Sekrety

Również o Resident Evil 3.5
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Ciekawe jak niby w te ściany wchodzi. Pewnie gra na piracie, próbowałem tego triku na GCN, Wii i PS2 i nie potrafię za <cut> tego zrobić. Tak samo na tej farmie.

Recoil: Wiele razy już była o to zwracana uwaga na forum. Wystarczy.
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2010 przez mentos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Na farmie nie ma problemu z wykorzystaniem tego buga a u merchanta nie próbowałam.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Finka, a mogłabyś napisać co dokładnie trzeba zrobić? Bo na filmiku wygląda to tak, że ktoś kręci się ciągle wokół płotka i chyba wciska przycisk akcji, po czym jakimś cudem, tekstury rozłażą i dzięki temu chyba mozna wyjść.
Wiele razy próbowałem to zrobić, ale bezskutecznie.
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Musisz stanąć jak najbliżej końca płotu ale tak aby pokazał się napis skoku. Tam dalej są sztachety trochę rozsunięte i między nie wbiegniesz. Może Ci się nie udać za pierwszym czy drugim razem. "Udany" skok poznasz po tym, że obraz trochę się zmieni.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Z początku podchodziłem kilkanaście razy pod kątem, ważnym momentem jest ułożenie nóg lekko na kupce trawy/siana, skręt ciała i w momencie już migania napisu wcisnąć przycisk.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

A jeszcze jedno, da się wykonać ten trik podczas pierwszego przechodzenia, czy tylko z new round ( z dopakowanymi brońmi)?
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

W każdej chwili mozna go wykonać.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Master Miller
Posty: 74
Rejestracja: wt 02 lut, 2010
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Master Miller »

Na moje oko nie jest to sekret a ułatwienie, ale jak dopakowujemy naszą broń u kupca (ulepszamy) to przychodźmy z opróżnionym magazynkiem. Po polepszeniu broni jeszcze nam ją naładuje :P Nie wszyscy to znają, może się komuś przyda. Nie wiem czy działa na poziomach innych niż easy ;)
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Działa na wszystkich.
Niema jak to dostać 250 pestek do TMP na gratisie :rad4:
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
Master Miller
Posty: 74
Rejestracja: wt 02 lut, 2010
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Master Miller »

Przypomniało mi się coś jeszcze: ulepszony RPG, który dostajemy na końcu gry od Ady do wykończenia Saddlera wcale nie musi zostać zużyty. W Saddlera możemy śmiało ładować czymś innym, a unikalną broń zostawić w plecaku. Kiedy znowu zaczniemy grę, będziemy ją mieli ;)
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Master Miller pisze:Przypomniało mi się coś jeszcze: ulepszony RPG, który dostajemy na końcu gry od Ady do wykończenia Saddlera wcale nie musi zostać zużyty. W Saddlera możemy śmiało ładować czymś innym, a unikalną broń zostawić w plecaku. Kiedy znowu zaczniemy grę, będziemy ją mieli ;)
Łoł tego ja na przykład nie wiedziałem, dobrze się dowiedzieć wykorzysta się przy przechodzeniu :)
Awatar użytkownika
Master Miller
Posty: 74
Rejestracja: wt 02 lut, 2010
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Master Miller »

postaw mi piwo :>

Recoil: Kolejny spam pomimo upomnień, kolejny warn.

Niestosownym, a nawet obłudnym jest w twoim wypadku używać liczby mnogiej wyrazu "upomnienie". Dostałem tylko JEDNO. Ale widać lubisz stawiać warny.
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2010 przez Master Miller, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Ok, próbowałem tego triku z wyjściem za płot i udało się, teraz wychodzi mi za każdym razem, ale tylko w chapterze 2-2 kiedy śmigamy z Ashley (jest ciemno i pada). Wcześniej za dnia nie chciał mi ten trik wyjść.

Nie wiem też czemu gra mi się wiesza (oryginał na PS2 i GCN) kiedy biorę tego shotguna Ady. Sprawdzałem mając pełną walizkę i tylko jak dam opcję by wziąć tą broń, to wyskakuje czarny ekran i pozostaje reset. Reszta przedmiotów jest mało przydatna i nawet za dobra cenę nie da się tego sprzedać (np medalion za 1000).

Szkoda, bo chciałem z ta bronią polatać, jeszcze spróbuję wywalić przedmioty z walizki.
Mati12321
Posty: 62
Rejestracja: pt 11 maja, 2012
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mati12321 »

Wiem, iż to nie jest sekret ani nawet ciekawostka, ale muszę coś sprostować kupiec to ( według mnie ) nie jest ganados niby ma w nocy te czerwone oczy itd., ale jak każdy ganados powinien mieć w sobie plagasa, lecz go niema, ponieważ strzał z PRL go nie zabija choć powinien. Nie wiem czy to jakieś niedociągnięcie czy tak ma być.
Awatar użytkownika
Dimitri
Posty: 52
Rejestracja: sob 31 mar, 2012
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dimitri »

To jest po prostu niedociągnięcie, PRL według capcomu miał zabijać wrogów, a kupiec nim nie jest.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Tyle lat, a wciąż coś da sie odkryć... ;)

Grając w RE4 na PS3 zauważyłem dziwną właściwość dla broni PRL 412. Otóż w wersji na PS2 (i zapewne Wii, nie grałem więc nie wiem), broń ta, po naładowaniu na maksa, strzela jednym promieniem lasera w wyznaczonym kierunku...

A w wersji na PS3, po naładowaniu na maksa, z broni wystrzeliwuje kilka promieni lasera w różnych kierunkach, zabijając wszystkich przeciwników w pobliżu, oraz rozwalając beczki, skrzynki, pochodnie itp. Ot, taka ciekawostka ułatwiająca grę, poniżej dowód:

(dla najlepszego przykładu przewińcie do 1:35 ;) )

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u28aX4VEUOo[/youtube]
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Ta broń miała już takie działanie w wersji na Wii. Została znacznie udoskonalona w porównaniu z wersją prezentowaną na GC i PS2. Szczerze mówiąc to jej działanie w tych starszych wersjach pozostawiało sporo do życzenia.
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Bo rozwalanie każdego jednym shotem było za łatwe? ;)

Wprawdzie nie grałem w inne wersje niż PS2, ale nie czuję jakichś niedoskonałości w działaniu tej broni.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Recoil pisze:Bo rozwalanie każdego jednym shotem było za łatwe? ;)
Nie chodzi o łatwość chociaż ta broń miała spełniać takie właśnie zadanie. Miałam np. problem z naładowaniem tej broni bo raz się udało a raz nie.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Na jakiej platformie? Mi na PS2 nigdy nie zdarzyło się nic takiego.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 4”