[RE4] Dokumenty (Pamiętniki) by Wanky

Zablokowany
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[RE4] Dokumenty (Pamiętniki) by Wanky

Post autor: MiGoo »

[center]Dokumenty (Pamiętniki)[/center]


Sterowanie I

1. Strzelanie – przytrzymaj R aby nakierować na cel, użyj analoga
2. Używanie noża – przytrzymaj L, a następnie wciśnij A
3. Akcja – będziesz mógł wykonać odpowiednie w danym momencie czynności, naciskając guzik, którego symbol pojawi się na ekranie
4. Kamera – możesz zmieniać pozycję kamery poruszając gałką C


Info o Ashley

Imię i nazwisko : Ashley Graham
Wiek : 20
Córka prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Została porwana przez nieznaną organizację, gdy wracała do domu z uniwersytetu. Motywy porywaczy są wciąż nieznane, jednak istnieją wiarygodne informacje potwierdzające, że sprawcą jest ktoś z „bliskiego otoczenia” prezydenta. Tylko nieliczne osoby są poinformowane o tym zdarzeniu. Jest otoczone tajemnicą przede wszystkim dlatego, że wciąż nie wiadomo, kto jest zdrajcą. Zdołano ustalić na pewno, że Ashley ukrywana jest gdzieś w Europie. Jednak dopóki nie dowiemy się, kto stoi za tym wszystkim, nie mogę nikomu zaufać. To może być podstęp. Mamy bardzo niewiele informacji o aktualnym miejscu pobytu Ashley. Jednak członkowie służb wywiadowczych oraz osoby związane z Ashley są już przesłuchiwane przez grupę dochodzeniową. Przesłuchiwani są nawet czynni agenci. Wkrótce odkryjemy tożsamość porywaczy.


Sterowanie II

1. Przeładowywanie – by przeładować broń, wciśnij przycisk B, jednocześnie trzymając R.
2. Kopanie – gdy zbliżysz się do ogłuszonego bądź klęczącego przeciwnika i wciśniesz przycisk akcji, Leon kopnie wroga.
3. Zmiana ekranu inwentarza – używając przycisków L i R możesz przenosić się pomiędzy ekwipunkiem, w którym przechowuje się broń i środki lecznicze, a tym, w którym trzyma się klucze i skarby.


Ogłoszenie Alarmu

Według ostatnich doniesień, w naszej wiosce znajduje się agent rządu Stanów Zjednoczonych. Nie może zbliżyć się do więźnia!
Do wiadomości tych, którzy jeszcze nie zostali poinformowani - więzień przetrzymywany jest w starym domu za farmą. Gdy będziemy gotowi, zostanie on przeniesiony w bezpieczniejsze miejsce w dolinie. Zanim to nastąpi, więzień ma pozostać tam, gdzie się znajduje. Do tego czasu nie dopuśćcie amerykańskiego agenta w jego pobliże.

Nie wiemy, w jaki sposób rząd amerykański dowiedział się o naszej wiosce, ale prowadzimy już dochodzenie w tej sprawie.
Odnoszę wrażenie, że pojawienie się intruza w tej konkretnej chwili nie jest zbiegiem okoliczności. Przeczuwam, że prócz rządu Stanów Zjednoczonych w całą sytuację zamieszana jest strona trzecia.

Obywatele, bądźcie czujni!

--Szef, Bitores Mendez


Odnośnie Niebieskich Medalionów

15 niebieskich medalionów...
7 na farmie... 8 na cmentarzu...
Ci, którzy zniszczą co najmniej 10 z nich, zostaną nagrodzeni...

(Reszta jest nieczytelna.)


Notatka Szefa


Zgodnie z poleceniami Lorda Saddlera przetrzymuję agenta żywego, w zamknięciu. Dlaczego żywego? Nie do końca rozumiem zamiary Lorda Saddlera. Wydaje mi się jednak, że trzymałby ich on oddzielnie, a nie razem, jak nakazano. Nie spodziewam się, żeby Luis zaufał nieznajomemu, ale gdyby przypadkiem nawiązali współpracę, sytuacja mogłaby się skomplikować. Jeżeli, z jakiegoś powodu, zamieszana jest strona trzecia, nie sądzę by pozwolili takiej okazji wymknąć im się z rąk. Ale może taki jest plan Lorda Saddlera – pozostawić nas odsłoniętych, żeby strona trzecia się ujawniła - jeśli istnieje oczywiście.. Niezbyt to prawdopodobne, ale jeśli wśród nas jest spiskowiec, nasze plany mogą spalić na panewce. Zdaje się, że Lord Saddler uznał, iż warto zaryzykować, jeśli uda nam się wychwycić ewentualny spisek.
W każdy razie decyzja należy do Lorda Saddlera. Zaufamy jego osądowi jak zawsze.


