Mercenaries [wrażenia i taktyki]

Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Merce z RE5 są bardziej stresujące od tych z RE4 a majini potrafią wkurzyć jak nie wiem co ;) Trzeba się do nich ptzyzwyczaić. Jak już się ogarnie poszczególne plansze to zostaje tylko poprawiać wyniki ;)
Osobiście nie lubię wszystkich map i niektóre unikam np. statek, obiekt rakietowy, wioskę.
Co do reaperów to w sytuacji krytycznej najlepiej jest odwrócić się do nich plecami i wyczekać lepszy moment.
W sumie te merce nie są złe ale dla graczy, którzy dobrze się bawili w mercenaries z RE4 są lekkim szokiem aczkolwiek można się przyzwyczaić.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Z początku jest ciężko, prawda. Później będziesz już się praktycznie nudził, bo wrogów będzie (i zresztą jest) zdecydowanie za mało, i nie ma do kogo strzelać. Niezwykle mądrze zrobiono akcje drużynowe, bo jest wreszcie powód, dlaczego masz grać z kimś, a nie samemu.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Początki nie są łatwe. Piszesz tak jakbyś chciał od razu bić rekordy.
To nawet nie chodzi o to żeby ustanowić od razu super rekord. Merce z RE5 łatwizną? Gdzie tam. W RE4 Hancannona zdobyłem w jeden wieczór i to mając pierwszy raz kontakt z tym trybem. Ale może to przez dużą chęć zdobycia tej broni. W Mercach z 5 jak ustanowiłem te 60 tys. to był sukces, wtedy to się chyba postać odblokowuje. Z reguły miałem maks około 40 tys. Cóż widać nie nadaję się kompletnie do tego :smiech3: .

A co do rozległości map, to niekoniecznie dobrze. O ile wioska i ruiny są ładne i zróżnicowane o tyle statek, baza czy tam gdzie są Lickery jest monotonia. Cała lokacja wygląda bardzo podobnie, biegasz po tych platformach. Oczywiście można się przyzwyczaić, ale póki co jak wspomniałem chęci brak. Mecenaries to był zawsze dla mnie tryb dla odstresowania się, a w 5 właśnie mnie stresuje ;) .
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Salvin, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Postać to się odblokowuje chyba przy 40 tys, a nowy level przy 20.

Edit: Co do map, trudno się nie zgodzić, najgorze są te z wieloma kondygnacjami, gdzie latamy po drabinkach na wyższe piętra itd. To powinien być prosty tryb, skupiony głównie na wyrzynce przeciwników, a nie szukaniu nie wiadomo gdzie bonusów czasowych. Dlatego w czwórce z tych 4 mapek nie lubiłem nigdy bazy, idealna była wioska i zamek. W piątce też niektóre są niezłe inne słabe. Najlepsza jest chyba ta pierwsza Public Assembly, prosta do opanowania.
Ostatnio zmieniony śr 18 maja, 2011 przez mentos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

mentos pisze: Najlepsza jest chyba ta pierwsza Public Assembly, prosta do opanowania.
Także PA przypadła mi do gustu, ale lubie także Experimental Facility. Mapę której większość nie znosi. Osobiście wole jak jest nieco utrodnienia. Proste mapy po jakimś czasie robią sie bardzo monotonne :smiech6:
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

MysticscoR pisze: Proste mapy po jakimś czasie robią sie bardzo monotonne :smiech6:
Nie wiem czy są monotonne bo w sumie to w mercenaries gra się o punkty i myślę, że jak na tej "monotonnej" mapie poprawiasz swój najlepszy wynik to się trochę ożywiasz ;)
Ostatnio zmieniony czw 19 maja, 2011 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

Ogólnie mówiąc wszędzie gra mi się dobrze, ale teraz już tylko w grze DUO online(za czym tęsknie, bo narazie czekam na net pod konsole). Solo na niektórych mapach po jednej partyjce nie chce sie już grać. Tak jest akurat w moim przypadku
All this blood shouldn't just be mine
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Na razie ogrywam PA Chrisem BSAA.

Praktycznie nie korzystam z handguna. Strzelba robi robotę, amunicji mi jakoś nie brakuje... Może w ogóle będę go wyrzucał, bo czasem nie mam miejsca, czy to na granaty czy bomby zbliżeniowe. Ataki fizyczne - jedynie depnięcie, tuż po tym jak po strzale z shotguna towarzystwo się rozpierzchnie i poprzewraca można podobijać tych, którym strzelba nie urwała łba :smiech3: . Executioner w starciu ze strzelbą Chrisa jest w sumie bezsilny, gorzej jeżeli pojawia się więcej rywali i ktoś pochwyci naszego bohatera od tyłu. Jak dotąd udało mi się spotkać i pokonać 3 katów w jednej grze, nie wiem ilu ich może maksymalnie wyleźć.

