Strona 5 z 6

Re: Code Veronica PS4

: czw 24 paź, 2019
autor: RON!N
MGS TS z GCN nie doczekał się remastera bo to coś skomplikowana kwestia.
Gdzieś czytałem/widziałem film na YT że problem był z prawami od Silicon Knights.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale Konami od dłuższego czasu jest nieobliczalne, i ich decyzje marketingowe dziwne.
Pewnie i BigN miało swoje 5 zł do powiedzenia. Tak czy siak, może i lepiej że Gacuch utrzymał "perełkę" w swoich garściach.

Mądre trofea są OK. Mnie denerwują takie które ewidentnie nie są przemyślane a dodane na pałę.

CV na PS3 było mocno zblurowane i dlatego niektórzy "puryści" mają z tym problem.
Gra i tak najlepiej pyka się na Dreamie ;)

Re: Code Veronica PS4

: ndz 27 paź, 2019
autor: PSKING
Konami nie jest skore do remasterów nowych gier, za co im się obrywa, choć zawsze jest na odwrót. Przynajmniej wydają kolekcje klasyków, i chwała im za to.

Trofea są mi obecnie obojęte. Niepotrzebnie jest to wszystko komplikowane.

Domyślam się że reedycje CV nie są najlepszymi wersjami tej gry. To jest ogólnie ciekawy temat.
Która wersja danej części Re jest tą najpełniejszą, najlepszą? Powinien być taki temat, osobiście mnie to interesuje(nie wliczając wersji PC).

Re: Code Veronica PS4

: ndz 27 paź, 2019
autor: RVRE
Na PC nie ma portu Code Veronica, co jest w sumie dziwne, bo każdy RE jest na PC wliczając w to ostatnie remastery RE0 i Remake, a nawet wszystkie wersje RE4.

A co do reszty, to nie zawsze PC wypada najlepiej. Taki RE4 jest chyba najgorszym portem gry w historii. Wyglądał nawet gorzej niż wersja PS2 i sterowanie było fatalne. Potem wydali patcha, który poprawiał oprawę ale podwajał wymagania. Dopiero dwa ostatnie wydania działały ok.

Re: Code Veronica PS4

: sob 02 lis, 2019
autor: Arc
PSKING pisze: Jak mnie skręca gdy czytam że kanapowy ,,multik'' umarł. Czy mniej tytułów go ma? No trochę, bo są bardziej wymagające, ale za to istnieje multum gier indie z grą na jednym telewizorze. Dlaczego kanapowe multi umarło? Bo nie ma czasu, nawet jeśli dana gra ma lokalne multi? Wiele osób głosi takie farmazony tylko dlatego, że teraz są one dorosłe, przy czym doszła im cała masa obowiązków, inne założyły rodziny, bądź to partner do grania nie ma tego czasu. Ludzie nie mają tak samo na kanapowe granie, jak nie mieli w latach 90tych. I pamiętajcie, gry ,,singlowe'' są martwe, bo inni tak głoszą.
Ale mi chodziło, że owy kanapowy multi na splicie umarł bo tryb ten nie jest implementowany już w grach tak często. Może już wspominałem, że znajomy zakupił PS4 między innymi do splita lub chociaż do gry we dwóch i się srogo zawiódł bo nie było praktycznie w co za bardzo ciekawego grać i koniec końców konsolkę sprzedał.
Ale masz rację też z tym, że czasu już coraz mniej co zresztą nie zmienia faktu, że można się umówić raz na jakiś czas i wygospodarować wolne chwile na wieczorek kanapowy (ale brzmi) i pograć w kilka osób żywo komentując co się odbywa na ekranie.

A gry singlowe są żywe bo w takie głównie gram i dla mnie osobiście problemu nie ma. Wolę fabułę jak pewnie znaczna większość z tego forum. W końcu jaki jest klasyczny Resident jak nie SP? :rad10:


PSKING pisze: (...)z tego co pamiętam to CV na PS3 miało zmienione oświetlenie(przez co efekt był rzekomo tragiczny).
Może nie tragiczny od razu ale zdarzały się dziwne sytuacje, prześwity. Powtarzalne za każdym razem w tych samych miejscach.
Chętnie bym poczytał o tym problemie z oświetleniem, ciekawy temat.

