Dyskusje ogólne
Na konsolach pojawił się patch (nie wiem jak na PC) który "poprawia" ORC. Według oficjalnej notki, patch poprawia:
-Improved matching. Easier to connect and added each user's NAT info to main menu for easier troubleshooting.
-Matchmaking from invites improved.
-Ally AI improved
-Enemy AI and responses improved
-Adjusted various elements of weaponry, including ammo count, knockdown distance, weapon respawn times etc
-Improved aiming/fire accuracy
-Items can be picked up while dashing
-Infinite CQC combo addressed (can't string together endless attacks)
-Players can take cover immediately following a dive
-Also a fair number of bugs addressed
Jeden z forumowiczów Biohaze "wykrył" jeszcze takie poprawki:
Mają pojawić się kolejne "łatki" które jeszcze bardziej usprawnią produkcję S6G.
-Improved matching. Easier to connect and added each user's NAT info to main menu for easier troubleshooting.
-Matchmaking from invites improved.
-Ally AI improved
-Enemy AI and responses improved
-Adjusted various elements of weaponry, including ammo count, knockdown distance, weapon respawn times etc
-Improved aiming/fire accuracy
-Items can be picked up while dashing
-Infinite CQC combo addressed (can't string together endless attacks)
-Players can take cover immediately following a dive
-Also a fair number of bugs addressed
Jeden z forumowiczów Biohaze "wykrył" jeszcze takie poprawki:
- Grenade Launchers (Including Classic Launcher) are nerfed and do not instant kill. They only cause knockdown now. They also start with only 3 ammo now as opposed to 5.
- Running has a cool down and startup when using Shoulder Tackles now to prevent spamming them.
- Melee's are limited to two melee slashes at a time before your character puts their knife away.
- Bullets interrupt your ability to fire now, making shotguns less viable.
- Super Soldier has taken a small nerf in it's duration and the amount of damage it can absorb.
-Juggernaut firing rate has been reduced
-Sniper Rifle power has been increased
-You can now see the status of your connection ranging from low to excellent
-Various Bugs and glitches have been fixed
-It's now possible to actually reach 99 without glitching
Mają pojawić się kolejne "łatki" które jeszcze bardziej usprawnią produkcję S6G.
Ostatnio zmieniony sob 16 cze, 2012 przez Chris93, łącznie zmieniany 1 raz.
Domyślam się, że grasz na PC, ale z łatką czy bez ? (czy w ogóle pojawił się patch do wersji PC). Jeśli tak to jesteś w stanie powiedzieć, jak bardzo polepszyła się gra (czy faktycznie poprawiła te wszystkie wymienione wyżej "błędy")Oscark pisze:@up: Coś chyba nie tak - mi wystarczą 4 strzały by kogoś zabić.
Gra aż taka tragiczna nie jest i warto dać jej szansę, bo pojawił się już gorszy Resident w historii (Survivor 2).
Ostatnio zmieniony czw 05 lip, 2012 przez Chris93, łącznie zmieniany 2 razy.
jak ktos znajdzie tego patcha na pc niech poda link ja znalesc nie moglem
co do gry to gdyby to byly tylko zombie to brak kucania jeszcze by sie dal ominac ale jego brak bardzo boli np w 1 spotkaniu z Adą gdy trzeba sie schwac za skrzynke a nasz postac stoi i podziwia celnosc Ady ze kazdy strzal siega celu....
