Wii Edition
pojechali z Head'ami i krwią no niemogę , mam nadzieję że takie cięcia będą tylko na wybranych rejonach
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Ale to chyba na razie dotyczy wersji japońskiej - bo tylko taka na razie wyszła - która była ocenzurowana również w wersji na Gacka.
Możliwe, że wersja amerykańska i europejska, które mają premierę dopiero w połowie czerwca (US) i pod koniec czerwca (EUR), pozostaną takie jak oryginał.
Możliwe, że wersja amerykańska i europejska, które mają premierę dopiero w połowie czerwca (US) i pod koniec czerwca (EUR), pozostaną takie jak oryginał.
Ostatnio zmieniony wt 05 cze, 2007 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 2 razy.
No to to ciekawie się zapowiada..
Strzelisz Gandano w łeb z Magnuma to on padnie ale łeb zostanie na miejscu..
Tja..
Strzelisz Gandano w łeb z Magnuma to on padnie ale łeb zostanie na miejscu..
Tja..
http://www.youtube.com/profile_videos?user=WilkPL
Zapraszam do obejrzenia moich teledyskow z RE4 i nie tylko
Zapraszam do obejrzenia moich teledyskow z RE4 i nie tylko
Ano niektóre kraje musze mieć takie ograniczenia, natomiast najbardziej Krwawy kontynent Europejski dostaje najlepsze wersje
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
No przecież w RE4 przeciwnicy znikają po zabiciu, a co do normalności to mam złe przeczucia na przyszłość.Dee Jay pisze:Hmmm mogło być gorzej. Zawsze mogła być np. zielona krew i przeciwnicy którzy po strzele migają i znikaja.
Mam nadzieje że do nas dotrze normalna wersja
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
http://gry.onet.pl/1548925,,Resident_Ev ... omosc.html
A najlepsze jest:
A najlepsze jest:
Jak można to stwierdzić nie grając w grę ?W ten sposób niezły horror, który w wersji na Wii mógł być naprawdę ciekawą propozycją (rewolucyjne sterowanie), stał się mało grywalną produkcją.
-----------------------------------------------------
http://pl.youtube.com/user/Dawidmwrc
http://pl.youtube.com/user/Dawidmwrc
Uh-uh. Bo oczywiście rozpadające się głowy i głowy odcinane (to akurat coś, czego każdy raczej unikał i najchętniej nigdy by nie oglądał) decydowały o grywalności tej pozycji. Prawda jest taka, że RE4 nawet gdyby wyłączono tam całkowicie krew i zlikwidowano sceny śmierci dalej byłby straszliwie miodną grą.
Poza tym (powtarzam się) wszystkie wersje RE4 w Japonii były cenzurowane więc to samo spotkało wersję z Wii. Tymczasem wszyscy robią teraz z tego tanią sensację - bo oczywiście przecież ten fakt potwierdza, że "Wii to konsola dla dzieci".
Poczekajmy na wersję europejską bądź amerykańską i dopiero wówczas dyskutujmy.
Poza tym (powtarzam się) wszystkie wersje RE4 w Japonii były cenzurowane więc to samo spotkało wersję z Wii. Tymczasem wszyscy robią teraz z tego tanią sensację - bo oczywiście przecież ten fakt potwierdza, że "Wii to konsola dla dzieci".
Poczekajmy na wersję europejską bądź amerykańską i dopiero wówczas dyskutujmy.
- Leon S. Kennedy
- Posty: 367
- Rejestracja: pt 16 lut, 2007
- Lokalizacja: .... i po co?
Chodziło mi o takie migotanie jak w starych grach gdzie bo zabiciu przeciwnik znikał i nawet jego zwłok nie dało się obejrzećFinka pisze:No przecież w RE4 przeciwnicy znikają po zabiciu, a co do normalności to mam złe przeczucia na przyszłość.Dee Jay pisze:Hmmm mogło być gorzej. Zawsze mogła być np. zielona krew i przeciwnicy którzy po strzele migają i znikaja.
