Muszę poniekąd zgodzić się z kolegą powyżej, w kilku punktach.
Red 9- jak tylko jest dostępny, od razu kupuję. Niezawodny do końca gry, przydatny w zasadzie na większość przeciwników.
W zamku od razu kupuje Riota, jeśli idzie o SG, ale tylko po to, aby jakoś przetrwać spotkania z Novistadorami i większymi skupiskami mnichów, jak tylko trafia sie okazja, wymieniam na Strikera, z jednego powodu- ulepszone na maxa Capacity powoduje, że w zasadzie ammo do tej broni wystarczy do końca gry.
Semi-auto Rifle- no kurcze, nie da sie praktycznie przejść gry bez tej broni. Doskonały na dalekie odległości, zwłaszcza na mnichów z tarczami, którzy nie zdązyli jeszcze do nas podbiec.
TMP- nieodłączny towarzysz przeprawy przez Pueblo i reszte RE4, "wunderwaffe" na Calmillos i insze paskudztwa. Opłaca sie ulepszać, broń bardzo przydatna.
Broken Butterfly- "złamany motylek" jest przydatny z dwóch względów- jest darmowy, i silniejszy (po wykupieniu Exlusiva) od Killer 7, dlatego na większą zwierzynę zawsze opłaca się mieć to cacko.
To by było na tyle, reszta nieprzydatna zbytnie wg mnie, z ekwipunkiem takim jak powyżej można spokojnie przejść grę.
W które bronie inwestować?
W zasadzie tuniguję zawsze też ten zestaw, który opisaliście. Z tym, że nie kupuje w ogóle Riota w zamku i korzystam z tego podstawowego shotguna, dopiero później wymieniam go na Strikera. Striker jest ogólnie najlepszy ze strzelb, jednak ma jedną wadę - strzelanie z biodra. Niezbyt wygodnie przez to się celuje, za to nadrabia mocą i pojemnością magazynka.
Red9 - wiadomo, podstawa. Niezbyt pojemny magazynek rekompensuje siła ognia, po maksymalnym tuningu jest mocniejszy niż podstawowy shotgun, czy Riot gun na starcie!
TMP - rewelacyjny w ogrodzie na wilki, poza tym świetny na El Gigante. Nawet nie zdąży do nas podejść, wystarczy ok 50 naboi w pysk i klęka odsłaniając plagasa. Amunicji raczej nie brakuje, zresztą można dokupić pojemność magazynka i tym samym zyskać darmowe naboje.
Broken Butterfly - jest za darmo, świetny na bossów i sub-bossów pokroju JJ'a.
Auto-Rifle - bardzo przydatna zwłaszcza na Regeneratora, Iron Maiden i Garradora. Po maksymalnym tuningu strzela znacznie szybciej. Podstawowa snajperka niby jest o wiele potężniejsza, ale za każdym razem przy przeładowaniu odrywa lunetę od oka i trwa to w ogóle zbyt długo. Nie jest warta kupna.
Można jeszcze rozważyć mine thower, który po maksymalnym tuningu ma samonaprowadzające się pociski. Dobra rzecz na Saddlera jeśli nie mamy granatów. Każdy strzał i klęka odsłaniając czuły punkt. Wystarczy wyjąć wtedy BB i strzelać po oku, albo wbić nóż (co trzeba powtarzać więcej razy).
Red9 - wiadomo, podstawa. Niezbyt pojemny magazynek rekompensuje siła ognia, po maksymalnym tuningu jest mocniejszy niż podstawowy shotgun, czy Riot gun na starcie!
TMP - rewelacyjny w ogrodzie na wilki, poza tym świetny na El Gigante. Nawet nie zdąży do nas podejść, wystarczy ok 50 naboi w pysk i klęka odsłaniając plagasa. Amunicji raczej nie brakuje, zresztą można dokupić pojemność magazynka i tym samym zyskać darmowe naboje.
