Dyskusje ogólne

Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Czyli dziej się tylko w przypadku rozgrywki online'owej?
Awatar użytkownika
Nerobianco
Posty: 132
Rejestracja: sob 13 gru, 2008
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: Nerobianco »

Tak, i ma to związek z kodem sieciowym ponieważ zwisy i restarty zaczynają się wtedy gdy np:
ktoś wchodzi/wychodzi z gry albo anulujesz szukanie meczu.

Recoil: Przeniosłem część postów z tematu recenzji i ocen do ogólnych dyskusji. Tego typu zagadnienia załatwiajcie w tym temacie.
Ostatnio zmieniony pn 26 mar, 2012 przez Nerobianco, łącznie zmieniany 1 raz.
ダーク
Awatar użytkownika
Avalar Raziel
Posty: 61
Rejestracja: śr 27 lip, 2011
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Avalar Raziel »

jednak wersja na xbox'a nie jest tez bez wad dziś po nieudanych próbach dołączenia się do gry, odpaliłem typ kontry ,jakie było moje zdziwienie gdy najpierw nie moglem nikogo zranić/zabić (nawet zombie ) - ok padłem 2 razy - stwierdziłem ze odpalę nowa grę i będzie wszystko ok ,oczywiście nie było o ile moglem już ranić przeciwników to gracze (przeciwnicy) byli dla mnie niewidzialni od taka strzelały do mnie same bronie (jakoś tekstur nie chciało wczytać... ).

Recoil: Spieszysz się gdzieś? ;) Bez interpunkcji naprawdę ciężko się czyta...

ja tam nie mam problemu :) (ale postaram się )
Ostatnio zmieniony ndz 01 kwie, 2012 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 3 razy.
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
Awatar użytkownika
jawox
Posty: 48
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jawox »

Jedno małe pytanko mam. Dziś kupilem ORC, i nie denerwuje mnie (po 20 minutach gry) cokolwiek z wymienianych powyżej błędów lecz język gry. Na pudełku widnieje ewidentny napis, mówiący że gra jest w jezyku angielskim/polskim (wersja PS3). I tu moje pytanko. Gdzie można ten język zmienić na ojczysty bo zarówno dialogi jak i napisy są po angielsku :pff2:
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Avalar Raziel
Posty: 61
Rejestracja: śr 27 lip, 2011
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Avalar Raziel »

nigdzie nie widziałem takiej opcji, może ( tylko domniemam ) ze jeżyk wybierany jest automatycznie -w zależności na jaki region konsola jest ustawiona.
PS: jest to wersja kinowa wiec , PL są tylko napisy .
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
Awatar użytkownika
B@rt
Posty: 302
Rejestracja: pt 21 mar, 2008
Lokalizacja: Unknown
Kontakt:

Post autor: B@rt »

jawox pisze: I tu moje pytanko. Gdzie można ten język zmienić na ojczysty bo zarówno dialogi jak i napisy są po angielsku :pff2:
W jakim języku masz gł. menu w PS3? Jeśli masz ENG, to zmień na PL i będziesz miał napisy w ojczystym języku... Dialogi są wyłącznie w języku ENG.

btw.

Skończyłem RE:ORC na X360... Wiecie ile czasu? Całe 4:29h.
Ostatnio zmieniony ndz 01 kwie, 2012 przez B@rt, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
4ur0n
Posty: 16
Rejestracja: czw 16 paź, 2008
Lokalizacja: Tychy

Post autor: 4ur0n »

4:29 katorg.
Ja wytrzymałem przy tej grze chyba 2h.
3DS FC:0645-5886-3666
Awatar użytkownika
jawox
Posty: 48
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jawox »

Avalar Raziel pisze:nigdzie nie widziałem takiej opcji, może ( tylko domniemam ) ze jeżyk wybierany jest automatycznie -w zależności na jaki region konsola jest ustawiona.
PS: jest to wersja kinowa wiec , PL są tylko napisy .
Dokładnie chodziło mi właśnie tylko o napisy (zwłaszcza, że oglądając recenzje na youtube można bez problemu zobaczyć polskie napisy).

Co do zmiany języka systemu w konsoli to ogłupiałem :szok8: (nawet nie wiedziałem, że sony wiedziało o istnieniu naszego kraju :rad5: ).

