tam biegłem sprawdzić czy coś się stanie, a drzwi ani drgnęły i zombiak nie chciał wyskoczyć. Czy ktoś doszedł do tego jaki warunek trzeba spełnić, aby zombie wyskoczył z auta? Bo to bardzo niepokorna jednostka i tak jak pisałem mnie ujawnił się tylko raz...
Pytanie numer dwa. Gdy wracamy do Warehouse po pamiętnik Dario i po proch jak zostawił w kontenerze i już jesteśmy blisko celu nagle słychać krzyk. Biegniemy dalej i przy drzwiach Warehouse znajdujemy ciało dziewczyny. Gdy na nią klikniemy, Jill podchodzi do zwłok i pojawia sie napis "She's death...".
Są jakieś sugestie co to za dziewczyna? Czy to zwykły mieszkaniec Raccoon, a może córka Dario?
Ostatnio zmieniony pt 04 sty, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Ad1. A weic siegam w głab mojej pamięci... Z tym zombiakiem w radiowozie było u mnie tak że można było go wybawić na poczatku gry nie wracając sie po pamietnik grubasa. Wystarczyło ze 3x przebiec sie tamtedy z tego chyba trzeba było przyjsc zablowowanymi z jednej strony drzwiami, tam gdzie w the mercenaries jest 2 Nemków. A Dziwi mnie troche że znalazłes tam aż 2 prochy, bo z tego co pamietam to ja znajdowałem tam tylko gunpower b...
Ad2. Tą panią można już wcześniej spotkac też, wystarczy pozwiedzać troche ulice Raccoonn, a co do tego kim była nie mam zielonego pojęcia, stawiałbym na zwykłego cywila miasta, ale tu już zaczynam gdybać
Ad2. Tą panią można już wcześniej spotkac też, wystarczy pozwiedzać troche ulice Raccoonn, a co do tego kim była nie mam zielonego pojęcia, stawiałbym na zwykłego cywila miasta, ale tu już zaczynam gdybać
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Oj już stary temat poruszacie Dziewczyna zagryziona w drodze powrotnej to na 99% córka Dari'a Rossa, wcześniej słychać jej rzyk a później jak ucieka, no a jeszcze później jak Leży zagryziona
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Wow, Nemek, aleśmy się dogadali No właśnie mi o to chodziło, że jak grałem to usłyszałem krzyk, pobiegłem pod Warehouse i tam leżą już zwłoki, a ty mi piszesz, że można było ją spotkać wcześniej Dobra, nieważne.
Jeżeli to córka Daria to swoją drogą niezły z niego koleś. Córka gdzieś lata sama po Raccoon, zombie jakieś dookoła, a on się w kontenerze zamyka...
No chyba, że myślał iż jego córka nie żyje, ale to żadne wytłumaczenie. Myślał indyk o niedzieli, a w sobotę łeb ucieli
Jeżeli to córka Daria to swoją drogą niezły z niego koleś. Córka gdzieś lata sama po Raccoon, zombie jakieś dookoła, a on się w kontenerze zamyka...
