[Pomoc] Solucja

Również o Resident Evil: Outbreak File #2
Awatar użytkownika
Remi_GD
Posty: 28
Rejestracja: pn 12 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk

[Pomoc] Solucja

Post autor: Remi_GD »

Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć kompletny poradnik do RE: OUTBREAK File #2 ? Może być nawet po angielsku.
Ostatnio zmieniony wt 09 paź, 2012 przez Remi_GD, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Jeżeli nie będziesz czegoś wiedział to tu możesz opisać swój problem tu a jeżeli nie będzie ci się chciało pytać to :

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/920238.html

Tu jest nawet kilka ale lepiej sie pytać jak co :rad10:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
yareku
Posty: 4
Rejestracja: pn 13 kwie, 2009
Lokalizacja: Sierpc

strasznie trudna

Post autor: yareku »

Przeszedłem pierwszego Outbreak i mam problem z File 2. Czy gra jest możliwa do przejścia w single player na poziomie normal? Zaczynałem pierwszy scenariusz w ZOO już chyba z 10 razy i nie mogę dać rady. Może mi ktoś coś delikatnie poradzić? Pierwszego przeszedłem Kevinem i teraz też chciałem ale itemów było strasznie dużo i nie mogłem pomieścić i do tego medale. Zagrałem potem Yoko i z itemami był mniejszy problem ale ona jest tak słaba, że nie dałem rady. Czas goni, wirus mnie zjada, dużo przeciwników, lwy. Sterowanie AI koledzy w ogóle nie pomagają.
Update
Nareszcie ruszyłem. Właśnie przeszedłem czwarty scenariusz. Zdecydowanie najtrudniejszy wydawał mi się Wild Thing i to przez niego odstawiłem kiedyś grę, bo chciałem przechodzić po kolei.
Ostatnio zmieniony pn 19 kwie, 2010 przez yareku, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

W tym temacie jest poradnik do RE: Outbreak #2. Może znajdziesz tam cenne wskazówki.
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=2475
euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Re: [Pomoc] Solucja

Post autor: euroo »

Ma ktoś listę szafek i zamków, oraz drzwi które można lockpick'em otworzyć przez Alesse?
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: [Pomoc] Solucja

Post autor: Deus Ex »

Kod: Zaznacz cały

As you know, Alyssa's main advantage is that she is able to unlock many rooms
in the game, allowing her to obtain items that are inaccessible to the other
characters.

To unlock a door, you have to go to the inventory screen, and select the
LOCKPICKING TOOL. Next, select one of the four available lockpicks and Alyssa
will slot the key into the keyhole. Now, keep tapping the action button and
Alyssa will try to unlock the door.

The amount of tapping depends on what lockpick you choose and what door you
are trying to unlock.

Here are the doors, and the types of locks that Alyssa are recommended to use
to unlock. The numbers are the ammunition loaded in the weapon when you find
it.


=============================================================================
| Doors                      | EASY      | NORMAL   | HARD      | VERY HARD |
=============================================================================
OUTBREAK
-----------------------------------------------------------------------------
| J'S BAR -> STAIRCASE       | I         | I        | P         | S         |
| BETWEEN 1F AND 2F          |           |          |           |           |
-----------------------------------------------------------------------------
| STAFF ROOM                 | P         | P        | P         | S         |
-----------------------------------------------------------------------------
| DRAWING ROOM(shelve)       | S         | S        | W         | W         |
|                            | SHOTGUN   | HANDGUN  | HANDGUN   | F.A.SPRAY |
|                            | 7         | 15       | 10        |           |
-----------------------------------------------------------------------------
BELOW FREEZING POINT
-----------------------------------------------------------------------------
| BREAK ROOM(locker)         | S         | S        | I         | S         |
|                            | SHOTGUN   | SHOTGUN  | SHOTGUN   | G.CHEMICAL|
|                            | 7         | 7        | 7         |           |
-----------------------------------------------------------------------------
| STORAGE ROOM               | I         | I        | S         | P         |
-----------------------------------------------------------------------------
THE HIVE
-----------------------------------------------------------------------------
| LOCKER ROOM(locker)        | P         | P        | P         | S         |
|                            | HANDGUN   | HANDGUN  | BUTCHER   | HANDGUN   |
|                            |           | MAGAZINE | KNIFE     | MAGAZINE  |
-----------------------------------------------------------------------------
| DOCTOR OFFICE(drawer)?     | W         | W        | W         | I         |
|                            | ANTI-VIRUS| RECOVERY | RECOVERY  | RECOVERY  |
|                            |           | PILL(L)  | PILL      | PILL      |
-----------------------------------------------------------------------------
HELLFIRE
-----------------------------------------------------------------------------
| 1F CORRIDOR -> 1F LOUNGE   | I         | I        | P         | S         |
-----------------------------------------------------------------------------
| ROOM 102(bathroom)         | I         | I        | P         | S         |
|                            | ACID      | ACID     | ACID      | SHOTGUN   |
|                            | ROUNDS    | ROUNDS   | ROUNDS    | SHELLS    |
-----------------------------------------------------------------------------
| ROOM 201(bathroom)         | S         | S        | -         | W         |
|                            | F.A.SPRAY | F.A.SPRAY| -         | G.HERB    |
-----------------------------------------------------------------------------
| ROOM 202(bathroom)         | W         | W        | I         | P         |
|                            | ANTI-VIRUS| ANTI-    | ANTI-VIRUS| ANTI-VIRUS|
|                            |           | VIRUS    |           |           |
-----------------------------------------------------------------------------
| TOOLS ROOM(locker)         | S         | S        | W         | -         |
|                            | F.A.SPRAY | G.HERB   | G.HERB    | -         |
-----------------------------------------------------------------------------
DECISIONS, DECISIONS
-----------------------------------------------------------------------------
| 1F PASSAGE ELEVATOR(locker)| S         | S        | W         | W         |
|                            | A.RIFLE   | HANDGUN  | HANDGUN   | HG ROUNDS |
-----------------------------------------------------------------------------
| B4F CONTROL ROOM(locker)   | P         | P        | P         | S         |
|                            | ASSAULT   | ASSAULT  | ASSAULT   | BRASS     |
|                            | R.MAGAZINE| R.MAGZINE| R.MAGAZINE| SPECTACLES|
-----------------------------------------------------------------------------
| T-SHAPE CORRIDOR ->        | P         | P        | S         | W         |
| EQUIPMENT ROOM             |           |          |           |           |
-----------------------------------------------------------------------------
| EQUIPMENT ROOM -> SPARE    | I         | I        | S         |           |
| POWER SUPPLY ROOM          |           |          |           |           |
-----------------------------------------------------------------------------

https://www.ign.com/faqs/2004/resident- ... faq-504570
euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Re: [Pomoc] Solucja

Post autor: euroo »

Dzięki wielkie. I z linka też skorzystam bo odświeżam sobie tę część i połowa rzeczy z głowy wypadła.
euroo
Posty: 154
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: GdańsK

Re: [Pomoc] Solucja

Post autor: euroo »

Mam kolejne pytanko, a mianowicie w pierwszym scenariuszu mamy moment skoku z dachu na dach.
Co zrobić żeby postać od razu podczas skoku wspieła się, a nie zawisła na krawędzi i była podatna na atak ptaków??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Outbreak”