Zgłoś błąd!
Zgłoś błąd!
W tym temacie prosimy o zgłaszanie wszelkich błędów jakie zauważycie w słowniku. Chodzi zwłaszcza o:
1. Błędy merytoryczne
2. Brakujące definicje
3. Niedziałające linki
4. Pomysły na dodanie ilustracji, filmów itp. do istniejących haseł
5. Błędy składniowe, ortograficzne itp.
W miarę możliwości będzie można to poprawiać na bieżąco.
1. Błędy merytoryczne
2. Brakujące definicje
3. Niedziałające linki
4. Pomysły na dodanie ilustracji, filmów itp. do istniejących haseł
5. Błędy składniowe, ortograficzne itp.
W miarę możliwości będzie można to poprawiać na bieżąco.
-
- Posty: 1577
- Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
- Lokalizacja: Poznań
Opis Ndesu przypadkowo połączył się z opisem Piranii z TDC - nie ma oddzielenia od tych artykułów:
Diadem: Poprawione(...)Został pokonany przez Chrisa i Shevę, dzięki użyciu przez bohaterów uzbrojenia jakim dysponował wojskowy jeep HUMVEE.Piranha (RE TDC)
Zarażone wirusem T piranie, jakie spotykają uczestnicy misji w Ameryce Południowej - Jack Krauser i Leon S. Kennedy. Są bardziej agresywne niż niezarażone osobniki, ponadto mogą przebywać dość długi czas poza wodą, a nawet szybować nad jej powierzchnią.
Ostatnio zmieniony sob 17 kwie, 2010 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 2 razy.
Może się czepiam ale gdy opisywałem to hasło (pierwotnie oczywiście). Z tego co wiem w filmie jako tako nie zostało to "opowiedziane" - wzmianka o tym pojawiła się w scenariuszu do tej części (bądź jakiejś nowelizacji filmu - nie pamiętam). Być może się mylę.Ashford, "Angie" Angela - (RE: Apocalypse)
(..) W trzeciej części filmu, opisana jest sytuacja śmierci Angeli – zastrzeliła ją Alice będąca pod wpływem doktora Issaca. Jej los przypomina historię Sherry Birkin, postaci z serii gier Resident Evil.
Tu bym jeszcze dodał, że popełnia samobójstwo tylko gdy odprowadzimy go na dach w innym wypadku nie zdoła tam sam dotrzeć więc owa scena nie nastąpiBob - (RE: Outbreak)
Ochroniarz i przyjaciel Marka Wilkins'a. Jedna z pierwszych osób zainfekowanych wirusem "T" w Raccoon City. Popełnił samobójstwo na oczach Marka, strzelając sobie w głowę z pistoletu (scenariusz "Outbreak").
Ostatnio zmieniony sob 17 kwie, 2010 przez AdaM555, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam za swoje opowiadania. Młody byłem
Część informacji dotyczących filmów Andersona opiera się na książkach o tych samych tytułach . Nie rzadko w filmach nie ma nic na ten temat, np. nazwiska niektórych komandosów z pierwszej części.AdaM555 pisze:Może się czepiam ale gdy opisywałem to hasło (pierwotnie oczywiście). Z tego co wiem w filmie jako tako nie zostało to "opowiedziane" - wzmianka o tym pojawiła się w scenariuszu do tej części (bądź jakiejś nowelizacji filmu - nie pamiętam). Być może się mylę.
Ostatnio zmieniony sob 17 kwie, 2010 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak sobie czytam i czytam (tak na marginesie - nie będę oryginalny, ale to kawał świetnej roboty) i stwierdziłem, że nie będę pisać o literówkach, czy drobnych błędach stylistycznych (jest sens?), chyba, że chcecie, żeby każdy drobny błąd ostał wyeliminowany. Natomiast rzuca mi się w oczy pewna dość istotna nieścisłość w opisach postaci z Outbreak'a. Chodzi o odblokowywanie pewnych strojów, postaci itd za pomocą kodów. W rzeczywistości nie są to kody tylko najzwyklejsze punkty, które zbieramy podczas rozgrywki (ich ilość zależy od oceny jaką dostaliśmy za scenario), a które później możemy wydawać na kupowanie właśnie w.w. postaci, strojów, poziomów trudności, galerii, dźwięków i innych bonusów. Wydaje mi się to dość istotną różnicą.
Recoil ma racje i nie ma racji zarazem, a było to tak...Recoil pisze:Chodzi o odblokowywanie pewnych strojów, postaci itd za pomocą kodów. W rzeczywistości nie są to kody tylko najzwyklejsze punkty, które zbieramy podczas rozgrywki (ich ilość zależy od oceny jaką dostaliśmy za scenario), a które później możemy wydawać na kupowanie właśnie w.w. postaci, strojów, poziomów trudności, galerii, dźwięków i innych bonusów. Wydaje mi się to dość istotną różnicą.
