Wii Edition

Również o Resident Evil 3.5
Awatar użytkownika
Garnet
Posty: 33
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: ...

Post autor: Garnet »

http://www.codenamerevolution.com/?p=5147 RE4 na Wii ocenzurowane? o.O
Kiri kiri kiri!
Linki
Posty: 328
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: ...

Post autor: Linki »

Cały CAPCOM - nigdy nie wyda gry która zawierała by wszystkie dodatki z poprzednich wersji. Nie rozumiem takiego działania, przeciez jeśli ktos nie chce grać nie musi...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

:smiech3: :smiech3: pojechali z Head'ami i krwią no niemogę , mam nadzieję że takie cięcia będą tylko na wybranych rejonach
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Ale to chyba na razie dotyczy wersji japońskiej - bo tylko taka na razie wyszła - która była ocenzurowana również w wersji na Gacka.
Możliwe, że wersja amerykańska i europejska, które mają premierę dopiero w połowie czerwca (US) i pod koniec czerwca (EUR), pozostaną takie jak oryginał.
Ostatnio zmieniony wt 05 cze, 2007 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
HanPL
Posty: 103
Rejestracja: ndz 25 lut, 2007
Lokalizacja: Ja się tu wziołem ?

Post autor: HanPL »

No to to ciekawie się zapowiada.. :zmiesz6:
Strzelisz Gandano w łeb z Magnuma to on padnie ale łeb zostanie na miejscu..
Tja..
http://www.youtube.com/profile_videos?user=WilkPL

Zapraszam do obejrzenia moich teledyskow z RE4 i nie tylko ;)
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Ano niektóre kraje musze mieć takie ograniczenia, natomiast najbardziej Krwawy kontynent Europejski dostaje najlepsze wersje ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

Wesker - Dark Life pisze:natomiast najbardziej Krwawy kontynent Europejski dostaje najlepsze wersje
Przynajmniej z tego możemy się cieszyć :rad11:
Awatar użytkownika
kaspa
Posty: 337
Rejestracja: pt 16 mar, 2007
Lokalizacja: Brzączowice
Kontakt:

Post autor: kaspa »

Ale to bez sensu, bo na początku gry jest napisane, że gra zawiera sceny przemocy i wulgarny język i jest od 18 lat, więc każdy "dorosły" wie co kupuje i wie w co chce grać, więc taka cenzura nie ma sensu :okulary3:
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 78
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Dee Jay »

Hmmm mogło być gorzej. Zawsze mogła być np. zielona krew i przeciwnicy którzy po strzele migają i znikaja.
Mam nadzieje że do nas dotrze normalna wersja :rad11:
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Dee Jay pisze:Hmmm mogło być gorzej. Zawsze mogła być np. zielona krew i przeciwnicy którzy po strzele migają i znikaja.
Mam nadzieje że do nas dotrze normalna wersja :rad11:
No przecież w RE4 przeciwnicy znikają po zabiciu, a co do normalności to mam złe przeczucia na przyszłość.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Capcom
Posty: 84
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Antwerpia (Belgia)

Post autor: Capcom »

http://gry.onet.pl/1548925,,Resident_Ev ... omosc.html

A najlepsze jest:

W ten sposób niezły horror, który w wersji na Wii mógł być naprawdę ciekawą propozycją (rewolucyjne sterowanie), stał się mało grywalną produkcją.
Jak można to stwierdzić nie grając w grę ?
-----------------------------------------------------
http://pl.youtube.com/user/Dawidmwrc
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Uh-uh. Bo oczywiście rozpadające się głowy i głowy odcinane (to akurat coś, czego każdy raczej unikał i najchętniej nigdy by nie oglądał) decydowały o grywalności tej pozycji. Prawda jest taka, że RE4 nawet gdyby wyłączono tam całkowicie krew i zlikwidowano sceny śmierci dalej byłby straszliwie miodną grą.

Poza tym (powtarzam się) wszystkie wersje RE4 w Japonii były cenzurowane więc to samo spotkało wersję z Wii. Tymczasem wszyscy robią teraz z tego tanią sensację - bo oczywiście przecież ten fakt potwierdza, że "Wii to konsola dla dzieci".

Poczekajmy na wersję europejską bądź amerykańską i dopiero wówczas dyskutujmy.
Awatar użytkownika
Leon S. Kennedy
Posty: 367
Rejestracja: pt 16 lut, 2007
Lokalizacja: .... i po co?

