[Forum] Regulamin

Regulamin, banicje, wszelakie prośby użytkowników forum, itp...
Zablokowany
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[Forum] Regulamin

Post autor: MiGoo »

[center]REGULAMIN FORUM MWRC: RE HQ[/center]



1. Wszyscy Użytkownicy mają prawo do poszanowania swojej godności. Każde złamanie tego postanowienia może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia a w szczególnych przypadkach zbanowaniem Użytkownika. Kto zaczyna kłótnię a kto ją kończy, nie ma żadnego znaczenia - liczy się kto przesadził z ironią, w wyzwiskach, w zachowaniu, itd.
Wszelkie próby prowokowania innych Użytkowników, podżegania do kłótni będą karane z pełną surowością. Forum nie jest miejscem do publicznego prania brudów i awantur.

2. Promowanie piractwa w jakikolwiek sposób jest surowo zabronione. Umieszczanie linków do pirackich wersji gier, muzyki, filmów, jak również zachęcanie do wrzucenia tego typu linków, czy chwalenie się na lewo i prawo, co się ciekawego ściągnęło (co posiada prawa autorskie) jest karane ostrzeżeniem.

3. Należy najpierw zapoznać się z Forum zanim zacznie się na nim pisać. Tematy dublowane, o znikomej wartości merytorycznej, jak i napisane w nich bezsensowne posty będą usuwane. Na forum nie liczy się ilość postów, lecz ich jakość. Należy rozwijać swoje wypowiedzi i jasno formułować myśli. W przypadku podania linku, np. do newsa lub filmiku pożądany jest krótki jego opis. W przypadku braku pewności czy można założyć dany temat należy skontaktować się z Moderatorem.
Aby nie narażać Użytkowników ze słabszymi łączami na dyskomfort korzystania z Forum nie zezwala się na wklejanie zdjęć w treść posta - należy wówczas podać link do odpowiedniego obrazka. Zdjęcia mogą być wklejane na forum tylko szczególnych przypadkach, za zezwoleniem administracji.

4. Posty nic nie wnoszące do dyskusji lub powtarzające to, co inni wcześniej napisali będą kasowane. Nagminne łamanie tego punktu będzie karane ostrzeżeniem. Lekka dygresja w dyskusjach jest tolerowana, nie znaczy to jednak, że za jej nadużycie nie dostanie się ostrzeżenia. Podziękowania za pomoc należy wysyłać na PM.

5. Użytkownicy Forum są zobowiązani do przestrzegania zasad poprawnej pisowni. Tyczy się to ortografii, gramatyki, interpunkcji i używania dużych liter np. na początku zdania, posta. Rażące ignorowanie tych zasad będzie karane upomnieniem, a w przypadku braku poprawy wystawieniem ostrzeżenia. Dysleksja nie jest usprawiedliwieniem – istnieją programy do sprawdzania pisowni i należy ich wtedy używać. Post powinien być schludny i przejrzysty: nadużywanie emotikonek, znaczników pogrubienia tekstu, kursywy, kolorów itp. jest niemile widziane i może skutkować upomnieniem ze strony obsługi Forum.

6. Używanie wyrazów powszechnie uznawanych za obraźliwe, nawet jeżeli są ocenzurowane za pomocą symboli, wygwiazdkowane lub wykropkowane jest zabronione i będzie karane upomnieniem a w przypadku braku poprawy - ostrzeżeniem. Dotyczy to również przekleństw pisanych w obcych językach.
W przypadku tematu 'Humor', działu RPG lub opowiadań wulgaryzmy są dozwolone bez konieczności ich cenzurowania, jeśli mają na celu zachowanie sensu wypowiedzi. Wymagane jest jednak wyraźne uprzedzenie o wulgarnym słownictwie na początku takiego posta.

7. Ustawienia avatarów i podpisów jak i instrukcja ich ustawiania, dostępne są pod adresem: http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=480
Umieszczanie w profilu treści erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, mogących obrazić kogokolwiek będzie karane upomnieniem lub ostrzeżeniem, zaś w przypadku braku reakcji wyczyszczeniem profilu przez Administratora i dalszymi konsekwencjami.
Zasada ta dotyczy także postów – wiadomości rażąco naruszające normy moralne i netykietę będą usuwane, a ich autorzy karani.

8. Lista ostrzeżeń oraz ich ustawienia są dostępne pod adresem: http://www.mwrc.pl/forum/warnings.php
Ban (zablokowanie możliwości wejścia na Forum) wystawiony zostać może na pewien okres czasu lub na stałe.
Jeśli ktoś nie zgadza się z otrzymanym ostrzeżeniem (banem) w celu reklamacji powinien się skontaktować z osobą, która je wystawiła lub Administratorem Forum. Dyskusje na temat ostrzeżeń na otwartym forum są niedopuszczalne i tylko pogorszą sytuację.

9. Niedozwolone jest korzystanie przez Użytkownika z więcej niż jednego profilu w tym samym czasie. Fakt utracenia danych do logowania nie jest powodem do założenia nowego konta i w takim przypadku należy skontaktować się z Administratorem celem rozwiązania zaistniałej sytuacji. W pewnych przypadkach Administratorzy mogą wyrazić zgodę na założenie nowego konta.
Jeśli natomiast Użytkownik z zakazem pisania (3 ostrzeżenia na koncie) lub banem (6 ostrzeżeń) założy nowe konto, dostanie permanentnego bana na wszystkie konta.

10. Brak znajomości powyższych punktów nie zwalnia Użytkownika ze stosowania się do nich i nie jest podstawą do usunięcia ewentualnych ostrzeżeń. Uczestnicząc w życiu Forum należy kierować się przyzwoitością, zdrowym rozsądkiem i netykietą.

11. Wszelkie wątpliwe sytuacje, także takie dotyczące przewinień nie ujętych w Regulaminie, są rozstrzygane przez Administratorów Forum.
Ostatnio zmieniony czw 14 kwie, 2011 przez MiGoo, łącznie zmieniany 11 razy.
Zablokowany

Wróć do „Administracja i błędy na forum”