Sekrety, smaczki, nawiązania
Na początku 3 rozdziału Adu i Chrisa możemy znaleźć plac zabaw ze zjeżdżalnią. Smaczkiem jest tu fakt, że jeżeli odpowiednio wykonamy wślizg to możemy zjechać ze zjeżdżalni (tak samo jak w 1 rozdziale kampanii Jake'a z lodowej górki) i dostać za to medal pod koniec rozdziału.
W bodajże 3 rozdziale Chrisa i 4 rozdziale Leona trafiamy do pomieszczenia z laserami. Aby się wydostać trzeba zniszczyć dwa "zasilacze" przy wyjściu. Jeżeli zrobimy to wystarczająco szybko to wtedy zdążymy pojechać windą. Jeżeli będziemy wolni, to wtedy windy użyje druga para bohaterów (w zależności kim gramy), a my będziemy zmuszeni skorzystać ze schodów (było już wspomniane, że na tych właśnie schodach występują statyczne kamery).
W bodajże 3 rozdziale Chrisa i 4 rozdziale Leona trafiamy do pomieszczenia z laserami. Aby się wydostać trzeba zniszczyć dwa "zasilacze" przy wyjściu. Jeżeli zrobimy to wystarczająco szybko to wtedy zdążymy pojechać windą. Jeżeli będziemy wolni, to wtedy windy użyje druga para bohaterów (w zależności kim gramy), a my będziemy zmuszeni skorzystać ze schodów (było już wspomniane, że na tych właśnie schodach występują statyczne kamery).
Czy ten obraz na ścianie w kampanii Ady z zagadką do otwarcia drzwi to nie ten sam co w Resident Evil 1 z MOLE ?
Ostatnio zmieniony śr 08 sty, 2014 przez blind227, łącznie zmieniany 1 raz.
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
W sumie jakieś "hiper-tajne" to nie jest (bo to już znak firmowy serii, że tu i ówdzie wcisną "ciekawszą" animację z przegraną), ale mimo to można rzecz przeoczyć, bo ten fragment gry jest dość prosty do przejścia.
W kampanii Ady (chyba rozdział 4-ty) jest moment, w którym idziemy przez "kanały" wentylacyjne nad miejscami, w których walczą Chris na spółę z Piercem. W jednym z nich czają się dwa "pajęcze" j'avo. Jeśli nie zlikwidujemy obu w porę i jeden z nich zdoła nas uderzyć... Tadam, wcale nie otrzymamy obrażeń, tylko Ada spadnie na dół, efektem czego Chris chwyci ją za gardło i przystawi pistolet do skroni, po czym pojawi się ekran przegranej (zdaje się że z napisem "misja przegrana", czy coś w ten deseń, taka opcja chyba tylko kilka razy w grze jest możliwa).
W kampanii Ady (chyba rozdział 4-ty) jest moment, w którym idziemy przez "kanały" wentylacyjne nad miejscami, w których walczą Chris na spółę z Piercem. W jednym z nich czają się dwa "pajęcze" j'avo. Jeśli nie zlikwidujemy obu w porę i jeden z nich zdoła nas uderzyć... Tadam, wcale nie otrzymamy obrażeń, tylko Ada spadnie na dół, efektem czego Chris chwyci ją za gardło i przystawi pistolet do skroni, po czym pojawi się ekran przegranej (zdaje się że z napisem "misja przegrana", czy coś w ten deseń, taka opcja chyba tylko kilka razy w grze jest możliwa).
Ostatnio zmieniony wt 07 sty, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 1 raz.
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
Powtórzę:maluchman pisze:Ale każdy to wie
kal3jdoskop pisze:ale mimo to można rzecz przeoczyć, bo ten fragment gry jest dość prosty do przejścia
Że co?maluchman pisze:nie spamujmy
Ostatnio zmieniony wt 04 lut, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kiedy z przeciwnika Raskalpanje (te coś podobne do Leechmana z RE0) zostanie oderwana ręka, to możemy ją wykończyć na różne ciekawe sposoby: wrzucić do mikrofalówki, spłukać w toalecie, zmielić w... no, w tym czymś do mielenia, lub wrzucić do wrzątku.
- W niektórych momentach widać, że Leoś wciąż nosi bliznę od Krausera
- Na początku trzeciego chaptera w kampanii Jake'a, Sherry może włączyć TV i muzykę, a następnie porobić wygibasy na łóżku
- W niektórych momentach widać, że Leoś wciąż nosi bliznę od Krausera
- Na początku trzeciego chaptera w kampanii Jake'a, Sherry może włączyć TV i muzykę, a następnie porobić wygibasy na łóżku
W cutscence gdy Leon rozmawia z Heleną w samolocie w telewizorze widać transmisję z wydarzeń w Chinach z pierwszego rozdziału Chrisa (moment gdy Chris / Piers odpycha kamerzystę).
