Dyskusje ogólne

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

pinek pisze:Zombie częściej wyskakują z znienacka
'
Czyli o elementach grozy nie zapomnieli :D.
pinek pisze:można powiedzieć, że w Umbralla Chronicles jest bardzo statyczna w poruwnaniu do tej w the Darkside Chronicles, co nadaje grze więcej... realizmu.
Słyszałem o tym ale podobno jest to czasami męczące i nie raz naprawdę nie wygodne ?
pinek pisze:Bardzo mnie to drażniło bo w momencie w gdy Boss ma czerwonego cautiona, ty ładujesz w niego ammo, a życie mu nieschodzi, bo jeszcze nie jest czas na jego śmierć, to dla mnie lekka przesada.
No takie trochę nie tego,można powiedzieć że bossa zabijesz tylko QTE ?,czy da radę w tradycyjny sposób ?.
Ps3Centerbloog.pl
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Arek pisze:
pinek pisze:można powiedzieć, że w Umbralla Chronicles jest bardzo statyczna w poruwnaniu do tej w the Darkside Chronicles, co nadaje grze więcej... realizmu.
Słyszałem o tym ale podobno jest to czasami męczące i nie raz naprawdę nie wygodne?
To zależy jak kto woli. Przez te kamerę jest trudniej, ale jak i pisałem realistyczniej. W Umbrella Chrinicles gdy było 10 zombie na ekranie to 8 z nich padało od hedszota, teraz gdy widzisz 10, to może uda się uszczelić 2 główki. Oczywiście wszystko zależy od treningu i poziomu trudności.
Arek pisze:
pinek pisze:Bardzo mnie to drażniło bo w momencie w gdy Boss ma czerwonego cautiona, ty ładujesz w niego ammo, a życie mu nieschodzi, bo jeszcze nie jest czas na jego śmierć, to dla mnie lekka przesada.
No takie trochę nie tego,można powiedzieć że bossa zabijesz tylko QTE ?,czy da radę w tradycyjny sposób ?.
Za przykład podam tu pierwszą walkę z matką Manueli. Można pozbyć się jej tylko poprzez zwalenie kawałka ściany na głowę. Takich "patentów" wymyślili całkiem sporo i praktycznie każdy Boss ma takie coś. Poniekąd jest to usprawiedliwione, ponieważ często walki są przerywane wstawkami fabularnymi, jednakże jestem przyzwyczajony, że każdy ma swój pasek życia i mogę mu odebrać kiedy chcę, bez przymusowego czekania, aż postacie zamienią ze sobą kilka zdań. Zwłaszcza, że w trakcie tego "czekania" przeciwnik jest niewrażliwy na nasze ataki, niektóre walki trzeba wykuć na pamięć kiedy można atakować, a kiedy nie.
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Myślałem że nic nie przebije scenariuszy z RE 2, dopóki nie przeszedłem kilku z Veronici ;). Klimat oddany świetnie, zaczynając od błota tworzacego się na ziemi, świetnych płomieni, wykonania postaci oraz rzucających tekstów przez Steve'a ;D to tak w szczegółach. Ważnym elementem wartym oddnotowania jest brutalność, podoba mi sie że Capcom nie obniżył tego poziomu dodając fenomenalnie wyglądające Headshoty, fontanna krwi i pękajaca bania zombiaka oraz flaki wysypujące się z otrzewnej - widok niezapomniany ;). Pamiętacie jedno z pomieszczeń w budynku obozowym w którym znajdowały się trupy, a dalej zdobywaliśmy podwójne uzi? Teraz pomieszczenie wygląda bardziej sugestywnie przedstawiając rozkładające się Zombiaki przykłute do łóżek za nogi ;) (ludzie brani do badań).