Ale wracając do meritum, to muszę podziękować za skuteczną radę. Pomogło i teraz w pełni mogę się cieszyć urokiem polskich krzaczków :smiech5:
Awatar użytkownika
Runii
Posty: 105
Rejestracja: sob 17 sty, 2009
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Runii »

No niestety gra to totalna porażka i chyba najgorsza z części z pod nazwy Resident Evil.Swoja kopie gry sprzedałem po tygodniu od premiery,nawet nie czekałem na kampania Space Ops a jak się okazało też wypada blado i misje są płatne.. :pff2: wracajac do multi tryby są ubogie,szybko się nudzą oraz pełno w nich bugów najbardziej denerwowało mnie kiedy podlatywałem do helikoptera przytrzymuje X do ewakuacji a tu nagle podlatuje banda 30 zombi i mnie naparza....przez co ciągle moja ewakuacja była anulowana,o hunterach nie wspomnę :szok2:
Ostatnio zmieniony czw 26 kwie, 2012 przez Runii, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Avalar Raziel
Posty: 61
Rejestracja: śr 27 lip, 2011
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Avalar Raziel »

Runii dzięki tobie tez chyba sprzedam RE:ORC co prawda najpierw przejdę kampanie spec ops achivments zdobędę i tez pozbywam się swojej kopii, pewnie kiedyś wrócę do tego RE ale jak będzie chodzić na allegro po 20-30zł :) (no to pewnie za parę miesięcy)
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

Sorry AR, ale to jest po prostu bez sensu.
Sprzedawać grę, żeby znowu wracać do niej i kupować na allegro ?
Ja np. mam RE:UC, który mnie nudzi, ale sobie myślę, że może i mi się za bardzo nie podoba, ale mam.
Collection - jakby to powiedzieć. ;)
Awatar użytkownika
Avalar Raziel
Posty: 61
Rejestracja: śr 27 lip, 2011
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Avalar Raziel »

Sens jest jak chcesz zaoszczędzić ,a i tak w nią nie gram sprzedam teraz ,a kiedy najdzie mnie ochota pograć jeszcze raz kupie znowu(multi nie jest najgorsze o ile nie zwraca się uwagi na bugi).

Recoil: Coraz częściej gubisz duże literki
Ostatnio zmieniony ndz 06 maja, 2012 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 2 razy.
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

r123x pisze:Sorry AR, ale to jest po prostu bez sensu.
Sprzedawać grę, żeby znowu wracać do niej i kupować na allegro ?
Ja np. mam RE:UC, który mnie nudzi, ale sobie myślę, że może i mi się za bardzo nie podoba, ale mam.
Collection - jakby to powiedzieć.
Wersje konsolową można sprzedać, a za jakiś czas kupić na PC w wydaniu CDA za 10 złoty.
One man forced to seek REVENGE
Awatar użytkownika
BSAA HUNTER
Posty: 19
Rejestracja: pt 24 lut, 2012
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: BSAA HUNTER »

