REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Może zbyt dużo czasu spędziłem grając 3 do 6 generacji gdzie posiłkując się PSX było 30 klatek i nikt nie zadawał pytań Przeglądając kiedyś stare numery konsolowych pisemek nawet nie zastanawiano się nad tym. Chociaż Dreamcast mógł mieć 60 klatek coś mi się wydaje (nie mylić z NTSC)
Mi tam starczy, dużo nie wymagam
W takim bardzo dynamicznym Q3 Arena i dokładnym railgunie też było na PC 30 fps a robiło się cuda.
Takie pytanko, czy coś na PS3 śmiga w 60 fps? Może COD Black Ops II ? Jako nieliczny z tytułów na jakie zwróciłem uwagę w swojej bibliotece wyświetla 1080p podczas gry.
Bez spiny, 30-35 klatek mnie zadowala
I jeszcze jedna sprawa, RE4 na steamie ma przełącznik 30 albo 60 i jak widziałem na filmiku na yt to są faktycznie różnice ...dla speedrunnerów.
A co powiecie na filmy? okolice 25 klatek/s i nie widać kłótni, że "chcemy 60 w 8K" Popatrz, seriale oglądam w 360p, 480p i jest ok DLA MNIE.
Ale lepiej skończyć, jeszcze znów wdepniemy w temat nostalgii jak "kiedyś to było"
Mi tam starczy, dużo nie wymagam
W takim bardzo dynamicznym Q3 Arena i dokładnym railgunie też było na PC 30 fps a robiło się cuda.
Takie pytanko, czy coś na PS3 śmiga w 60 fps? Może COD Black Ops II ? Jako nieliczny z tytułów na jakie zwróciłem uwagę w swojej bibliotece wyświetla 1080p podczas gry.
Bez spiny, 30-35 klatek mnie zadowala
I jeszcze jedna sprawa, RE4 na steamie ma przełącznik 30 albo 60 i jak widziałem na filmiku na yt to są faktycznie różnice ...dla speedrunnerów.
A co powiecie na filmy? okolice 25 klatek/s i nie widać kłótni, że "chcemy 60 w 8K" Popatrz, seriale oglądam w 360p, 480p i jest ok DLA MNIE.
Ale lepiej skończyć, jeszcze znów wdepniemy w temat nostalgii jak "kiedyś to było"
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
W którymś filmiku na GRYOnline było tłumaczone jaka jest różnica, pomiędzy "filmowymi" 25 fps a "growymi" 30 fps i więcej.
Jak mnie pamięć nie myli, chodzi o fakt, że mózg ludzki wie co jest tylko obrazem prezentujący faktycznych ludzi a co jest "sztucznym tworem".
CoDy zawsze działały w 60 fps. Wynika to z dynamiki gry potrzebnej do gry online.
Czasy PS1 też nie były złote. Gry działy w różnych rozdzielczościach, a PALe średnio działały w 20~25 fps. Ale kineskopy bardzo wiele wybaczały
Jak mnie pamięć nie myli, chodzi o fakt, że mózg ludzki wie co jest tylko obrazem prezentujący faktycznych ludzi a co jest "sztucznym tworem".
CoDy zawsze działały w 60 fps. Wynika to z dynamiki gry potrzebnej do gry online.
Czasy PS1 też nie były złote. Gry działy w różnych rozdzielczościach, a PALe średnio działały w 20~25 fps. Ale kineskopy bardzo wiele wybaczały
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Chyba o ten materiał chodzi: https://www.youtube.com/watch?v=Q_gTvb-0n28 ale kojarzę że mieli jeszcze inny gdzie dekonstruowali generowanie klatek i ich ilość w różnych mediach.
Wybór w ilu klatkach gramy, to przywilej dzisiejszych czasów. Gdy hitem był Quake 3, to nikt nigdy nie widział gry w 60 klatkach więc argument że "dawniej było 10 klatek i ludzie grali" jest trochę na wyrost. A co do filmów, to więcej niż 24 klatki powodują że film jest nienaturalny. W sporcie stosuje się 25-30 klatek. A kiedyś chyba Micheal Bay wypowiadał się że stworzenie pełnego filmu w 30 klatkach i więcej byłoby problematyczne w przechowywaniu go, bo zajmowałby zbyt wiele miejsca.