No chyba, że myślał iż jego córka nie żyje, ale to żadne wytłumaczenie. Myślał indyk o niedzieli, a w sobotę łeb ucieli
Niezrozumieliśmy sie, chodziło mi o to że szybciej ją zombaiak może dopaść w tym samym miejscu No fakt co to za ojciec, ale dostał za swoje a zombiaki miały uczte z niego hehe
A mnie zawsze ciekawiło dlaczego wyszedł z tego kontenera... może zgłodniał albo jakis zombiak zapukał
A mnie zawsze ciekawiło dlaczego wyszedł z tego kontenera... może zgłodniał albo jakis zombiak zapukał
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Według mnie Dario Rosso wyszedł z kontenera po jakimś czasie kiedy Jill go opuściła, pewne jest też to że mógł usłyszeć krzyk córki, wszedł na górę ale zauważył wdzierających się Zombi z tamtąd zkąd na początku przyszła Jill, kiedy Rosso zauważył Zombi na dole odcinających mu drogę do kontenera zbiegł szybko na dół i pobiegł w odwrotną stronę czyli jedynie możliwą tam był Dead end i tak się to skończyło
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Jest jedno ale Wesker... Twoja wersja pasuje tylko wtedy gdy wracamy sie już po pewnym czasie gry w stare miejsce z poczatku gry po pare przydatnych rzeczy. Jeżeli natomiast bedziemy sie pałetac po opuszczonych ulicach niedługo po rozmowie z grubasem, usłuszymy krzyk kobiety, znajdziemy ją martwą. Z ciekawości i nudów nieraz sprawdzałem każdy szczegół w trójce, po powrocie do pomieszczenia w którym spotkalismy Daria, widać że chyba śpi w kontenerze bo dalej jest zamkniety
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Wiec po kolei: ten krzyk niekoniecznie musiał należeć do córki Dario. W grze co rusz słychać jakieś krzyki, strzały, bądź widać uciekających ludzi (w rzeczywistości są to jedynie biegające modele zombiaków*, ale gdy się widzi jedynie plecy i to przez ułamek sekundy wygląda, jakby to cywile uciekali) - to wszystko by sprawić wrażenie, że miasto nie jest już w 100% opustoszałe i że jakieś niedobitki ludzi wciąż się bronią; np. gdy wchodzimy na teren tuż przed parkingiem, tam, gdzie jest kupka rozbitych samochodów z autobusem na samej górze, słychać strzały z karabinu i następnie krzyk - to sugestia, że najemnik, którego po chwili znajdujemy z psem u boku zginął dopiero przed chwilą.
Jeżeli zaś chodzi o to, czemu Dario wyszedł z konetenera - jeżeli wierzyć scenarzyście i reżyserowi RE3 (nie chce mi się już szukać linka do wywiadu...) to po prostu... Dario usłyszał jak zombiaki wdzierają się do magazynu, przestraszył się i chciał uciec... ale mu się nie udało. .
Po wypakowaniu wszystkich tekstur z gry nie ma tam innych ludzi niż Jill, Carlos, Dario, Marvin, Nicholai, Mikhail, Tyler, Murphy, Irons (to tak, jakby ktoś niedowierzał, że typ na końcu Mercenaries to model i tekstury Ironsa ), kobieta z reklamy i kobieta z walizką (z Mercenaries). Cała reszta to tylko potwory i zombiaki.
Jeżeli zaś chodzi o to, czemu Dario wyszedł z konetenera - jeżeli wierzyć scenarzyście i reżyserowi RE3 (nie chce mi się już szukać linka do wywiadu...) to po prostu... Dario usłyszał jak zombiaki wdzierają się do magazynu, przestraszył się i chciał uciec... ale mu się nie udało. .
Po wypakowaniu wszystkich tekstur z gry nie ma tam innych ludzi niż Jill, Carlos, Dario, Marvin, Nicholai, Mikhail, Tyler, Murphy, Irons (to tak, jakby ktoś niedowierzał, że typ na końcu Mercenaries to model i tekstury Ironsa ), kobieta z reklamy i kobieta z walizką (z Mercenaries). Cała reszta to tylko potwory i zombiaki.
Ostatnio zmieniony pn 13 sie, 2007 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
W morde, wyrzucilem 62 posty offtopu. Jak jeszcze raz Kuba Pajaczek wyjedzie z jakimis twarzami na niebie, to faktycznie takowa zobaczymy - ale bedzie to Jego, widoczna po moim kopniaku... Jak dobrze, ze posty sie przedawnily, bo by ostow za offtop wpadlo niemalo
Odnosnie tematu: ja bodajze w tym aucie znalazlem zwykle naboje, ale glowy dac nie moge. Potwierdzic moge za to fakt, ze mi ten zombiak dosc czesto wyskakiwal - jednakze metody na to nie znam...
Odnosnie tematu: ja bodajze w tym aucie znalazlem zwykle naboje, ale glowy dac nie moge. Potwierdzic moge za to fakt, ze mi ten zombiak dosc czesto wyskakiwal - jednakze metody na to nie znam...
Hmm....... dziennikarka? Czy to wam czegoś nie przypomina(film i Jill i Carlos)hmm.....ale dzieci zombi nie było prawda??? moze w filmie zmienili miejsce . nie zapominajcie że filmy mają dużo z gry! W residentach jest z milion ciekawostek w każdej części SUPER!!!