Chyba każdy (nawet ten kto nie grał w Outbreak) wie o głównych postaciach tej gry jak np. Cindy Lennox czy Yoko Suzuki. Grając tymi postaciami, zbieramy punkty, które potem możemy wymienić na różne gadżety jak np. nowe postacie tak jak pisał Recoil. Taką postacią jest np. Arnold komandos UBCS, czy Carter naukowiec korporacji Umbrella. Jednak istnieją w Outbreak jak i w Outbreak #2 postacie, które możemy odblokować tylko za pomocą kodów dobierając się do gry. Są to tzw. postacie z Outbreak #3. Nie można ich odblokować za punkty. Umieszczone zostały w wydanych Outbreakach, ale nie zostały wykorzystane i prawdopodobnie miały być ujawnione dopiero w Outbreak #3, które nigdy nie zostało wydane. Takimi postaciami są np. Clint (komandos UBCS) czy Kate - mieszkanka Raccon City. Jak kiedyś znajdę chwilę to dogłębniej opiszę to zagadnienie...
W temacie : Wirusy, pasożyty, szczepionki, leki
Pozycja 4: Anti-Virus
Drugie zdanie w pierwszej linijce: "Antywirus w filmie przedstawiony jest jako niebieski roztwór (wirus T jest zielony), działa... "
Kolorki się poprzestawiały - w filmie wirus T jest niebieski a antywirus zielony.
Poprawione
Pozycja 4: Anti-Virus
Drugie zdanie w pierwszej linijce: "Antywirus w filmie przedstawiony jest jako niebieski roztwór (wirus T jest zielony), działa... "
Kolorki się poprzestawiały - w filmie wirus T jest niebieski a antywirus zielony.
Poprawione
Ostatnio zmieniony czw 03 cze, 2010 przez Wraith27, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zgłoś błąd!
Z tematu "Przedmioty (RE 2)"
Po pierwsze primo: Claire nie może się dostać do pomieszczeń z celami i do psiarni bo drogę zagradza ciężarówka (i nigdy nie biegałem Claire po psiarni ) więc przedmiot tylko dla Leona
Po drugie primo: Przedmiot jest także w scenariuszu A i oczywiście tylko dla Leona!
Tam gdzie podkreślenie jest chyba błąd. Ja ten kluczyk znajdowałem też grając Claire A. W tej szafce gdzie jest ulepszenie do magnuma dla Leona, to są dwie zwykłę amunicje do granatnika dla Claire ;] (aha i schemat jest podobny zapalniczką roświetlamy pomieszczenie i bierzemy kluczyk i w tamtym labolatorium B4)Deus Ex pisze: WEAPON BOX KEY - Klucz do szafki z uzbrojeniem
Przedmiot dostępny tylko dla Leona. Zapalniczką podpalamy wyrzutnie flar i po rozświetleniu pomieszczenia można zauważyć klucz leżący tuż obok. Otwiera szafkę z uzbrojeniem w pokoju poprzedzającym Laboratorium doświadczalne P4. W szafce znajdziemy ulepszenie do Magnum’a.
.
Tam gdzie podkreślenia sa (chyba) błędyDeus Ex pisze: MANHOLE OPENER - Otwieracz pokryw kanalizacyjnych(a może po prostu łom??)
Przedmiot tylko w scenariuszu drugim, Leona lub Claire. Łom leży na regale w korytarzu z celami.
Łomem otwieramy pokrywę kanalizacyjną w psiarni.
Po pierwsze primo: Claire nie może się dostać do pomieszczeń z celami i do psiarni bo drogę zagradza ciężarówka (i nigdy nie biegałem Claire po psiarni ) więc przedmiot tylko dla Leona
Po drugie primo: Przedmiot jest także w scenariuszu A i oczywiście tylko dla Leona!
Ostatnio zmieniony czw 03 cze, 2010 przez Patriko6b, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczerze mówiąc napisałem tak bo chyba nigdy jak grałem Claire to nie bawiłem się w to dlatego uznałem że tego kluczyka nie znajdziePatriko6b pisze:Deus Ex napisał/a:
Tam gdzie podkreślenie jest chyba błąd. Ja ten kluczyk znajdowałem też grając Claire A. W tej szafce gdzie jest ulepszenie do magnuma dla Leona, to są dwie zwykłę amunicje do granatnika dla Claire ;] (aha i schemat jest podobny zapalniczką roświetlamy pomieszczenie i bierzemy kluczyk i w tamtym labolatorium B4)WEAPON BOX KEY - Klucz do szafki z uzbrojeniem
Przedmiot dostępny tylko dla Leona. Zapalniczką podpalamy wyrzutnie flar i po rozświetleniu pomieszczenia można zauważyć klucz leżący tuż obok. Otwiera szafkę z uzbrojeniem w pokoju poprzedzającym Laboratorium doświadczalne P4. W szafce znajdziemy ulepszenie do Magnum’a.