PSKING pisze: Dorzucę się też do dyskusji o tym jak działają trofea. Mnie również nie podoba się wykaz procentowy, bo osobiście chciałbym zwyczajnie wiedzieć ile procent trofeów zdobyłem ogólnie, a zamiast tego liczy to wedle wagi pucharków, co w mojej opinii nie ma sensu. Przecież mam napisane ile zdobyłem brązu, srebra i złota! A zamiast tego mam sytuację jak w dodatku Road to Boruto gdzie na trzy trofea, zdobyłem dwa.
...wedle statystyk zdobyłem 33% trofeów z owego dodatku. Dlaczego? Otóż mam dwa razy brąz, a brakuje mi jednego złota. Amen...
Tutaj jakiś trzeci portal https://psntrophyleaders.com/user/view/Eldrid_rez#games ale też punktowo liczą.
Ja muszę radzić sobie kalkulatorem by się zorientować ile procent pucharków mam w grze.

Co do Twojego podejścia do trofeów, myślimy podobnie. A tak poza to nic dodać ani ująć.

RON!N pisze: Mądre trofea są OK. Mnie denerwują takie które ewidentnie nie są przemyślane a dodane na pałę.
Tutaj masz najlepsze przykłady niemądrych "wyzwań" :rad5:
https://psnprofiles.com/trophy/1126-unc ... a-sturgeon
https://psnprofiles.com/trophy/1126-unc ... mmo-master

W pierwszym znajdujemy się na straganie gdzie trzeba chwycić rybę ze stołu i zdzielić nią po gębach 3 przeciwników :D

Następne trofeum to stajemy nad leżącą bronią i robimy fikołka/koziołka nad nią podnosząc (jednocześnie będąc w połowie koziołka) broń z ziemi, i tak 20 razy pod rząd nie przerywając ! :D NAGRODA TO SREBRO :smiech2:

RON!N pisze: CV na PS3 było mocno zblurowane i dlatego niektórzy "puryści" mają z tym problem.
Gra i tak najlepiej pyka się na Dreamie ;)
A żebyś wiedział! W ogóle fajnie pyka się na Dreamie :rad13:

Re: Code Veronica PS4

: pn 10 lut, 2020
autor: D4rk_Roxas
Właśnie ogrywam sobie wszystkie Residenty po kolei ( w kolejności ich wydania) i kupiłem te wersję kiedyś na promce. Bardzo chcę mieć platynę ale mam duży problem z battle game ponieważ mam wersję PAL a ona po prostu działa dużo wolniej od NTSC a limit czasowy na rangi A jest taki sam jak w NTSC. Czytałem, że jest to wykonalne, ale po prostu piekielnie trudne. Wątpię by to kiedyś spatchowali, ale jakby co to napisałem do Capcomu. XD Pewnie nie jedyny, ale wciąż... Robił ktoś te rangi A w europejskiej wersji? Macie może jakieś porady? Do zrobienia mam tylko rangę A Chrisem i Standardową Claire.

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: RON!N
A to przypadkiem nie jest jeden czort?
Residenty zawsze w wersjach PAL miały równocześnie zrąbany IGT więc jest to zwyczajnie sugestia?
Nie piszę że tak jest, ale możliwe :]

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: Bzduras
NTSC wyświetlało obraz w 60Hz kosztem niższej rozdzielczości, PAL wyświetało obraz w 50Hz przy nieco wyższej rozdzielczości. Amerykanie wygrali tu na loterii, bo 10 klatek robi dużą różnicę, a kilkadziesiąt pikseli mniej (i to w jednej linii) już nie.

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: RON!N
Bzduras pisze: wt 11 lut, 2020 NTSC wyświetlało obraz w 60Hz kosztem niższej rozdzielczości, PAL wyświetało obraz w 50Hz przy nieco wyższej rozdzielczości. Amerykanie wygrali tu na loterii, bo 10 klatek robi dużą różnicę, a kilkadziesiąt pikseli mniej (i to w jednej linii) już nie.
Fajnie utwierdzić się w naukach ścisłych, ale co to ma wspólnego z czasem?

EDIT...
Znaczy ma. Tylko pytanie czy licznik nalicza tak jak faktycznie czas leci czy według swojego counterka (popsiutego :D)

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: Bzduras
Skoro sam sobie odpowiedziałeś to nie będę się więcej rozwodzić na ten temat.

