Code Veronica PS4

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1470
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Code Veronica PS4

Post autor: RON!N » czw 24 paź, 2019

MGS TS z GCN nie doczekał się remastera bo to coś skomplikowana kwestia.
Gdzieś czytałem/widziałem film na YT że problem był z prawami od Silicon Knights.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale Konami od dłuższego czasu jest nieobliczalne, i ich decyzje marketingowe dziwne.
Pewnie i BigN miało swoje 5 zł do powiedzenia. Tak czy siak, może i lepiej że Gacuch utrzymał "perełkę" w swoich garściach.

Mądre trofea są OK. Mnie denerwują takie które ewidentnie nie są przemyślane a dodane na pałę.

CV na PS3 było mocno zblurowane i dlatego niektórzy "puryści" mają z tym problem.
Gra i tak najlepiej pyka się na Dreamie ;)
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<

PSKING
Posty: 918
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Code Veronica PS4

Post autor: PSKING » ndz 27 paź, 2019

Konami nie jest skore do remasterów nowych gier, za co im się obrywa, choć zawsze jest na odwrót. Przynajmniej wydają kolekcje klasyków, i chwała im za to.

Trofea są mi obecnie obojęte. Niepotrzebnie jest to wszystko komplikowane.

Domyślam się że reedycje CV nie są najlepszymi wersjami tej gry. To jest ogólnie ciekawy temat.
Która wersja danej części Re jest tą najpełniejszą, najlepszą? Powinien być taki temat, osobiście mnie to interesuje(nie wliczając wersji PC).

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Code Veronica PS4

Post autor: RVRE » ndz 27 paź, 2019

Na PC nie ma portu Code Veronica, co jest w sumie dziwne, bo każdy RE jest na PC wliczając w to ostatnie remastery RE0 i Remake, a nawet wszystkie wersje RE4.

A co do reszty, to nie zawsze PC wypada najlepiej. Taki RE4 jest chyba najgorszym portem gry w historii. Wyglądał nawet gorzej niż wersja PS2 i sterowanie było fatalne. Potem wydali patcha, który poprawiał oprawę ale podwajał wymagania. Dopiero dwa ostatnie wydania działały ok.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 123
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Code Veronica PS4

Post autor: Arc » sob 02 lis, 2019

PSKING pisze: Jak mnie skręca gdy czytam że kanapowy ,,multik'' umarł. Czy mniej tytułów go ma? No trochę, bo są bardziej wymagające, ale za to istnieje multum gier indie z grą na jednym telewizorze. Dlaczego kanapowe multi umarło? Bo nie ma czasu, nawet jeśli dana gra ma lokalne multi? Wiele osób głosi takie farmazony tylko dlatego, że teraz są one dorosłe, przy czym doszła im cała masa obowiązków, inne założyły rodziny, bądź to partner do grania nie ma tego czasu. Ludzie nie mają tak samo na kanapowe granie, jak nie mieli w latach 90tych. I pamiętajcie, gry ,,singlowe'' są martwe, bo inni tak głoszą.
Ale mi chodziło, że owy kanapowy multi na splicie umarł bo tryb ten nie jest implementowany już w grach tak często. Może już wspominałem, że znajomy zakupił PS4 między innymi do splita lub chociaż do gry we dwóch i się srogo zawiódł bo nie było praktycznie w co za bardzo ciekawego grać i koniec końców konsolkę sprzedał.
Ale masz rację też z tym, że czasu już coraz mniej co zresztą nie zmienia faktu, że można się umówić raz na jakiś czas i wygospodarować wolne chwile na wieczorek kanapowy (ale brzmi) i pograć w kilka osób żywo komentując co się odbywa na ekranie.

A gry singlowe są żywe bo w takie głównie gram i dla mnie osobiście problemu nie ma. Wolę fabułę jak pewnie znaczna większość z tego forum. W końcu jaki jest klasyczny Resident jak nie SP? :rad10:


PSKING pisze: (...)z tego co pamiętam to CV na PS3 miało zmienione oświetlenie(przez co efekt był rzekomo tragiczny).
Może nie tragiczny od razu ale zdarzały się dziwne sytuacje, prześwity. Powtarzalne za każdym razem w tych samych miejscach.
Chętnie bym poczytał o tym problemie z oświetleniem, ciekawy temat.

PSKING pisze: Dorzucę się też do dyskusji o tym jak działają trofea. Mnie również nie podoba się wykaz procentowy, bo osobiście chciałbym zwyczajnie wiedzieć ile procent trofeów zdobyłem ogólnie, a zamiast tego liczy to wedle wagi pucharków, co w mojej opinii nie ma sensu. Przecież mam napisane ile zdobyłem brązu, srebra i złota! A zamiast tego mam sytuację jak w dodatku Road to Boruto gdzie na trzy trofea, zdobyłem dwa.
...wedle statystyk zdobyłem 33% trofeów z owego dodatku. Dlaczego? Otóż mam dwa razy brąz, a brakuje mi jednego złota. Amen...
Tutaj jakiś trzeci portal https://psntrophyleaders.com/user/view/Eldrid_rez#games ale też punktowo liczą.
Ja muszę radzić sobie kalkulatorem by się zorientować ile procent pucharków mam w grze.

Co do Twojego podejścia do trofeów, myślimy podobnie. A tak poza to nic dodać ani ująć.

RON!N pisze: Mądre trofea są OK. Mnie denerwują takie które ewidentnie nie są przemyślane a dodane na pałę.
Tutaj masz najlepsze przykłady niemądrych "wyzwań" :rad5:
https://psnprofiles.com/trophy/1126-unc ... a-sturgeon
https://psnprofiles.com/trophy/1126-unc ... mmo-master

W pierwszym znajdujemy się na straganie gdzie trzeba chwycić rybę ze stołu i zdzielić nią po gębach 3 przeciwników :D

Następne trofeum to stajemy nad leżącą bronią i robimy fikołka/koziołka nad nią podnosząc (jednocześnie będąc w połowie koziołka) broń z ziemi, i tak 20 razy pod rząd nie przerywając ! :D NAGRODA TO SREBRO :smiech2:

RON!N pisze: CV na PS3 było mocno zblurowane i dlatego niektórzy "puryści" mają z tym problem.
Gra i tak najlepiej pyka się na Dreamie ;)
A żebyś wiedział! W ogóle fajnie pyka się na Dreamie :rad13:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil Code: Veronica (X)”