Wrażenia z gry na PlayStation Move

Maestro
Posty: 741
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro » pn 14 mar, 2011

No to wymieniam. Za dopłatą 30 zeta bede miał dodatki i obsługę Move, więc chyba sie opłaca :P

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1568
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N » pn 14 mar, 2011

Maestro pisze:No to wymieniam. Za dopłatą 30 zeta bede miał dodatki i obsługę Move, więc chyba sie opłaca :P
Dokładnie!

Zapomniałem dodać, że jest różnica jeszcze pomiędzy GOLD a MOVE GOLD edycją.
Wersja GOLD ściąga patcha do obsługi Move a MOVE GOLD jest wersją już zpatchowaną.
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<
YouTube | Twitch | Nadchodzący zlot fanów: [ plany ]

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3194
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil » pn 14 mar, 2011

[RONIN] pisze: Jakie farmazony opowiadasz!
Zaszło nieporozumienie. Oczywiście, że wersja GOLD ma w stosunku do podstawki wszystkie dodatki, ale wersja MOVE w stosunku do GOLD, poza sterowaniem różdżką, nie ma nic nowego.
[RONIN] pisze: Savy oczywiście działają (gra je konwertuje przed pierwszym uruchomieniem).
Tu przepraszam za wprowadzanie w błąd. Jak pisałem - nie próbowałem, więc pewny nie byłem. Mea Culpa.

Więc jeśli mowa o zakupieniu wersji z dodatkowymi poziomami, trybami itd to oczywiście jestem na tak, natomiast samo sterowanie różdżką w moim mniemaniu totalnie ssie.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...

Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos » pn 14 mar, 2011

Recoil pisze: Zaszło nieporozumienie. Oczywiście, że wersja GOLD ma w stosunku do podstawki wszystkie dodatki, ale wersja MOVE w stosunku do GOLD, poza sterowaniem różdżką, nie ma nic nowego.
Wersja Gold też ma sterowanie Move, tylko w formie patcha. Ta Move Edition różni się tylko tym, że ten patch jest już na płycie.

Maestro
Posty: 741
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro » pn 14 mar, 2011

To już Ronin napisał trzy posty temu ;)

Anyway, biorę, jak tylko pan Leszek w konsolowym bedzie miał na wymianę :P

euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Post autor: euroo » pn 29 sie, 2011

zakupiłem dzis 2 * ps move (rozdzka) 2 * navigator i moje wrażenia z gry na move są takie :

Dead space extraction : po kilku minutach gry idzie się przyzwyczaić świetna zabawa tylko czekać aż capcom wypuści RE:TDSC i RE:UC , moim zdaniem byłby to strzał w 10


Resident evil 5 : ciężki kawał chleba ( prawdopodobnie zczerstwniałego ) bardzo odrzuciło mnie sterowanie move w re5 na początku , ale po kilku chwilach i headshotach zaczełem się przekonywać


Więc zagrałem w dwie gry które mam pełne i wrażenia sa ok , na płycie było również kilka dem do tego zestawu z kamerką i zdążyłem wypróbować golfa i rysowanie po ekranie :P


takżę moje oceny co do move

RE5 7/10
DS:E 9/10
dema z płyty 10/10 świetne wrażenia


Edit: do weskera .

Tak szczerze to zakupiłem move ze względu na rózne gry ,jak do tej pory RE z kilku gier które mam na move ma najcięższe sterowanie . Ale za to grając z młodsza siostra w dead space jest mnóstwo zabawy :P
Ostatnio zmieniony śr 31 sie, 2011 przez euroo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WESKER-DL
Redaktor
Posty: 3824
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL » wt 30 sie, 2011

Dla Mnie kasa wyrzucona by była w błoto bo tego typu rozrywkę miałem kilka lat temu na Wii przy RE4. A obecnie PS Move zbytnio się nie rozwija a i sensownych gier jak na lekarstwo.

PS. Dead Space: Extraction świetny, również polecam
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - EVIL TV / Grupa FB - EVIL TV FanPage

Awatar użytkownika
B@rt
Posty: 302
Rejestracja: pt 21 mar, 2008
Lokalizacja: Unknown
Kontakt:

Post autor: B@rt » śr 31 sie, 2011

Polecam zagrać jeszcze w Time Crisis: Razing Storm(na płycie bonus w postaci Time Crisis 4 oraz Deadstorm Pirates), Heavy Rain, Killzone 3 oraz StarDrone.

euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Post autor: euroo » czw 24 lis, 2011

Jedna małe co nie co co do re5 w wersji move ( przechodziłem z przyjaciółką której to był pierwszy re i chyba gra która przeszła cała) , ale pomijając to końcówka , nasze ulubione QTE shewa na skale to coś pięknego chwilę machasz i jesteś na skale nie trzeba powtarzać wiele razy .