Broken Butterfly - jest za darmo, świetny na bossów i sub-bossów pokroju JJ'a.
Auto-Rifle - bardzo przydatna zwłaszcza na Regeneratora, Iron Maiden i Garradora. Po maksymalnym tuningu strzela znacznie szybciej. Podstawowa snajperka niby jest o wiele potężniejsza, ale za każdym razem przy przeładowaniu odrywa lunetę od oka i trwa to w ogóle zbyt długo. Nie jest warta kupna.
Można jeszcze rozważyć mine thower, który po maksymalnym tuningu ma samonaprowadzające się pociski. Dobra rzecz na Saddlera jeśli nie mamy granatów. Każdy strzał i klęka odsłaniając czuły punkt. Wystarczy wyjąć wtedy BB i strzelać po oku, albo wbić nóż (co trzeba powtarzać więcej razy).
-
- Posty: 3
- Rejestracja: pn 21 kwie, 2014
- Lokalizacja: stargard szcz.
Ja zawsze robie z eq tak:
Handgun nie ulepszajac sprzedaje po zdobyciu punishera i czekam do blacktaila z nim a potem blacktaila na max.
Shotguna nie ulepszam czekam z nim na strikera ulepszajac go.
tmp i miotacz min kupuje i ulepszam
broken butterfly znajduje w zamku i sprzedaje kupujac killera 7.
udaje mi sie tak przejść gre bez szwanku mam ogromnle zawieszenia gry i jakos przetrwalem w trudnych momentach. najgorzej jest z QTE
Handgun nie ulepszajac sprzedaje po zdobyciu punishera i czekam do blacktaila z nim a potem blacktaila na max.
Shotguna nie ulepszam czekam z nim na strikera ulepszajac go.
tmp i miotacz min kupuje i ulepszam
broken butterfly znajduje w zamku i sprzedaje kupujac killera 7.
udaje mi sie tak przejść gre bez szwanku mam ogromnle zawieszenia gry i jakos przetrwalem w trudnych momentach. najgorzej jest z QTE
- kamil12697
- Posty: 150
- Rejestracja: pt 16 gru, 2011
- Lokalizacja: Zamość
Mój ekwipunek zagłady:
-Red9 z kolbą
Najlepszy z pistoletów, wyposażony w kolbę sieje spustoszenie wsród Gandos. Dodatkowym plusem jest masa amunicji. Przez całą grę jest przydatny.
-TMP z kolbą
Podstawowa ognioplujka z dużym rozrzutem, który zostaje trochę zniwelowany po kupnie kolby. Przydaje się na Psy i dużą grupkę Gandos.
-Semi Auto Rifle
Snajperka pół automatyczna. Zabija Gando na One Shot. Po kupnie termowizyjnej lunety niszczy Novistadory i Regeneratory.
-Striker
Shotgun z nietypowym celowaniem z biodra i dużą szybkostrzelnością. Przy dużym zbiorowisku Gando wiadomo co się dzieje
-Killer 7
Magnum czyli broń z dużą siłą ognia idealną na Bossów i SubBossów. Amunicji nie m wiele więc trzeba zostawiać ją na czarną godzinę.
W tym arsenale nie zawarłem broni bonusowych. Wszystkie powyższe bronie można zakupić przechodząc grę pierwszy raz.
Mój ekwipunek pozwala przejść całą grę bez większych problemów.
-Red9 z kolbą
Najlepszy z pistoletów, wyposażony w kolbę sieje spustoszenie wsród Gandos. Dodatkowym plusem jest masa amunicji. Przez całą grę jest przydatny.
-TMP z kolbą
Podstawowa ognioplujka z dużym rozrzutem, który zostaje trochę zniwelowany po kupnie kolby. Przydaje się na Psy i dużą grupkę Gandos.
-Semi Auto Rifle
Snajperka pół automatyczna. Zabija Gando na One Shot. Po kupnie termowizyjnej lunety niszczy Novistadory i Regeneratory.
