Ogólne dyskusje

Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Bo tak ma być i jak wspomniała Finka wynika to z kwestii programowania. Podobnie nie za bardzo ma związek inteligencja kompana czy to gramy Chrisem czy Shevą. AI opiera się na danych algorytmach w kodzie gry. I obie postacie mają takie same "instrukcje". Różnią się tylko teksturami. Chris nie dostanie nagle większej inteligencji.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Salvin pisze: Podobnie nie za bardzo ma związek inteligencja kompana czy to gramy Chrisem czy Shevą.
To akurat jest tylko moje spostrzeżenie. Z Chrisem gra mi się wygodniej i szybciej.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

U mnie to samo.
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Odniosłem wrażenie że jednak coś w tym jest że dany model ma odmienną inteligencję, dlatego że w przypadku modeli Jill i Alberta postaci te obsługiwane przez AI nie potrafią chociażby wykonywać walki wręcz. Gdyby był jeden skrypt dla bota to raczej nie miałoby to znaczenia czy bot gra Chrisem czy Albertem - gra ma dość mocne rozróżnianie płci, więc powinna działać tak samo dla obu postaci jako mężczyzn.

Jak jest w ostateczności - nie wiem, gdyż tylko 3 postaci mają w pełni działający skrypt AI partnera - Chris, Sheva i Josh. Trzebaby albo zrobić jakieś testy, albo uzyskać info od capcomu czy różnicowali bohaterów pod względem zachowań.
Ostatnio zmieniony pt 29 cze, 2012 przez Oscark, łącznie zmieniany 3 razy.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Może faktycznie trochę to uprościłem za bardzo. Ale jak grałem Shevą i Chris robił za AI to nie widziałem różnic większych. Zarówno zachowania jej jak i jego przebiegały w podobny sposób.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Salvin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Ja zauważyłem różnice. Chris jest blisko nas, kiedy to Sheva biega sobie frywolnie jak chce i gdzie chce. Rzadko mi się zdarza go wołać, może jest to spowodowane tym że jest trochę szybszy (gdy Sheva robi dwa kroki, on robi jeden duży). Nie zacina się też w miejscu. Sheva często mi stawała i nie wiedziała co robić, zaczynała tuptać w miejscu i chwile jej zajmowało ogarnięcie się. Najczęściej się to zdarzało przy momentach wspólnej akcji (otworzenie drzwi, pociągnięcie dźwigni), naciskałem V i "traciła rozum". Ale i podczas normalnej rozgrywki się to zdarzało. No i podejmowanie właśnie tych wspólnych akcji jest szybsze z Chrisem jako AI. Zdarza mi się go poganiać ale generalnie on szybciej łapie że trzeba pomóc brame otworzyć czy wykopać drzwi.

Nie mówię też że jest on idealny, bo zdarzyło się że nie wiedział jak wejść po drabinie czy zaczął mnie leczyć jak miałem dużo zdrowia czy też prawie nic nie robił z wrogami, kiedy mieliśmy go z góry osłaniać ale jednak wolę jego jak AI. Nie denerwuje mnie bardzo (tak jak to było z Shevą). Trzeba było się tylko przyzwyczaić do kamery znad lewego ramienia. :)
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

To niemożliwe - tutaj chodzi o rozkaz OSŁANIAJ/ATAKUJ. W przypadku tego pierwszego postać stoi blisko i używa pistoletu, a w przypadku 2go odchodzi i używa broni do szybkiej eksterminacji (shotgun, magnum na bossów). Szybkość ruchu postaci jest taka sama, postać zwalnia jedynie w momencie bycia ranną lub umierania.

Tu chodzi raczej bardziej o wrażenie niż rzeczywiste umiejętności.
Ostatnio zmieniony sob 30 cze, 2012 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Zellsan
Posty: 1
Rejestracja: czw 26 lip, 2012
Lokalizacja: Barczewo

DLC

Post autor: Zellsan »

Siemka Powróciłem po rocznej przerwie do RE 5 kupowałem wersje zwykła potem dodatki do kupiłem. I na starej konsoli miałem ściągnięte i wszystko było fajnie aż do teraz kiedy zauważyłem że nie da się ich znowu ściągnąć z Xbox live.
Konto mam Silver ale nie wydaje mi się by był Gold do tego potrzebny
Czy jedynym wyjściem jest kupić RE 5 Gold czy znacie może jakieś inne wyjście.
Awatar użytkownika
ChrisRedfield54
Posty: 23
Rejestracja: wt 13 wrz, 2011
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: ChrisRedfield54 »

[quote="J.Krauser"]Ja zauważyłem różnice. Chris jest blisko nas, kiedy to Sheva biega sobie frywolnie jak chce i gdzie chce. Rzadko mi się zdarza go wołać, może jest to spowodowane tym że jest trochę szybszy (gdy Sheva robi dwa kroki, on robi jeden duży). Nie zacina się też w miejscu. Sheva często mi stawała i nie wiedziała co robić, zaczynała tuptać w miejscu i chwile jej zajmowało ogarnięcie się. Najczęściej się to zdarzało przy momentach wspólnej akcji (otworzenie drzwi, pociągnięcie dźwigni), naciskałem V i "traciła rozum".