Maestro
Posty: 741
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro » wt 11 mar, 2014

Trochę odkopię temat ;)

Dzisiaj w końcu przetestowałem sterowanie za pomocą Move, i musze przyznać, podobnie jak Ronin, że jestem miło zaskoczony :). Spodziewalem się topornego i zupełnie nieintuicyjnego sterowania, a tymczasem, jeśli posiada sie pełen zestaw do Move, to można przyzwyczaić sie już po kilku minutach grania. Miłe jest, że nie trzeba kalibrować Motion Controller'a, bo sam automatycznie, wymierza w środek ekranu, kiedy tylko wciskamy przycisk celowania, niezależnie w jakiej pozycji stoimy względem kamery :). No i zauważyłem, że strefa trafienia została jakby nie patrzeć powiększona, i teraz strzelając z Magnum z drugiego końca planszy można zdmuchnąć dwóch lub trzech przeciwników za jednym strzałem, nawet jeśli nie stoją w jednym rzędzie, a mniej więcej obok siebie :)

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: Arc » pn 07 wrz, 2020

RON!N pisze: Move nie możemy celować w trybie lunety. Wówczas funkcję przejmuje analog.
Mógłby ktoś to dokładniej przedstawić jak wygląda? Wygodniej raczej wątpię by było ale kto wie...
Zamierzam kupić cały zestaw: kamerka, Move i Navigation co przy Super Slimie będzie problematyczne (najwyżej będę ładował kontrolery na PC:)
Zastanawia mnie jeszcze jedno, oglądałem zdjęcia i każdy z kontrolerów ma po jednym triggerze. Gdzie są R1,R2,L1,L2 ?

Może wreszcie uda mi się przejść Umbrella i Darkside Chronicles bo na padzie nie daję rady a opcja różdżki w menu jest.
Jeszcze Bioshock Infinite czy Killzone 3 może być chociaż interesujące do sprawdzenia.


Szkoda, że Dead Island czy Dead Island Riptide nie obsługują tego, nadają się wręcz idealnie.

No i Navigator może świetnie służyć za pilota do filmów na konsolce :)
Obrazek

PSKING
Posty: 1034
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: PSKING » wt 08 wrz, 2020

https://farm5.static.flickr.com/4104/49 ... 536d93.jpg
Nie wiem jak dokładnie wygląda granie na tym w normalne gry, bo ja odpuściłem swoją przygodę z urządzeniem bardzo szybko. Pograłem w zaledwie kilka gier Move(Sport Champions to i tak szczytowe osiągnięcie), a po próbie grania w Chronicles HD przełączyłem się na pada, gdy partner do gry przejął Move. Ja nie polecam, gorsza wersja Wiilota.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: Arc » czw 17 wrz, 2020

Nabyłem dzisiaj (a raczej już wczoraj) cały zestawik to opiszę pierwsze wrażenia ale że oba kontrolery były rozładowane to dzisiaj sprawdziłem co przy super slimie mogłem czyli około godzinki w "Darkside Chronicles" bo wystarczy sama różdżka do grania i kamerka (czyli cały przydział USB Super Slimki haha :smiech5: ). Może coś nie tak z zakupionym sprzętem, np. kamerką lub samą grą a raczej jej optymalizacją ale ciągle musiałem kalibrować kontroler Move już w grze aż w końcu przerwałem proces kółkiem i mimo nieskończonej kalibracji zaliczyło przerwanie za którymś razem i znalazłem się w menu. I chyba tak trzeba za każdym razem. Czyli dwa razy celujemy w loga Umbrella i strzelamy spustem "T" (pojawia się napis pod dużym celownikiem na ekranie, że kalibrowanie zakończone sukcesem ale by jeszcze wymierzyć w środek i strzelić - wtedy wychodzimy kółkiem i powinno przenieść do menu omawianej gry :)


Sterowanie:

By podczas rozgrywki wejść do szybkiego (dosłownie) menu użycia roślinek czy zmiany broni wystarczy nacisnąć X,O,[],^ naraz, szybkie i intuicyjne. Ciachanie nożem to już przytrzymujemy przycisk "PSMove" i zwyczajnie wymachujemy sprzętem co zabawnie wygląda, tym przyciskiem też zbieramy roślinki z ziemi i ammo. Wrażenia niesamowite, celność, szybkość i PRECYZJA ! Headshoty latały aż miło, a w samym menu konsolki jeszcze tak dokładnie Move'a nie skalibrowałem. Na normalnym padzie miałem problem z zebraniem leżącej amunicji czy roślinek, tutaj tego nie ma.

