Różnice miedzy Darkside a Umbrella Chronicles

pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Różnice miedzy Darkside a Umbrella Chronicles

Post autor: pinek »

Co tu dużo pisać we wstępie, szukamy różnic pomiędzy tymi grami.

Dodano w stosunku do poprzedniczki
-możliwość samodzielnego użycia herba
-dodano inventory
-bonusowe stroje dla postaci
-widzimy broń podczas przeładowywania
-widzimy drugą postać na ekranie
-więcej opcji tuningu broni
-bardziej "żywa" kamera
-dodano trofea (nie wiem jak to inaczej nazwać)
-grając na dwóch mamy wspólne inventory i jedną oceną na koniec
-więcej poziomów trudności: Very Easy i Very Hard
-ranking on-line


I to byłoby wszystko co przychodzi mi do głowy w tej chwili.
Ostatnio zmieniony pn 30 lis, 2009 przez pinek, łącznie zmieniany 1 raz.
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

- brak interaktywnego loadingu w TDC, w poprzedniej części mogliśmy postrzelać w logo UMB.

- zamiast gwaizdek teraz jest kasa, w kilku formach (monety, diamenty, sztabki złota)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Zmianie uległy także chceck poit'y, teraz przechodzisz tylko przez bramkę chceck poit, a kiedyś postacie się zatrzymywały było oddalenie kamery i gra pokazywała nasze statystyki.
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No i jakby nie patrzeć jest więcej scenariuszy w poszczególnych rozdziałach
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Do istotnych różnic zaliczyć można brak możliwości rozglądania się oraz latarkę, która włącza się automatycznie kiedy zniszczymy oświetlenie. Swoją drogą to latarka daje bardzo ciekawy efekt.

Jest jeszcze ważna różnica - w RE UC przed misją mogliśmy wybrać tylko dwie bronie i tylko z nich mogliśmy korzystać (oraz ze znalezionych w danym chapterze); w RE DC możemy cały czas korzystać ze wszystkich broni, które posiadamy (możemy zmieniać broń w inventory nawet w trakcie walki).
Ostatnio zmieniony pt 01 sty, 2010 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Brak możliwości rozglądania się z początku uznałem za wielką pomyłkę... Lecz z czasem przestało mi to wadzić. Osoba, która nam towarzyszy w końcu czasem robi użytek z posiadanej broni :rad1:.

[ Dodano: 24 Mar 2010 19:49 ]
Brak idiotycznego tworzenia rakiet we własnym ciele i wystrzeliwania ich w naszym kierunku :rad6:. Zostało to zastąpione lepszymi motywami :rad2:.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Nie wiem czy nie jest to moje subiektywne odczucie, tudzież wrażenie wynikające z braku umiejętności, ale w TDC łatwiej o headshoty :).
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Deus Ex pisze:Nie wiem czy nie jest to moje subiektywne odczucie, tudzież wrażenie wynikające z braku umiejętności, ale w TDC łatwiej o headshoty :).
Im większy poziom trudności tym trudniej o HS.
---->www.pajacyk.pl<----
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Hmm, w obydwie części gram równolegle, na Easy i w TDC o wiele łatwiej trafiam w głowy rywali :rad10: . Wydaje mi się, że celownik w TDC bardziej się mnie "słucha" - ale może to tylko wrażenie ;). Może to też kwestia jakiś ustawień czułości kontrolera - nie testowałem takich opcji, a chyba jest taka możliwość.
Awatar użytkownika
Paul
Posty: 330
Rejestracja: ndz 22 sie, 2010
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Paul »

Oprócz zmian w mechanice gry, możemy dostrzec kilka zmian w fabule - np. Birkin zabija Bena na miejscu, nie ma rozmowy między nimi, Ada używa akcesoriów odlotowej agentki, z 3 formami Birkina walczymy w jednej walce, zaś nawet walka z MR. X prowadzona zostaje w towarzystwie postaci towarzyszącej, Sherry nikt się nie opiekuje. Na koniec w pociągu Birkin woła swą córkę po imieniu, co jest jak dla mnie, największym zaskoczeniem i chyba nawiązaniem do RE 1.5, choć trochę nieudanym moim zdaniem, psującym całokształt gry...

No, ale w UC także chyba mogliśmy zobaczyć pewne zboczenia z głównej osi fabułarnej...

Deus Ex: Fajnie, tylko że w UC nie ma nic o RE 2, więc nie masz się do czego odnieść pisząc o TDC w kontekście tematu.

Chodziło mi o zmiany w kontekście fabularnym, a nie o związku UC z RE 2, który jest znikomy... Wszak porównujemy ze sobą obie pozycje, mam więc pisać jak inni, że teraz podczas przeładowania widzimy broń? O, już wiem, w DC możemy także odblokować nowe stroje dla postaci. Chyba wystarczy...
Ostatnio zmieniony śr 22 wrz, 2010 przez Paul, łącznie zmieniany 2 razy.
http://pawlotheatrum.bloog.pl/ Mój bloog, na razie eksperymentalny, ale zawsze xD
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Darkside Chronicles”