Najemnicy - dyskusje / porady

Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Najemnicy - dyskusje / porady

Post autor: WESKER-DL »

Tryb najemników (przyjmijmy już polską wersję skoro takowa jest) jest odkryty od samego początku. Nie musimy zaliczać głównej gry, żeby choć troszkę spróbować swoich sił w jednym z najbardziej dopakowanych dodatków od czasu Resident Evil 3.

Cóż mogę napisać z własnego doświadczenia? Przede wszystkim jest szybko, muzyka to standard w tych trybach czyli trochę "dyskotekowo" aczkolwiek pasuje to do naparzanki na czas. Na początku do wyboru mamy 3 postacie (Chris, Leon, Jake), każda ma swój własny arsenał a po czasie możemy dodać umiejętności dodatkowe. Zarówno bohaterowie jak i plansze odkrywają się wraz z postępem w grze więc nie bójcie się, że będą spoilery jak najpierw odpalicie "Najemników" a później zaczniecie główny story mode. Czasy, które zbieramy wykonane są dość kiepsko i w pierwszej planszy rozlokowane w różnych zakamarkach. Przeciwnicy systematycznie się namnażają a wykorzystywanie ataków z bliska jest bardzo pomocne. Temat rzeka, więc będzie supportowany jeszcze długi czas, czekam na wasze taktyki oraz porady dotyczące tego trybu ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

WESKER-DL pisze:Nie musimy zaliczać głównej gry, żeby choć troszkę spróbować swoich sił w jednym z najbardziej dopakowanych dodatków od czasu Resident Evil 3.
To super. Od razu biore sie za merce. 5tke ukonczylem wylacznie dla tego trybu...
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Już znaleźli jakieś glichty bo robią dziesięciomilionowe wyniki. Absurdalne. Trochę pograłam, dokładnie dwa razy. Gra się fajnie ale zostawiam to na później.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Do południa zagrałem w najemników kilkanaście partii. Merce ewoluowały jeszcze bardziej w stronę fizycznej naparzanki. Po jakimś czasie człowiek orientuje się, że broń to tylko drobny dodatek, bo ataki fizyczne można wykonywać nie raniąc przeciwnika ostrzałem z broni palnej. Moim zdaniem, całość stała się przez to bardziej prymitywna. Poprzednie odsłony charakteryzowały finezja i taktyka, ale pogram jeszcze jakiś czas i wtedy będę mógł dokonać kompleksowej oceny :). I tak muzyka na planszy Urban Chaos rodem z ruskiego disco... :roll: Tego jeszcze nie grano w serii ;).
Ostatnio zmieniony śr 03 paź, 2012 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No jak nie grano? Przecież taki rodzai muzyki był praktycznie w każdych mercach począwszy od kilku plansz w RE4 a kończąc na ds'owej wersji Mercenaries. Po prostu ten kawałek na tle innych Ci nie podpasował ale pamiętam jak usłyszałem po raz pierwszy motyw z najemników w RE5 , myślałem, że nie uda mi się w to grać, jednak po pewnym czasie mi się wkręciła na tyle, że jeszcze w Versus grałem kilkanaście godzin.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Deus Ex pisze: ataki fizyczne można wykonywać nie raniąc przeciwnika ostrzałem z broni palnej. Moim zdaniem, całość stała się przez to bardziej prymitywna. Poprzednie odsłony charakteryzowały finezja i taktyka,
Moim zdaniem merce w szóstce zostały pomyślane dla szerszego kręgu graczy. W piątce były dla wąskiej grupy figherów i wielu graczy źle czuło się w tym trybie. Bardzo dobrze, że to zmienili a taktyka zawsze będzie odgrywała dużą rolę.
Czy są prymitywne ? nie wydaje mi się. W czwórce strzelanie shotgunem na lewo i prawo też można by uznać za prymitywne ale tryb był super. Uważam jedynie, że przesadzili z różnorodnością przeciwników na danej planszy ale jeszcze za wcześnie na opinię.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Komandos
Posty: 28
Rejestracja: śr 11 mar, 2009
Lokalizacja: Kamurocho

Post autor: Komandos »

ataki fizyczne można wykonywać nie raniąc przeciwnika ostrzałem z broni palnej. Moim zdaniem, całość stała się przez to bardziej prymitywna. Poprzednie odsłony charakteryzowały finezja i taktyka,
Nie jestem jakimś specem od merców, ale spamowanie fizycznych ataków ty nie jest zbyt dobra taktyka. Raz, że stamina szybko się skończy, dwa- żeby zabić zombiaka trza go walnąć przynajmniej z trzy razy, a to zajmuje zbyt wiele czasu.
Dalej najlepsza taktyka to strzał w łeb i kontynuacja melee atakiem.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Skończyłem już trzy chaptery Leona i jeden Chrisa. Myślałem, że każde odblokowują jedną lokację, a ja mam wciąż tą pierwszą, to jak jest? Czy ja coś przegapiłem?
Ostatnio zmieniony czw 04 paź, 2012 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 1 raz.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Musisz mieć na poszczególnych planszach co najmniej rangę B.
Awatar użytkownika
Nerobianco
Posty: 132
Rejestracja: sob 13 gru, 2008
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: Nerobianco »

Mylisz się. Aby odblokować następną mapę czyli Steel Beast musisz ukończyć 2 scenariusze.
ダーク
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

A tak, myślałem, że Leonowi chodzi o dodatkowe postaci. Sorki za pomyłkę.
Spoiler!
Ostatnio zmieniony czw 04 paź, 2012 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Już trochę rekordów idzie na pierwszej planszy jak widzę po rankingach i po sobie grając w teamie, combo można spokojnie przeciągnąć do 100 :D, nawet powiedziałbym, że łatwiej jest je utrzymać niż w poprzednich odsłonach. Dzisiaj w nocy trochę pomęczę drugą mapkę bo co raz bardziej mnie ten tryb wkręca, zwłaszcza jak druga osoba ma headset.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
oho
Posty: 9
Rejestracja: wt 11 wrz, 2012
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oho »

Ruskie Disco, by pozamiatać wszystko :D nie jarają mnie takie klimaty, ale do tego trybu chyba pasują. Do tego stopnia, że w poprzedniczce przy loadingu potrafiłem nucić niektóre. Tak, wiem, siara w duo przy podpiętym mikrofonie ;]

Niektórzy faktycznie kupili grę wyłącznie dla merców. Mam znajomych na psn co wbijają już przyzwoite sumy spędzając wiele godzin online. A jak patrzę na postęp w fabule, to ukończony tylko jeden rozdział / nie zawsze :P

Ja tylko profilaktycznie włączyłem dwa razy. Chcę skille powykupywać z postępów w grze dlatego. Ale fajnie, że jest różnorodność. W piątce czasem było monotonnie. Tu nie na wszystkich się da taktykę: kula w łep, kopa na ryj, za mordę i o ścianę xD
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Mylisz się. Aby odblokować następną mapę czyli Steel Beast musisz ukończyć 2 scenariusze.
Czyli tych map jest tylko trzy??
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Z tego tak wynika, Mining The Depths Map – odkrywasz kończąc wszystkie kampanie a Steel'a, kiedy ukończysz dwie ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Tragedia. W czwórce były cztery, w piątce jeszcze więcej, a tutaj tylko trzy? Jestem rozczarowany.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Może są ale trzeba będzie zapłacić, CAPCOM lubi pieniążki jak my wszyscy :rad12:
Mcinhammer
Posty: 17
Rejestracja: wt 18 wrz, 2012
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: Mcinhammer »

Są 3 inne jeszcze na pewno, były jako dlc do preorderów dokładane. Poczekać trzeba aż będą do zakupienia.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Mcinhammer pisze:Są 3 inne jeszcze na pewno, były jako dlc do preorderów dokładane.
I w wersjach limitowanych ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Alucard
Posty: 144
Rejestracja: sob 25 sie, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Alucard »

Na Steel udało mi się wczoraj wykręcić ponad milionowy wynik, 15 miejsce w rankingu światowym, combo oczywiście 150 i jedno mogę powiedzieć na temat merców, COŚ PIĘKNEGO, to co się dzieje czasami na ekranie przechodzi wszelkie pojęcie :D.

Co do mapek, na pewno pojawią się prędzej czy później do kupienia, Capcom by sobie nie pozwolił na dodatkowy grosz w kieszeni :).
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899

Zapraszam do wspólnej gry.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 6”