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: RON!N
Taa.... Suma summarum. Szkoda że PAL ale da się platynę nabić.
PS. Capcom tej gry nie załata :D

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: D4rk_Roxas
To nie jest jeden czort. Timer leci nawet podczas animacji otwierania drzwi czy wchodzenia po schodach, które są mega powolne w PALowskiej a niestety Capcom nie stwierdził, że da inne wymagania czasowe do Europejskiej wersji. W ten sposób ukończenie na A Chrisem czy Claire wymaga dużo szczęścia (zwłaszcza Chrisem przy walce z latającym bossem) i praktycznie zero pomyłek. Jak jeszcze za czasów PS2 takie rzeczy przechodziły tak dziś nie powinny. GTA 3, VC i SA dostały do wersji europejskiej patcha i śmigają normalnie z tego co czytałem.
Polecam obadać różnice na tym filmiku, który porównuje PAL do NTSC: https://www.youtube.com/watch?v=Nla0HoHIEgw

Re: Code Veronica PS4

: wt 11 lut, 2020
autor: RON!N
D4rk_Roxas pisze: wt 11 lut, 2020 To nie jest jeden czort. Timer leci nawet podczas animacji otwierania drzwi czy wchodzenia po schodach, które są mega powolne w PALowskiej a niestety Capcom nie stwierdził, że da inne wymagania czasowe do Europejskiej wersji. W ten sposób ukończenie na A Chrisem czy Claire wymaga dużo szczęścia (zwłaszcza Chrisem przy walce z latającym bossem) i praktycznie zero pomyłek. Jak jeszcze za czasów PS2 takie rzeczy przechodziły tak dziś nie powinny. GTA 3, VC i SA dostały do wersji europejskiej patcha i śmigają normalnie z tego co czytałem.
Polecam obadać różnice na tym filmiku, który porównuje PAL do NTSC: https://www.youtube.com/watch?v=Nla0HoHIEgw
Wiem że nie jeden, bo doczytałem w międzyczasie że timer w CVX jest liczony w czasie rzeczywistym (1min = 60s).
Myślałem że CVX ma może ten sam problem co RE2 '98, że IGT na koniec gry jest z palca wyssany (realny czas jest zupełnie inny).

Re: Code Veronica PS4

: śr 12 lut, 2020
autor: PSKING
Dziś takie rzeczy nie powinny uchodzić... Ja mam wrażenie że dziś uchodzi jeszcze więcej. Sony zupełnie olewa kontrolę jakości, wydając strasznie beznadziejne gry(Black Tiger i jemu podobne), wydano też Patapony(choć tu pewien nie jestem), jak i Parappa The Rapper z imput lagiem, który sprawia że te gdy RYTMICZNE są niegrywalne, a mimo tego bezczelnie je sprzedaje. W czasach gdy takie PUBG, które jest niedorobione, niedokończone, działa beznadziejnie(na zwykłym X1 to w ogóle nie działało), a pomimo togo po jakimś czasie wydano wersję pełną, która różni się niewiele, przy czym gra i tak stała się hitem na skalę światową...kogo obchodzi port CVX na PS4? Wydali żeby wydać, resztę mają gdzieś.

Re: Code Veronica PS4

: śr 12 lut, 2020
autor: D4rk_Roxas
No cóż, przykra sprawa z tym portem bo ten z PS3 działa normalnie, więc zamiast z PS2 to powinni przenieść tego z PS3. Swoją drogą, wczoraj udało mi się zrobić A jako Claire. Wymagało to dużo prób i trochę szczęścia, ale teraz najgorsze przede mną, czyli Chris i walka z ostatnim bossem na szybko.

EDIT: Udało mi się! Po godzinach grania w Battle Game każdą postacią, opanowałem to do perfekcji i z pomocą szczęścia zrobiłem rangę A Chrisem, wbijając przy tym platynę w PALowskiej wersji. :rad12:

Obrazek

Obrazek

Re: Code Veronica PS4

: wt 25 lut, 2020
autor: Arc
Gratuluję ! I to platyna w tydzień. No, no. To ile godzin dziennie pykałeś ? Zakładam, że nie grałeś cały czas :smiech6: U mnie zdobycie dokładnie 1/3 tej ilości pucharków zajęło 7 miesięcy ale i zazdroszczę, że istnieje 30 trofików względem PS3 gdzie jest 12 (brakuje mi 2 do platyny). Do tego na PS4 są ciekawsze o wiele bardziej.

Zauważyliście jak Chris z wyglądu w tej części jest bardzo "Dreamcastowo/Segowo/Arcade'owy" ? Kto miał większą styczność z DC ten skojarzy pewnie o co mi chodzi. A jak nie to wystarczy pierwsze zdjęcie :rad3: Widać to najbardziej właśnie na filmiku końcowym gdy odlatuje z Claire myśliwcem. Twarz arcade made by Sega :D Te włosy nastroszone. I już tak zostało do dziś w tej części.


https://i.ytimg.com/vi/GS2FDD0Vg0A/maxresdefault.jpg AAAAAAA Virtua Fighter ! :)
https://i.ytimg.com/vi/lRiAPi5zhwY/maxresdefault.jpg

https://gamerant.com/resident-evil-chri ... s-changes/ - Artykulik. Chris dla każdej Pani, ale na emeryturkę już wypada mu iść. W takich siłach to już by dawno odpoczywał z rodziną za pieniędze z emula..emerytury.

