Strona 1 z 1

RE Code: Veronica na PS3 i jej problemy z konwersją

: sob 27 kwie, 2019
autor: Arc
Piszę tego posta bo jestem ciekaw czy też tak macie z tą wersją na PS3 czy może u mnie coś nie tak i mam niepoprawną wersję (czyt. skopaną;]).

Wersja na PS3 ma jakiś problem z nagle pojawiającymi się "świecącymi teksturkami". Np. Niedaleko miejsca z save roomem z dwoma lugerami jest małe kasyno i jest tam pianola. Jeśli idziemy powoli przed siebie w jej stronę (widać to zwłaszcza gdy idziemy od strony drzwi, obok stołu) to w pewnym miejscu fragment dywanu koło pianoli zaczyna migotać :) Chciałem sprawdzić co jest grane i zszedłem piętro niżej do pomieszczenia gdzie znajduje się między innymi pokój z pułapką z lugerami ale tam już nic nie widać by coś mogło prześwitywać na górę. Zdarza się tak od czasu do czasu ale to jedno miejsce w kasynie ZA KAŻDYM razem świeci a raczej migocze.
Poza tym jakość filmików FMV jest najgorsza z wszystkich wersji CV jakie widziałem, przycina się jakby obraz nie wyrabiał no i ta jakość (NA DC czy PS2 było czysto, płynnie) co na moim 42 calowym telewizorze prezentuje się okropnie bo obraz wygląda paskudnie jakby był przerobiony kodekiem o minimalnym stopniu jakości.

Re: RE Code: Veronica na PS3 i jej problemy z konwersją

: sob 27 kwie, 2019
autor: RVRE
Wiesz, choćbyś zastosował czarną magię, to nie uzyskasz przyzwoitej jakości z filmiku nagranym w standardzie 4:3 i 240p. Bez materiału źródłowego jest to niemożliwe. Filmiki w RE Origins też są tragiczne.

Re: RE Code: Veronica na PS3 i jej problemy z konwersją

: ndz 28 kwie, 2019
autor: Arc
Już mniejsza o filmiki choć na RE 0 nie klatkowały tak i nie przycinały jak tutaj mimo kiepskiej jakości ale chodzi o bugi i glicze, których pierwotnie nie było.