[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Może będzie tak jak w SH3 gdzie po przejściu gry na hard odblokował się poziom trudności hardcore 1, a po jego ukończeniu hardcore 2,następnie hardcore 3 i dalej aż do hardcore 10 .
Złe oko moderacji czuwa.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Poziomy trudności jak w Street Fighter'ach na Arcade'ach.
Poziomy będą 3 jak i w RE2. Chcesz trudniej? Przejdź grę używając tylko brzydkich słów.... (pozdro dla kumatych )
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Ja słyszałem że do standardowych 3 z re2, dojdą jeszcze trudniejsze 2, chyba ze to plotka i kłamstwa...
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Witam (pierwszy mój wpis tutaj ). Jeden z użytkowników pewnego forum - wrzucił fotki z osiągnięć do trybu Resistance. Muszę przyznać, że bardzo pokaźna ta lista. Oczywiście wrzucam w spoiler. Chyba jakieś spore nadzieje ma Capcom w ten tryb.
Spoiler!
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Czyli tryb online będzie miał więcej trofeów niż normalna gra? Dobrze, że nie są połączone...
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Czy tylko mnie w ogóle tryb online nie interesuje?
Może raz zagram ale po trailerach w ogóle mi się nie podoba.
Nie podoba mi się pomysł ze na plecach respią się nam wrogowie...
Bo tak może zrobić ten mastermind, bez sensu.
Może raz zagram ale po trailerach w ogóle mi się nie podoba.
Nie podoba mi się pomysł ze na plecach respią się nam wrogowie...
Bo tak może zrobić ten mastermind, bez sensu.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Pewnie dużo ludzi nie jest zainteresowanych tym trybem, ale też spora liczba osób czeka na ten tryb (takie moje gdybanie). No i wiadomo... Capcom zawsze może tam ciągle coś dodawać w ramach płatnych mikrotransakcji. Tak więc jakiś tam dochód będą mieć z rzeczy kosmetycznych (czy co oni tam chcą dodawać).
Co do długości gry. Mi jakoś zbytnio to nie przeszkadza. Spodziewałem się możliwości przejścia gry w 4-5h przy pierwszym podejściu. Tutaj przykładowa statystyka jednego z graczy, który ukończył grę podczas pierwszego podejścia na trybie Assisted:
Co do długości gry. Mi jakoś zbytnio to nie przeszkadza. Spodziewałem się możliwości przejścia gry w 4-5h przy pierwszym podejściu. Tutaj przykładowa statystyka jednego z graczy, który ukończył grę podczas pierwszego podejścia na trybie Assisted:
Spoiler!
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
To niezły wymiatacz residentowy z tego gościa skoro udało mu się na asyscie zginać AŻ 8 razy
Chyba że nemesis jest takim przekoksem że nawet na assisted faja przy nim mięknie
Ja przy pierwszym posiedzeniu przy re2 remake grałem około 9h, nie śpiesząc się powoli i to jeszcze od razu zagrałem na hardcore, i musiałem walczyć z birkinem w laboratorium bez przedmiotów leczących, i jakoś poszło...
Chyba że nemesis jest takim przekoksem że nawet na assisted faja przy nim mięknie
Ja przy pierwszym posiedzeniu przy re2 remake grałem około 9h, nie śpiesząc się powoli i to jeszcze od razu zagrałem na hardcore, i musiałem walczyć z birkinem w laboratorium bez przedmiotów leczących, i jakoś poszło...
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
5h co...
Czy nie mieli tej gry czasem rozwinąć? Przecież to czas równy, albo mniejszy oryginałowi. Gdy Re2 i 3 miały wyjść razem, to trójka pewnie miała być dodatkiem. Teraz rozumiem dodanie Resistance. To ma dodać godziny do licznika, aby ludzie nie marudzili. Cóż, opcje są dwie, albo okaże się że te otwarte przestrzenie to naprawdę bujda, i dadzą tylko kilka lokacji jak w demie, albo gra ostatecznie okaże się być dla normalnych graczy na 8-10h.
Wiem że to zupełnie inny tytuł, ale takie Shadow of the Collosus też devsi mogli przed premierą promować wielkim światem, ale sama gra i tak zajmowała 5h.
Czy nie mieli tej gry czasem rozwinąć? Przecież to czas równy, albo mniejszy oryginałowi. Gdy Re2 i 3 miały wyjść razem, to trójka pewnie miała być dodatkiem. Teraz rozumiem dodanie Resistance. To ma dodać godziny do licznika, aby ludzie nie marudzili. Cóż, opcje są dwie, albo okaże się że te otwarte przestrzenie to naprawdę bujda, i dadzą tylko kilka lokacji jak w demie, albo gra ostatecznie okaże się być dla normalnych graczy na 8-10h.