Wybór w ilu klatkach gramy, to przywilej dzisiejszych czasów. Gdy hitem był Quake 3, to nikt nigdy nie widział gry w 60 klatkach więc argument że "dawniej było 10 klatek i ludzie grali" jest trochę na wyrost. A co do filmów, to więcej niż 24 klatki powodują że film jest nienaturalny. W sporcie stosuje się 25-30 klatek. A kiedyś chyba Micheal Bay wypowiadał się że stworzenie pełnego filmu w 30 klatkach i więcej byłoby problematyczne w przechowywaniu go, bo zajmowałby zbyt wiele miejsca.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Chciałbym zobaczyć ten filmik, o którym wspominasz RON!N. Później podrzucę jeszcze od siebie o tym czy jest sens z 240 fps jak będzie ciekawy bo jeszcze nie oglądałem.
Tutaj filmik o wersji RE4 ze steama w 60 klatkach na professional.
https://www.youtube.com/watch?v=Wq2Zw9kfH8w
Koleś przez ponad 5 godzin każdy fragment opisuje jak przejść, różne sposoby, różnice w pewnych momentach między 30 a 60 klatkami, w której sekundzie i z której strony ominąć konkretnego przeciwnika. Dzięki jego wskazówkom doszedłem do walki z "Rasputinem" co wcześniej na pro wioski nie mogłem przejść zanim poszli grać w Bingo Teraz za czwartym razem przeszedłem tylko nie pruje na czas a rozwalam beczki i zbieram ammo jak oczyszcze teren z przeciwników. To że z granatem lub bez niczego biegnie się szybciej wiedziałem ale, że z wyrzutnią?! Bardzo ciekawy film, zobaczymy jak mi pójdzie dalej Proponuje chociaż z 10 minut obejrzeć.
Przeszedłem RE4 wiele razy ale nic z tego nie wynosiłem a tutaj tyle ciekawostek.
Czy dając retry od ostatniego checkpointa czas z poprzedniej nieudanej próby się wlicza do całości?
Kineskopy wybaczały jak to ładnie określiłeś RON!N ale i Błogosławiły więc jak już wspominałem posiadam obok siebie plazme (te pierwsze ciężkie i prądożerne ale za to wejść tyle, że można się pobawić, w nowych nawet SCARTa często nie ma a o chinchach nie wspomne ) a obok kineskopowy no bo gdzie uzyskamy idealną czerń? Dobra starczy heh. Chciałem tylko pokazać ten film z RE4 gdzie istotną rolę odgrywa w speedrunnowaniu.
Do RVRE: to oczywiste, że film puszczony w 1000 klatkach będzie się odtwarzał baaardzo wolno. Starsze, nieme filmy z początku XX wieku miały niewiele mniej niż te obecne a są nienaturalnie przyspieszone.
Tutaj filmik o wersji RE4 ze steama w 60 klatkach na professional.
https://www.youtube.com/watch?v=Wq2Zw9kfH8w
Koleś przez ponad 5 godzin każdy fragment opisuje jak przejść, różne sposoby, różnice w pewnych momentach między 30 a 60 klatkami, w której sekundzie i z której strony ominąć konkretnego przeciwnika. Dzięki jego wskazówkom doszedłem do walki z "Rasputinem" co wcześniej na pro wioski nie mogłem przejść zanim poszli grać w Bingo Teraz za czwartym razem przeszedłem tylko nie pruje na czas a rozwalam beczki i zbieram ammo jak oczyszcze teren z przeciwników. To że z granatem lub bez niczego biegnie się szybciej wiedziałem ale, że z wyrzutnią?! Bardzo ciekawy film, zobaczymy jak mi pójdzie dalej Proponuje chociaż z 10 minut obejrzeć.