-nie potrzebnie jest sklep ze spluwami, bo w takiej wersji gry gdzie celnosc stoi na poziomie 20-30% a im dalej tym mniejsza to nasza bron wystarcza na dosc krotko i juz za rogiem trzeba podniesc karabin szturmowy wroga bo pistole tutaj sa drogie i slabe i tak naprawde mozna cala gre przejsc bez kupowania innych giwer no chyba ze dla szpanu
-inteligencja wrogow mi w sumie odpowiada biorac pod uwage fakt in hunter moze cie powalic na glebe i zanim wstaniesz walnac 2- 3razy a potem znow powalic to samo z birkinem na poczatku... ;/ co do sojusznikow poprawienie inteligencji to jedno ale mogli by dodac jakies komendy np. za mna ,stac,oslaiac mnie czy cos+ jakies komendy dotyczace umiejek np uleczenie z zakazenia pozatym mozna by bylo nakazac sojusznikowi zeby wzial rozlinke czy jakas inna bron bardziej adekwatna do sytuacji a wiemy ze tak sie da bo bylo tak w RE:5
-gra obeicywala przeniesc nas w lokacje z innych czesci a 70-80% gry to podziemne laboratorium umbreli kolejne 15% to jakies okolice miasta niekoniecznie widziane wczesniej i na dobra sprawe najbardziej pamietny posterunek z RE:3 nemesis ma swoj epizod w postaci 10-15 zombie i nawet nie bylo cutscenki z nemesisem walczacym z jill przed tym posterunkiem (na co liczylem)
bardzo tez sie zdziwilem gdy przeslem gre i ku mojemu zdziwieniu nic na mnie nie czekalo...
zaden bonus zadna mini gierka dodakowe misje nic NIC! a przywyklem ze zawsze cos bylo a tutaj moglem tylko zagrac jeszcze raz tymi samimi postaciami tylko ze z itemami i umkami ktore juz odblokowalem czyli inaczej moiac nudaaa bo jak juz wspomnialem bronie sa slabe i jednorodne a umiejetnosci zle wykorzystane przez tworcow bo co mi po tym ze bede widzial ko jest za sciana skoro nie wykorzystam tego nijak nie zakradne sie od tyl z nozem badz nie przemkne bez walki jak to mozna zrobic w metal gear solid czy splinter cell
ogolnie mam jeszcze kilka zastrzezen ale z racji tego iz gralem do 2 cos w nocy a wtsalem kolo 7 to lekko spiacy jestem i nie wiem jak napisac to co mam na mysli zeby kazdy zrozumial daltego tez zakoncze swoj i tak dlugi post poki co
Recoil: Znasz takie wynalazki jak znaki interpunkcyjne, polskie znaki czy duże literki? Zacznij z nich korzystać bo Twój post jest cały czerwony od podkreślania błędów. Radzę też profilaktycznie poczytać regulamin.
co do gry to gdyby to byly tylko zombie to brak kucania jeszcze by sie dal ominac ale jego brak bardzo boli np w 1 spotkaniu z Adą gdy trzeba sie schwac za skrzynke a nasz postac stoi i podziwia celnosc Ady ze kazdy strzal siega celu....
-nie potrzebnie jest sklep ze spluwami, bo w takiej wersji gry gdzie celnosc stoi na poziomie 20-30% a im dalej tym mniejsza to nasza bron wystarcza na dosc krotko i juz za rogiem trzeba podniesc karabin szturmowy wroga bo pistole tutaj sa drogie i slabe i tak naprawde mozna cala gre przejsc bez kupowania innych giwer no chyba ze dla szpanu
-inteligencja wrogow mi w sumie odpowiada biorac pod uwage fakt in hunter moze cie powalic na glebe i zanim wstaniesz walnac 2- 3razy a potem znow powalic to samo z birkinem na poczatku... ;/ co do sojusznikow poprawienie inteligencji to jedno ale mogli by dodac jakies komendy np. za mna ,stac,oslaiac mnie czy cos+ jakies komendy dotyczace umiejek np uleczenie z zakazenia pozatym mozna by bylo nakazac sojusznikowi zeby wzial rozlinke czy jakas inna bron bardziej adekwatna do sytuacji a wiemy ze tak sie da bo bylo tak w RE:5
-gra obeicywala przeniesc nas w lokacje z innych czesci a 70-80% gry to podziemne laboratorium umbreli kolejne 15% to jakies okolice miasta niekoniecznie widziane wczesniej i na dobra sprawe najbardziej pamietny posterunek z RE:3 nemesis ma swoj epizod w postaci 10-15 zombie i nawet nie bylo cutscenki z nemesisem walczacym z jill przed tym posterunkiem (na co liczylem)
bardzo tez sie zdziwilem gdy przeslem gre i ku mojemu zdziwieniu nic na mnie nie czekalo...