Wiem że to zupełnie inny tytuł, ale takie Shadow of the Collosus też devsi mogli przed premierą promować wielkim światem, ale sama gra i tak zajmowała 5h.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Gramy o 0:00, tryb REsistance czy okaże się crapem?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Ja pomyślałem że odpuszczę testy Resistance. O ile trójkę sprawdziłem z nudów, tak w to i tak zagram kiedyś przy okazji zakupu trójki. Nie traktuję tego jak osobnej gry, a bardziej osobny tryb.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Ja osobiście sprawdzę ten tryb z czystej ciekawości. Orientuje się ktoś może odnośnie restartu postępu w tym trybie? Tzw. wipe. Niby Open Beta, to nie powinno być, ale kto ich tam wie. Jak dobrze rozumiem, to start serwerów dzisiaj od 9 rano na XOne, PlayStation 4, a od 19 na Steam?
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Pamiętacie jak ktoś zamieścił screena z final score z re3 remake full z Francji? Gość przeszedł grę w 4h:30min, przeczytałem na steamie ( spokojnie bez spoilerow ) że gość był na prawdę kiepski, zginął parę razy i grał na najniższym poziomie trudności, ale co najciekawsze na tym najłatwiejszym poziomie walczymy tylko z 50% ilosci przeciwników i w dodatku jest też mniej tych trudniejszych potworów czyli głównie zombie i pewnie okazjonalnie jakiś hunter czy dwa, no to ja się nie dziwię teraz, czyli im wyższy stopień trudności tym więcej wrogów i są też lepsze odmiany wrogów na to by wychodziło, wydaje mi się to świetne, czyli poziom assisted będzie w sam raz do speedrunowania achivmentu... Do tego skoro grała taka łajza, to jestem prawie pewien ze nie robił żadnego backtrackingu tylko szedł prosto aby przejść, i sporo rzeczy pewnie nie widział ani nie odkrył, ja tam jestem spokojny już choć to tylko mój domysł
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
A czy to co teraz napisałeś nie jest już spoilerem "technicznym"?
Osobiście tryb "dla inwalidy" mnie nie interesuje, ale ktoś może poczuć się "poinformowany" co go czeka na najprostszym poziomie trudności.
Dziwi mnie, że Sony nie sadzi banów za granie w gry przed datą premiery.
Microsoft tak robił (słynna afera z Halo). Czy robi dalej? Nie wiem
Sony wie czy ktoś gra "za wcześnie" jak spróbuje zsynchronizować pucharki.
Słyszałem że kopie recenzenckie często są wykastrowane z trofeów więc tej akcji nie dotyczą, druga sprawa, gry mają numery seryjne. Łatwo zweryfikować
Osobiście tryb "dla inwalidy" mnie nie interesuje, ale ktoś może poczuć się "poinformowany" co go czeka na najprostszym poziomie trudności.
Dziwi mnie, że Sony nie sadzi banów za granie w gry przed datą premiery.
Microsoft tak robił (słynna afera z Halo). Czy robi dalej? Nie wiem
Sony wie czy ktoś gra "za wcześnie" jak spróbuje zsynchronizować pucharki.
Słyszałem że kopie recenzenckie często są wykastrowane z trofeów więc tej akcji nie dotyczą, druga sprawa, gry mają numery seryjne. Łatwo zweryfikować
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
No z jednej strony niby tak spoiler techniczny ( jakiś nowy typ spoilerow? ) dla mnie spoilery to coś co tłumaczy fabule, ale też nie dokonca masz rację, bo jak włączysz grę i będziesz miał do wyboru te poziomy trudności to w ich opisie też może pisać że np: jest mniej czy więcej wrogówna tym danym poziomie trudnosci, i co to też będzie spoiler? bo przecież gry wlasciwej jeszcze nie zacząłeś, bo jesteś w menu dopiero? tak czy siak to fajna sprawa bo to też dodaje replay value kolejna sprawa pamiętacie 1 info o grze? Ponoć miały być 2 wersje re3, jedna z okrojonym gore dla japoncow A kolejna z pełnym asortymentem wszystkiego co dobre ciekawi mnie czy ten okrojony gore z dema, to nie czasem wersja dla biedaków właśnie?
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
A czy powoli nie przesadzamy z tymi spoilerami? Niedługo tytułu nie będzie można zdradzić, bo domyślasz się ze w takim Resident Evil coś złego się dzieje.
Niczemu gracz miałby dostać bana? To raczej sklep dostanie po tyłku za złamanie umowy.
