Novistadors

Ogólne dyskusje o postaciach i przeciwnikach napotykanych w serii Resident Evil (bez ograniczeń na konkretne części serii)
Pueblos
Posty: 56
Rejestracja: czw 03 maja, 2007
Lokalizacja: Radomsko

Novistadors

Post autor: Pueblos »

Jak wiadomo są ich 2 wersje:
1.Są niewidzialne i przebywają w ściekach
2.Potrafią latać i przebywają obok gniazda

Wpadłem na pewien ciekawy pomysł, ale że gram cholernie wolno więc pytam was o pomoc.
Otóż osoby, które mają save'y po co najmniej jednym przejściu gry mogłyby to sprawdzić.
Chodzi mi o to czy Semi-Auto Rifle wraz z podczerwienią może wykryć niewidzialną wersję Novistadors.
AYE
Awatar użytkownika
Niero
Posty: 116
Rejestracja: czw 15 mar, 2007
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Niero »

Pewnie tak ;P
Pueblos
Posty: 56
Rejestracja: czw 03 maja, 2007
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Pueblos »

no teoretycznie też tak uważam, ale chciałbym się przekonać o tym w praktyce więc proszę kogoś żeby to sprawdził - sam za bardzo nie zrobię tego bo gram wyjątkowo wolno
AYE
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

niestety nie dokońca tak jest, to dziwne ale kiedy taki robal jest niewidzialny to poprzez ową lunetę z podczerwienią widać jedynie lepiej jego oczy (?), conajmniej b. dziwna sprawa. Zaś kiedy się robi widzialny to widać go całego również w lunecie... :smiech3:
Ostatnio zmieniony pn 21 maja, 2007 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

To pewnie niedopatrzenie ze strony Capcom-u, nie pomyśleli o takim rozwiązaniu. :rad11:
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

albo to przewidzieli, ale nie chcieli psuć zabawy z szukaniem robaczków :smiech3:
co by nie było zbyt łatwo swoją drogą te niewidzialne pojawiają się wyłącznie w ściekach
i później mamy do czynienia "tylko" z latającymi wersjami tego stwora więc to nie jest duży problem (ale za pierwszym razem w ściekach to robiłem przy tym motywie w gacie :smiech2: :smiech2: :smiech2: )
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

Pierwszy raz jest najtrudniejszy gdyż nie wiesz co i z której strony zaatakuje (tym bardziej jeśli chodzi o coś czego nie widzisz) :rad11:
Ostatnio zmieniony pn 21 maja, 2007 przez Barry, łącznie zmieniany 1 raz.
Pueblos
Posty: 56
Rejestracja: czw 03 maja, 2007
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Pueblos »

wystarczy dobrze ustawić jasność i kontrast monitora i to trochę ułatwi sprawę :rad13:
ze strony logicznej to jest niedociągnięcie ale w grze jednak jest inaczej gdyż w zamku walczymy z invisible novistadors a podczerwień spotykamy dopiero na wyspie czyli później
a z resztą jego zadanie to wykrywanie plagasów w regeneratorach/iron maidenach a nie ściekowych robali :smiech6:
miały być niewidzialne no i są niewidzialne - dosłownie
AYE
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Z ta niewidzialnoscia nie przesadzajcie :P Jak sie dobrze przyjrzycie (snajperka ze zwykla lupa), widac jak im z paszcz wylatuje para... Po tym idealnie widac, czy jest tam to fajne stworzonko... Wiec zadna lupa na podczerwien potrzebna nie jest :P :rad12:
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

nawet nie potrzeba snajperki, wydobywająca się para, świecące oczy dają nam do zrozumienia które miejsce ominąć
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Ale snajperka ich rozwala raz dwa i nie trzeba kombinowac za bardzo (chodzi mi o pierwsze spotkanie z nimi, pozniej na wiekszych lokacjach snajperka odpada)...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

na późniejszych TMP, a w tych poprzednich z bliskiej odległości Shotgun daje radę no chyba że mamy już Handcannona
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Pueblos
Posty: 56
Rejestracja: czw 03 maja, 2007
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Pueblos »

wiem że są cińkie - ja chciałem się tylko upewnić o bugu w grze :rad2:
AYE
Awatar użytkownika
kaspa
Posty: 337
Rejestracja: pt 16 mar, 2007
Lokalizacja: Brzączowice
Kontakt:

Post autor: kaspa »

Ja tam je kosze z tmp zawsze, a jak się wkurze to broken buttelfly i gitarka :)
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Ja uzywam na nie shotgun'a, bo ta broń jak dla mnie jest na nie najlepiej skuteczna, od razu je odrzuca i wystarczą dwa lub trzy strzały do och eksterminajci, nie jestem pewny ile muszą oberwać na Profesionall.
Awatar użytkownika
Salazar
Posty: 23
Rejestracja: pt 25 maja, 2007
Lokalizacja: z miasta

Post autor: Salazar »

A ja hundguna bo jak do mnie podbiegają to wyskakuje QTE z napisem kick i jak leżą to ja ich z handguna
"Uwolniony z pola bitwy zostanie ten który przegra ten który wygra na zawsze pozoztanie żołnierzem"
Awatar użytkownika
barton
Posty: 4
Rejestracja: śr 27 cze, 2007
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: barton »

Jak chcesz spawdzic buga w grze innego to sprawdz po przejsciu gry z przeniesieniem itemow czy Vertugo jest widzialny w lunecie na podczerwieni bo w niektorych momentach jak mu uciekamy schodzi ze scian jak kameleon -> czyli wedlog gry tez ma zdolnosc maskowania sie aka niewidzialnosc
nie chwal dnia przed zachodem słońca...XD
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Z Verdugo to jest dziwna sprawa, chciałam go kiedyś ostrzelać w momencie kiedy atakuje z góry - krązyłam po korytarzu (jeszcze zanim weszłam do pomieszczenia z dźwignią) i obserwowałam sufit ale w momencie ataku przez sufit przbijała się tylko jego łapa i ostrzeliwanie było bezcelowe.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
barton
Posty: 4
Rejestracja: śr 27 cze, 2007
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: barton »

no niestety tak sie nie da nic zrobic, jak jest pierwsza animacja jego widzenia i potem jak przechodzi przez drzwi specjalnie sie wracalem na poczatek kanalu zeby zobaczyc czy tam siedzi i czy bedzie podobny motyw smierci jak sie stoi na molo i strzela do rybek :smiech3:
ale niestety nic sie nie dzieje, wedlug gry mamy tylko uciekac heh...
nie chwal dnia przed zachodem słońca...XD
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Owady jednak troche widac, tak jak predatora w filmie, o ile sie ruszaja. Niemniej punktowe strzelanie (pistolet, karabin) zawsze sobie darowalem i nie wiedzac, ktory fragment ciala robala widze wygarnialem z pompki :D
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
ODPOWIEDZ

Wróć do „Postaci i przeciwnicy w serii Resident Evil”