Ogólne dyskusje

Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

https://store.playstation.com/pl-pl/pro ... UND00000EU

To coś takiego także myśle, ze powinno być Ok,
Zreszta patrząc nawet na normalna wersje w opisie tez jest podane ze otrzymujemy w wersji na ps4 wszystkie dodatki.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

LiN to dodatek fabularny, odsłania wydarzenia z głównej części gry. Może odblokuje się po przejściu podstawki.

Tak dawno nie miałem styczności z RE5 że właściwie zgaduję. Równie dobrze mogę pleść bzdury :smiech3:
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

Ograłem te cześć już na xbox360 i ps3 ale nawet nie widziałem o tym dodatku, Wiec cóż ... trzeba rozpykac po raz kolejny 😋
Oby się odblokowało
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

To dosyć zastanawiające. Nie pomyślałbym że Capcom może wydać PORT bez dodatków.
Z tego co wiem to w wersji Gold fabularne dodatki były dostępne odrazu.
Przydał by się ktoś kto ma wersję PS4 bo ja mogę sobie gdybać.
Ps. LiN to bardzo dobry dodatek, potężnie nawiązujący do części pierwszej.
DE to w sumie dosłownie nic specjalnego. Jakkolwiek bym nie lubił tej części, to tego DLC obronić nie mogę. Jedyny plus to gra postaciami którymi nie możemy grać w innych kampaniach, aczkolwiek taka Jill była już w Mercenaries...Josh w sumie też.
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

Głównie zależy mi właśnie na LiN. Nie wiem czemu ale wcześniej umknął mi zuoelnie wątek tego dodatku.
A dodatkowy smaczek stanowi to, ze podobno 3x próbując otworzyć drzwi w holu dostajemy klasyczna kamerę :rad6:
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Cytując klasyka: potwierdzam. :smiech3:

Przy czym widok ten nie jest dostępny podczas całej rozgrywki.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Klasyczną kamerę, ale bez autocelowania z klasyków. Włączyłem i wyłączyłem w cholerę po chwili.
Mógłbym powiedzieć, szacunek dla tych co przeszli w ten sposób dodatek, ale dla mnie to masochizm.
Kamera włącza się po usłyszeniu szczekania psa, co samo w sobie jest mocnym nawiązaniem.

Tak swoją drogą, największe narzekanie było na przeciwników, że jest tylko zombie leżący na ziemi, i wariacja na temat rzeźnika z początku gry, który nie pojawia się dosyć szybko.
Jeśli tobie by to przeszkadzało to polecam wyższe poziomy trudności, gdzie pojawia się bardzo szybko i stanowi problem.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Klasyki nie miały autocelowania. Pojawia się ono dopiero w RE3 i w dalszych edycjach RE2, które ukazały się już po RE3 jeśli dobrze pamiętam. I, jak wspomniałem, nie da się przejść całego dodatku z klasycznym widokiem, bo w pewnym momencie gra automatycznie przełącza nas na widok znad ramienia.
Ostatnio zmieniony wt 28 lis, 2017 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Wersja na PS4 pudełkowa jak i cyfrowa zawiera wszystkie wydane dodatki.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Może racja, co nie zmienia faktu że sztywne celowanie było do tego idealnie dostosowane. Z tym luźnym celwnikiem laserowym nie miałem ochoty grać nawet przez chwilę.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Rzeczywiście w trybie klasycznym tak precyzyjny system sterowania to udręka. Mimo wszysyko, przy takiej ilości przeciwników warto się "przemęczyć" aby poczuć ducha klasycznych resów.
Ostatnio zmieniony wt 28 lis, 2017 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

WESKER-DL czy na ps4 wszystkie tryby powinny być dostępne od razu czy dopiero po ukończeniu głównego scenariusza ? Tak jak pisałem, ściągnąłem z ps store ten „trójpak” jakiś czas temu gdy był w promocji. Wczoraj przeczytałem o LiN i od razu odpaliłem grę celem rzucenia okiem ale niestety, dodatkowe tryby to mecenaries, Versus i 2x ??????. :(
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Wiesz, moje wspomnienia są takie złe bo próbowałem przejść to na hardzie i tak sobie włączyłem ten tryb.
Można by powiedzieć że Capcom spartolił robotę, ale nie ma tak naprawdę co narzekać. Dali fajny easter egg i tyle.
...narzekać trzeba za to na drugi dodatek.
Serio, może ja czegoś nie pamiętam, ale czy było w nim cokolwiek wartego kupna, czy poprostu zagrania? Nie było w nim nic nowego, te same bronie, i cel przedostać się przez falę tych samych wrogów, przy końcówce gdzie poprostu na nas nacierają. Na dodatek wrzucono butchera, tak bez logiki, żeby sobie był chwilę.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Drugi dodatek taki miał właśnie być, coś w stylu Merców z delikatną fabułą (zaznaczoną), pierwszy na zasadzie horroru z powrotem do korzeni zaś drugi merce. (Capcom official)
Be Real przejdź grę i będziesz miał dodatki odkryte.
Ostatnio zmieniony wt 28 lis, 2017 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

Ok dziękuje wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Takie tłumaczenie żeby było. Nie interesowałem się o czym jest tylko kupiłem. Jak już wspominasz o Mercach, to bardziej by się opłacało kupić jakąś plansze do tego trybu, zwłaszcza rozbudowaną, niż to.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Ale jakie tłumaczenie? Przecież Ci napisałem, że to Capcom official i to przed premierą było utrwalane, nie wiem kiedy grałeś w RE5 bo jeżeli po premierze to może cię to po prostu omineło.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSKING
Posty: 1281
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Mam na myśli że Capcom miał zwykłe korpo gadanie. Nie czytałem o tym DLC przed kupnem, bawiłem się dobrze bo lubię tą grę, ale nie jest warte wydania kasy.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Raczej nie wrzucamy na forum żadnych artworków, ale tym razem chciałem się podzielić i przyznam, że dawno żaden art nie wzbudził we mnie takich emocji jak ten poniżej. Obłędna praca, warta zobaczenia i kontemplacji :)

https://i.pinimg.com/originals/eb/b7/81 ... bc4448.jpg

Niestety nie znalazłem wyższej rozdziałki :)
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No trzeba przyznać że całkiem ciekawy art :rad13: i sam moment bardzo fajnie przedstawiony, dodatkowo ten deszcze i sama scena, że Jill leży na Weskerze. Dobre
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”