[Pomoc] Problem z przejściem gry

Awatar użytkownika
JJ220
Posty: 23
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Konin

[Pomoc] Problem z przejściem gry

Post autor: JJ220 »

Witam forumowiczów.Mój problem polega na tym,że podczas walki z Irvingiem strzelając z karabinu( na tej na łodzi)podczas wciśnięcia dobrze QTE Chris nie robi uniku.QTE działa jedynie podczas chodzenia po statku,ale gdy podchodze do działka (strzelajać z niego) wyskakuje QTE naciksam prawidłowo... postać i tak obrywa.Jak wam się to udaje?

Necraria: Pozwoliłam sobie zmienić nazwę tematu, żeby nie było nazwy bossa w tytule, przy okazji się przyda jeden ogólny temat do takich porad.
Ostatnio zmieniony pt 19 cze, 2009 przez JJ220, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1864
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bzduras »

JJ220 pisze:Witam forumowiczów.Mój problem polega na tym,że podczas walki z Irvingiem strzelając z karabinu( na tej na łodzi)podczas wciśnięcia dobrze QTE Chris nie robi uniku.QTE działa jedynie podczas chodzenia po statku,ale gdy podchodze do działka (strzelajać z niego) wyskakuje QTE naciksam prawidłowo... postać i tak obrywa.Jak wam się to udaje?
Mam to samo, dlatego z działek nie korzystam podczas tej walki.

Swoją drogą to dziwne, żeby w tak głośnej produkcji pojawił się tak głupi bug psujący walkę...
Obrazek
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

JJ - grasz na X czy PS3? Widzę, że Bzdursky ma ten problem (Xbox), lecz u mnie (PS3) on nie występuje. Może to właśnie kwestia platformy?
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Jakem Gozdek
Posty: 163
Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
Lokalizacja: sie wziął Merchant?

Post autor: Jakem Gozdek »

Nie, mam to samo, i to nie jest (chyba) bug. Siedząc na działku konsola przyporządkowuje guzik odpowiedzialny za strzał właśnie do strzelania a nie w tym wypadku do QTE. Czyli przy działku nie możemy wykonać QTE, bo jeden z wymaganych klawiszy jest zajęty funkcją strzelania. W RE4 była chyba podobna sytuacja.
Poprawić mnie jeśli się mylę.
Recoil- na pewno siedząc na działku z mety wykonujesz QTE? Też gram na PS3 i muszę zejść z działka, dopiero mogę.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Jakem Gozdek pisze:Recoil- na pewno siedząc na działku z mety wykonujesz QTE? Też gram na PS3 i muszę zejść z działka, dopiero mogę.
Nie mam problemu z prostej przyczyny - podczas używania działka (chyba nawet podczas całej walki z Irvingiem) całe QTE sprowadza się nie do kombinacji klawiszy (jak ma to miejsce podczas standardowych testów QTE), lecz do wciśnięcia jedynie X. I uprzedzając spekulacje - mam tak na każdym poziomie trudności ;)
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Runii
Posty: 105
Rejestracja: sob 17 sty, 2009
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Runii »

Siemka nie chciałem zakładać nowego tematu wiec spytam się tutaj wie ktoś może gdzie znajdę opis przejścia gry Re5 bo chciał bym sobie wydrukować :smiech3:
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Sprawdź na gamefaq.com. Tam jest ich całe multum. Warto także zajrzeć na ign.com, tam jest szczegółowy opis przejścia, rozmieszczenia emblematów, skarbów, itp. Chyba, że koniecznie chcesz w języku polskim, wtedy zajrzyj na gryonline.pl.
Awatar użytkownika
Runii
Posty: 105
Rejestracja: sob 17 sty, 2009
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Runii »

Ale na gryonline.pl trzeba płacić a angielskiego az tak dobrze nie znam...
wiec nie dostane nigdzie opisu przejścia? po za tymi trzema stronkami z tego jedna płatna
Ostatnio zmieniony czw 18 cze, 2009 przez Runii, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Może poszukaj w wyszukiwarce na przykład wpisz ,Solucja do RE5 i powinno gdzieś byś tylko może być po angielsku :smiech6: .