Fajny jest Navi Controller chociaż o wiele krótszy od Move'a, jego długość to mniej więcej szerokość pada PS3, a wydawało mi się, że są takie same lub mocno zbliżone. Navigation to taki kurdupel ;) Średnica gałki odrobinę mniejsza, podobnie d-pad. W multimediach w menu xmb się sprawdza jako pilocik, drugi działa ale jest niewygodny, trzeba przytrzymać "T" i dopiero ruchy są oddawane w menu. Dopiero sprawdzę jak z np. youtube bo "Move" w aplikacji youtube'a na konsoli nie działał.

No i to co było prawie, że głównym powodem zakupu, przetestowanie jak to smakuje podane z Resident Evil 5 :) Oby jak najszybciej. Gra się podobno bardzo intuicyjnie :zmiesz8:

Ot moja opinia po krótkim teściku. W sumie polecam, z podobnych rzeczy to 15 lat temu na imprezach eyetoy na PS2 dawał radę, mycie okien itp. :rad5:
Obrazek

PSKING
Posty: 1034
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: PSKING » pt 18 wrz, 2020

Nie wiem czy miałeś do czynienia z WII, ale PS MOVE to w głównej mierze bootleg tego pomysłu. Kalibracja to koszmar, z move'ami często były jakieś problemy z precyzją.
Wiem że jest wielu fanów sterowania ruchowego, ale po moich kilkuminutowych doświadczeniach z Re4, sądzę że to nie jest moja bajka. Nawet na przy Chronicles HD mój kuzyn w pełni korzystał z dobrodziejstw różdżek, gdy ja odpuściłem.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: Arc » czw 24 wrz, 2020

Z Wii nie miałem do czynienia ale to prawie każdy przecież wie, że to pomysł pierwotnie od Nintendo. Kalibracja lekka nie jest a z precyzją to jak się za bardzo zbliżysz zauważyłem, że potrafi przestać reagować nawet. Ale umówmy się, dojrzałe osoby bez ADHD raczej siedzą w miejscu przed TV i normalnie na spokojnie poruszają gadżetami i nie powinno być żadnych kłopotów w takiej konfiguracji na linii gracz/wolanty - kamera.

RE5 zaskoczył mnie na plus jeśli chodzi o rozwiązanie sterowania aczkolwiek dalej traktuje cały sprzęt jako ciekawostkę, którą polecam wypróbować i puścić w obieg dalej. Zostawię sobie co najwyżej samego Navi jako pilocik do filmów i seriali.
Podobnym gadżecikiem, który szybko zniknął z gier był żyroskopowy sixaxis. Na początku fajne i wow, nowe podejście ale później to już myślałem "dajcie mi spokój już z tym machaniem i kręceniem" ;]

Nie wyobrażam sobie, że można grać tak w RE4 na Wii czy w RE5 na PS3/PS4 na stałe, jednak tradycyjna forma jest na silnej i stabilnej pozycji.
Oby podobnie zostało z grami ogólnie jako forma pudełkowa z płytką w środku zamiast kodu.
Obrazek

PSKING
Posty: 1034
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: PSKING » pt 25 wrz, 2020

Więc opowiadam jak to jest. Miałem do czynienia najpierw z PS Move, później(trochę przypadkiem) z Wii.
Wi pomimo że było conajmniej cztery, jeśli nie więcej lata starsze, a mimo tego działa wielokrotnie lepiej od Move. Nie takich problemów z kalibracją, nie musisz jej robić co chwilę, Wii posiada w zestawie czujnik, nie jakąś denną kamerke za pięć złotych. Wii to teraz żaden koszt, jeśli nadrabiasz zaległości to zdecydowanie powinieneś kupić Wii a potem sprawdzić to co daje najwięcej okazji do ruchu. Mad World, No More Heroes, czy też celowniczki jak House of the Dead 3 Directors Cut. Wii ma problem z tym że gier które mogą zainteresować pojedynczą osobę jest kilka, a takich co najbardziej wymagają ruchu, dosłownie parę sztuk. Na Wii także niektóre gry za bardzo nadużywało możliwości ruchu. Często gry go wymagały bez najmniejszego sensu, co tylko psuło wrażenia.
Wracając, to nie jest więc tak że ludzie bez ADHD nie mają na co narzekać z kalibracją, kamerka Move jest bardzo słaba i tyle.
Piszesz że to przecież patent od Nintendo, ale gdy Sony wzięło od nich pomysł na głośnik do pada, to nie zrobili go gorzej niż na Wii, a to właśnie o takim przypadku mowa.

