Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: Borek25 »

A co niby było takiego trudnego w kanałach że straciłeś tyle ammo?
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: RVRE »

Mutanty są upierdliwe, a najlepszą broń na nie dostajemy już na sam koniec kanałów.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: Leon. KennedY »

Nie tyle co amunicję, co w sumie wszystko, a najgorsze było użycie miotacza ognia w kanałach, przez to moje wielkie kłopoty w laboratorium z zombie roslinakami i koniec końców masz koniec gry zero roślinek, parę sztuk do shotgana i ciut więcej do magnum...
I przejdź tu Birkina z dangerem, a poziom oczywiście hardcore. Na normalu ani razu nie zagrałem.

PS: A kanałów nie nawidze.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: Borek25 »

Po prostu nie używaj miotacza ognia w kanałach oszczędź to do laboratorium na ivy, a mutanty g można po prostu wyminac albo zabić magnumem, ale lepiej je omijac, ale jak.cos to zabij w kanałach maks dwa mutant g używając shootguna, ja tak robie i z ammo problemu nie mam, i tez walczylem z ostatnim Birkinem na hardcore bez Hilania, tylko ten jeden spray co tam leży i się udało tak ze twój błąd jest taki tylko że straciłeś za dużo amunicji
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: Leon. KennedY »

Wiem, wiem i w sumie sam nie wiem co go tak używałem wcześniej... Wiedząc, że w laboratorium będzie mi potrzebny. Co do o mijania, to ja kurcze mam z tym mega problem i zawsze mnie łapią, granaty używam z reguły.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

Post autor: Arc »

carcass87 pisze: pt 15 lut, 2019 Dwie ciekawostki.

1. Claire biega szybciej w stanie CAUTION niz FINE - udowodnione
2. Grając na PC im więcej FPSów, tym większe są obrażenia zadawane nożem. Dzieje się tak dlatego, że gra sprawdza częściej kolizje. Są filmiki, gdzie ludzie pokonują Birkina kilkunastoma ciachnięciami nożem.
Podobnie czytałem czy oglądałem o QTE w RE4, że trzeba szybciej naciskać i krócej w wersjach 60fps. Przycisk na ekranie wyświetla się przecież o połowę krócej niż w 30 klatkach.
Zapewne to szerszy "problem" w tytułach z różnym klatkarzem ale QTE powoli odchodzą.

Zauważyłem też z podobnych akcji w remake 2 oraz 3, że gracze biegnąć w dół po schodach co chwile aima przyciskają, nawet chyba cała animacja uniesienia broni nie zachodzi bo puszczają trigger i wciskają ponownie. Domyślam się, że chodzi tutaj o prędkość poruszania postaci ale dokładnie jak działa ten proces od strony technicznej? ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”