Code Veronica PS4

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Code Veronica PS4

Post autor: Arc » ndz 29 mar, 2020

PSKING pisze:
wt 17 mar, 2020
Poza tym popraw mnie Arc jeśli się mylę, ale czym różni się backtracking tu...od dowolnej części przed Re4? Grałem w grudniu w pierwszy Remake i chodzenie w kółko po rezydencji jest potworne. Rozumiem dlaczego tak wiele osób odrzucają stare części, bo to prawdziwy sprawdzian woli. A wspominam o jednej z ,,nowszych" części. Przeszedłem ostatnio pierwszy Outbreak w kooperacji, i trzeci scenariusz pod tym względem za pierwszym razem to mordęga. Raczej nie sądzę by to było coś co wyróżnia jakąś część.
Ale napisałem wyraźnie, że w CV backtracking jest "paskudny" ;] Za dużo zdecydowanie zbędnego chodzenia z jednego końca mapy w drugi i tak ciągle. Nie napisałem też nigdzie, że mnie odrzucają części klasyczne bo jest wręcz przeciwnie. Odrzuca mnie RE 6 i wolę RE Survivora już :P Code Veronica lubię (RE 0 jako jedyna z klasycznych wywarła na mnie... mieszane odczucia) ale nie zauważyli projektując grę i przekroczyli tą cieniutką granicę.

Wracając do tej niefortunnej szóstej części. RE to ma klimat ale jak jest jakaś mała, lokalna epidemia, czy posiadłość, TAJEMNICE, a nie Ci wywalą w RE 6 globalną pandemię i weź tutaj poczuj klimat zaszczucia ;)

Chodzi Ci, że w Outbreakach też backtracking z tych "za dużo" ?
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil Code: Veronica (X)”