zaden bonus zadna mini gierka dodakowe misje nic NIC! a przywyklem ze zawsze cos bylo a tutaj moglem tylko zagrac jeszcze raz tymi samimi postaciami tylko ze z itemami i umkami ktore juz odblokowalem czyli inaczej moiac nudaaa bo jak juz wspomnialem bronie sa slabe i jednorodne a umiejetnosci zle wykorzystane przez tworcow bo co mi po tym ze bede widzial ko jest za sciana skoro nie wykorzystam tego nijak nie zakradne sie od tyl z nozem badz nie przemkne bez walki jak to mozna zrobic w metal gear solid czy splinter cell
ogolnie mam jeszcze kilka zastrzezen ale z racji tego iz gralem do 2 cos w nocy a wtsalem kolo 7 to lekko spiacy jestem i nie wiem jak napisac to co mam na mysli zeby kazdy zrozumial daltego tez zakoncze swoj i tak dlugi post poki co
Recoil: Znasz takie wynalazki jak znaki interpunkcyjne, polskie znaki czy duże literki? Zacznij z nich korzystać bo Twój post jest cały czerwony od podkreślania błędów. Radzę też profilaktycznie poczytać regulamin.
Ostatnio zmieniony pt 06 lip, 2012 przez Machu, łącznie zmieniany 2 razy.
Są słabe gdy walczymy przeciwko Hunterom, ale wystarczy jeden celny strzał by zabić zombie, psiaki, członka oddziału Spec OPS czy UBCS.Machu pisze: bo pistole tutaj sa drogie i slabe
Jak mogłeś "liczyć" na cut-scenke z Jill i Nemesisem, jak bohaterka RE3 leży nieprzytomna w kaplicy w Clock Tower, w czasie gdy Wataha niszczy dowody na posterunku policji .Machu pisze:nawet nie bylo cutscenki z nemesisem walczacym z jill przed tym posterunkiem (na co liczylem)
Ostatnio zmieniony pt 06 lip, 2012 przez Chris93, łącznie zmieniany 2 razy.
a skąd wiesz że ona akurat tam w tym momencie leży może mi coś umknęło ale nigdzie nie pisze ze wataha akurat w tym momencie te dowody niszczy no chyba że naprawdę coś przeoczyłem poza tym mowie że jak grałem i zobaczyłem nemesisa a potem posterunek policji to nie myślałem o tym czy ona gdzieś leży czy nie tylko byłem ciekaw czy coś takiego się stanie
chris nie chcesz powiedzieć że pistolem który mamy na starcie składasz 1 strzałem zombiaka z full hp ;p ?? chyba że mówisz o lepszych modelach bo się nie określiłeś ;]
chris nie chcesz powiedzieć że pistolem który mamy na starcie składasz 1 strzałem zombiaka z full hp ;p ?? chyba że mówisz o lepszych modelach bo się nie określiłeś ;]
Tak mówię o pierwszym handgunie, wystarczy jeden strzał i zombiak pada (w sumie zależy to też od odległości). Im lepszy pistolet, tym lepsze zadaje obrażenia.Machu pisze:chris nie chcesz powiedzieć że pistolem który mamy na starcie składasz 1 strzałem zombiaka z full hp ;p ?? chyba że mówisz o lepszych modelach bo się nie określiłeś ;]
W momencie gdy Jill zostaje zarażona przez Nemesisa pod Clock Tower, następuje kilkudniowa przerwa podczas której rozgrywa się akcja RE2. Gdy wychodzimy przed posterunek policji, widzimy początek RE2, więc czasowo pasuje.Machu pisze:a skąd wiesz że ona akurat tam w tym momencie leży może mi coś umknęło ale nigdzie nie pisze ze wataha akurat w tym momencie te dowody niszczy no chyba że naprawdę coś przeoczyłem poza tym mowie że jak grałem i zobaczyłem nemesisa a potem posterunek policji to nie myślałem o tym czy ona gdzieś leży czy nie tylko byłem ciekaw czy coś takiego się stanie
P.S Jak kolega Recoil, proszę o używanie znaków interpunkcyjnych oraz dużych liter.
