[Ankieta] Jaki etap gry podobał się wam najbardziej?

Również o Resident Evil 3.5
Pol
Posty: 34
Rejestracja: sob 21 lip, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: Pol »

co wy...nie bylo az tak źle...wiadomo ze akcja musi sie zmienic bo trzeba odkryc glebie testow na mieszkancach itp a dziwne by bylo zeby wszystkie laboratoria znajdowaly sie w "wieśchatach" :/ wiocha fakt, debest...ale reszta nie byla az taka zla
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Wioske z re 4 moge troche porównać z początkiem miasta w re 3 , uwielbiam początek trójki w raccoon :rad1: Pompke znajdujesz na ścianie, a nie u jakiegoś gościa z Tv-marketu :löl:
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Nemesis pisze: Pompke znajdujesz na ścianie, a nie u jakiegoś gościa z Tv-marketu :löl:
Chyba raczej leży przy martwym policjancie jeżeli chodzi o RE3, a jeżeli o RE4 to na Easy masz odrazu a na normal jest w zawieszona na tarczy która jest przytwierdzona do ściany
Ostatnio zmieniony pt 14 wrz, 2007 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Wesker - Dark Life pisze:Chyba raczej leży przy martwym policjancie jeżeli chodzi o RE3, a jeżeli o RE4 to na Easy masz odrazu a na normal jest w zawieszona na tarczy która jest przytwierdzona do ściany
No jak w trójeczke sie młuci na easy to też pompka jest szybciej, bo w skrzyni
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
AT
Posty: 744
Rejestracja: pt 31 sie, 2007
Lokalizacja: Blackbourn
Kontakt:

Post autor: AT »

Pol pisze:co wy...nie bylo az tak źle...wiadomo ze akcja musi sie zmienic bo trzeba odkryc glebie testow na mieszkancach itp a dziwne by bylo zeby wszystkie laboratoria znajdowaly sie w "wieśchatach" :/ wiocha fakt, debest...ale reszta nie byla az taka zla
Mi chodzi o to że tam jest własnie jak powiedziałeś AKCJA. Nici z klimatu. Ide i strzelam, co to za Survival horror?

Survival horror to nieustanny brak naboi, strach przed tym co czai se za rogiem, strach gdy zostajemy przyparci do ściany, a mamy tylko 3 pociski do strzelby... Gdy musimy się przebić do bezpieczniejszego pomieszczenia. Tam tez odkrywaliśmy resztę pomieszczeń, oraz fabułę. Odkrywalismy ją w ten świetny własnie klimatyczny sposób.

A w RE 4 tego nie ma. Tam idziesz i strzelasz. Idziesz, strzelasz. Nie boisz się o życie swojej postaci. Co gorsza - widzisz jej życie. W RE patrzyło sie na nie dopiero w menu ekwipunku, więc nigdy nie bylismy pewni tego co nas zastanie.

Powiem tak szczerze. W RE 4 nigdy się nie wystraszyłem. Chyba że przy momencie z płonącym ciałem wyskakującym z lodówki.

Wioska miała klimat przytłoczenia.Bo co z tego ze mamy tych kilka magazynków, skoro musimy walczyć z połową albo nawet całą wioską...

A dalej? Biegający mnisi, kusznicy (to było juz przegięcie), albo facet z minigunem.

RE bawi, to prawda. Ale tylko do pewnego momentu. Ja już ostatnie plansze przechodziłem na siłe. Bawiłem się gorzej niż np. przy takim Halo.
Ostatnio zmieniony pn 17 wrz, 2007 przez AT, łącznie zmieniany 1 raz.
"In his house at R'lyeh dead Cthulhu waits dreaming."
H.P. Lovecraft
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Małe zejście z tematu, ale muszę to wyróżnić.
AT pisze:Nie boisz się o życie swojej postaci. Co gorsza - widzisz jej życie. W RE patrzyło sie na nie dopiero w menu ekwipunku, więc nigdy nie bylismy pewni tego co nas zastanie.
Popieram 1000 krotnie! To, że nie widać ile "mamy życia" to było coś!! Gdy miałeś ostatni sprey to czekałeś z nim do ostatniej chwili, jak już będzie danger i dopiero wtedy go używałeś.
A żeby nie było całkiem offtopowo to potwierdzam, że wioska była najlepsza, bez dwóch zdań.
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Diadem pisze:Gdy miałeś ostatni sprey to czekałeś z nim do ostatniej chwili, jak już będzie danger i dopiero wtedy go używałeś.
No huntery nie czekały raczej ;)

