Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: Arc »

https://www.youtube.com/watch?v=Ktxdd7Fa6gw

Przetłumaczone rzeczy z przewodnika "Biohazard CODE: Veronica Kanzenban Kaitai Shinsho", ukazał się wyłącznie w Japonii wydany przez Enterbrain przy współpracy z CAPCOM Production Studio 4.

Autor filmu pokazuje ciekawe rzeczy, o których większości nawet nie miałem pojęcia lub szczątkowe informacje.
Według mnie pierwotna cutscenka z Dreamcasta przedstawiająca walkę Weskera z Alexią jest jednak ciekawsza od tej z wersji rozszerzonych.



Małe info też ode mnie, nie ma na filmie powyżej ale dotyczy wersji na Dreamcasta. Nie da się na DC wykonać glitcha z nieskończoną roślinką bo nie ma w tej wersji manuala.


22 secret features are:

00:00​ Intro with Japanese CV commercial
01:00​ 1. How to unlock the linear launcher.
01:15​ 2. How to unlock the rocket launcher.
01:33​ 3. Differences between Code Veronica and Code Veronica X.
03:44​ 4. CVX Dreamcast and PS2 differences.
04:05​ 5. Search for D.I.J.
04:48​ 6.Contextual events.
08:37​ 7. Emergency shutters.
08:49​ 8. Zombies move from room to room.
09:03​ 9. The extravagant turn.
09:30​ 10. Steve gets shut out.
09:50​ 11. Don't get crushed by the falling rock.
10:03​ 12. Items you can't pick up while running.
10:15​ 13. Shooting automatic weapons faster.
10:31​ 14. Unplugging the controller.
10:40​ 15. The invincible zombie
11:03​ 16. Wesker's sunglasses stay on.
11:22​ 17. Actual time shown on computer terminals.
11:34​ 18. How to escape Monster Steve.
12:14​ 19. Items that appear in battle mode.
12:24​ 20. Secret battle game poses.
13:13​ 21. Dreamcast only face graphics.
13:38​ 22. Heart pounding transitions.

13:50​ Misc. facts from the book (Bandersnatch, zombie dogs, Gulp worm, Veronica DNA and weapons)
15:37​ Concept art
17:08​ Steve Burnside's story
21:03​ Alfred and Alexia's story
22:49​ Alexander Ashford's story
23:12​ Chris Redfield's story
Obrazek
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: RON!N »

Gdyby YT wrócił do takiej klasy filmów.... Niezły materiał. Gratuluje znaleziska...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: Deus Ex »

Z otwartymi ramionami przyjmuję takie filmy, nie znałem :)

Zawsze bliższe memu sercu będą rozkminy odnośnie klasyków niż nowe RE i wilkołaki :)

Dzięki Arc :rad12:
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: Arc »

Więcej tak dopracowanych filmów z takimi informacjami, dobre było z różnicami ilości klatek w animacjach bohaterów i ich prędkości czy zombie przechodzące przez drzwi ahhh
SPOILER chociaż jeśli ktoś jest na forum to wątpię ;)
Też sądzisz, że walka Weskera z Alexią nie pasowała z tym Matrixem całym. Tutaj po prostu stchórzył, potrafił tylko bić i pastwić się nad Claire :/ W RE 5 Excela chyba też dostała w twarz? Poprawcie jeśli się mylę.
Wracając do walki, w drugiej wersji grając pierwszy raz to przy tej muzyce i to jak Chris i Wesker razem odskoczyli na bok i spojrzeli na siebie tak dziwnie to byłem przekonany, że będziemy za moment walczyć ramię w ramię z Weskerem przeciw Alexii, no i że potem nas wydyma jak zawsze jakimś asem w rękawie...
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: PSKING »

Nie uderzył jej. Ona wielce wierzyła że traktuje ją na równi, a ten ją zmutował. Nie kojarzę scen jak z Weskerem i Claire w sumie aż do Re7.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: Arc »

Co masz tutaj konkretnie na myśli pisząc o RE7?
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: PSKING »

Mam tu na myśli rodzinkę Bakerów i wydarzenia zobrazowane, żeby nie pisać jak z patologicznej rodziny, to powiedzmy że jak z pierwszej Teksanskiej Masakry(co było bardzo widoczną inspiracją). Nie pamiętam czy grałeś, ale sama gra należy do dosyć brutalnych, a tatusiek Nie traktuje najlepiej kobiet.
Ogółem ta seria bardzo różnie podchodzi do brutalności. W Re4 Ada i nowa Sherry były nie tknięte, nawet przy nie udanych animacjach Ada nie cierpiała jak Leon. Sam klimat nie należał do ciężkich, dla mnie ta gra od zawsze była parkiem rozrywki. Powiedział bym że już takie Re2 wypadało poważniej, ciężej(jeśli jest to poprawne określenie).
Wiem że w Re8 jawnie wzorują się na Re4. Błagam tylko, niech ta gra nie będzie bardziej nastawiona na humor czy coś w tym stylu. Postać sklepikarza, wampirzyce...to wciąż może i podobno ma być o wiele bardziej popaprane od Re7. Mi wystarczy podobny poziom.
Re7 poszło w kierunku, o który nigdy nie podejrzewał bym tej serii i chce by był kontynuowany.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: Arc »

Pozostając w temacie pada to bardzo mnie ciekawi czy poprawnie będzie działać i każdy przycisk zostanie poprawnie przypisany gdy zostanie podłączony przez tą specjalną przejściówkę umożliwiającą podpięcie pada od PSOne/PS2 do PS3 przez USB ?

Odpowiadając na Twojego posta to przyznam Ci się, że w końcu zagrałem i ukończyłem RE VII i dodatek z Chrisem w zeszłym miesiącu ale nie przypominam sobie podejścia "tatuśka" do kobiet. To mamuśka była wulgarna. Może w End of Zoe coś jest, zobaczy się.
Liczyłem, że gra potwierdzi moje niezbyt przychylne nastawienie do odsłony ale gra mi się bardzo spodobała. Co prawda mało Residenta w Residencie za to jest ciekawa i gameplay przyjemny, zagadki wreszcie jakieś i to częste. Nawet scenariusz i zakończenie zdołało mnie przekonać do początkowych nonsensownych scen jak odcinanie i przyszywanie kończyn, co prawda mogli sobie darować tego typu rzeczy bo było to idiotyczne bardzo. Pewnie scena w Village ze strzelającym Chrisem to też coś w tym stylu, jakieś halucynacje czy coś.

No i Village aż za bardzo kojarzy się z settingiem RE4. Możliwe, że w zależności co przypadnie graczom do gustu a co nie to zostanie zaimplementowane bądź wyrzucone w remake'u RE4.
Na obecną chwilę napiszę tylko, że na RE Village nie czekam, RE:Verse też nie ściągałem do testów na te kilka dni. Asynchroniczny multiplayer z "krzywym" balansem.
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Ciekawostki z japońskiego przewodnika

Post autor: PSKING »

Widzę pewien wzór...każdy skreśla tą grę zanim zagra.

Zakończenie? Dla mnie ta gra praktycznie go nie miała i bezczelnie kończyła się w darmowym dlc z Chrisem. Co gorsza, reszta wątków i w sumie prawdziwe zakończenie jest już w płatnym End of Zoe.

Nie sądzę aby tam też były halucynacje. Chris na początku naprawdę pewnie zabija najbardziej irytującą postać Re7.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil Code: Veronica (X)”