Jak na Wii grafika jest świetnia i jak do tej pory No. 1 w Rail Shooterach. Właśnie, pomimo że jest to celowniczek bawie sie świetnie podziwiajac stare/nowe miejscówki. Dziwię się osobom, które twierdzą, że nie warto się tą gra podniecać. Rendery, muzyka!, specyficzny klimat oraz postacie nad którymi kiedyś każdy z nas sie rozpływał to wystarczające atuty aby przyćmić fakt, że jest to Rail Shooter (jeżeli wybitnie ktoś nie lubi tego gatunku, ewentualnie nie umie sie w nim znaleźć).
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Tak epizod Game of Oblivion jest bez błędny. Klimat wyspy po której szalało rodzeństwo Ashford'ów, co widać po wielu ścianach, naprawdę daje kopa. Na uwagę zasługuję także "odświeżony" Alfred A. który to prawdę jest szalony, co widać na jego każdym kroku, moim zdaniem postać o wiele bardziej udana niż w oryginale.
Co do poziomu Very Hard to spodziewałem się, że bedzie o wiele trudniej. Jednak z trugiej strony muszę pochwali ten poziom trudności ponieważ gra na nim jest wymagająca i daje nam popalić, oraz co najważniejsze nie ginie się w jednym momencie po 100 razy bo gra mam tak wyśrubowany poziom trudności, że wydaje się niemożliwa do przejścia.
Co do hedzików to po 110 godzinach (UC) i 15 (TDC) to w końcu je opanowałem. Teraz jest o wiele trudniej o główkę niż w jedynce.

Edit
Ile macie chapter'ków odblokowanych w grze, bo ja mam OJ-> 1-7, MoaLC 1-8, GoO 1-7 oraz Tofu i ciągle zastanawiam się czy jest coś jeszcze czy już wszystko odkryłem. Ma ktoś spis wszystkich lvl'i w grze?
Ostatnio zmieniony śr 02 gru, 2009 przez pinek, łącznie zmieniany 1 raz.
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Po przejściu scenariuszy z Veronici jestem skłonny stwierdzić, że lepiej je przedstawiono niżeli te z RE2. Wrzucenie nowych elementów wyszło nad wyraz dobrze (nie jak niektóre w UC, w których wyczuwało się motywy na siłę) i aż prosi się o stwierdzenie czemu tego nie zawarto w pierwowzorze ;). Walka z Alfredem w holu, zagadka w zegarem w pełni interaktywna (Alfred zachodzi do Alexii a my musimy strzelać do przeciwników) i najważniejsze - nowa miejscówka. Mowa o strzelnicy, terenie treningowym dla jednostek specjalnych, do którego zostajemy zaproszeni przez Alfreda, który tym razem pełni role Jingsaw'a, co rusz dając nam nowe zagadki. Wracając do terenu treningowego, świetny patent, w którym przemierzamy korytarze niczym w Modern Warfare 2, eliminując wrogów, teksty, a przede wszystkim lecąca w tle muzyka zasługuje na szacunek, kawał dobrego pomysłu wdrożonego nie na siłę, brawo. Pałac Ashfordów to również pierwsza liga jeżeli chodzi o klimat, lalka zawieszona pod sufitem, dziecięcy pokój na strychu, warto to zobaczyć. Banderscatche wyglądają świetnie i jak do tej pory jest to przeciwnik najlepiej się prezentujący, zarówno pod wzgledem graficznym jak i samego wyglądu, Veronica jako remake wypada mega miodnie i bardziej przypadła mi do gustu niż RE2, może dlatego, że ostatnio ograłem rzeczonego na PSP?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Veronica
Posty: 333
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Veronica »

Po przejściu gry mogę stwierdzic, że gra to istna bomba. Wszystkie scenariusze są wypasane, tylko Game of Oblivion jest moim ulubionym, gdyż CV jest moją ulubioną częścią.
Grafika i przerobiona muza z udziałem chóru to coś wspaniałego. A piosenka dziewczyny z OJ jest cudna (czasami nawet ją nucę).

