Roślinki i amunicja (jak miksować / tworzyć)

Awatar użytkownika
matheo
Posty: 49
Rejestracja: ndz 22 lip, 2007
Lokalizacja: Klin

Roślinki i amunicja (jak miksować / tworzyć)

Post autor: matheo »

moze ktos ma problem i nie wie jak sie tworzy ammunicje i mixuje roslinki dlatego to pisze :
A- naboje do handguna (siła 11/50)
B- naboje do shotguna (siła 25/50)
A+B=C- naboje do granade (siła 31/50)
A+C- naboje Fire do grenade launchera (siła 42/50)
B+C- naboje acid do granade launchera (siła36/50)
C+C= naboje ICE do granade launchera (siła50/50)
C+C+C- naboje do magnuma (siła36/36)
wiem moze dziwna siła jak na magnuma i acid ale uznawałem ze magnum nie jest dobry na wszystko tak samo jak naboje acid

ROSLINKI:
green(G)- daje 25% zdrowia
blue(B)- antidotum na zatrucia
red(R)- podnosi skutecznosc zielonej roslinki
G+G 50 % zdrowia
G+B 25% zdrowia + odtrucie
G+R 75% zdrowia
G+G+G 75% zdrowia
G+B+R 75% zdrowia +odtrucie
roslinki tak działaja na poziomie HARD
Ostatnio zmieniony pt 04 sty, 2008 przez matheo, łącznie zmieniany 1 raz.
matheo
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

A jak obliczałeś siłe broni? Skąd wiesz że klamka ma 11/50 a nie np 12/50? Nie chcem być złośliwy, ten temat przyda sie napewno początkującym graczon, ale ciekaw jestem co do tych obliczeń :rad10:
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
matheo
Posty: 49
Rejestracja: ndz 22 lip, 2007
Lokalizacja: Klin

Post autor: matheo »

obliczyłem to na kazdym potworze to po pierwsze (taki test), po drugie szybkosc sztrzału ( przydatnego np na psy albo kruki) moge sie mylic ale według mnie to by wygladało to tak. Tak samo jest z pociskami acid dobre na potwory typu hunter ale na psy albo zombii. Do magnuma nie mam zastrzezen ale nie jest za szybki dlatego obnizyłem bo 3 psy w pomieszczeniu i zonk
Ostatnio zmieniony czw 09 sie, 2007 przez matheo, łącznie zmieniany 1 raz.
matheo
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Ja natomiast poczytałem o tych roślinkach. Hmm... różnie to z nimi jest. Na wielu stronach piszą, że mieszanki G+G+G oraz G+R oraz G+R+B dają 100% zdrowia. Nie wiem, może to się tyczy poziomu easy, a na hard dają tylko 75% zdrowia, ale mnie się zawsze wydawało, że jak łyknę te kombinacje powyżej to moja postać jest całkowicie zdrowa.

I jeszcze jedno wyczytałem. Podobno mieszanina G+R+B nie tylko leczy w 100%, ale również daje czasową odporność na trucizny! I pająki nam już nie straszne :smiech3:
Ostatnio zmieniony pt 10 sie, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
matheo
Posty: 49
Rejestracja: ndz 22 lip, 2007
Lokalizacja: Klin

Post autor: matheo »

mozliwe ze zalerzy od poziomu gry a nawet napewno!!! A tez mozliwe ze mamy rózne wersje gry. :rad11:
matheo
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

A moze jeszcze niebieska dodaje +5 do siły? :smiech2: Ja słyszałem że czerowony krzak zmieszany z zielonym potraja efekt leczenia, czyli 75% zdrowia. Ta zasada sprawdza sie w każdym resie, odnawiając życie maxymalnie, pamiętam że napis denger w re3 pojawiał sie od 1%- do 24% albo 25% zdrowia, miałem taką gazetke gdzie wszystko pisało :rad1:
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
lichacz
Posty: 16
Rejestracja: pt 17 sie, 2007
Lokalizacja: sława

Post autor: lichacz »

Zapomnieliście jeszcze o kombinacji roślinek G+G+B i o sile ognia klamki i strzelby od nemka jak opisywać bronie na hardzie to wszystkie a poza tym ze specjalnom amunicjom klamka ma pewnie większy FP
I will kill you with my girlfrend, with MATILDA
fenrir
Posty: 53
Rejestracja: sob 27 paź, 2007
Lokalizacja: Dom

Post autor: fenrir »

matheo pisze:mozliwe ze zalerzy od poziomu gry a nawet napewno!!! A tez mozliwe ze mamy rózne wersje gry. :rad11:
Zapewne jedni liczą, że 100% to maksymalna ilość obrażeń, jaka postać może przeżyć, a inni liczą, że 100% to już jest dead. wówczas 100% obrażeń licoznych pierwszym sposobem odpowiada mniej więcej 75% obrażeń liczonych drugim sposobem. W każdym razie: GGG i GR leczy całkowicie ;)

Mam jeszcze pytanie odnośnie roślinek w RE1 - mieszając je na różne sposoby otrzymuję takie kolory jak brązowy, niebieskozielony, szary. Ktoś mógłby je opisać? Te kolory odpowiadają chyba takim kombinacjom jak GGB, GBR, ale nie pamiętam tego dokładnie.
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Z tego co pamietam:

Niebiesko-zielony - green blue
Szary - green red blue
Brązowy - green green blue
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
squallaz
Posty: 122
Rejestracja: wt 21 sie, 2007
Lokalizacja: Planet Earth

Post autor: squallaz »

:rad5:
Ostatnio zmieniony czw 12 sie, 2010 przez squallaz, łącznie zmieniany 1 raz.
The only thing that can defeat power is more power. That is the one constant in this universe.
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

squallaz pisze:Niebieska + Czerwona = Niebiesko-czerwona Mieszanka
Tą kombinacje chyba z kosmosu wziełeś, nie ma takiej opcji w residencie


Ps: A co do tego brązowego koloru to mam teraz niezłą rozkmyńke
Ostatnio zmieniony ndz 28 paź, 2007 przez Nemesis, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
squallaz
Posty: 122
Rejestracja: wt 21 sie, 2007
Lokalizacja: Planet Earth

Post autor: squallaz »

:rad5:
Ostatnio zmieniony czw 12 sie, 2010 przez squallaz, łącznie zmieniany 1 raz.
The only thing that can defeat power is more power. That is the one constant in this universe.
fenrir
Posty: 53
Rejestracja: sob 27 paź, 2007
Lokalizacja: Dom

Post autor: fenrir »

Co do ammo to może warto napisać jeszcze która mieszanka ile dokładnie daje kulek? Np.
A - 15 kulek do handguna
AA - 35 kulek
AAA - 55 kulek
AC - 6 flame Rounds
Proponuję zaktualizowac pierwszy post w temacie o takie informacje.
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Z czasem ta liczba sie zwieksza, wiec to info jest mylące
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
Lugiamar
Posty: 103
Rejestracja: śr 12 gru, 2007
Lokalizacja: Z Podziemia ;)

Post autor: Lugiamar »

Gdy ktoś miał jakieś problemy zapraszam tu.
Ostatnio zmieniony sob 15 gru, 2007 przez Lugiamar, łącznie zmieniany 1 raz.
,,Na jawie świat jest dla wszystkich jeden i ten sam ale we śnie każdy ucieka do własnego świata." - Heraklit z Efezu
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Bzdury piszesz:
green + green napewno nie uleczy tyle co red + green więc to nie jest ''to samo''

Jest caution pomarańczowy i żółty, wiec nie wiem jak jedna zielona roslinka da Ci odrazu status fine po użyciu jej gdy ma sie poważne coution :|

FAS -
Możliwe że neutralizuje jeszcze trucinzne, ale u mnie sie to jeszcze nie sprawdziło
Po co zabierasz sie za opisywanie rzeczy o których nie masz zielonego pojęcia? Wprowadzasz niedoświadczonych graczy w błąd. Nie sprawdziło sie i napewno nie sprawdzi bo fas nie ma takiej opcji.
Dalej juz nawet nie oglądałem, ehh pierw zapoznaj sie dokładnie z grą a nie manjane odwalasz :/
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

temat jest w dziale o RE3, wiec jak ktos jeszcze mi wyjedzie z opcjami mieszania roslinek z innych REsow, ma osta (za to, ze bede musial to przeczytac i usunac - czyli za strate mojego cennego czasu - albo innego moderatora)...
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Co do siły broni wypowiadał się nie będę, sprawa jest bowiem wysoce subiektywna i nie da się tego policzyć.
Jeden woli używać granatnika, inny magnum. Jeden gracz uważa, że pociski flame są silniejsze od acid, inny na odwrót. Jeden powie, że lepszy jest handgun załadowany specjalną amunicją, niż zdobyty na Nemesisie Eagle 6.0 załadowany zwykłymi nabojami do handguna.
Tego nie da się przedstawić liczbowo, bo trzeba jeszcze zwrócić uwagę na takie rzeczy jak np. zasięg każdej broni, czy możliwość położenia za jednym zamachem kilku potworów.


Co się zaś tyczy roślinek:
a.) Zielona roślinka przywraca 25% zdrowia.
b.) Zmiksowane dwie zielone przywracają 50% zdrowia (25%+25%=50%).
c.) Zmiksowane trzy zielone roślinki przywracają 75% zdrowia (25%+25%+25%=75%).
d.) Czerwona roślinka zmieszana z zieloną potraja jej leczące właściwości i przywraca 75% zdrowia (25%*3=75).
e.) Niebieska roślinka leczy nas z zatrucia, ale nie przywraca zdrowia.
f.) Niebieska roślinka zmieszana z zieloną odtruwa i przywraca 25% zdrowia.
g.) Niebieska roślinka zmieszana z dwoma zielonymi odtruwa i przywraca 50% zdrowia.
h.) Zmieszana niebieska, zielona i czerwona roślinka przywracają 75% zdrowia i odtruwają.

Na necie można się spotkać z plotką, jakoby po zażyciu zestawu: zielona+czerwona+niebieska, nasza postać była czasowo niewrażliwa na trucizny. Jest to nieprawda, dzisiaj to sprawdziłem doświadczalnie, żeby sie upewnić. Pająki zatruły mnie bez problemu, mimo, że sekundę przed ich atakiem zażyłem tą kombinację ;)
Ostatnio zmieniony pn 24 mar, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Zaraz, zaraz... 3 zielone leczą całość, (podobnie tak czerwona z zieloną) a nie 75%
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Na danger masz 25% zdrowia pewnie oto chodzi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”