Witam chciałbym się zapytać jaka cena w sklepie jest residenta evila operation racoon city pc zastanawiam się nad kupnem.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Slayer pisze:-klimat, a raczej jego brak. Gdy w RE 5 było mało klimatu residenta, to w Operacji nie było go w ogóle. Mimo Lickerów, Ady, Mr. X'ów i całej reszty, miałem wrażenie że gram w całkiem inną grę, aniżeli w resa.
Klimat to sprawa indywidualna (każdy odczuwa go inaczej) , ale sami twórcy przyznali, ze nie robią survival horroru, a shootera w uniwersum RE więc wiadomo czemu brak tu horroru. Trzeba jednak przyznać, że jak na shooter gra ma dość mroczny klimat (to za sprawą ciemnej palety barw, zniszczonym Raccoon i dość klimatycznej muzyce)
Slayer pisze:-Podczas grania towarzyszyło mi nieustanne uczucie że ta gra jest zrobiona na szybko, na odpierdziel i bez jakiejkolwiek pasji. Po prostu kolejny sposób zarobienia kasy na fanach.
Zgadzam się, gra mogła zostać trochę bardziej dopracowana. Brakuje opcji kucnij (bez przyklejenia się do ściany) czy odporność przeciwników zwłaszcza Hunterów pozostawia wiele do życzenia . Przy konstrukcji pola bitwy wykazali się tylko na ulicach Raccoon i niektórych zamkniętych lokacjach. Reszta jest zbyt pusta i do siebie podobna. Celowanie też jest czasem problematyczne. Raz jest tak, że członek Spec OPS ginie od jednego celnego strzału w głowę, a raz jest tak, że dopiero po drugim. Zabawna jest także ich odporność na pierwszego shotguna, bo kto przeżyje trzy strzały z bliska w klatkę piersiową ? :P.
Slayer pisze:-Muzyka. W Residentach była ona zawsze ważna, fajna i zauważalna. W tej części prawie w ogóle nie zwróciłem uwagi na to co leci w tle, poza muzyką w menu, i tą w ostatniej lokacji, pozostałe kawałki są niezauważalne, a co za tym idzie, beznadziejne i słabe.
Jako Fan serii Resident Evil akurat powinieneś dodać muzykę z ORC do plusów i bardzo się dziwię, bo soundtrack z tej części jest naprawdę dobry. W pamięć zapadają na pewno remixy utworów z RE2 i RE3 (np. http://www.youtube.com/watch?v=y09JRK7csuk ) gdyż brzmią one inaczej, ale wystarczająco podobnie, żeby je rozpoznać i się uśmiechnąć do siebie grając w ten tytuł. Pozostałych utworów również słucha się przyjemnie i nadają klimatu grze (np. w Ratuszu czy podczas walki z Tyrantami). Brak tu linków do pozostałych ciekawych utworów, ale i tak brawa dla kompozytora. W żadnym shooterze nie spodobał mi się tak soundtrack jak w tej grze.

Slayer pisze:-BUGI. Jest ich tak wiele... więcej chyba niż w Skyrimie (a tym było ich co nie miara). Zacinające się postaci, animacje, stwory, zanikanie, przenikanie, teleportowanie.
Jeśli idzie Ci o teleportowanie martwych towarzyszy do drzwi to tak musi być, ze względu na to, że wtedy następuje checkpoint, a gra wymaga by towarzysze byli z nami ( w końcu to shooter). Widać, że wersja na PC musi być słabszym portem, bo Ja grając nie natknąłem się na jakieś błędy w stylu zacinającej się animacji postaci czy zatrzymywaniu na niewidzialnych ścianach.
Slayer pisze:Biegając po platformie, zabijając crimson heady i huntery, w pewnym momencie jeden z łowców chciał na mnie skoczyć, nie udało mi się i wskoczył w lawę. Jak wielkie było moje zdziwienie, gdy... nic mu się nie stało, BIEGAŁ SOBIE PO LAWIE :pff6:


Wydaje Mi się to niemożliwe, ze względu na to, że jak wspomniałeś gra ma niewidzialne ściany :P. Muszę to sprawdzić z ciekawości ;).
Slayer pisze:-Zombiaki pojawiają się nagle i nie wiadomo skąd. Byłem sobie między kontenerami, sam na sam z crimson headem, dźgnął mnie i zacząłem krwawić i nagle pojawiło się 30 zombiaków wokół mnie :pff6:
Ten element przypomina ten z L4D czyli ataku hordy. Tutaj, żeby taki atak się pojawił, ktoś musi krwawić, a w L4D horda nadbiegała znikąd i w najmniej spodziewanym momencie. Nie zaliczyłbym tego do minusów.
Slayer pisze:-Sztuczna inteligencja wszystkich. Wszyscy, sterowani komputerowo byli po prostu głupi. Moi koledzy z drużyny bez żadnego namysłu wbiegali w wiązki laserowe od bomb i wybuchali, ZA KAŻDYM RAZEM. Zostawiali mnie na pastwę losu, błądzili po lokacjach, co chwilę ginęli, i sami się nie potrafili wyleczyć ( za każdym razem gdy ktoś leżał i czekał na pomoc, to tylko ja mu pomagałem, reszta miała owego poszkodowanego w "czterech literach").
Zgadzam się, nasi kompani są strasznie głupi. Jak wspomniałeś wbiegają na miny, w płomienie i nie pomagają ani sobie, ani nam :P. Z tym leczeniem to wygląda tak, że w drużynie medykiem jest tylko Bertha dlatego warto się "z nią zaprzyjaźnić", bo jako jedyna podejdzie ze sprayem i nas uleczy. Widać, że gra została stworzona do gry multiplayer, bo twórcy nie przywiązali uwagi do inteligencji naszych kompanów w singlu.