Mam nadzieje że do nas dotrze normalna wersja
Cenzura na maxa
Ostatnio zmieniony śr 06 cze, 2007 przez Dee Jay, łącznie zmieniany 1 raz.
ehhmm..proponuje wszystkim nie zagłebiać się zbytnio w newsy na Onecie, czyt. newsy pisane przez Fidela^^"
[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 18:06 ]
http://www.siliconera.com/index.php/200 ... h-america/ i tak jak mówił Mr_Zombie:)
[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 18:06 ]
http://www.siliconera.com/index.php/200 ... h-america/ i tak jak mówił Mr_Zombie:)
Kiri kiri kiri!
Aha, jakby ktoś nie czytał moich wypocin w newsach ^^
Stroje Special 2 są w grze, ale nie ma ich w filmikach. Zamiast tego na czas cut-scenek postaciom wracają standardowe stroje (stroje Special 1 natomiast są w cut-scenkach).
Filmiki w Separate Ways są prerenderowane (czyli to samo, co w wersji na PS2).
Istnieje prawdopodobieństwo, że cała geometria poziomów z Separate Ways pochodzi z wersji na PS2, chociaż jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś na jakimś forum wysunął ten wniosek, podając jako dowód screen porównawczy z rozwaloną skrzynką skrywającą w środku ziółka, z głównego scenariusza i z Separate Ways:
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iPlant.jpg
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iplant.jpg
Dodatkowo kilka cytatów:
Wszystkie te wypowiedzi pochodzą z tego forum:
http://www.neogaf.com/forum/showthread. ... 44&page=21
(strona 21 post 1041 oraz różne posty na stronie 22).
Szczerze mówiąc, to wg mnie idiotyczne podejście - przecież Separate Ways różni się od głównego scenariusza jedynie kilkoma miejscówkami; pomijając to to są dokładnie te same lokacje, te same przedmioty, ci sami przeciwnicy, te same bronie itp itd... dziwi mnie, że twórcy konwersji tak dublowali wszelkie dane .
Stroje Special 2 są w grze, ale nie ma ich w filmikach. Zamiast tego na czas cut-scenek postaciom wracają standardowe stroje (stroje Special 1 natomiast są w cut-scenkach).
Filmiki w Separate Ways są prerenderowane (czyli to samo, co w wersji na PS2).
Istnieje prawdopodobieństwo, że cała geometria poziomów z Separate Ways pochodzi z wersji na PS2, chociaż jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś na jakimś forum wysunął ten wniosek, podając jako dowód screen porównawczy z rozwaloną skrzynką skrywającą w środku ziółka, z głównego scenariusza i z Separate Ways:
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iPlant.jpg
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iplant.jpg
Dodatkowo kilka cytatów:
They're still using the crappy low-poly models for the herbs, among other things.
Is it me or Separate Ways have PS2 graphics? I think there's a definite difference between the main game and Separate Ways. I don't care anyway since Separate Ways is so fun! I like it as much as the main game!
To be exact the first chapter's got GC graphics, then there's a sudden downgrade in the next chapters.
Separate Ways has PS2 graphics for sure. The third chapter looks noticeably worse than the rest of the game, IMO. That's bizarre to me, considering Separate Ways takes place in 90% of the same rooms.
(Tekstury w wersji na Ps2 były w 16-biotwej palecie kolorów, zamiast 32-bitowej, jak na NGC; w wersji Pc użyte są te same tekstury co w wersji na PS2, czyli w 16 bitach, jednak same pliki z teksturami mogą mieć 32 bitową paletę kolorów).For what it's worth, Separate Ways looks a bit different from the main game on PS2 as well. Looked noticeably better. On the Wii it looks a bit different from the main game too. The 16-bit color really hurts the look of the Wii version.
Wszystkie te wypowiedzi pochodzą z tego forum:
http://www.neogaf.com/forum/showthread. ... 44&page=21
(strona 21 post 1041 oraz różne posty na stronie 22).
Szczerze mówiąc, to wg mnie idiotyczne podejście - przecież Separate Ways różni się od głównego scenariusza jedynie kilkoma miejscówkami; pomijając to to są dokładnie te same lokacje, te same przedmioty, ci sami przeciwnicy, te same bronie itp itd... dziwi mnie, że twórcy konwersji tak dublowali wszelkie dane .
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm no ciekawe, niemniej jednak potwierdzę to za kilka dni kiedy RE4 dorwę w swoje łapska
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage