Resident Evil 6 PC - info

Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Resident Evil 6 PC - info

Post autor: Mr_Zombie »

http://www.capcom-unity.com/neilgortz/b ... -play-mode

Kilka informacji odnośnie wersji PC:
- data wydania 22 Marca
- cena: $40, 30 Euro lub 20 funtów
- gra będzie dostępna zarówno w sprzedaży normalnej, jak i cyfrowej; prawdopodobnie gra będzie korzystała ze Steamworks a nie GFWL jak poprzednie tytuły Capcomu, gdyż od DmC Capcom zaczął wspierać tą platformę dystrybucji cyfrowej;
- w Lutym wyjdzie benchmark, za pomocą którego będzie można przetestować, jak gra chodzi na komputerze
- gra będzie miała bonusowy, ekskluzywny tryb Mercenaries: No Mercy - czyli to samo, co w RE5 - Najemnicy z kilkukrotnie większą liczbą przeciwników na raz :D
- w grze znajdą się od razu tryb co-op dla kampanii Ady oraz możliwość zmiany kamery (czyli to, co w grudniu dodano w patchu do wersji konsolowych)
- wszystkie pozostałe uaktualnienia, które wyszły bądź wyjdą na wersje konsolowe, będą również dostępne w wersji PC
- tryb Versus również zostanie wydany na PC, ale dopiero po wyjściu gry
- dostępny będzie tryb split-screen

Plus kilka screenów z wersji PC:
http://www.abload.de/img/0xlfy4.jpg
http://www.abload.de/img/1drd18.jpg
http://www.abload.de/img/2vmc17.jpg (No Mercy mode)
http://www.abload.de/img/3csich.jpg (No Mercy mode)

(niestety już na pierwszym screenie widać, że jakość tekstur nie została poprawiona; tym się pewnie jednak zajmą modderzy :>)

Bzdursky: po konsultacji z Panią admin temat wraca do łask.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 3 razy.
Juri
Posty: 4
Rejestracja: ndz 27 sty, 2013
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Juri »

Screeny stoją na strasznie żałosnym poziomie graficznym, pół roku a wygląda to tak samo, mam rozumieć wymagania będą śmiesznie niskie z racji tego ? Zwłaszcza tekstury otoczenia i podłoża chyba w rozdzielczości max 512x512 były robione. Chyba powinien ktoś im powiedzieć hello, kompy mają średnio te 4 gb ramu + 1gb na grafice a nie jak konsola 512 mb łącznie....... Imho porażka, graficznie trzyma poziom RE4.

Pozostaje liczyć na modderów którzy ogarną tekstury ;/
Ostatnio zmieniony ndz 27 sty, 2013 przez Juri, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Taaak, bo oczywiście tekstury w grze są najważniejsze. Gameplay jest nieważny, nieważne jest to aby gra była dobrze zoptymalizowana. Najważniejsze są tekstury w rozdzielczości 1mln x 1mln, bo podczas wymiany ognia będzie się podziwiać oczywiście tekstury i ich wykonanie.

Ludzie którzy krytykują grę z powodu słabych tekstur od razu przypominają mi ludzi (nadętych bogatych buców najczęściej), którzy kupują (często na lewo) bardzo drogie dzieła sztuki, robią sobie z tym ukryty pokój i jak mają chwile czasu, to wchodzą do niego, zamykają się i podziwiają owe dzieło sztuki... Prezentujecie podobny poziom. Nie kupicie gry dla samego pogrania i zabawy tylko kupicie aby wytknąć producentowi to że dał dupy przy robieniu tekstur. Gratuluje priorytetów.

Bzdursky: hola, hola, waszmościu, hamujcie troszkę, bo to już wykracza poza kulturalną dysputę.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez J.Krauser, łącznie zmieniany 1 raz.
Juri
Posty: 4
Rejestracja: ndz 27 sty, 2013
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Juri »

No sry, ale tekstury sprzed 8 lat(podobnie wyglądają one jak w far cry 1 i fearze) to trochę przesada, nie po to się inwestuje w kompa aby oglądać taką brzydotę i tak grafika ma znaczenie biorąc uwagę na to że ta gra jest strzelanką, grą akcji i powinno to stać na przynajmniej dobrym poziomie, gameplay, jaki tu gameplay do przodu i strzelanie, rzeczywiście bardzo interesujące....... Nie czepiałbym się jakbyśmy mieli 2007 czy 2008 rok i takie tekstury byłyby normalne i ładne, ale dziś mamy 2013 rok i w dobie komputerów z 4-8GB ramu i grafikami 1-2 GB, gra która ma takie tekstury to tylko zniechęca do kupna, widać że to po prostu marny port z konsoli będzie, a potem sami będą mówili jakie to PC piraty i 0 kasy im dają jak dają takie coś?
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Grafika jest gorsza niż w RE5 ale o tym była dyskusja jeszcze przed premierą. Te trochę gorsze tekstury w ogóle mi nie przeszkadzają, nie jestem uczulona na tym punkcie. Capcomowi zależy na tym aby gra dobrze chodziła również na trochę słabszym sprzęcie bo dzięki temu więcej osób ją kupi.
Trzeba też pamiętać, że na PC dojdzie tryb no mercy, który będzie się wiązał z dużą ilością przeciwników w jednym czasie i grafika musi to wszystko udźwignąć.
Jestem przekonana, że Capcom przyłoży się do wersji pecetowej, podobnie jak to było z piątką.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

W sumie mnie to nie obchodzi, czy grafika spełnia obecne standardy czy nie, dla mnie liczy się grywalność, klimat i fabuła. Jeśli graficzka jest ładna dla oka to jest to miły dodatek, ale nie to jest dla mnie najważniejsze.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Dimitri
Posty: 52
Rejestracja: sob 31 mar, 2012
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dimitri »

Jeśli tektury są na niższym poziomie niż w re5, to można się spodziewać bardzo podobnych wymagań sprzętowych?
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Podane zostały wstępne i co prawda jak na dzisiejsze standardy to nie jest źle, ale są sporo wyższe niż te z RE5, co mnie trochę dziwi patrząc na grafikę. Wszystko okaże się i tak pewnie po wypuszczeniu benchmarka. RE5 też straszył wstępnymi a rzeczywiste okazały się niższe niż podawali.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Premiera jest w marcu, a w lutym będzie można już pobierać benchmark. Przydałoby się jeszcze demo aby samemu sprawdzić jak to wszystko śmiga i nie powierzać ostatniego słowa maszynie.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

#left4dead2 heroes Coach, Nick, Ellis and Rochelle come to #RE6 Mercenaries No Mercy exclusively for PC on April 6th! http://ow.ly/i/1GTCo
https://twitter.com/RE_Games/status/312639821262757888

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Są też i potworki:
Obrazek
Obrazek


Szkoda, że nie jest to ekipa z pierwszego L4D, ale mimo to exclusive i tak bardzo fajny. Szczególnie, że modderom pewnie szybko uda się przenieść te postaci do głównej kampanii. :D


---

Wygląda na to, że głębsza sprawa. Do RE6, do trybu No Mercy, dodana zostanie ekipa z L4D2 oraz Witch i Tank, zaś L4D2 dostanie w zamian Lepotitsa, Napad oraz Ogroman.

Pełna notka prasowa:
Capcom and Valve are pleased to announce the Resident Evil® 6 x Left 4 Dead 2 project.



This crossover project between two of the interactive entertainment industry’s most respected publishers will see characters from Left 4 Dead™ 2 featured exclusively in the forthcoming PC version of Resident Evil® 6, while enemies from Resident Evil 6 will invade the PC version of Left 4 Dead 2. All content will be made available completely free for fans of either game to access and play.

Owners of Resident Evil 6 PC will be able to select one of four survivors from Left 4 Dead 2’s iconic cast – Coach, Nick, Ellis and Rochelle – when playing PC exclusive mode, The Mercenaries No Mercy. Each character will have a special customized weapon load-out created just for use in Resident Evil 6. In addition to the four survivors, two of the infamous Special Infected zombies from the Left 4 Dead franchise – the Witch and Mini Tank – will also make a cameo appearance in this mode, relentlessly attacking players regardless of whether a character from Left 4 Dead 2 or Resident Evil 6 is chosen. This new and exclusive content will automatically be downloaded in the background to all owners of the PC version of Resident Evil 6 from April 5.

Making the leap to the PC version of Left 4 Dead 2 will be some of Resident Evil 6’s most fearsome enemies – Lepotitsa, Napad and Ogroman. All three characters were brought to life in Left 4 Dead 2 by Valve’s renowned developers using its Steam Workshop tools. Owners of the PC version of Left 4 Dead 2 will be able to face a new deadly challenge when Resident Evil 6 characters infect Valve’s classic zombie title this spring.

Commenting on the crossover project, Chet Faliszek from Valve stated: “We’re huge Resident Evil fans, so when the opportunity arose to work directly with Capcom to combine L4D2 and RE6, we jumped at it.”

Resident Evil 6 Producer Yoshiaki Hirabayashi added: “The Resident Evil 6 team really enjoyed working on this crossover, and we’re confident that our fans will have a great time with it too! We hope you enjoy this unique content.”

About Capcom
Capcom is a leading worldwide developer, publisher and distributor of interactive entertainment for game consoles, PCs, handheld and wireless devices. Founded in 1983, the company has created hundreds of games, including best-selling franchises Resident Evil®, Street Fighter®, Mega Man ®, and Devil May Cry®. Capcom maintains operations in the U.S., U.K., France, Germany, Tokyo, Hong Kong and Korea, with corporate headquarters located in Osaka, Japan. More information about Capcom and its products can be found at www.capcom.com or www.capcom-unity.com.

Capcom, the Capcom logo, Devil May Cry, Mega Man and Resident Evil are either registered trademarks or trademarks of Capcom Co., Ltd. in the U.S. or other countries. Street Fighter is a registered trademark of Capcom U.S.A., Inc. All other marks are the property of their respective owners.

About Valve
Valve is the creator of best-selling game franchises (such as Counter-Strike, Half-Life, Left 4 Dead, Portal, and Team Fortress) and leading technologies (such as Steam and Source).
Ostatnio zmieniony pt 15 mar, 2013 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Hmm, czuje się zrobiony w bambuko....

No ale i tak miałem sobie kupić RE6 na PCyty.... Kolekcja się ucieszy z nowego brata :D

Ale i tak najbardziej mi brakuje na konsolach trybu No Mercy.... Przynajmniej się coś dzieje wówczas :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Ta informacja normalnie mnie zmroziła. Nienawidzę Left 4 Dead ! Chciałam grać w Resident Evil a nie L4D ! Szkoda, tak bardzo cieszyłam się z tego trybu........
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Nikt nie każe Ci grać tymi postaciami, prawdopodobnie to jest opcjonalne ;)

Najbardziej zastanawia mnie obecność warsztatu (Steam Workshop) w sekcji z RE6. Czyżby Capcom planował ułatwić w końcu modowanie gry?
Ostatnio zmieniony sob 16 mar, 2013 przez Oscark, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Finka pisze:Ta informacja normalnie mnie zmroziła. Nienawidzę Left 4 Dead !
Jesteś złym człowiekiem :smut4:
Oscark pisze: Najbardziej zastanawia mnie obecność warsztatu (Steam Workshop) w sekcji z RE6. Czyżby Capcom planował ułatwić w końcu modowanie gry?
Tu bardziej chodzi o mody do L4D2, a nie RE6. Wg informacji prasowej potworki z RE6 zostały przeniesione do L4D2 właśnie za pośrednictwem Workshop. Wczoraj na grupie L4D2 na Steamie pojawiła się zresztą informacja zachęcająca graczy do tworzenia w workshopie postaci z uniwersum RE.
Ostatnio zmieniony sob 16 mar, 2013 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Oscark
Posty: 439
Rejestracja: śr 18 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oscark »

Mr_Zombie - nie. I RE6 i L4D2 mają workshop pod siebie, każdy tytuł ma oddzielny.