Tu masz racje. Tylko Leoś biegał po kanałach i to w dwóch scenariuszach. Wdrał się po prostu błąd. Tylko jak on przeszedł kontorlę jakości Deusa i Diadema?Patriko6b pisze:Deus Ex napisał/a:
Tam gdzie podkreślenia sa (chyba) błędyMANHOLE OPENER - Otwieracz pokryw kanalizacyjnych(a może po prostu łom??)
Przedmiot tylko w scenariuszu drugim, Leona lub Claire. Łom leży na regale w korytarzu z celami.
Łomem otwieramy pokrywę kanalizacyjną w psiarni.
Po pierwsze primo: Claire nie może się dostać do pomieszczeń z celami i do psiarni bo drogę zagradza ciężarówka (i nigdy nie biegałem Claire po psiarni ) więc przedmiot tylko dla Leona
Po drugie primo: Przedmiot jest także w scenariuszu A i oczywiście tylko dla Leona!
Ano tak, że korektą objęliśmy głównie najważniejsze działy i dokończone. Hasła z działów 'Przedmioty' oraz 'Broń i amunicja' zostały zamieszczone "na surowo" czyli w takiej formie, w jakiej napisali to autorzy. Mieliśmy do wyboru - nie zamieszczać wcale (wówczas szkoda tej roboty co została zrobiona), albo zamieścić nie sprawdziwszy tego (czas nas naglił). Jest jeszcze taka sprawa, że nasze hasła staraliśmy się pisać tak, aby nie trzeba było robić dużej korekty. Bo tak jest najlepiej - zrobić od razu a porządnie .bodek pisze:Tylko jak on przeszedł kontorlę jakości Deusa i Diadema?
bodek pisze:Tu masz racje. Tylko Leoś biegał po kanałach i to w dwóch scenariuszach. Wdrał się po prostu błąd. Tylko jak on przeszedł kontorlę jakości Deusa i Diadema?
O ile dobrze pamietam, zarowno Claire jak i Leon w swoich scenariuszach B moga odwiedzac WSZYSTKIE pomieszczenia w RE2 (do ktorych w scenariuszu A normalnie nie maja dostepu), zatem to co napisales mija sie troche z prawda
Przejrzałem opisy i wyszło na to że tylko Claire A nie odwiedza psiarni - reszta - Claire B, Leon A i B - tak. Tyle się człowiek nagrał i nic nie pamiętaMiGoo pisze:O ile dobrze pamietam, zarowno Claire jak i Leon w swoich scenariuszach B moga odwiedzac WSZYSTKIE pomieszczenia w RE2 (do ktorych w scenariuszu A normalnie nie maja dostepu), zatem to co napisales mija sie troche z prawda
W razie czego, Recoil ratuj!
Ha, żebym to ja pamiętał... Ale o ile dobrze kojarzę to MiGoo ma rację. Leon A odwiedza piwnicę a nie odwiedza biura Ironsa (nie ma dostępu przez zablokowany helikopterem korytarz), Leon B odwiedza biuro (Claire rozwala ścianę i informuje Leona przez radio) i piwnicę, Claire A odwiedza biuro a nie odwiedza piwnicy (przejście blokuje ciężarówka) i Claire B odwiedza i biuro i piwnicę (Leon z Adą przesuwają ciężarówkę).
Grałem w RE2 dość dawno, więc mogę się mylić...
Grałem w RE2 dość dawno, więc mogę się mylić...
I jest tak, jak napisałeś :] Zawsze mi się zdawało, że widziałem filmik, jak Claire znajduje zwłoki Bena w pomieszczeniu z celami (i to był scenario B).
Barry Norris - Postaraj się poprawić interpunkcję, bo brak przecinków BARDZO utrudnia odczytanie sensu niektórych Twoich postów
Barry Norris - Postaraj się poprawić interpunkcję, bo brak przecinków BARDZO utrudnia odczytanie sensu niektórych Twoich postów
Ostatnio zmieniony pn 07 cze, 2010 przez Patriko6b, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ty kupilem sobie wlasnie monitor, i na kartonie jest taki znaczek ze szklanka, co on oznacza?
- Że zakup trzeba opić !