Resident Evil Remake RZĄDZI!!!!!!!!!
Sprawdziłem przed chwilą - zombiak wyskoczy z auta na hard kiedy wrócimy po pamiętnik Dario (kontener w Warehouse jest tam też trochę prochu) i zrobimy sobie save'a. Kiedy już ugasimy pożar w korytarzu.
Co do dziewczyny to możliwości jest wiele, ale nie ma niezbitego dowodu, że jest ona curką Dario
Co do dziewczyny to możliwości jest wiele, ale nie ma niezbitego dowodu, że jest ona curką Dario
Ostatnio zmieniony śr 02 kwie, 2008 przez RedrumV, łącznie zmieniany 2 razy.
A ja właśnie wyczytałem na necie, że zombiak, owszem wyskoczy z auta, ale tylko wtedy, gdy wejdziemy do tej lokacji przez drzwi, które były wcześniej zamknięte z drugiej strony. Trzeba by to jeszcze dokładnie wszystko potestować, aby na przyszłość nie było wątpliwości.RedrumV pisze:Sprawdziłem przed chwilą - zombiak wyskoczy z auta na hard kiedy wrócimy po pamiętnik Dario (kontener w Warehouse jest tam też trochę prochu) i zrobimy sobie save'a. Kiedy już ugasimy pożar w korytarzu.
Ten wywiad jest tutaj:Mr_Zombie pisze:Jeżeli zaś chodzi o to, czemu Dario wyszedł z konetenera - jeżeli wierzyć scenarzyście i reżyserowi RE3 (nie chce mi się już szukać linka do wywiadu...) to po prostu... Dario usłyszał jak zombiaki wdzierają się do magazynu, przestraszył się i chciał uciec... ale mu się nie udało. .
http://www.mwrc.pl/Ra_Press/Wywiady/Wywiady.php?n=11
Polecam, można się dowiedzieć kilku ciekawych rzeczy...
Diadem pisze:Gdy wracamy do Warehouse po pamiętnik Dario i po proch jak zostawił w kontenerze i już jesteśmy blisko celu nagle słychać krzyk. Biegniemy dalej i przy drzwiach Warehouse znajdujemy ciało dziewczyny. Gdy na nią klikniemy, Jill podchodzi do zwłok i pojawia sie napis "She's death...".
I faktycznie. Gdy wracamy do Dario i wbiegniemy do tej lokacji gdzie zombiak wyskakuje z auta słyszymy krzyk. Nie zatrzymujemy się wtedy tylko biegniemy cały czas do przodu. Napotykamy wtedy na taką scenkę w której ta dziewczyna ucieka przed dwoma zombiakami (UWAGA. Ta scenka trwa dosłownie sekundę, nie widać twarzy dziewczyny, właściwie widać tylko jej plecy (różowa kamizelka) i włosy).Nemesis pisze:Tą panią można już wcześniej spotkać też, wystarczy pozwiedzać troche ulice Raccoon
Musimy się wtedy zatrzymać i zabić tych dwóch zombie, bo nas dalej nie puszczą. Gdy zaczynamy ich rozwalać słychać trzask zamykanych drzwi (dziewczyna weszła do korytarza, gdzie znajdziemy ją martwą). Ciekaw jestem jak to się ma do tego:
Potwierdzam to, że nie ma tekstury tej dziewczyny, jak to więc możliwe, że przez sekundę widać ją w ruchu (jej plecy i głowę jak już wspomniałem)?Mr_Zombie pisze:Po wypakowaniu wszystkich tekstur z gry nie ma tam innych ludzi niż Jill, Carlos, Dario, Marvin, Nicholai, Mikhail, Tyler, Murphy, Irons (to tak, jakby ktoś niedowierzał, że typ na końcu Mercenaries to model i tekstury Ironsa ), kobieta z reklamy i kobieta z walizką (z Mercenaries). Cała reszta to tylko potwory i zombiaki.