Nie żebym był jakimś obrońcą ORC, bo gra posiada błędy, ale da się na nie przymknąć oko i bawić się dobrze (Ja przynajmniej się bawiłem). Capcom już pracuje nad stosownym patchem który poprawi wszystkie te nieszczęsne błędy, ale obawiam się, że pojawi się on dopiero wraz z premierą Gold Edition :P.
BSAA HUNTER pisze:Witam chciałbym się zapytać jaka cena w sklepie jest residenta evila operation racoon city pc zastanawiam się nad kupnem.
Jeśli Jesteś bardzo ciekawy, to zapytaj wujka Google, albo kuzyna Allegro :).
Awatar użytkownika
Slayer
Posty: 554
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Slayer »

Chris93 pisze:Jako Fan serii Resident Evil akurat powinieneś dodać muzykę z ORC do plusów i bardzo się dziwię, bo soundtrack z tej części jest naprawdę dobry. W pamięć zapadają na pewno remixy utworów z RE2 i RE3 (np. http://www.youtube.com/watch?v=y09JRK7csuk ) gdyż brzmią one inaczej, ale wystarczająco podobnie, żeby je rozpoznać i się uśmiechnąć do siebie grając w ten tytuł. Pozostałych utworów również słucha się przyjemnie i nadają klimatu grze (np. w Ratuszu czy podczas walki z Tyrantami). Brak tu linków do pozostałych ciekawych utworów, ale i tak brawa dla kompozytora. W żadnym shooterze nie spodobał mi się tak soundtrack jak w tej grze.
Nie wiem, może to kwestia gustu, ale dla mnie tej muzyki mogłoby równie dobrze nie być. Oprócz tych dwóch kawałków które wcześniej tam wymieniłem, pozostałe w ogóle nie przykuły mojej uwagi, mimo (jak zauważyłeś) że są to odświeżone wersje starych utworów. Chodzi mi o to, że no kurcze, w każdym residencie i w tych nowych nawet, muzyka bardziej przykuwała moją uwagę, w tej części prawie w ogóle. Może moja nieustanna irytacja podczas grania psuła mi odbiór muzyki... bo rzeczywiście jak sobie na YT odsłuchuję to robi to większe wrażenie, ale podczas samego grania imho, nie.

Chris93 pisze:Jeśli idzie Ci o teleportowanie martwych towarzyszy do drzwi to tak musi być, ze względu na to, że wtedy następuje checkpoint, a gra wymaga by towarzysze byli z nami ( w końcu to shooter).
To rozumiem, ale chodzi mi o nagłe pojawianie się obok mnie. Bardzo często trzeba było przymykać oko na tego typu "smaczki".
Chris93 pisze:Wydaje Mi się to niemożliwe, ze względu na to, że jak wspomniałeś gra ma niewidzialne ściany . Muszę to sprawdzić z ciekawości .
Naprawdę, biegnę po tej platformie unoszącej się nad lawą. Wchodzę po schodach do góry i w tym momencie Hunter chce na mnie skoczyć. Z racji iż stałem przy barierce, Hunter spudłował i przeleciał przez barierkę w dół, do lawy. Nic mu się nie stało, i dalej sobie biegał, dopóki go nie zabiłem :pff6: (mogłem jakiegoś screena zrobić).
Chris93 pisze:Brakuje opcji kucnij (bez przyklejenia się do ściany) czy odporność przeciwników zwłaszcza Hunterów pozostawia wiele do życzenia .
O tak... spotkania z Hunterami były okropne. Nieporadność drużyny i odporność przeciwnika, owocowały kilkakrotnymi zgonami.
Chris93 pisze:L4D horda nadbiegała znikąd i w najmniej spodziewanym momencie
Ale tam to jakoś tak realniej wyglądało... a tutaj nagle spradają na ziemię i mnie zabijają.
Chris93 pisze:Capcom już pracuje nad stosownym patchem
Tak, oczywiście po fakcie... zamiast odrazu wydać normalną i dopracowaną grę.
Moje Umbrellowe oko na ciebie patrzy (O_O)
Awatar użytkownika
Runii
Posty: 105
Rejestracja: sob 17 sty, 2009
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Runii »

