Tryb Professional

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Jest dużo możliwości żeby utrudnić sobie przejście.Ja jestem do takiego stopnia głupi że nigdy nie ubrałem Ashley w zbroje i całe PRO przechodziłem w stroju R.P.D,ale nie odchodźmy od tematu.Wie ktoś może czy znalazł się taki hardcorowiec który przeszedł PRO samym nożem,a używał pistoletu tylko w miejscach które było to konieczne ?,chyba nie ma takiego :rad12: .
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

To jest niewykonalne na Pro np. rozwal nożem Uroboros lub kolesia z piła motorową .To nie są pierwsze residenty gdzie przeciwnicy posiadali tylko kilka algorytmów jak mieli się poruszać i atakować .RE 5 znacznie trudniej by było wyczaić wszystkie ruchy przeciwników szczególnie na Pro gdzie jedno tknięcie i po tobie . Chyba że ktoś lubi się frustrować i będzie próbować ale w to wątpię że znajdzie się ktoś taki.
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Kiedyś widziałam jak ktoś próbował nożem zabić gościa z piła ale trwało to bardzo długo i generalnie było nudne.
W RE5 nóż stracił swoją moc w porównaniu do RE4. Trochę szkoda bo wg mnie to jest cofnięcie do starszych residentów.
Ogólnie jednak z uwagi na trochę inną specyfikę tej gry (duże odległości i dużo przeciwników z bronią palną) to chyba nawet z ostrym nożem byłoby bardzo ciężko i tak jak Kratos napisał - tylko dla frustratów.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Ale widzisz tak naprawdę RE5 zupełnie odbiega od pozostałych części a to że nóż ewidentnie został osłabiony to kolejny - gry...Fakt dużo więcej przeciwników z bronią na odległość występuję więc ów przykład jeszcze bardziej przeszkadza w zabawie nożem.I ogółem RE5 na PRO nożem to jedna z rzeczy naprawdę prawie nie do wykonania.
Ostatnio zmieniony wt 24 lis, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ps3Centerbloog.pl
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

RE5 da się samemu przejść nożem(choć z niektórymi bossami byłby problem), ale na pewno nie na Veteran i PRO. Raz, że każda pomyłka i do piachu, dwa to oczywiście Sheva o którą się trzeba troszczyć bardziej niż niemowlaka. To już nawet nie chodzi o to że trudno, po prostu nie ma w tym żadnej przyjemności. Po co się mam denerwować z powodu nieudolności twórców.
Awatar użytkownika
KaMoL
Posty: 184
Rejestracja: wt 24 lis, 2009
Lokalizacja: Katowice - Melbourne

Post autor: KaMoL »

Mam kolege ktory twierdzi że przechodził tryb Pro samym nożem.
Tylko bossow częstował z normalnej amunicji, co skończyło sie oczywiście atakiem smiechu dla mnie :). Zwłaszcza ze przez ta oto osobo zaczalem robic solucje do RE 5 bo nie wiedzial co robic w rozdziale 1 po animacji, gdzie pokazana jest egzekucja ;D
Bawiłem się w trybie pro, ale kosztowało mnie to więcej nerwów niż przyjemności wiec wolałem oddać sie tym prostszym poziomom trudności :).
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

Kamol Pro z początku wydaje się trudne ,więc załatw sobie infinite ammo do m3 lub hydry i jakiś rewolwer i dasz rade.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Kratos pisze:więc załatw sobie infinite ammo do m3 lub hydry i jakiś rewolwer i dasz rade.
No i gdzie tu poziom Pro...?
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

Deus może i to nie będzie za trudne, ale nie każdy z początku pyka w Re 5 jak jakiś mistrz , ale jak trochę popróbuje to i bez tego mu będzie to szło , kwestia wprawy i zapamiętania miejsc przeciwników .
Awatar użytkownika
bodek
Posty: 907
Rejestracja: czw 15 maja, 2008
Lokalizacja: RC

Post autor: bodek »

Ale PRO polega na tym aby było trudno. Czy mi sie tak tylko wydaje? :| Chodzi o to aby biegać z najsłabszą klamką z garstką amunicji ale amunicji nie pasującej do naszej broni :D Ot to jest PRO! :P IMO
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Tylko, że jeśli porywasz się na poziom PRO to znaczy, że oczekujesz po grze jakiegoś wyzwania. A wybierając infinitie całe wyzwanie idzie się kochać. To najzwyklejszy paradoks. Albo chcesz trudno i grasz na PRO jak się należy, albo nie chcesz trudno i grasz na amatorze. Proste.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

bodek pisze:Chodzi o to aby biegać z najsłabszą klamką z garstką amunicji ale amunicji nie pasującej do naszej broni
No właśnie wydaje mi się, że o to bardziej chodziło w starszych Resach:
mało amunicji, słaba klamka, konieczność ucieczek, wymijania przeciwników ==> survival.