- Że zakup trzeba opić !
- DoubleFace
- Posty: 42
- Rejestracja: sob 12 cze, 2010
- Lokalizacja: Sztum
W haśle Albert Wesker. Brian Irons stał się Brianem "Ironia".
Diadem: Poprawione
Deus Ex: Haha, to wina Worda, który poprawia pewne nieznane mu wyrazy na znane. A Wspomniany Wesker zawsze jest "Wesperem" "
Diadem: Poprawione
Deus Ex: Haha, to wina Worda, który poprawia pewne nieznane mu wyrazy na znane. A Wspomniany Wesker zawsze jest "Wesperem" "
Ostatnio zmieniony wt 15 cze, 2010 przez DoubleFace, łącznie zmieniany 2 razy.
Ponieważ nie jest to osoba znana z imienia, hasło ujęte jest w cudzysłów. To jest ułatwienie swego rodzaju, użyte również na innych stronach. Taka osoba istnieje, mamy jej wizerunek a nazwać ją jakoś trzeba, bo imienia tej postaci nie znamy.
Ostatnio zmieniony ndz 12 gru, 2010 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
A co powiesz o tym ?
''Przyklejone: G''
Nie wiem, czy to brak wiedzy twórców gry, czy czyjej wiedzy, ale...
od kiedy można kogoś zarazić Swoim DNA ?
Jeżeli znowu, chodzi tu o wirusa...
w prawdziwym świecie, żadne DNA nosiciela nie musi pasować do DNA (dsDNA, ssDNA) wirusa, to wirus adaptuje się do nosiciela, przez co przeciwciała biorą wirusa za organizm nosiciela. Zatem nie powinno być żadnego odrzucenia obcego DNA (wirus przepisuje na siebie DNA nosiciela). Brak wiedzy twórców ?
Według tej prostej zasady, to w sumie, nie powinno być żadnych zombi, ani niepowodzeń w doświadczeniach, bo wirus potrafi zadbać o to, żeby organizm go nie odrzucił.
No, ale to pewnie rozmowa na inny temat.
Zatem, co zrobić z takim błędem ? :)
Zaraz...eee... teraz coś doczytałem...hmm... to artykuł o larwach, tak ? czyli o organizmach żywych, nie o wirusach ? no to tym bardziej nie rozumiem,
co ma do tego DNA. To tak, jakby glizdom nie pasowało DNA swojego pokarmu. xD
Nie no, absurd goni absurd, ale chciałem na to zwrócić uwagę.
Interesuje mnie co powiecie, jeżeli coś jest ewidentnie błędne, ale zgadza się z tym co wymyślili twórcy gry.
''Przyklejone: G''
G-Larva – (RE2/RE:Outbreak)
Larwa, która opuszcza ciało nosiciela, osoby zarażonej embrionem “G”. Larwy takie wykształciły się w ciałach Briana Irons’a, Bena Bertolucci’ego oraz Monici – naukowca korporacji Umbrella, w wyniku niezgodności DNA nosiciela z DNA zakażającego – Williama Birkina. Po kilku minutach od wyklucia larwa ta przemienia się w G-Creature.
Nie wiem, czy to brak wiedzy twórców gry, czy czyjej wiedzy, ale...
od kiedy można kogoś zarazić Swoim DNA ?
Jeżeli znowu, chodzi tu o wirusa...
w prawdziwym świecie, żadne DNA nosiciela nie musi pasować do DNA (dsDNA, ssDNA) wirusa, to wirus adaptuje się do nosiciela, przez co przeciwciała biorą wirusa za organizm nosiciela. Zatem nie powinno być żadnego odrzucenia obcego DNA (wirus przepisuje na siebie DNA nosiciela). Brak wiedzy twórców ?
Według tej prostej zasady, to w sumie, nie powinno być żadnych zombi, ani niepowodzeń w doświadczeniach, bo wirus potrafi zadbać o to, żeby organizm go nie odrzucił.
No, ale to pewnie rozmowa na inny temat.
Zatem, co zrobić z takim błędem ? :)
Zaraz...eee... teraz coś doczytałem...hmm... to artykuł o larwach, tak ? czyli o organizmach żywych, nie o wirusach ? no to tym bardziej nie rozumiem,
co ma do tego DNA. To tak, jakby glizdom nie pasowało DNA swojego pokarmu. xD
Nie no, absurd goni absurd, ale chciałem na to zwrócić uwagę.
Interesuje mnie co powiecie, jeżeli coś jest ewidentnie błędne, ale zgadza się z tym co wymyślili twórcy gry.
Ostatnio zmieniony pn 13 gru, 2010 przez r123x, łącznie zmieniany 3 razy.