Panowie nie ma co sie oszukiwać ale gra jest biedna i uboga a do tego mecza je bugi w mechanice gry,zastanawia mnie jedynie dlaczego tak dobrze sie sprzedaje gdy tytuł ten nie jest warty wiecej jak 70-80 zł
Ostatnio zmieniony pn 28 maja, 2012 przez Runii, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
B@rt
Posty: 302
Rejestracja: pt 21 mar, 2008
Lokalizacja: Unknown
Kontakt:

Post autor: B@rt »

Runii pisze:(...) zastanawia mnie jedynie dlaczego tak dobrze sie sprzedaje gdy tytuł ten nie jest warty wiecej jak 70-80 zł
W pewnym stopniu, brak możliwości zagrania w wersję demo RE:ORC.
Awatar użytkownika
Todd
Posty: 49
Rejestracja: czw 06 paź, 2011
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Todd »

Panowie nie ma co sie oszukiwać ale gra jest biedna i uboga a do tego mecza je bugi w mechanice gry,zastanawia mnie jedynie dlaczego tak dobrze sie sprzedaje gdy tytuł ten nie jest warty wiecej jak 70-80 zł
Ta gra jest uboga jak twoja wypowiedź młodszy kolego i nie jest warta twojego przeczytania ;). Podaj argumenty dla którego ta gra jest słaba.

Ta gra posiada wszystkie elementy jakie powinien mieć shooter czyli. cover system, intensywna akcja, odporni przeciwnicy (tym bardziej, że mamy mutanty nie tylko ludzi)
Slayer Chris93 pisze:czy odporność przeciwników zwłaszcza Hunterów pozostawia wiele do życzenia .
A czytaliście, co pisze przy podpowiedziach podczas ładowania ekranu ? Łowcy mają grubą skórę dlatego są odporni na strzały. Tylko i ryj jest nieosłonięty, a strzelba po 2-3 strzałach je kładzie (pod warunkiem, że to ta najlepsza). Wasz argument odpada.
Chris93 pisze:Zgadzam się, nasi kompani są strasznie głupi.
Ale w RE2 byli mądrzy co :pff1: (jak Ada za nami bez celu łaziła i nawet nie pomogła walczyć) .
Slayer pisze:Ale tam to jakoś tak realniej wyglądało... a tutaj nagle spradają na ziemię i mnie zabijają.
Masz jakąś dziwną wersję gry, bo zombiaki nie pojawiały się w takiej ilości nagle, tylko np. wychodziły spod samochodów, włażą przez drzwi, okna, spod stołów, śmietników, kontenerów itp.
Awatar użytkownika
Runii
Posty: 105
Rejestracja: sob 17 sty, 2009
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Runii »

Widać po twoich wypowiedziach że jesteś typowym świeżakiem w serii Resident Evil,a dlaczego tak sadze a to dlatego że kupiłeś sobie ORC które jest marna imitacja RE a posiada tylko nazwę Resident Evil,pogrywasz w ta śmieszna grę i nie przyjmujesz do wiadomości że jest słaba i nie ma nic wspólnego z poprzednimi częściami gry(Re1,2,3,Code,Remake,O itd) do tego wydaje mi się że starasz się pisać coś o poprzednich produkcjach obrażając je a zachwalając RE:ORC a tak naprawdę nie ukończyłeś ani Resident Evil1 ani 2 ani 3 ani innej części?? :szok4: .ORC to gra płytka jak otwór z kanalizacja ściekowej,razi błędami i nie zachwyca do tego nie posiada żadnego ale to żadnego klimatu i być może zrozumiał byś to gdybyś był fanem RE i pograł w poprzednie części i tego ci życzę niż grać w Call of Duty i jarać sie Resident Evil Operation Raccon City które nie oferuje nic po za bezsensowym strzelaniem dziękuje pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt 01 cze, 2012 przez Runii, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Operation Raccoon City”