Ostatnio zmieniony śr 18 cze, 2014 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia
Piąty rozdział kampanii Ady:
1. Kiedy przy pomocy helikoptera ratujemy pierwszą parę ludzi na szczycie poczwórnej wieży, ocaleni jeszcze żyją, ale gdy wrócimy do nich już z buta to już nie żyją
2. Kiedy Ada opuszcza helikopter i kieruje się na metalowe belki, które zwisają z żurawia. Nim użyjecie grapping guna to odwróćcie się i spójrzcie na helikopter (jeszcze tam jest), ale gdy będziecie na belkach to helikopter znika, a zostaje jedynie RPG-7, które dziwnie stoi
1. Kiedy przy pomocy helikoptera ratujemy pierwszą parę ludzi na szczycie poczwórnej wieży, ocaleni jeszcze żyją, ale gdy wrócimy do nich już z buta to już nie żyją
2. Kiedy Ada opuszcza helikopter i kieruje się na metalowe belki, które zwisają z żurawia. Nim użyjecie grapping guna to odwróćcie się i spójrzcie na helikopter (jeszcze tam jest), ale gdy będziecie na belkach to helikopter znika, a zostaje jedynie RPG-7, które dziwnie stoi
Resident Evil rządzi!!!
Nie za bardzo wiem, gdzie to umieścić dlatego napiszę to w tym temacie.
W 5 rozdziale kampanii Leona przez pewien okres pomagają nam pozostali przy życiu członkowie Echo Team. Jeden z nich (ten, który transportuje nas Hummerem, a także wspiera podczas walki z Simmonsem) ma identyczny głos do Parkera Lucianiego z Revelations. Czy to może być on, czy jest to po prostu zwykły przypadek?
Jak ktoś mi nie wierzy to obejrzyjcie sobie początek 5 rozdziału tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVpVX1dz0w
W 5 rozdziale kampanii Leona przez pewien okres pomagają nam pozostali przy życiu członkowie Echo Team. Jeden z nich (ten, który transportuje nas Hummerem, a także wspiera podczas walki z Simmonsem) ma identyczny głos do Parkera Lucianiego z Revelations. Czy to może być on, czy jest to po prostu zwykły przypadek?
Jak ktoś mi nie wierzy to obejrzyjcie sobie początek 5 rozdziału tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVpVX1dz0w
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
To Ty chyba w re6 mało grałeś oczywiście, że są eastery oprócz oczywistych, pierwsze z brzegu na yt: http://youtu.be/78GxSAY8njI
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- D4rk_Roxas
- Posty: 136
- Rejestracja: śr 06 lut, 2013
- Lokalizacja: Z Polski
Ta kamera pokazuje się nie tylko w mercenaries, ja ją miałem kilka razy podczas przechodzenia kampanii Leona.
Wracając jeszcze do kwestii Parkera w RE 6 to dodam, że Revelations zostało wydane prędzej niż szóstka (mianowicie na 3DS), więc ten motyw byłby bardzo ciekawym rozwinięciem historii tej postaci. Dodatkowo aktor głosowy podkładał także głos pod Kevina z Outbreaka, a dowiedziałem się tego dopiero z wiki, gdyż nie brzmi on podobnie. A żołnierz z RE 6 mówi nawet tym samym akcentem (może lekko innym, ale różnic prawie nie widać). I jeśli to nie Parker tylko ktoś inny to dlaczego wzięli akurat Thorntona zamiast kogoś innego? Jest pełno innych aktorów, a do tak epizodycznej roli wzięli akurat taką osobę, którą można skojarzyć z poprzedniej części. Bo to jest tak, jakby jakiś cywil lub żołnierz z BSAA miał głos Chrisa, a ten jest także bardzo charakterystyczny.
Wracając jeszcze do kwestii Parkera w RE 6 to dodam, że Revelations zostało wydane prędzej niż szóstka (mianowicie na 3DS), więc ten motyw byłby bardzo ciekawym rozwinięciem historii tej postaci. Dodatkowo aktor głosowy podkładał także głos pod Kevina z Outbreaka, a dowiedziałem się tego dopiero z wiki, gdyż nie brzmi on podobnie. A żołnierz z RE 6 mówi nawet tym samym akcentem (może lekko innym, ale różnic prawie nie widać). I jeśli to nie Parker tylko ktoś inny to dlaczego wzięli akurat Thorntona zamiast kogoś innego? Jest pełno innych aktorów, a do tak epizodycznej roli wzięli akurat taką osobę, którą można skojarzyć z poprzedniej części. Bo to jest tak, jakby jakiś cywil lub żołnierz z BSAA miał głos Chrisa, a ten jest także bardzo charakterystyczny.