Też tak mam szczególnie na zawodowcu przez co miałem bardzo staty obniżone na przykład:
Rozdział 1-1 dochodzi do starcia z egzekutorem podchodzi do mnie i uderza (Sheva stoi koło mnie) ja już mam napis umiera a ona stoi koło mnie i się na mnie patrzy jak te ciele malowane ja już dead a ona dopiero spray wyciąga i się drze Chris ! Jakby by była to moja wina że nie uleczyła mnie na czas.
Kolekcja
Skype: tyrantkox
Nie oceniaj mnie za wiek tylko za treśc moich postów
________________
Resident Evil REmake [PC]
Resident Evil 2 [PS1]
Resident Evil 3 [PS1]
Resident Evil 4 [PC]
Resident Evil 5 [PC]
Robert
Posty: 97
Rejestracja: wt 27 lip, 2010
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Robert »

Witam , napiszcie która muzyka w czasie gry podoba Wam się najbardziej ? Dla mnie najbardziej podchodzi z etapu , gdy zaczynają się ruiny . A dokładnie , od początku etapu gdy trzeba zdobyć trzy emblematy indiańskie . A dla Was ? :rad6:
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Jest ich kilka - Deep Ambitions (walka w wulkanie), Wind of Madness (walka w hangarze), Assault Fire (najemnicy) oraz Two on Two (walka z Weskerem+Jill).
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
Slayer
Posty: 554
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Slayer »

O o o wątek muzyki w RE 5. Podobnie jak Oscark, uwielbiam motywy Wieśka, są wspaniałe. Z innych, na uwagę zasługuje także motyw Majini z Public Assembly : http://www.youtube.com/watch?v=I-O_hx4u_9Q . I też jeszcze ten kawałek, o którym wspominałem w temacie z ulubioną residentową muzyką, motyw Mercenaries - "Assault Fire": http://www.youtube.com/watch?v=AbHpCBoPIAI
Moje Umbrellowe oko na ciebie patrzy (O_O)
Robert
Posty: 97
Rejestracja: wt 27 lip, 2010
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Robert »

Zbyt mocne dla Was podchodzą . Wymienione przez Was muzyki , nie przemawiają klimatem afrykańskim . Z kolei muzyki w ruinach , jak najbardziej . :rad6:
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Te motywy oddają akcję i klimat walki, a nie klimat afrykański. Każdy lubi co innego ;)

Z klimatu afrykańskiego zdecydowanie lubię utwór Pray (ostatni, w czasie napisów końcowych). Super tekst i przyjemna melodia sprawiają, że bardzo miło się go słucha.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Zwłaszcza, że utwór był śpiewany przez murzynkę (odsyłam do wersji Kolekcjonerskiej lub YT), więc klimat jak najbardziej oddany :). A co do muzy z Merców to podzielam opinie, jest wpasowana idealnie a motyw Wes'a najlepszy (inie pisze jako fan tej postaci :p)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 143
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: Patriota_1988 »

Witam :) ,nie wiem czy piszę w dobrym dziale ale mam pytanie :)

Mianowicie chodzi mi o to czy wie może ktoś jak można zdobyć nieskończone złote jajka ???
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

1. Musi być dwóch graczy.
2. Przed zaczęciem gry, Player 1 usuwa wszystkie rzeczy z Inventory, a Player 2 bierze przedmiot jaki chcesz skopiować.
3. Zaczynacie grę. Prosisz Playera 2 aby wręczył ci ten przedmiot i jak go masz, to wychodzisz z rozgrywki. Przy zapytaniu czy chcesz zapisać stan gry- Player 1, który dostaje item- wybiera że chce zapisać. Drugi wybiera że nie chce zapisywać.
I tak w kole macieju aż się nie znudzi.

W ten oto sposób można powielić wiele rzeczy. Kase, jajka, amunicje.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 143
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: Patriota_1988 »

O tym wiem,ale czy może wie ktoś jak zdobyć złote jajko ze znakiem nieskończoności,tak jak to mają niektórzy ???
Ostatnio zmieniony pt 30 lis, 2012 przez Patriota_1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Tego nie zdobędziesz. Z tego co wiem, takie coś to wynik jakiś cheatów lub glitchy gry. Jak będziesz mieć szczęście w graniu w co-opa na worldwide (czy tam Live), to ktoś może Ci coś takiego dać. Tak samo nieskończone granaty itd.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Salvin pisze:Życzę powodzenia na PRO z botem
Aż tak źle? Na normalu zginęła mi może z trzy razy, a sama niekiedy uratowała mi tyłek :).
Salvin pisze:Akurat zdobywanie broni uważam za lepsze rozwiązanie to z RE5 niż 4. Sprzedawca po prostu nie pasował i wyglądało to dziwacznie. Lipa, że ekwipunek jest niedopracowany w 5 i ma mało slotów.
Lipa, bo nawet podczas finałowej walki mogłem skoczyć do sklepu i zakupić amunicję do granatnika....To jest dużo większy bezsens niż handlarz w RE4.
Ostatnio zmieniony ndz 20 sty, 2013 przez Szakal, łącznie zmieniany 1 raz.
Złe oko moderacji czuwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”