Novistadors
Novistadors
Jak wiadomo są ich 2 wersje:
1.Są niewidzialne i przebywają w ściekach
2.Potrafią latać i przebywają obok gniazda
Wpadłem na pewien ciekawy pomysł, ale że gram cholernie wolno więc pytam was o pomoc.
Otóż osoby, które mają save'y po co najmniej jednym przejściu gry mogłyby to sprawdzić.
Chodzi mi o to czy Semi-Auto Rifle wraz z podczerwienią może wykryć niewidzialną wersję Novistadors.
1.Są niewidzialne i przebywają w ściekach
2.Potrafią latać i przebywają obok gniazda
Wpadłem na pewien ciekawy pomysł, ale że gram cholernie wolno więc pytam was o pomoc.
Otóż osoby, które mają save'y po co najmniej jednym przejściu gry mogłyby to sprawdzić.
Chodzi mi o to czy Semi-Auto Rifle wraz z podczerwienią może wykryć niewidzialną wersję Novistadors.
AYE
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
niestety nie dokońca tak jest, to dziwne ale kiedy taki robal jest niewidzialny to poprzez ową lunetę z podczerwienią widać jedynie lepiej jego oczy (?), conajmniej b. dziwna sprawa. Zaś kiedy się robi widzialny to widać go całego również w lunecie...
Ostatnio zmieniony pn 21 maja, 2007 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
albo to przewidzieli, ale nie chcieli psuć zabawy z szukaniem robaczków
co by nie było zbyt łatwo swoją drogą te niewidzialne pojawiają się wyłącznie w ściekach
i później mamy do czynienia "tylko" z latającymi wersjami tego stwora więc to nie jest duży problem (ale za pierwszym razem w ściekach to robiłem przy tym motywie w gacie )
co by nie było zbyt łatwo swoją drogą te niewidzialne pojawiają się wyłącznie w ściekach
i później mamy do czynienia "tylko" z latającymi wersjami tego stwora więc to nie jest duży problem (ale za pierwszym razem w ściekach to robiłem przy tym motywie w gacie )
wystarczy dobrze ustawić jasność i kontrast monitora i to trochę ułatwi sprawę
ze strony logicznej to jest niedociągnięcie ale w grze jednak jest inaczej gdyż w zamku walczymy z invisible novistadors a podczerwień spotykamy dopiero na wyspie czyli później
a z resztą jego zadanie to wykrywanie plagasów w regeneratorach/iron maidenach a nie ściekowych robali
miały być niewidzialne no i są niewidzialne - dosłownie
ze strony logicznej to jest niedociągnięcie ale w grze jednak jest inaczej gdyż w zamku walczymy z invisible novistadors a podczerwień spotykamy dopiero na wyspie czyli później
a z resztą jego zadanie to wykrywanie plagasów w regeneratorach/iron maidenach a nie ściekowych robali
miały być niewidzialne no i są niewidzialne - dosłownie
AYE
nawet nie potrzeba snajperki, wydobywająca się para, świecące oczy dają nam do zrozumienia które miejsce ominąć
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
na późniejszych TMP, a w tych poprzednich z bliskiej odległości Shotgun daje radę no chyba że mamy już Handcannona
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Jak chcesz spawdzic buga w grze innego to sprawdz po przejsciu gry z przeniesieniem itemow czy Vertugo jest widzialny w lunecie na podczerwieni bo w niektorych momentach jak mu uciekamy schodzi ze scian jak kameleon -> czyli wedlog gry tez ma zdolnosc maskowania sie aka niewidzialnosc
nie chwal dnia przed zachodem słońca...XD
Z Verdugo to jest dziwna sprawa, chciałam go kiedyś ostrzelać w momencie kiedy atakuje z góry - krązyłam po korytarzu (jeszcze zanim weszłam do pomieszczenia z dźwignią) i obserwowałam sufit ale w momencie ataku przez sufit przbijała się tylko jego łapa i ostrzeliwanie było bezcelowe.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
no niestety tak sie nie da nic zrobic, jak jest pierwsza animacja jego widzenia i potem jak przechodzi przez drzwi specjalnie sie wracalem na poczatek kanalu zeby zobaczyc czy tam siedzi i czy bedzie podobny motyw smierci jak sie stoi na molo i strzela do rybek
ale niestety nic sie nie dzieje, wedlug gry mamy tylko uciekac heh...
ale niestety nic sie nie dzieje, wedlug gry mamy tylko uciekac heh...
nie chwal dnia przed zachodem słońca...XD