Zamknięcie Kościoła

Odnośnie zbiegów, pojmanie Luisa jest naszym najwyższym priorytetem; Amerykański agent jest dalece mniej istotny. To, co ukradł nam Luis jest o wiele ważniejsze od dziewczyny i jeśli tego nie odzyskamy, stanie się ona dla nas zupełnie bezużyteczna. Musimy przeprowadzić nasz plan do końca. Jeśli wpadnie to w niepowołane ręce, świat stanie się zupełnie inny od wizji Lorda Saddlera. Nie możemy do tego dopuścić za wszelką cenę. Tym niemniej nie odpuszczamy dziewczynie. Aby upewnić się, że agent do niej nie dotrze, zamknąłem wejście do kościoła, w którym ją trzymamy. Każdy, kto chciałby wejść do kościoła musi otrzymać zgodę Lorda Saddlera. Klucz znajduje się za jeziorem, ale powinien być tam bezpieczny , skoro nasz Lord przebudził „Del Lago”. Nikt nie przedostanie się przez jezioro żywy. Poza tym, nasza zainfekowana krew krąży w żyłach agenta i to tylko kwestia czasu, zanim stanie się jednym z nas, a kiedy to nastąpi, nie będzie już nikogo, kto szukałby dziewczyny.


Anonimowy list


Przy wodospadzie ukryty jest ważny przedmiot. Jeśli uda ci się tam dostać, być może będziesz w stanie wydostać Ashley z kościoła. Ale muszę cię ostrzec - dotarcie tam nie będzie w żadnym wypadku przypominać niedzielnego spacerku po parku. Wypuścili coś, co nazywają „El Gigante”, więc powodzenia. Odnośnie tego co się z tobą dzieje... gdybym był w stanie ci pomóc, zrobiłbym to. Niestety przekracza to moje możliwości.


Instrukcja obsługi 3

1. Polecenia – Leon może wydać Ashley polecenia „Zostań” (STAY) lub „Idź za mną” (FOLLOW). Aby to zrobił należy nacisnąć X.
2. Współpraca – z niektórymi sytuacjami Leon i Ashley mogą sobie poradzić jedynie współpracując. Jeśli taka możliwość zostanie zasygnalizowana wystarczy nacisnąć przycisc akcji (ACTION).
3. Stan zdrowia Ashley - możesz używać medykamentów nie tylko na Leonie, ale też na Ashley.
4. Ashley a koniec gry – misja Leona zakończy się niepowodzeniem, jeśli Ashley zginie lub zostanie schwytana przez wroga.


Sera i strona trzecia

Miejsce pobytu Sery jest nadal nieznane. Najprawdopodobniej korzysta ze starego sekretnego przejścia, pokazanego mu przez dziadka, który kiedyś polował w tym regionie. Jestem prawie pewien, że ukrył naszą własność gdzieś w lesie. Gdyby jego dziadek wciąż żył, wykorzystałbym go, żeby odnaleźć Serę... Ale jak dowiedział się o wstrzykniętym w niego jaju? Również fakt, że udało mu się je usunąć przed wykluciem, jest zastanawiający... Kolejny czynnik, który mnie intryguje, to to, że Sera uciekł zostawiając nasza własność zaraz przed przybyciem amerykańskiego agenta. Nie wierzę, że to po prostu przypadek. W tej rozgrywce musi uczestniczyć jeszcze jeden gracz. Aby wyjaśnić sytuację, musimy złapać Serę i poczekać, aż lek przestanie działać zanim wstrzykniemy mu kolejne jajo. Kiedy już to zrobimy, ktokolwiek za tym wszystkim stoi, zostanie ujawniony. Nikt nie będzie przeszkadzał w realizacji naszych planów, a ci, którzy spróbują, poniosą srogie konsekwencje.


Dwie drogi


Dosłownie przed chwilą Lord Saddler poinformował mnie, że nasi ludzie zestrzelili Amerykański helikopter wojskowy. Nikt z zewnątrz nie powinien już przeszkadzać. Jeśli rząd amerykański nie odkryje kto jest zdrajcą, mogą przeprowadzać tylko niewielkie, tajne operacje. Musimy wykorzystać ten czas na naszą korzyść i ponownie pojmać dziewczynę. Dwoje Amerykanów może opuścić nasze terytorium tylko jedną z dwóch dróg. Tam ich zatrzymamy. Wykorzystamy nasze siły w maksymalnym stopniu. Na jednej z dróg rozstawimy dużą liczbę Ganados aby upewnić się, że się nie prześlizgną. Drugą pozostawimy El Gigante. Niezależnie którą wybierze, agent nie ujdzie z życiem. W każdym razie nie razem z dziewczyną.