Recoil: OK, nie będziemy nikogo prowadzić za rączkę. Google nie boli, RE5 jest banalne, więc jeśli ktoś ma konkretny problem w RE5 ( :zmiesz8: ) niech zadaje tu konkretne pytanie.
Ostatnio zmieniony pt 19 cze, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Necraria
Posty: 1005
Rejestracja: pt 01 cze, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Necraria »

Recoil pisze:
Jakem Gozdek pisze:Recoil- na pewno siedząc na działku z mety wykonujesz QTE? Też gram na PS3 i muszę zejść z działka, dopiero mogę.
Nie mam problemu z prostej przyczyny - podczas używania działka (chyba nawet podczas całej walki z Irvingiem) całe QTE sprowadza się nie do kombinacji klawiszy (jak ma to miejsce podczas standardowych testów QTE), lecz do wciśnięcia jedynie X. I uprzedzając spekulacje - mam tak na każdym poziomie trudności ;)
To masz niezłe ułatwienie. Ja akurat wczoraj miałam okazję powalczyć z podróbą Salazaraz i albo wyjątkowo lamersko wciskałam X+A trzymając się działka, albo naprawdę nie da się zrobić tego QTE podczas strzelania z niego. W sumie nie dziwne - ten QTE to właśnie X+A a nie X+A+RT ;)

Jednak nie wiem gdzie jest problem, skoro wystarczy puścić się działka i szybko wcisnąć kombinację. Przynajmniej mi się udało tak kilka razy.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Necraria pisze:Jednak nie wiem gdzie jest problem, skoro wystarczy puścić się działka i szybko wcisnąć kombinację. Przynajmniej mi się udało tak kilka razy.
Bo w feroworze walki nie pamięta się o tym, żeby puścić broń. Po prostu wciskasz QTE i wsio.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

A ja mam dość... wstydliwy problem(bez skojarzeń proszę!!!). Otóż, gdy dochodzę na początku gry do chatki, w której trzeba zastawić drzwi i okno, to radzę sobie w miarę nieźle, ale nagle wbija wielki przypakowany chłopczyna z jeszcze większą siekierą i po chwili walki zabija Shevę(lub mnie) :axe:. Czy jest jakiś sposób na tego byka? Czy po prostu mam z tamtąd wiać? :hilfe:
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Zależy jaką masz taktykę i na jakim poziomie grasz. Jak nie jesteś w stanie go załatwić konwencjonalnym sposobem to zmiataj z chaty i zwab go w okolice wybuchowych beczek.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

To moja pierwsza styczność z tą grą, a w RE4 nie grałem, więc tryb amatorski. Lecz mimo to Axeman jest trudny. Spróbuję jutro znaleźć te beczki i go rozwalić. Dzięki za pomoc :rad5: .

PS: moja taktyka to mniej więcej taka jaką stosuje znany z kreskówek "Kapitan Bomba" ,czyli nawalanie w jego wielkie cielsko całego magazynka i jeszcze trochę, starając się załatwić headshoty plus okazjonalne ciosy specjalne, a potem ciachanie nożem po nogach i cios w gębę :diab4:
Ostatnio zmieniony ndz 20 wrz, 2009 przez Kuba Pajączek, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Chris_BSAA
Posty: 214
Rejestracja: śr 25 mar, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Chris_BSAA »

Witam mam problem z przejściem gry jestem w Chapterze 6-3 i jestem przy miejscu gdzie muszę otworzyć tą 2 bramę wyskakują mi takie jakieś 2 robaki a potem ci 2 kolesie z minigunami mogli byście mi powiedzieć jak najszybciej uporać się z tym momentem ?
Ostatnio zmieniony śr 23 wrz, 2009 przez Chris_BSAA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Przede wszystkim pozbądź się robali. Potem schowaj się na górze w jednym z pokojów a przed drzwiami ustaw miny. Później musisz trzymać kolesi z minigunami na dystans tak, żeby walczyć tylko z jednym na raz. Ew. możesz wskoczyć na wieżyczkę i siekać ich z CKMu, ale jest to stosunkowo ryzykowne, bo partner najczęściej nie radzi sobie z usuwaniem Manji.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Chris_BSAA
Posty: 214
Rejestracja: śr 25 mar, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Chris_BSAA »

Spoko ale jaką bronią najszybciej pozbędę się robali ?
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Proponuję użyć hand granade,a potem magnum'a.O ile pamiętam to flash granade jeszcze coś robił ale to chyba nie tym robakom ;).Ogólnie na nich najlepsze jest RL,jeżeli masz to sprowadź ich w jedno miejsce i uderz.
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Chris_BSAA
Posty: 214
Rejestracja: śr 25 mar, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Chris_BSAA »

No chodzi o to ze miałem nawet 2 rakietnice al potem mnie ci kolesie z minigunami zabijali :/
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Chodzi o to, żeby strzelać im w te powstające bąble. W związku z tym masz 3 wyjścia:
-handgon - jeśli masz dobrego cela to jest bardzo efektywny
-shotgun - jeśli masz kiepskiego cela zawsze jakaś ilość śrutu trafi w bąbla bo ma większy obszar rażenia, ale stracisz trochę amuny
-karabin - podobnie jak handgu, lecz nie musisz być tak precyzyjny, bo któryś pocisk z serii w końcu trafi, lecz też tracisz nieco więcej amuny.

Ja osobiście preferuję rozwiązanie problemu handgunem. Wbrew pozorom jest to całkiem wygodny i oszczędny sposób.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 5”