Tylko jedna rzecz mnie zmartwiła, że w GoO konflikt między odwiecznymi wrogami jest ukazany wręcz minimalnie :placz1: :placz2:

Ps. Pomimo, że nie lubię Krausera jego ostatni filmik, widzany jego oczami jest najlepszy.
Resident Evil rządzi!!!
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Mam pytanie do osób, które ukończyły grę - pojawiają się jakieś nieznane dotąd informacje czy choćby jakiekolwiek wzmianki na temat HUNKa (ponad to co jest w "HUNK's Report")?
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Pomimo tego, że nie rozwaliłem wszystkiego na 100% stwierdzić mogę, że nic o czym byśmy nie wiedzieli o Mr. Death ;). Więcej w sumie było o Hunku w UC.

Btw. Pomimo braku walki z Weskerem w CV jestem zadowolony, napis na koniec podsumowujący grę jaką toczyli Claire, Steve a później Chris z Alfredem w zupełności wystarczy. Wyryty nożem S.T.A.R.S, na ścianie napis "I won this Game" tłumaczy wszystko.

Walka z Nosferatu bardziej łączy sie z fabułą pierwowzoru i wreszcie wytłumaczyli dlaczego Alexander znajduje się później zawieszony na haku.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Siege
Posty: 6
Rejestracja: sob 27 gru, 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Siege »

Witam.

Mam takie pytanie po choinke dzielona jest amunicja jak gra sie na 2 tego nie bylo w umbrelli .Da sie to wylaczyc jakos ? Kamera za bardzo "lata" Ile jest rodzai broni ? Na poczatku sa tylko 4 rodzaje pozniej jest wiecej ?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Tak, broni jest więcej (mniej niż w UC), co do latającego obrazu i w tym tkwi urealistycznienie rozgrywki, postacie biegną, potykają się itd. a ty musisz jak w realu przymierzać ;)
Ostatnio zmieniony czw 03 gru, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Lubię kiedy jest duża realistyka,w UC chyba nie było takie czegoś że postacie się potykały itp ?.Szkoda trochę że mniej jest broni,ale w zasadzie RE to nie shooter i nie potrzeba aż bardzo dużo rodzai sprzętu.
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No ten RE jest stricte przeznaczony na shooter więc pukawek nigdy za wiele ;) chodź faktem jest że mniejszą uwage do tego przykładamy. O ile w UC wogóle nie było widać broni, tak w TDC jest widoczna podczas przeładowywania. W UC potykały się Zombie ale raczej sporadycznie i nie wyglądało to tak jak przy użyciu silnika fizyki - Havok.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

WESKER-DL pisze:W UC potykały się Zombie
Mi się to nie zdarzyło :P.
WESKER-DL pisze:O ile w UC wogóle nie było widać broni, tak w TDC jest widoczna podczas przeładowywania.
A tak to jest fajne,widziałem na gameplay'ach :smiech3: .
Ps3Centerbloog.pl
Siege
Posty: 6
Rejestracja: sob 27 gru, 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Siege »

Skonczylem gre na poziomie easy jednak wszystkiego nie odkrylem.Czy na poziomie normal odkryja sie jakies nowe etapy? czy trzeba zbierac wszystko zeby ukonczyc gre na 100% ?
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No raczej, aby uzyskać 100% musisz mieć wszystkie scenariusze oraz bajery w dziale archives + trofea
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Siege
Posty: 6
Rejestracja: sob 27 gru, 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Siege »

Na easy sa wszystkie scenariusze ?
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Chyba tak ale żeby mieć 100% to chyba musisz na wyższych poziomach przejść,ale pewien nie jestem,niech ktoś potwierdzi ;).
Ps3Centerbloog.pl
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Siege pisze:Na easy sa wszystkie scenariusze ?
Tak
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

I jak,ktoś z was uzyskał 100 % :P ?.

Deus Ex: Arek, jeżeli ktoś uzyska to się na pewno sam pochwali :)
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 2 razy.
Ps3Centerbloog.pl
Veronica
Posty: 333
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Veronica »

Mam pytanie: to "100%" można gdzieś ujrzeć?
Resident Evil rządzi!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Darkside Chronicles”