Wioska - ostatnia linia obrony


Bez wątpienia nie doceniłem zdolności amerykańskiego agenta. Ciągle żyje. Myślałem, że możemy poczekać do wylęgnięcia, ale w tym tempie może mu się udać zniszczyć całą wioskę zanim do tego dojdzie. Musimy zająć się tą niedogodnością. Zmienimy nasze priorytety – na chwilę obecną przerwiemy polowanie na Luisa i skupimy się na zasadzce na dwójkę Amerykanów. Zaraz za miejscem gdzie wysiądziesz znajduje się budynek używany do oświecania zdrajców, doskonale nadający się na miejsce zasadzki. Jeśli wszystko inne zawiedzie, będą musieli stawić czoła mnie, żeby dostać się do bramy prowadzącej poza wioskę.
Tylko ja mogę zezwolić na otwarcie bramy.


Pojmanie Luisa Sery

Potwierdzono, że Sera dostał się na zamek. Powód, dla którego tam wrócił podczas swojej ucieczki zmusza mnie do ponownego rozważenia kierujących nim motywów. Musimy wykorzystać tę chwilę aby go pojmać. Dostaniemy pozostałych dwoje Amerykanów gdy już pozyskamy Serę. Wszystko wskazuje na to, że zabrał on kilka szczepionek gdy ukradł naszą próbkę. Poradzimy sobie bez szczepionek, ale próbkę koniecznie musimy odzyskać. Czuje, że w tą całą sprawę zamieszana jest jeszcze jakaś osoba, albo grupa. Gdyby próbka wpadła w ich ręce, świat który chcemy stworzyć nigdy by się nie ziścił. Musimy schwytać Serę tak szybko, jak to możliwe.


Strzelanie Do Celu

--Zasady Gry—

1. Nagrody otrzymuje się po zdobyciu co najmniej 3000 punktów.
2. Za strzał w głowę przyznawane sś punkty bonusowe.
3. Gdy pojawi się wysoko punktowany cel z podobizną Salazara, należy trafić go w 5 wyznaczonych miejsc.
4. Za trafienie celu z podobizną Ashley przyznawane są punkty ujemne.

--Nagrody—

1. Standardową nagrodą, którą można zdobyć, jest kapsel.
2. Otrzymanie specjalnego kapsla uwarunkowane jest zestrzeleniem wszystkich drewnianych celów, pomijając te z podobizną Ashley, lub zdobyciem minimum 4000 punktów.
3. Istnieją 24 kapsle. Za każdym razem, gdy dojdziesz do nowej strzelnicy, będziesz miał możliwość zdobycia 6 nowych kapsli.

--Specjalne Bonusy—

1. Za każdym razem, gdy zestrzelisz wszystkie cele otrzymasz bonusowe punkty.
2. Łącznie są cztery rzędy, masz więc cztery szanse na bonus!

Uwaga: Kolekcję zdobytych kapsli można oglądać w inwentarzu Kluczy i Skarbów.


Notatka Luisa

Istnieją pasożyty zdolne do kierowania swoim nosicielem. Jest to powszechnie wiadome biologom, ale niewiele wiadomo na temat jak odbywa się ten proces. Dokładne badania nad tymi pasożytami mogłyby dać kilka wskazówek odnośnie działania sił Las Plagas. I, być może pogłębiłyby wiedzę o ofiarach Las Plagas – Los Ganados. Poniżej lista pasożytów zdolnych manipulować schematami zachowania nosiciela:

Dicrocoelium – po przekroczeniu przełyku mrówki larwa pasożyta zmienia zachowanie owada. Gdy wieczorem temperatura obniża się, zainfekowana mrówka wspina się na szczyt rośliny, gdzie chwyta żuwaczkami liść. Pozostaje bez ruchu do następnego poranka w miejscu, w którym najbardziej prawdopodobne jest, że zostanie zjedzona przez pasącego się roślinożercę, takiego jak owca. Można wywnioskować, że pasożyt manipuluje zachowaniem nosiciela aby dostać się do nosiciela ostatecznego.

Galactosomum – larwa tego pasożyta lokuje się w mózgu ryby takiej jak łosoś biały, czy okoń tęczowy. Zainfekowana ryba płynie ku powierzchni, gdzie pozostaje aż zostanie zjedzona przez ptaki.