Ostatnio zmieniony pt 06 lip, 2012 przez Chris93, łącznie zmieniany 1 raz.
Rzadko wpisuje coś na forum lecz dość regularnie je czytam. Czytając prawie same negatywne opinie krążące o grze w internecie... muszę przyznać i napisać że dawno nie grałem w tak dobrego Residenta. Zostałem wychowany na RE2 & 3 & CV ...później genialne Remake-y i z chwilą RE4 klimat tej genialnej serii powoli wypalił się dla mnie. Nie kupiłem zabijania wieśniaków w swoich wioskach lub eliminacja szalonych murzynów w RE5. Gry były świetne, grywalne choć nie były utrzymane w klimacie bezkresnego przemierzania ulic Raccon City czy też fabryk, posiadłości itp. To wszystko wróciło gdy odpaliłem RE:ORC choć jest to shooter. Powrócił klimat zwiedzania starych lokacji..mroczna oprawa i hordy "normalnych zombi". Fantastyczne jak dla mnie oprawa audio, chodzi też o org. angielskie dialogi...wygląd postaci...birkin..nemesis kozak!! Grając w ten tytuł po prostu wracają wspomnienia
Zgadzam się jak zwykle trzyma bardzo wysoki poziom. Kompozytor to Shusaku Uchiyama człowiek odpowiedzialny za muzykę w Resident Evil 2 , REmake oraz Resident Evil 4. Dla tych, którzy chcą posłuchać linkuję do YT - warto przesłuchać, bo oprawa zasługuje zdecydowanie na bardzo duży plus, którego dziwnym trafem recenzenci ominęli.Łodzianin pisze: Fantastyczne jak dla mnie oprawa audio
http://www.youtube.com/user/portaps15?f ... sults_main
EDIT: Znalazłem jak na razie nową aranżację tego utworu Nemesis Theme
Nie tyle co powracają, ale możemy je przeżyć jeszcze raz z innej perspektywy, a nawiązania, filmiki, przeciwnicy sprawiają, że człowiek po mimo tych błędów (patch je poprawia) jest zadowolony grając w ten tytuł.Łodzianin pisze:Grając w ten tytuł po prostu wracają wspomnienia
Ostatnio zmieniony śr 11 lip, 2012 przez Chris93, łącznie zmieniany 2 razy.
Dawno Resident nie dał mi takiej dawki przyjemności z grania... po przespanej "5" świetna pobudka! odczułem błędy w rozgrywce o których była mowa (birkin kiedy nas zapędzi w kąt gdzie ciężko jest wstać i kilka innych uciążliwych rzeczy) ale i tak klimat gry świetnie pozwala o nich zapomnieć. Dziwią mnie tak niskie oceny serwisów i gazet. Poznanie historii od strony parasolki, strzał w 10. Świetne uzupełnienie serii. Tytuł ten ląduje dość wysoko w hierarchii.
Więcej Raccoon City !
Więcej Raccoon City !
Ostatnio zmieniony śr 11 lip, 2012 przez Łodzianin, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyżby? Fakt, poznanie od drugiej strony jest ciekawe ale czy odpowiednio podane? W moim odczuciu za bardzo przekoloryzowane, przypomnijmy sobie czasy RE2/RE3, w której wersji korporacja bardziej wpływała na psychikę i rozmyślania? Dla mnie wersja z uderzeniem na Lab Birkina to spłycenie wątku z RE2 a nie uzupełnienie Szczerze? większym uzupełnieniem dla mnie był Outbreak.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- BSAA HUNTER
- Posty: 19
- Rejestracja: pt 24 lut, 2012
- Lokalizacja: Rzeszów
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Jedu Alomar
- Posty: 192
- Rejestracja: czw 01 sty, 2009
- Lokalizacja: Toronto