Upgrade, czyli pimp my gun

Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Upgrade, czyli pimp my gun

Post autor: WESKER-DL »

Wiemy już, że broni jest mniej, faktem jest, że mamy więcej statystyk up'ów. Niektórym to przeszkadza, a niektórym jest to zupełnie obojętne. Przechodząc grę brakuje mi w zasadzie większego karabinu, typu MP5, ewentualnie M16 (a jak ;D). Temat czysto techniczny, czyli w co inwestujecie i jakie kategorie najpierw ulepszacie.

Przechodząc grę podobnie jak w przypadku UC, czy też RE4/5 zatrzymałem sie na podstawowym handgunie, wszak ma nieskończoną amunicję oraz jest najczęściej używany. Nastepnie Uzi oraz Shotgun. Głównie kategorie Siła, pojemność oraz prędkość, jak na razie nie widzę potrzeby tuningowania potężniejszych armat, podejrzewam, że wraz z progresem i tak nie bedę miał na co złota wydawać więc rzucę się i na nie ;). A jak wy za pierwszym razem podchodziliście do tego tematu?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Prawdę powiedziawszy to w grze występuje większość gier z RE:CVX, nie uświadczymy nic z RE2 poza kuszą. Co do większych karabinów to liczyłem na Kałaszka, ale się przeliczyłem.
Na początek tuningowałem power w handgun'ie oraz shotgun'ie to na mniejsze B.O.W. oraz magnum na Boss'ow, potem poszył większe magazynki dla nich oraz szybsze reload'y.
Mam takie dziwne wrażenie, że bronie w tej części mają trochę za dużo mocy (albo B.O.W. za mało życia.)
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Czy ja wiem? Może po up'ach rzeczywiście Handgun sieje spustoszenie. Ogólnie to poziom Normal nijak ma się do UC, który był notabene trudniejszy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Veronica
Posty: 333
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Veronica »

Ulepszając broń to brałam na początku uwagę siłę rażenia oraz siłę zatrzymywania przeciwnika. Kasę od razu ładowałam w uzi, broń fajna wg mnie na wszystko.
Ostatnio zmieniony czw 03 gru, 2009 przez Veronica, łącznie zmieniany 1 raz.
Resident Evil rządzi!!!
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

No nie jest zła, zastępuje mi MP5 z UC ;) z początku może za mały zasięg ale później zdecydowanie lepiej. Chodź w bliskich starciach zawsze nie odzownie używam Shotgun'a (muszę przeładowanie dopakować bo sporo czasu to zajmuje)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

Dla mnie najlepszą bronią w grze jest sub machine. Jest po prostu świetna i wystarcza na większość bossów, warto w nią inwestować. Największy zawód sprawiło mi magnum, dziwny odgłos a i efekt dosyć mizerny. Inwestowałam w tę broń ale gdybym zaczynała od początku to niczego bym w niej nie ulepszała.
Ogólnie warto inwestować na początku w bronie, które najczęściej używamy: shotgun, sub machine i handgun.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

To fakt, jeżeli chodzi o tą część to nawet nie mamy zbyt dużego wyboru ale inwestowanie w większe armaty jest bez celowe bo i tak w każdej planszy używamy Handguna, Sub'a czy Shot'a i to są priorytety. Ktoś już zupgrade'ował wszystkie? ;)

PS. Ogólnie Uzi jest wszechstronne a dopakowane na maksa zastepuje wszystkie bronie. Szybkostrzelność, siła rażenia, moc, przeładowanie - ideał ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
adder
Posty: 86
Rejestracja: pt 18 maja, 2007
Lokalizacja: (...)

Post autor: adder »

Grę przeszedłem tylko raz i nie zamierzam wracać do niej. Nie inwestowałem w ogóle w pojemność ani reloading niczego, głównie skupiłem się na strzelbie i zwykłym pistolecie (po prostu siła rażenia i zatrzymywania), pistolet maszynowy zdążyłem raz ruszyć. I tak mi się to na niewiele zdało, Manuela "rozsypała się" (fajnie to wygląda, ale fabularnie głupi motyw wg mnie) i zero dodatkowych scenariuszy.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Jak nie ma dodatkowych scenariuszy.
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php? ... f579#56066

Może nie za wiele ale zawsze są.Mi jeszcze zostało Operation Javier.Na samym początku inwestowałem w Handgun'a i Shotgun'a.I powiem że pistolecik oraz strzelba spisuje się pięknie.Trochę jeszcze wrzuciłem w RL,nie wiem czy się opłacało...Jak chodzi o Uzi to naprawdę świetna broń,nie mam jej jakoś specjalnie dopakowanej a ratowała mnie chyba z największych opresji,kiedy to już prawie wcale nie posiadałem naboi do mocniejszych giwerek.Teraz dopakuje Uzi :D.
Ps3Centerbloog.pl
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

pinek pisze:Mam takie dziwne wrażenie, że bronie w tej części mają trochę za dużo mocy (albo B.O.W. za mało życia.)
Zgadzam się, odniosłem podobne wrażenie. Dopakowany na maxa handgun, nawet na Hardzie przy celnym strzelaniu powali szybko i bez większego problemu Jabberwocka, bandersnatcha, huntera czy lickera. W UC nie było tak prosto. Tam zresztą nie można tuningować handguna, który jest bronią podstawową.
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Grając na dwóch, z zmaxowanymi handgun'ami (praktycznie) nie musimy używać żadnych innych broni, a chyba nie o to w tym chodzi. Kolejny gwoźdź do trumny.

W UC postanowiłem sobie, że zrobię każdy lvl na rangę "S" na hardzie, bez tuningowania broni i muszę przyznać, że grało się całkiem przyjemnie, miejscami nerwowo, ale w dalszym ciągu przyjemnie.
To samo chciałem zrobić z tą częścią, ale jakoś nie dałem rady - za dużo gwoździ :rad4:
---->www.pajacyk.pl<----
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Darkside Chronicles”