REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Nigdy nie potrzebowałem pada do kompa. Na PC grałem w części od 4 wzwyż i tam sterowanie było dobrze ustawione pod klawiaturę + mysz. Wcześnejsze odsłony ogrywałem na gamecube. Myślę, że to kwestia wprawy, bo raczej nie ma sensu kupować pada dla dwóch gier (remake i zero). Inna rzecz, że dawno nie grałem w żadnego klasycznego resa.
Złe oko moderacji czuwa.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Włączyłem na chwilę, żeby zobaczyć jak będzie mi się grało z padem. No i w końcu postać przestała się dziwnie zachowywać, wcześniej w zależności od ułożenia kamery postać inaczej się poruszała. Przykładowo jeśli widziałem postać od tyłu i kazałem jej iść do przodu, a w połowie korytarza zmieniła się kamera to postać odwracała się i szła z powrotem...Teraz jak nakazuje jej iść do przodu to idzie do przodu i bez znaczenia są ujęcia kamery .
Złe oko moderacji czuwa.
- Patriota_1988
- Posty: 143
- Rejestracja: czw 08 lis, 2012
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Proszę doradzenie , a mianowicie kupiłem ps4 PRO ,chciałem dowiedzieć się czy w 4 K bedzie gra lepiej wyglądała bo nie chciał bym na darmo tego pobrać i zainstalować.
Z góry dziękuję i życzę miłego wieczoru
Z góry dziękuję i życzę miłego wieczoru
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Żeby gra była w 4K i w ogóle korzystała z zasobów wersji "Pstro", twórcy muszą wydać specjalną łatkę obsługującą te dobrodziejstwa. W przypadku Remasterów RE chyba takiej łatki nie ma, a tryb boost wątpie aby cokolwiek poprawiał (gra ma zablokowane klatki na konsolach).
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Jeśli to pudła, to taka informacja powinna być na okładce. Jeśli cyfra - w specyfikacji na stronie produktu.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Pojawi się PS5 to i się doczekamy 4K60 REmaster do UltraHD REmaster z pierwszego Remaka. Albo i lepiej, 120 FPSNemesis US pisze: ↑ndz 07 lip, 2019 Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Już nie przesadzajcie tak z takimi wymaganiami, piszesz Patriota o tym 4K i że jak nie wygląda lepiej to "na darmo". Moim zdaniem to nawet wersja z 2002 roku na gacka starczy, mnie swoją jakością grafiki wręcz oskalpowała na miejscu i to w 2006/2007 a Wam 4K 120 fps w głowach hehe Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
No nie zgodzę się. Mam porównanie i nie jest to prawdą co piszesz.
Na konsolach postać chodzi jak wóz z węglem w porównaniu do PCowych 60/120 FPS.
Ale oczywiście 30 do grania wystarczy
Dziwi mnie to bo obstawiam że konsole spokojnie by 60 FPS pociągnęły (pewnie Capcom bał się dropów).
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Dobre pytanie. Swoją drogą Remake nie jest idealnym remasterem. Wiele prac było zrobionych na odwal się. Tutaj szukać winy?
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Pewnie tak. Maksymalny zysk, minimalnym wysiłkiem. Dziwi tylko to że chciało im sie optymalizować grę na PC aby wspierała 60 i więcej klatek, a nie chciało im się tego robić dla konsol. Raczej bym się spodziewał że jak blokować, to na wszystkich platformach i w jednakowej ilości- 30 lub 60.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Też jestem zdania, że Capcom dał ciała z brakiem 60 klatek w wersjach na PS4/X1. To gra sprzed kilkunastu lat. O ile cieniowanie, modele postaci i rozdziałka poszły dobrze tak klatkaż został praktycznie w miejscu.