Widocznie twórcy nie tworzyli całej tekstury, tylko jakiś fragment i gdzieś go upchali po kątach w programie. To chyba jedyne wytłumaczenie
EDIT:
A jednak, jednak, jak się głębiej poszuka w grze to się znajdzie To przecież nie jest Jill, ani ta kobieta, którą ratujemy w Mercach. Tutaj widać różowe buty, więc to bankowa jest tekstura "córki Dario"
http://img146.imageshack.us/my.php?image=luciapo8.png
Ostatnio zmieniony sob 03 maja, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 10 maja, 2008
- Lokalizacja: Z Polski
Cześć.
Jest to trick z PSX EXTREME a dokładniej Październik 2000 / 38 powinny z kąciku szperacza.
Jest tam Tip który nadesłał Pan Damian Ł. z Bytomia. Za TIP'a dostał 1p. więc zakładam, że owy tip jest do wykonania (czyt. sprawdzony przez redaktora/ów). Mianowice Pan Damian pisze tam, że w grze Resident Evil 3 (Biohazard 3) dostępny jest miotacz ognia oraz/lub broń-paralizator który był między innymi w Resident Evil 2. Jak to zdobyć zapytacie (o ile jest to w ogóle możliwe)? Cytuję:
"Kiedy zdobędziecie wszystkie części potrzebne do uruchomienia pociągu, to wróć się w okolice, gdzie zaczynałeś grę - powinieneś usłyszeć krzyk kobiety. Spróbuj ją odnaleźć (miejsce to wybierane jest losowo, ale zawsze jest to blisko) i uratować przed atakiem Nemesisa; jeśli Ci się powiedzie i kobieta przeżyje, to po przejściu gry otrzymasz nową, wylosowaną broń. Będzie to albo miotacz ognia, albo cacko strzelające prądem (z RE2), z nieograniczonym spustem"
Ja próbowałem i zawsze kobitkę spotykałem martwą. Dla mnie to kompletna ściema ale w gazecie była. Napiszcie co o tym myślicie.
Pozdrawiam
Piotrek
Jest to trick z PSX EXTREME a dokładniej Październik 2000 / 38 powinny z kąciku szperacza.
Jest tam Tip który nadesłał Pan Damian Ł. z Bytomia. Za TIP'a dostał 1p. więc zakładam, że owy tip jest do wykonania (czyt. sprawdzony przez redaktora/ów). Mianowice Pan Damian pisze tam, że w grze Resident Evil 3 (Biohazard 3) dostępny jest miotacz ognia oraz/lub broń-paralizator który był między innymi w Resident Evil 2. Jak to zdobyć zapytacie (o ile jest to w ogóle możliwe)? Cytuję:
"Kiedy zdobędziecie wszystkie części potrzebne do uruchomienia pociągu, to wróć się w okolice, gdzie zaczynałeś grę - powinieneś usłyszeć krzyk kobiety. Spróbuj ją odnaleźć (miejsce to wybierane jest losowo, ale zawsze jest to blisko) i uratować przed atakiem Nemesisa; jeśli Ci się powiedzie i kobieta przeżyje, to po przejściu gry otrzymasz nową, wylosowaną broń. Będzie to albo miotacz ognia, albo cacko strzelające prądem (z RE2), z nieograniczonym spustem"
Ja próbowałem i zawsze kobitkę spotykałem martwą. Dla mnie to kompletna ściema ale w gazecie była. Napiszcie co o tym myślicie.
Pozdrawiam
Piotrek
To coś to kompletna ściema tych broni nawet nie ma w grze (Wystarczy pobawić się edytorem Hexów). Ten dziewczynki nie da się uratować nawet gdybyś bardzo chciał to się nie da."Kiedy zdobędziecie wszystkie części potrzebne do uruchomienia pociągu, to wróć się w okolice, gdzie zaczynałeś grę - powinieneś usłyszeć krzyk kobiety. Spróbuj ją odnaleźć (miejsce to wybierane jest losowo, ale zawsze jest to blisko) i uratować przed atakiem Nemesisa; jeśli Ci się powiedzie i kobieta przeżyje, to po przejściu gry otrzymasz nową, wylosowaną broń. Będzie to albo miotacz ognia, albo cacko strzelające prądem (z RE2), z nieograniczonym spustem"
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 10 maja, 2008
- Lokalizacja: Z Polski