Jeśli się nie mylę to nie miałeś do czynienia z PS4. SIXAXIS nadal jest w padzie do PS4 i gry nie wstydziły się przez dobre kilka lat go używać(Second Son, Tearaway, nawet Bloodborne).

Błędnym jest też myślenie że całe granie na Wii opiera się na ruchu. To że Re4 ma sterowanie ruchowe, nie znaczy że każda taka gra ma(choć Shatered Memories jest dzięki temu wybitne). Nikt też nigdy nie myślał o kontroli ruchowej jak o przyszłej podstawowej formie gamingu. To stwierdzenie jest tak samo błędne jak to że VR nią będzie.
To zabawny dodatek, który w mojej opinii za mało wcześniej rozwinął skrzydła. Spójrz jednak. SIXAXIS wciąż istnieje i będzie istnieć, Joy-com wciąż ma wbudowany ruch(już bez żadnych czujników), chociaż zapomniany. Mamy jeszcze VR. W zasadzie cały rynek VR teraz opiera się na kontrolerach ruchowych. Ta technologia nigdzie się nie wybiera.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Wrażenia z gry na PlayStation Move

Post autor: Arc » pn 26 paź, 2020

Zacząłem odnosić już jakiś czas wrażenie, że negujesz i pomniejszasz każdy mój post "tu, nie, tu się mylisz. Tutaj też, nikt nie myślał o kontroli ruchowej jak o przyszłej podstawowej formie gamingu. To stwierdzenie jest tak samo błędne jak..." wyluzuj, nic takiego nie pisałem, tylko, że nie wyobrażam grać sobie w sposób jak na RE4 czy RE5 na stałe z kamerką. I, że boję się o przejęcie znaczącej części rynku przez gry cyfrowe (swego czasu wolałem dla wygody w menu - tylko dlatego, wybieram -> uruchamiam ale teraz mamy te delisted games, których już nie kupisz więc tak, tym bardziej napawa mnie dumą posiadanie w kolekcji wydanej tylko cyfrowo po czym usuniętej wersji Doom Classic Complete, którą ma, kupiło na PS3 ledwie nieco ponad 8000 tyś. użytkowników. Lepsza kustomizacja/optymalizacja klasycznych Doomów niż na Doom 3 BFG Edition, które też już jest delisted games ale ma na szczęście opcję pudełkową.


https://psnprofiles.com/trophies/1748-d ... Eldrid_rez)

Jak ktoś chce mogę sprzedać z konsolą ale jestem fanem Dooma więc wątpie.


Cały czas podważasz od pewnego momentu moje wypowiedzi w postach. Co do Wii kontrolerów ruchowych to łatwo w nich oszukiwać i to opinia jak najbardziej nieodosobniona.
A jeśli dla kogoś kalibracja jest trudna na tyle, że ciągle to wypomina to widocznie źle to robisz.

A co do kontroli ruchowej to jako przyszłość gamingu widziało i miało poważnie w planach Nintendo.

Aha, bronisz SIXAXIS w PS4 dla samego bronienia i zasady argumentacji czy tak bardzo lubisz grać w ten cudowny system?

I proszę nie ucz mnie o konsolach (jeszcze w ponga grałem w dzieciństwie jako na pierwszej konsoli), o błędnym przekonaniu, że Wii opiera się głównie na ruchu i że tak nie jest podczas gdy nie wiedziałeś co to urządzenia typu gameshark na PSOne (specjalnie tym razem uniknąłem nazwy PSX).



WAŻNY UPDATE: Sklep PSN dla PS3 już nie działa (w znaczeniu, że nawet jeśli są wyświetlane gry to ich nie kupimy od niedawna :( Poprzez PSN dla PS3 można kupić jedynie gry na PSP oraz VITE). Wielka szkoda, kupywałem retro klasyki z pierwszej plejki na PS3, Tomb Raidery, Residenty i nawet teraz nie można tego, zresztą biblioteka była słabiutka od dawna.
Za niedługi czas ma być usunięty też ...multiplayer.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”