-Striker
Shotgun z nietypowym celowaniem z biodra i dużą szybkostrzelnością. Przy dużym zbiorowisku Gando wiadomo co się dzieje
-Killer 7
Magnum czyli broń z dużą siłą ognia idealną na Bossów i SubBossów. Amunicji nie m wiele więc trzeba zostawiać ją na czarną godzinę.
W tym arsenale nie zawarłem broni bonusowych. Wszystkie powyższe bronie można zakupić przechodząc grę pierwszy raz.
Mój ekwipunek pozwala przejść całą grę bez większych problemów.
molte volte
Ta luneta jest za darmo. Raz ją wzięłam ale tak mnie zestresowała, że następnym razem wzięłam ją tylko w celu sprzedaży.kamil12697 pisze:
-Semi Auto Rifle
Snajperka pół automatyczna. Zabija Gando na One Shot. Po kupnie termowizyjnej lunety niszczy Novistadory i Regeneratory.
Używałam wszystkich broni, jednak najczęściej gram (z wyjątkiem speedrunów) zwykłym pistoletem, którym zaczynamy grę i go nie ulepszam.
Następnie biorę w wiosce shotgun i ulepszam go na maksa.
Kolejną bronią jest Semi Auto Rifle i ulepszam go częściowo.
Ostatnią bronią w moim ekwipunku jest Broken Butterfly i ulepszam go na maksa.
Czasami wspomagam się jednostrzałową rakietnicą bo jestem trochę leniwa
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Ja ostatnimi czasu zacząłem przechodzić grę z takim arsenałem:
Blacktail- słabszy od Red9 , lecz o wiele szybszy , łatwiejszy w obsłudze i mieści sporo ammo)
Auto-Rifle - oczywiście podstawa , nie trzeba pisać czemu akurat on , a nie zwykła snajperka. W późniejszych rozdziałach przydaje się także luneta z wykrywaniem Plagas.
Riot Gun - czemu ? Ponieważ jest celniejszy od Striker'a i moim zdaniem lepszy , gdy gram na professional (łatwo rozwalić nim Plagas). Pierwszego shotgun'a nigdy nie ulepszam , a wymiana na Riot'a to najlepsza alternatywa , aby nie tracić amunicji i kasy.
Oczywiście nie mam żadnych większych uwag do Striker'a , bo w sumie to naprawdę porządna broń i nie raz ratowała mi skórę (szczególnie w walce z "komarami").
Mine thrower - tani i przydatny , jeśli wiemy gdzie i jak go używać. Szczególnie w zamku , jednak przed odwiedzeniem kopalni sprzedaję go.
TMP - bardzo przydatna broń i do tego można się nią odrobinkę wyszaleć. Nawet na poziomie Pro.
Blacktail- słabszy od Red9 , lecz o wiele szybszy , łatwiejszy w obsłudze i mieści sporo ammo)
Auto-Rifle - oczywiście podstawa , nie trzeba pisać czemu akurat on , a nie zwykła snajperka. W późniejszych rozdziałach przydaje się także luneta z wykrywaniem Plagas.
Riot Gun - czemu ? Ponieważ jest celniejszy od Striker'a i moim zdaniem lepszy , gdy gram na professional (łatwo rozwalić nim Plagas). Pierwszego shotgun'a nigdy nie ulepszam , a wymiana na Riot'a to najlepsza alternatywa , aby nie tracić amunicji i kasy.
Oczywiście nie mam żadnych większych uwag do Striker'a , bo w sumie to naprawdę porządna broń i nie raz ratowała mi skórę (szczególnie w walce z "komarami").
Mine thrower - tani i przydatny , jeśli wiemy gdzie i jak go używać. Szczególnie w zamku , jednak przed odwiedzeniem kopalni sprzedaję go.
TMP - bardzo przydatna broń i do tego można się nią odrobinkę wyszaleć. Nawet na poziomie Pro.