No to tak ogólnie na ten temat z mojej strony...
Ostatnio zmieniony pn 23 maja, 2011 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

Deus Ex pisze: Jak dotąd udało mi się spotkać i pokonać 3 katów w jednej grze, nie wiem ilu ich może maksymalnie wyleźć.
Na PA maksymalnie jest właśnie tylko trzech. Kiedy zabijesz trzeciego, to możesz być pewny że więcej sie żaden już nie przypałenta. Więcej katów spotkasz na Prison. Aż pięciu w tym trzech czerwonych znacznie potężniejszych
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Na solo w PA katów jest 3ch, natomiast na bez litości - 5 bądź 8, nie pamiętam dokładnie. Nie powinni stanowić oni zagrożenia, no chyba że w twojej klawiaturze nagle pójdzie prąd/kabel/cokolwiek - tylko się ruszaj, a na pewno przeżyjesz ;).
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Kat jest niebezpieczny jak się zapędzisz w jakiś ślepy zaułek. Trzeba też uważać by nie dać się chwycić przez majini w jego pobliżu, bo zanim się wyrwiesz już leci topór w tym kierunku i postać praktycznie zdycha (trzeba "reanimować"), ale zanim się to zrobi to kat najprawdopodobniej wykończy naszą postać.

Czy ja wiem, czy ten czerwony kat jest taki potężny. Weskerem Midnight nie czuję w sumie różnicy, bo wyciągam magnum i po kilku strzałąch pada, jak ten zwykły.
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

Chodziło mi tylko o to że czerwony jest potężniejszy od zwykłego. Ma większą wytrzymałość przez co trzeba więcej ammo na niego. A czy jest potężny w stosunku do gracza to tylko zależy od naszych umiejętności
Ostatnio zmieniony pn 23 maja, 2011 przez MysticscoR, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Potwierdzam co mówi kolega wyżej - czerwony grubcio ma więcej Hp.Zapomnieliście jeszcze dodać, że jest też w stanie więcej przyjąć zanim uklęknie ;).
Ostatnio zmieniony pn 23 maja, 2011 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Dla Weskera Midnight nie ma to większego znaczenia, bo jego magnum niszczy wszystko. ;)
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

Z magnum Weskera można sobie łatwo poradzić z bosami. Ale ukończyć prison z dobrym wynikiem np. Shevą BSAA lub jill BSAA, to już duża sztuka. Nie mówie o przeżyciu i nastukaniu kilka punktów lecz o wyeliminowaniu 150-ciu wrogów. Najprościej wypada Weskerem lub Chrisem STARS lecz innymi najemnikami na więzieniu lub statku jest już znacznie trudniej
All this blood shouldn't just be mine
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Sheva BSAA jeszcze jako tako da radę, ale Jill BSAA to już męczarnia. Żadnej sensownej broni, do tego uciekać przed katem... Koszmar.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Jill BSAA jest słaba, ale kata za pomocą MP5 da się sprzątnąć.
Awatar użytkownika
MysticscoR
Posty: 209
Rejestracja: sob 08 maja, 2010
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MysticscoR »

Da sie sprzątnąć każdego i każdą bronią. Ale niektórymi postaciami nie jest to łatwe. Ciężko ogarnąć jednocześniej 10-ciu mainji i np. czerwonego kata taką najemniczką jaką jest Jill BSAA, choć bardzo lubię nią grać. Kata trzeba traktować wtedy z dystansem i nie koncentrować sie na nim. Zabijać mainji i przy okazji ostrzeliwać bosa
All this blood shouldn't just be mine
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Wybaczcie mały offtop, ale jak Wy to do licha ciężkiego robicie? Ja uważam, że gram średnio, aczkolwiek w RE4 byłem, hm, dobry, nieskromnie pisząć, no ale w RE5... Zabijam dużo przeciwników, robie poniekąd kombosy, nie daje sie trafić, działam dosyć szybko, a mimo to na Public Assembly w trybie solo nie moge przekroczyć tej magicznej granicy 100 tys. :/

Dajcie jakieś porady, na czym sie skupić.

BTW. Jeśli post nie pasuje do tematu, to proszę o przeniesienie ;)
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Liczy się czas, a nie combo. Oraz walka wręcz a nie strzelanie. I w sumie wszystko ;).
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”