Przeszedłem RE4 wiele razy ale nic z tego nie wynosiłem a tutaj tyle ciekawostek.
Czy dając retry od ostatniego checkpointa czas z poprzedniej nieudanej próby się wlicza do całości?
Kineskopy wybaczały jak to ładnie określiłeś RON!N ale i Błogosławiły więc jak już wspominałem posiadam obok siebie plazme (te pierwsze ciężkie i prądożerne ale za to wejść tyle, że można się pobawić, w nowych nawet SCARTa często nie ma a o chinchach nie wspomne ) a obok kineskopowy no bo gdzie uzyskamy idealną czerń? Dobra starczy heh. Chciałem tylko pokazać ten film z RE4 gdzie istotną rolę odgrywa w speedrunnowaniu.
Do RVRE: to oczywiste, że film puszczony w 1000 klatkach będzie się odtwarzał baaardzo wolno. Starsze, nieme filmy z początku XX wieku miały niewiele mniej niż te obecne a są nienaturalnie przyspieszone.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Od ponad 5 postów nie padło słowo na temat Remake. Wróćcie do tematu.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
W remastera grałem tylko raz i odniosłem wrażenie, że nie licząc kilku zmian w grafice gra jest przeniesiona 1:1 z gamecuba. Natrafiłem jednak na wypowiedzi ludzi, którzy twierdzili, że w wersji HD doszły jakieś nowe lokacje, oraz zmiany w zachowaniu przeciwników i rozmieszczeniu przedmiotów. To bujda, czy faktycznie są jakieś różnice?
Złe oko moderacji czuwa.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Całkiem niedawno siedziałem przy rimejku dość długo i nie zauważyłem zmian w stosunku do wersji na GC, przy którym też spędziłem kilka ładnych godzin. Choć fakt, było to dość dawno.
Na pewno nie ma nowych lokacji i raczej nie ma zmian w rozmieszczeniu przedmiotów. Jedyna zmiana to sterowanie: można wybrać klasycznego tanka lub coś lekkiego na wzór pierwszego MGSa, co niby ulatwia rozgrywkę.
Na pewno nie ma nowych lokacji i raczej nie ma zmian w rozmieszczeniu przedmiotów. Jedyna zmiana to sterowanie: można wybrać klasycznego tanka lub coś lekkiego na wzór pierwszego MGSa, co niby ulatwia rozgrywkę.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Też mi się tak właśnie wydawało. Na gacku grałem całkiem sporo, potem miałem dość długą przerwę zanim raz zagrałem w remastera na PC, a od tego czasu też już trochę minęło. A, że pamięć już nie ta to wolałem zapytać . Dzięki .
Złe oko moderacji czuwa.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Bujda totalna. Konsole nawet bez absolutnie żadnego powodu nie miały 60 fps. Nie znam wersji GCN, jednak pamiętam porównania i na nich małe różnice jednak są (włosy np.).
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
https://www.ppe.pl/news/310684/resident ... ianke.html
Oby to była prawda. Oryginalny remake ssie strasznie. Re DS jest najlepszą wersją jedynki.
Oby to była prawda. Oryginalny remake ssie strasznie. Re DS jest najlepszą wersją jedynki.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Nowy remake? Tak szybko po remasterze? Wygląda mi to na plotkę.
Złe oko moderacji czuwa.
Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Ja wiem, że to może być plotka. Jednak czy aby na pewno tak szybko? Zobacz jak nawalane są teraz remake'i. Nawet jeśli by to była prawda, to kiedy to wyjdzie? 2024? A to tylko, jeśli nie mają po drodze CV remake. Gdyby zamiast CV, zrobiono remake Re1, to byłby to niezły strzał w pysk. Mimo wszystko, jestem fanem pomysłu, ponieważ boli mnie, jeżeli szansa na odnowioną jedynkę miałaby być zmarnowana przez wersję z GCN. Wisi mi jak wiele osób w nieskończoność powtarza, iż jest to najlepszy remake ever (może), czy też najlepszy Re ever (nigdy). Jest to jedna z najmniej lubianych przeze mnie części.