A w RE5 za bardzo nie da się uciekać, kryć - wszakże chodzi o rozwałkę przy użyciu broni wszelakich.

Amunicji jest na pewno dużo, kwestia tylko by ją umiejętnie wykorzystać, zwłaszcza na wyższych poziomach trudności.

I tak jak pisze Recoil - ułatwianie sobie sprawy na poziomie, który ma być trudny najzwyczajniej w świecie mija się z celem.
Ostatnio zmieniony sob 28 lis, 2009 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

Ja aktualnie próbuje przejść Pro ze standardowymi broniami ,moja taktyka jest taka najlepiej jest grać ze znajomym na jednym TV mamy obaj mp5 i paralizatory .Celuje z mp5 w głowę i podbiegam i wale, gorzej jest gdy masz grupki ale jakoś to idzie .Nie polecam grać z komputerem ponieważ komputer nigdy nie stoi blisko ciebie ,więc jak ktoś cie trzepnie to padasz bo nie podbiegnie do ciebie .Dla mnie to jest prawdziwe Pro ale jak ktoś nie daje rady chyba nie można mu zabronić gra z infinite ammo .
Awatar użytkownika
bodek
Posty: 907
Rejestracja: czw 15 maja, 2008
Lokalizacja: RC

Post autor: bodek »

Kratos pisze:jak ktoś nie daje rady chyba nie można mu zabronić gra z infinite ammo .
Oczywiście że nie. Każdy gra tak jak chce. My jednak staramy się ze wszystkich sił przekonać graczy aby jednak trochę się pomęczyć ;)

Tryb PRO w RE4 był dość wymagający(new round się nie liczy) pod względem celności. Trza było celować same heady, granatami ciskać tak aby powalić jak największą grupę itd. bla bla bla. Nie wiem jak to jest w przypadku RE5 ale sądząc po bronich w niej dostępnych sieczka musi być tam niemiłosierna i tryb PRO mógł zejść trochę na przysłowiowe psy. Same automaty. Szkoda. Nie mówię oczywiście że we wcześniejszych częściach RE nie było broni maszynowych bo były i to nawe sporo :P
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Chodzi o to aby biegać z najsłabszą klamką z garstką amunicji ale amunicji nie pasującej do naszej broni :D Ot to jest PRO! :P IMO
Ale niestety mamy w 5 niezbyt inteligentnego kompana, który wszystko psuje. Gdyby się grało samemu to można się tego podjąć. Po za tym używanie dopakowanych giwerek z łatwiejszych poziomów wcale nie jest oszustwem, skoro istnieje tak możliwość, co innego infinity ammo to jednak kant. Wiem narzekam na Shevę i będę narzekał, ponieważ zabili całą przyjemność z grania. Może w co-op się dobrze gra, ale w singlu to zawodzi na całej linii szczególnie na PRO.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

bodek pisze:Nie wiem jak to jest w przypadku RE5
Jest tak, że gdyby nie było możliwości używania broni zdobytych wcześniej - krótko mówiąc gdyby grało się ten poziom od podstaw - to niejeden kozak rwałby sobie włosy z głowy. Pro w RE5 samo z siebie jest bardziej wymagające aniżeli RE4.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Największą bolączką trybu pro w RE5 jest brak możliwości samouleczenia. Inteligencja sztuczna jest jaka jest i ja najlepiej bym się czuła grając bez pomocnika ale i bez dying.


Do Recoila:
masz rację, zapomniałam o możliwości z mercenaries :rad10:
Ostatnio zmieniony sob 28 lis, 2009 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Lub ostatecznie z Dying, lecz rozwiązanym od biedy tak jak w Mercenaries. Bo rozumiem, że pisząc
Finka pisze:brak możliwości samouleczenia
masz na myśli fakt, że każde draśnięcie nas "zabija"?
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Recoil pisze:Bo rozumiem, że pisząc
Finka pisze:brak możliwości samouleczenia
masz na myśli fakt, że każde draśnięcie nas "zabija"?
Dokładnie to mam na myśli. Dying to jedyny "straszak" w trybie pro, poza nim, ten tryb niczym się nie różni od niższych poziomów.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Dying to jedyny "straszak" w trybie pro, poza nim, ten tryb niczym się nie różni od niższych poziomów.
Jeszcze się tym różni, że od razu mamy dying nawet jak nas leworęczny wieśniak trafi ledwo lecącą siekierką w buta :smiech3:. Ale faktycznie z tym dying to poroniony pomysł nawet w Mecenaries, bo to uleczanie trwa to za długo. Pamiętam ile razy dostałem tulipanem, zanim się uleczyłem. Powinno to się wykonywać jednym przyciskiem, a nie że najpierw przez minutę muszę dusić przycisk, dopiero potem mogę użyć spray czy tam roślinkę.
Ostatnio zmieniony ndz 29 lis, 2009 przez Salvin, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”