@edit: Najprawdopodobniej steam ma błąd i dlatego wyświetla pozycję warsztat w RE.
Ostatnio zmieniony ndz 17 mar, 2013 przez Oscark, łącznie zmieniany 2 razy.
Steam: osssqr
Skype: osssqr
Z chęcią zagram we wszystkie tryby RE6.
Szczecin pozdrawia :)
Awatar użytkownika
Slayer
Posty: 554
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Slayer »

Mam nadzieję, że mój post nadaje się do tego tematu (do innych nie zaglądałem z obawy przed spojlerami).

Resident Evil 6 wychodzi za 4 dni, warto kupić je już teraz. Można to zrobić na wiele sposobów, ja wybrałem dwa:

1) na Steamie za 29,99E (~120zł) w tym:
-RE 6 OST
-jakieś tam artbooki
-Steamowa kopia Resident Evil 5
- DLC Season Pass
- i of kors Resident Evil 6

2) na muve.pl za 70zł w tym:
-RE 6
-również artbook
-"Wszystkie dodatki z wersji konsolowej"

Rozchodzi się o ten Season Pass, czy kupując grę na muve.pl, również będę go miał? Nie jestem pewien, czy "wszystkie dodatki z wersji konsolowej" = Season Pass. Z góry dzięki za odpowiedź.
Moje Umbrellowe oko na ciebie patrzy (O_O)
Awatar użytkownika
Zilla
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 sty, 2010
Lokalizacja: jestem?

Post autor: Zilla »

No to teraz dolałeś oliwy do ognia jak to przeczytałem. Zamówiłem na best play'u. Nie dość że o 30 zeta ponad drożej to jeszcze na dodatek, bez artbooka i cholera wie czy DLC będą. Ech...
Ostatnio zmieniony wt 19 mar, 2013 przez Zilla, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Komura
Posty: 65
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Komura »

Slayer pisze:Rozchodzi się o ten Season Pass, czy kupując grę na muve.pl, również będę go miał? Nie jestem pewien, czy "wszystkie dodatki z wersji konsolowej" = Season Pass. Z góry dzięki za odpowiedź.
Wydaje mi się, że Capcom zapowiedział od siebie, że ogólnie wersje PC będą miały wszystkie 4 tryby multiplayera + tryb No Mercy, więc ta oferta z Muve.pl wydaje się być równie trafna, co wersja bezpośrednio ze Steam (z resztą - i tak jedyną platformą dla wersji PC jest Steam, więc tym bardziej pomiędzy obydwiema ofertami nie powinno być różnicy). Myślę, że cena wyższa podyktowana jest tą dodatkową kopią RE 5 (którą normalnie możesz mieć za 20-30zł na GFWL) i tym soundtrackiem.

Jeśli jednak się mylę w rozumowaniu, to mnie poprawcie.
"It's up to us to take out Umbrella...!"
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

70 zł za grę + darmową dostawą to jak dla mnie promocja! Gdyby tak kosztowały gierki na konsole to świat byłby lepszy. Według mnie wersje elektroniczne to nie to samo co fizyczne trzymanie pudełka w ręku. Dla kolekcjonera to praktycznie jedyna słuszna wersja :)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Komura
Posty: 65
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Komura »

Chyba potwierdzę swoje słowa pisane wcześniej podpierając się linkiem . Z racji tego, że wydawca RE6 na Polskę jest Cenega, ustaliła ona kwotę wersji PC na poziomie 79,99zł, a na muve.pl jest po prostu taniej. No i dodatki tak jak mówiłem - powinny być wszystkie te same. Season Pass to po prostu określenie na swojego rodzaju paczkę wszystkich dodatków DLC dla danej gry, w tym tych jeszcze nie wydanych, po okazyjnej cenie [odnośnik].
"It's up to us to take out Umbrella...!"
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 6”