Niczemu gracz miałby dostać bana? To raczej sklep dostanie po tyłku za złamanie umowy.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Zgodzę się RVRE. Od jakiegoś czasu(pierwsza zapowiedź Re3?) na forum, wśród ,,rządzących" panuje jakaś paranoja odnośnie spoilerów. Czas gry? Info o niższym poziomie trudności? Ja rozumiem że nie jest nic fajnego w dowiedzeniu się wszystkiego co oferuje gra(i nie ma to związku z fabułą), ale mam wrażenie że tu nie można już powiedzieć nic, poza tym czy czekasz, podoba się, czy nie. Bez spiny, nie wiem tylko skąd ta przesada. Mogę zrozumieć że chcecie zapewnić sobie i forumowiczom jak najbardziej czyste podejście, ale nie ma co popadać w skrajności.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Przesada nie jest zdrowa. Fakt. Wspomniałem o tym jednak z grzeczności a nie "problemu"
Jest tag spoiler ale różnie bywa z jego używaniem Niestety, czas ktoś może wcisnąć informację która jest gwoździem w głowę a jak się raz zobaczy to już się nieodpaczy...
Chociaż uważam, że to co producent jawnie prezentuje należy traktować jako informację i automatycznie spoilerem się już nie staje...
Jest tag spoiler ale różnie bywa z jego używaniem Niestety, czas ktoś może wcisnąć informację która jest gwoździem w głowę a jak się raz zobaczy to już się nieodpaczy...
Chociaż uważam, że to co producent jawnie prezentuje należy traktować jako informację i automatycznie spoilerem się już nie staje...
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Ktoś jeszcze tak uważa? Dla mnie spoilery w ogóle nie muszą być oznaczone i można pisać nawet o samym zakończeniu. Mnie to problemu nie robi, ale też nie psujmy rozgrywki innym. Jeśli chcecie to można obowiązek spoilerów ściągnąć. Tylko niech potem nie będzie narzekania, że ktoś przez kogoś zepsuł sobie grę.Od jakiegoś czasu(pierwsza zapowiedź Re3?) na forum, wśród ,,rządzących" panuje jakaś paranoja odnośnie spoilerów.
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Chodzi mi o równowagę. Są tytuły gdzie zupełnie nic nie chcę wiedzieć z wyboru. Do dziś prawie nic nie wiem o Re7, Re2, tylko jeden dekiel którego znam mówił mi za dużo, bo widział se na YT. Tak jak mówiłem, nie lubię zdradzania pewnych mechanik, systemu rozwoju, broni, etc.
Quaz kiedyś robił recenzję Monster Hunter World i polegała ona na pokazaniu specjalnych ataków każdej dostępnej broni. Po pierwsze, nie chcę znać ataków, po drugie, sam chcę odkryć bronie. Nie chciał bym za nic poznać ważniejszych informacji jak fabuła, twisty, nawet jakieś zaskakujące lokacje, cokolwiek.
Uważam jednak że wchodząc na publiczne forum, powinniśmy być gotowi na podstawowe informacje jak tryby i co one dają. Co innego jeśli mowa o czymś co pojawia się po przejściu gry. Nie uważa, też aby wszystko co pokażą przed premierą, nie było spoilerem. W dzisiejszych czasach to przesada, praktyka która zaczęła się gdzieś z Re6. Jak obejrzało się ponad godzinę z The Evil Within, z danego etapu gry, to później musiało się w tą samą godzinę grać, bez żadnego zaskoczenia.
Wiem, strasznie chaotycznie to napisałem, ale mniej więcej wyjaśniłem o co mi chodzi. I wiem, każdy inaczej definiuje pojęcie ,,spoiler".
Prawda jest taka, że to nie o tyle problem graczy, co marketingowców wypuszczających za dużo.
Quaz kiedyś robił recenzję Monster Hunter World i polegała ona na pokazaniu specjalnych ataków każdej dostępnej broni. Po pierwsze, nie chcę znać ataków, po drugie, sam chcę odkryć bronie. Nie chciał bym za nic poznać ważniejszych informacji jak fabuła, twisty, nawet jakieś zaskakujące lokacje, cokolwiek.
Uważam jednak że wchodząc na publiczne forum, powinniśmy być gotowi na podstawowe informacje jak tryby i co one dają. Co innego jeśli mowa o czymś co pojawia się po przejściu gry. Nie uważa, też aby wszystko co pokażą przed premierą, nie było spoilerem. W dzisiejszych czasach to przesada, praktyka która zaczęła się gdzieś z Re6. Jak obejrzało się ponad godzinę z The Evil Within, z danego etapu gry, to później musiało się w tą samą godzinę grać, bez żadnego zaskoczenia.
Wiem, strasznie chaotycznie to napisałem, ale mniej więcej wyjaśniłem o co mi chodzi. I wiem, każdy inaczej definiuje pojęcie ,,spoiler".
Prawda jest taka, że to nie o tyle problem graczy, co marketingowców wypuszczających za dużo.