Różnice miedzy Darkside a Umbrella Chronicles
Różnice miedzy Darkside a Umbrella Chronicles
Co tu dużo pisać we wstępie, szukamy różnic pomiędzy tymi grami.
Dodano w stosunku do poprzedniczki
-możliwość samodzielnego użycia herba
-dodano inventory
-bonusowe stroje dla postaci
-widzimy broń podczas przeładowywania
-widzimy drugą postać na ekranie
-więcej opcji tuningu broni
-bardziej "żywa" kamera
-dodano trofea (nie wiem jak to inaczej nazwać)
-grając na dwóch mamy wspólne inventory i jedną oceną na koniec
-więcej poziomów trudności: Very Easy i Very Hard
-ranking on-line
I to byłoby wszystko co przychodzi mi do głowy w tej chwili.
Dodano w stosunku do poprzedniczki
-możliwość samodzielnego użycia herba
-dodano inventory
-bonusowe stroje dla postaci
-widzimy broń podczas przeładowywania
-widzimy drugą postać na ekranie
-więcej opcji tuningu broni
-bardziej "żywa" kamera
-dodano trofea (nie wiem jak to inaczej nazwać)
-grając na dwóch mamy wspólne inventory i jedną oceną na koniec
-więcej poziomów trudności: Very Easy i Very Hard
-ranking on-line
I to byłoby wszystko co przychodzi mi do głowy w tej chwili.
Ostatnio zmieniony pn 30 lis, 2009 przez pinek, łącznie zmieniany 1 raz.
---->www.pajacyk.pl<----
- brak interaktywnego loadingu w TDC, w poprzedniej części mogliśmy postrzelać w logo UMB.
- zamiast gwaizdek teraz jest kasa, w kilku formach (monety, diamenty, sztabki złota)
- zamiast gwaizdek teraz jest kasa, w kilku formach (monety, diamenty, sztabki złota)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Zmianie uległy także chceck poit'y, teraz przechodzisz tylko przez bramkę chceck poit, a kiedyś postacie się zatrzymywały było oddalenie kamery i gra pokazywała nasze statystyki.
---->www.pajacyk.pl<----
No i jakby nie patrzeć jest więcej scenariuszy w poszczególnych rozdziałach
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Do istotnych różnic zaliczyć można brak możliwości rozglądania się oraz latarkę, która włącza się automatycznie kiedy zniszczymy oświetlenie. Swoją drogą to latarka daje bardzo ciekawy efekt.
Jest jeszcze ważna różnica - w RE UC przed misją mogliśmy wybrać tylko dwie bronie i tylko z nich mogliśmy korzystać (oraz ze znalezionych w danym chapterze); w RE DC możemy cały czas korzystać ze wszystkich broni, które posiadamy (możemy zmieniać broń w inventory nawet w trakcie walki).
Jest jeszcze ważna różnica - w RE UC przed misją mogliśmy wybrać tylko dwie bronie i tylko z nich mogliśmy korzystać (oraz ze znalezionych w danym chapterze); w RE DC możemy cały czas korzystać ze wszystkich broni, które posiadamy (możemy zmieniać broń w inventory nawet w trakcie walki).
Ostatnio zmieniony pt 01 sty, 2010 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Brak możliwości rozglądania się z początku uznałem za wielką pomyłkę... Lecz z czasem przestało mi to wadzić. Osoba, która nam towarzyszy w końcu czasem robi użytek z posiadanej broni .
[ Dodano: 24 Mar 2010 19:49 ]
Brak idiotycznego tworzenia rakiet we własnym ciele i wystrzeliwania ich w naszym kierunku . Zostało to zastąpione lepszymi motywami .
[ Dodano: 24 Mar 2010 19:49 ]
Brak idiotycznego tworzenia rakiet we własnym ciele i wystrzeliwania ich w naszym kierunku . Zostało to zastąpione lepszymi motywami .
Im większy poziom trudności tym trudniej o HS.Deus Ex pisze:Nie wiem czy nie jest to moje subiektywne odczucie, tudzież wrażenie wynikające z braku umiejętności, ale w TDC łatwiej o headshoty .
---->www.pajacyk.pl<----
Hmm, w obydwie części gram równolegle, na Easy i w TDC o wiele łatwiej trafiam w głowy rywali . Wydaje mi się, że celownik w TDC bardziej się mnie "słucha" - ale może to tylko wrażenie . Może to też kwestia jakiś ustawień czułości kontrolera - nie testowałem takich opcji, a chyba jest taka możliwość.
Oprócz zmian w mechanice gry, możemy dostrzec kilka zmian w fabule - np. Birkin zabija Bena na miejscu, nie ma rozmowy między nimi, Ada używa akcesoriów odlotowej agentki, z 3 formami Birkina walczymy w jednej walce, zaś nawet walka z MR. X prowadzona zostaje w towarzystwie postaci towarzyszącej, Sherry nikt się nie opiekuje. Na koniec w pociągu Birkin woła swą córkę po imieniu, co jest jak dla mnie, największym zaskoczeniem i chyba nawiązaniem do RE 1.5, choć trochę nieudanym moim zdaniem, psującym całokształt gry...
No, ale w UC także chyba mogliśmy zobaczyć pewne zboczenia z głównej osi fabułarnej...
Deus Ex: Fajnie, tylko że w UC nie ma nic o RE 2, więc nie masz się do czego odnieść pisząc o TDC w kontekście tematu.
Chodziło mi o zmiany w kontekście fabularnym, a nie o związku UC z RE 2, który jest znikomy... Wszak porównujemy ze sobą obie pozycje, mam więc pisać jak inni, że teraz podczas przeładowania widzimy broń? O, już wiem, w DC możemy także odblokować nowe stroje dla postaci. Chyba wystarczy...
No, ale w UC także chyba mogliśmy zobaczyć pewne zboczenia z głównej osi fabułarnej...
Deus Ex: Fajnie, tylko że w UC nie ma nic o RE 2, więc nie masz się do czego odnieść pisząc o TDC w kontekście tematu.
Chodziło mi o zmiany w kontekście fabularnym, a nie o związku UC z RE 2, który jest znikomy... Wszak porównujemy ze sobą obie pozycje, mam więc pisać jak inni, że teraz podczas przeładowania widzimy broń? O, już wiem, w DC możemy także odblokować nowe stroje dla postaci. Chyba wystarczy...
Ostatnio zmieniony śr 22 wrz, 2010 przez Paul, łącznie zmieniany 2 razy.
http://pawlotheatrum.bloog.pl/ Mój bloog, na razie eksperymentalny, ale zawsze xD