Wioska miała klimat: noże, siekiery, sierpy, widły, husqvarna, sztil... hehe
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Popieram wszystkich którzy sadą że wioska jest najlepsza, bo jest ;) Specyficzny Klimat, w sumie posiłkowano nas trailerami wyłącznie z tej częśći gry, ciagłe zagrożenie, chaty w których mamy setki taktyk, a noc w wiosce to poezja
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Dla mnie najlepszy jest zamek, typowy klimat, zakapturzeni Los Illuminados. Ogólna arcitektura wywarła na mnie spore wrażenie.
Awatar użytkownika
papa50
Posty: 186
Rejestracja: sob 10 mar, 2007
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: papa50 »

Stworzyli by lepszy klimat w wiosce gdyby nie pokazywali chainsaw ganado na filmiku
to by było dobre taranujesz sobie drzwi siedzisz sobie do góry a tu nagle słyszysz piłe łancuchową rozwalającą drzwi:Dodwracasz sie a tu koles z piłą:D
Welcome to Survival horror
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

W sumie to, że go pokazali jest dobre, ponieważ zaczynasz słyszeć ten odgłos piły mechanicznej, jesteś w obawie najbardziej przed Salvadorem, to było dobre.
Awatar użytkownika
StPaul
Posty: 493
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: StPaul »

Wioska najlepsza. Zwłaszcza początek, do Luisa :) (już ktoś to pisał). Zamek też ma klimat!. Wyspa hmmm...to już co innego, ale mimo wszystko wciąga całość :) świetna część - inna niż wszystkie
Stay Punk
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

papa50 pisze:Stworzyli by lepszy klimat w wiosce gdyby nie pokazywali chainsaw ganado na filmiku
Jeżeli by go nie pokazali to nikt by się go niespodziewal i niebyło by momentu zastraszenia oraz osaczenia w budynku, później wybiegamy a tu Zonk skąd ten gościu się wziął
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
papa50
Posty: 186
Rejestracja: sob 10 mar, 2007
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: papa50 »

W sumie tej częsci nie za wiele rzeczy sprawiło ze sie wystraszyłem no może palący sie żołnierz z Lodówki i Zbicie szkła przez regeneratora ale tak to nic
ale najlepszy Residentowy klimat ma Wioska
Welcome to Survival horror
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Zdecydowania wioska i tereny obok niej. Po prostu w tej części gry można było odczuć świetny klimat. Zamek moim zdaniem był lekko za długi. Baza wojskowa do kitu.
Ostatnio zmieniony pt 04 kwie, 2008 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Najlepsza wiocha. Potem im dalej w las tym bardziej klimat siada...

EDIT: Wesker, sorry, już nie pamiętam co gdzie pisałem :p
Ostatnio zmieniony sob 13 paź, 2007 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Pisałęś to samo wyżej :rad12:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
MrREVILPL
Posty: 280
Rejestracja: pt 02 lis, 2007

Post autor: MrREVILPL »

Mi najbardziej podobała się wiocha gdzie można było się wszędzie barykadować (oczywista w domach)ten klimat zaszczucia bo nie wiesz kiedy jakiś kolo ci wyskoczy albo jak usłyszysz dźwięk piły za plecami :rad5:
Awatar użytkownika
StPaul
Posty: 493
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: StPaul »

AT pisze:Mi chodzi o to że tam jest własnie jak powiedziałeś AKCJA. Nici z klimatu. Ide i strzelam, co to za Survival horror?
Przepraszam, a czy autorzy nie mówili, że to już nie bedzie survival tylko action, nawet na pudełki napisali ze koniec z survival i teraz jest action ;] trzeba było sie nastawic, a gra musi byc naprawde dobra skoro wygrała Game Of The Year 2005 przy takich tytułach jak Call Of Duty, God Of War
Stay Punk
Awatar użytkownika
Colt_44
Posty: 12
Rejestracja: śr 14 lis, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Colt_44 »

Bo RE4 wygrał jako dobra gra, a nie jako dobry Resident. To różnica.
Ostatnio zmieniony ndz 27 sty, 2008 przez Colt_44, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 4”