Właśnie drogie Panie z forum, jeśli jeszcze zaglądają na mwrc. Który Chris jest najbardziej w Waszym typie?

No wygląda w Code Veronica jak z anime i zawsze mi ten wizerunek jakoś bardzo nie pasował do reszty wersji Chrisów. Bo tak to wygląda jak Ryo Hazuki z Shenmue (I,II), nie sądzicie ? Może to tylko moje wrażenie albo zbyt dużo czasu na DC w młodości.

Re: Code Veronica PS4

: wt 03 mar, 2020
autor: D4rk_Roxas
Jeśli chodzi o czas grania to faktycznie nie grałem cały czas. Jak już mówiłem to przechodzę wszystkie RE po kolei i gram w nie tylko jak jest już ciemno, żeby mieć klimacik. Ogólnie to pierwsze przejście kampanii w wersji na PS4 zajęło mi 10 godzin (dlatego, że sobie zwiedzam, wszystko klikam i nie zawsze biegam, gdy przechodzę je "pierwszy" raz. Tudzież pierwszy raz znaczy w trakcie tego mojego aktualnego przechodzenia każdej części po kolei ponownie). Za drugim razem zdobyłem rangę S, to ukończyłem grę jakoś poniżej 4:30. A nie jestem pewien ile zajęło mi robienie Battle Mode. Wiem tylko tyle, że w tej wersji PALowskiej to była straszna męczarnia, ale ja jestem strasznie uparty. :D

Re: Code Veronica PS4

: wt 17 mar, 2020
autor: Arc
Zacny czas jak na Code Veronica. Jest to świetna część, lubię ją bardzo ale nie mogę zbytnio się w niej zorganizować. Paskudny backtracking, duża ilość zagadek jak na przeciętnego Res'a

Re: Code Veronica PS4

: wt 17 mar, 2020
autor: PSKING
Poprawcie mnie jeśli się mylę...ale czy w CV nie było momentu, gdzie zmieniasz się na Chrisa, choć nie masz prawa wiedzieć że nim będziesz, i jeśli nie wrzucisz broni Claire do skrzyni(czego też nie masz prawa wiedzieć), to jesteś totalnie w du...zgubiony w dalszej części gry? Czy ta gra nie karała cię za brak poradnika?
Podkreślam, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale grałem w to stosunkowo dawno i z poradnikiem. Przeszedłem to tylko jeden raz, więc mogę czegoś nie wiedzieć.

Poza tym popraw mnie Arc jeśli się mylę, ale czym różni się backtracking tu...od dowolnej części przed Re4? Grałem w grudniu w pierwszy Remake i chodzenie w kółko po rezydencji jest potworne. Rozumiem dlaczego tak wiele osób odrzucają stare części, bo to prawdziwy sprawdzian woli. A wspominam o jednej z ,,nowszych" części. Przeszedłem ostatnio pierwszy Outbreak w kooperacji, i trzeci scenariusz pod tym względem za pierwszym razem to mordęga. Raczej nie sądzę by to było coś co wyróżnia jakąś część.

Re: Code Veronica PS4

: wt 17 mar, 2020
autor: Recoil
PSKING pisze: wt 17 mar, 2020 Poprawcie mnie jeśli się mylę...ale czy w CV nie było momentu, gdzie zmieniasz się na Chrisa, choć nie masz prawa wiedzieć że nim będziesz, i jeśli nie wrzucisz broni Claire do skrzyni(czego też nie masz prawa wiedzieć), to jesteś totalnie w du...zgubiony w dalszej części gry? Czy ta gra nie karała cię za brak poradnika?
Podkreślam, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale grałem w to stosunkowo dawno i z poradnikiem. Przeszedłem to tylko jeden raz, więc mogę czegoś nie wiedzieć.
Nie, nie mylisz się. Dokładnie tak jest. CV :szok2:

A backtracking w kość najbardziej daje w RE0. Bardziej niż w innych klasycznych Resach - przez brak skrzyni. No, może poza Remake na Real Survivor - podobna bajka.

Re: Code Veronica PS4

: wt 17 mar, 2020
autor: PSKING
Musiał bym znowu w to zagrać, ale nadal nie wiem na czym. Nie chcę cyfry. Re0 wciąż przede mną w półce.

Dla mnie ten motyw z CV sprawia...że pierwszy raz w życiu mogę się zgodzić z Recoilem odnośnie tej gry. To jest przykład najgorszego możliwego ,,game designu".