Post autor: Leon S. Kennedy »

Fajny ten tekst z onetu, bo nie przypominam sobie aby można było odstrzelić wieśniakom jakieś kończyny (tylko heady ale to też w tym artykule jest wspomniane osobno)
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 78
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Dee Jay »

Finka pisze:
Dee Jay pisze:Hmmm mogło być gorzej. Zawsze mogła być np. zielona krew i przeciwnicy którzy po strzele migają i znikaja.
Mam nadzieje że do nas dotrze normalna wersja :rad11:
No przecież w RE4 przeciwnicy znikają po zabiciu, a co do normalności to mam złe przeczucia na przyszłość.
Chodziło mi o takie migotanie jak w starych grach gdzie bo zabiciu przeciwnik znikał i nawet jego zwłok nie dało się obejrzeć :rad10:
Cenzura na maxa :rad5:
Ostatnio zmieniony śr 06 cze, 2007 przez Dee Jay, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Garnet
Posty: 33
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: ...

Post autor: Garnet »

ehhmm..proponuje wszystkim nie zagłebiać się zbytnio w newsy na Onecie, czyt. newsy pisane przez Fidela^^"

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 18:06 ]
http://www.siliconera.com/index.php/200 ... h-america/ i tak jak mówił Mr_Zombie:)
Kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Gra ukazala sie w Europie 29 czerwca... W Europie, bo w Polsce jakos jej nie widac... Jak wiecie, gdzie mozna ja kupic - dawajcie linki - komus na pewno sie taka informacja przyda :)
Awatar użytkownika
papa50
Posty: 186
Rejestracja: sob 10 mar, 2007
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: papa50 »

Chcecie Linki prosze bardzo:D
RE 4 WII Edition

Resident Evil 4 WII
Welcome to Survival horror
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Aha, jakby ktoś nie czytał moich wypocin w newsach ^^
Stroje Special 2 są w grze, ale nie ma ich w filmikach. Zamiast tego na czas cut-scenek postaciom wracają standardowe stroje (stroje Special 1 natomiast są w cut-scenkach).
Filmiki w Separate Ways są prerenderowane (czyli to samo, co w wersji na PS2).

Istnieje prawdopodobieństwo, że cała geometria poziomów z Separate Ways pochodzi z wersji na PS2, chociaż jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś na jakimś forum wysunął ten wniosek, podając jako dowód screen porównawczy z rozwaloną skrzynką skrywającą w środku ziółka, z głównego scenariusza i z Separate Ways:
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iPlant.jpg
http://www.gameswelike.com/web/images/R ... iplant.jpg

Dodatkowo kilka cytatów:
They're still using the crappy low-poly models for the herbs, among other things.
Is it me or Separate Ways have PS2 graphics? I think there's a definite difference between the main game and Separate Ways. I don't care anyway since Separate Ways is so fun! I like it as much as the main game!

To be exact the first chapter's got GC graphics, then there's a sudden downgrade in the next chapters.
Separate Ways has PS2 graphics for sure. The third chapter looks noticeably worse than the rest of the game, IMO. That's bizarre to me, considering Separate Ways takes place in 90% of the same rooms.
For what it's worth, Separate Ways looks a bit different from the main game on PS2 as well. Looked noticeably better. On the Wii it looks a bit different from the main game too. The 16-bit color really hurts the look of the Wii version.
(Tekstury w wersji na Ps2 były w 16-biotwej palecie kolorów, zamiast 32-bitowej, jak na NGC; w wersji Pc użyte są te same tekstury co w wersji na PS2, czyli w 16 bitach, jednak same pliki z teksturami mogą mieć 32 bitową paletę kolorów).

Wszystkie te wypowiedzi pochodzą z tego forum:
http://www.neogaf.com/forum/showthread. ... 44&page=21
(strona 21 post 1041 oraz różne posty na stronie 22).

Szczerze mówiąc, to wg mnie idiotyczne podejście - przecież Separate Ways różni się od głównego scenariusza jedynie kilkoma miejscówkami; pomijając to to są dokładnie te same lokacje, te same przedmioty, ci sami przeciwnicy, te same bronie itp itd... dziwi mnie, że twórcy konwersji tak dublowali wszelkie dane o_O.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Hmm no ciekawe, niemniej jednak potwierdzę to za kilka dni kiedy RE4 dorwę w swoje łapska :okulary3:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

No to czekamy - relacja dla MWRC tez by mogla byc :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 4”