Leucochlordium – sporocyty tego pasożyta rozwijają się w czułkach ślimaka. Są one intensywnej barwy i ciągle pulsują - przypominają robaka. Zainfekowany ślimak wspina się na szczyt rośliny, gdzie jest najbardziej widoczny dla ptaków, a przez to bardziej narażony na zjedzenie. Zjedzony przez ptaka pasożyt przeobraża się ostatecznie w postać dorosłą.


Notka Kasztelana

Przez wiele lat rodzina Salazarów służyła jako kasztelani tego zamku. Jednakże jest to stanowisko skażone niegodnymi czynami moich przodków. Dawno temu istniała sekta zwana Los Illuminados, mocno zakorzeniona w tym regionie. Pierwszy kasztelan niesprawiedliwie odebrał im ich prawa i przywileje. Jako członek tej sekty i ósmy kasztelan uważałem, że moim obowiązkiem jest odpokutować za ten grzech. Wiedziałem, że najlepszym ku temu sposobem jest oddanie władzy tym, którym ją kiedyś odebrano – Los Illuminados. Zgodnie z oczekiwaniami zajęło to jakiś czas, ale udało nam się ożywić niegdyś zamknięte Las Plagas. Ten sukces przybliżył nas o krok do wskrzeszenia Los Illuminados. Pokuta nie była jedynym powodem, dla którego wydobyłem Las Plagas z głębi pod zamkiem i oddałem Lordowi Saddlerowi. Byłem pewny, że Lord wykorzysta ich moc lepiej, aby uratować świat - żeby mocą Las Plagas uratować tych, którzy zgrzeszyli i tą mocą oczyścić ich dusze tworząc świat bez grzeszników. Taki, jaki powinien być. Oczyszczeni staliby się jednymi z wielu Ganados znajdując cel w życiu. Gdy Lord Salasar stworzy swój świat, grzechy mojej rodziny będą odpokutowane.


Intruz

Wygląda na to, że wśród nas jest intruz. Jesteśmy przekonani, że jest związana z Serą i że to właśnie ona usunęła wszczepione przez nas jajo. Ona również mogła nakazać mu wykradnięcie próbki przed przybyciem amerykańskiego agenta. Oczywiste jest, że jej celem jest zdobycie próbki. Musimy dotrzeć do niej zanim ponownie skontaktuje się z Serą. Mamy również powody aby sądzić, że nie działa ona na własną rękę. Chcemy ją przesłuchać, więc jest nam potrzebna żywa. Powinna być w stanie odpowiedzieć na wszystkie nasze pytania. Gdy już ją schwytamy, Sera przestanie być problemem. Jeśli tylko odzyskamy próbkę, będziecie mogli pozbyć się go w dogodny dla was sposób.


Notatka kamerdynera

Wiedząc, że Sr. Ramon Salazar nie ma rodziny, Lord Saddler musiał wykorzystać na swoją korzyść jego głęboką wiarę w Los Illuminados, aby przekonać go do uwolnienia Las Plagas niegdyś zamkniętych przez jego przodka. Sr. Salazar nigdy nie zrobiłby czegoś takiego, chyba że byłby nieświadomie wykorzystywany. Powinienem był odkryć niecny plan Lorda wcześniej. Czuje się za to współodpowiedzialny. Nie mam pojęcia co Lord knuje, ale Sr. Salazar został w to wplątany. Teraz już jednak za późno, Sr. Salazar przyjął Las Plagas. Służyłem rodzinie Salazarów od pokoleń i jestem gotowy służyć aż do końca.


Odzyskanie próbki

Jak już zapewne słyszeliście, Lord Saddler usunął Luisa Serę. „Próbka” wróciła tam gdzie jej miejsce. Miałem nadzieję, że problem uda się rozwiązać bez kłopotania Lorda. Skoro jednak „próbka” jest bezpieczna to możemy się radować, bo nasz czas jest już bliski.
Teraz, gdy próbka jest w naszych rękach, tej nieznośnej kobiecie będzie trochę trudniej ją zdobyć. W świetle tego wszystkiego szkoda, że Sera musiał zginąć. Gdyby miał trochę więcej wiary, czekałaby go równie świetlana przyszłość co nas. Jeśli chodzi o dwoje Amerykanów, Lord zdał się na nas. Nie możemy go zawieść. Złapiemy Ashley i zabierzemy ją do Lorda, a agenta się pozbędziemy.


Przygotowania do rytuału

Dzięki wysiłkom Novistadorów udało nam się schwytać Ashley. Przygotujemy święty rytuał tak szybko jak się da i zrobimy Ashley oficjalnym członkiem Los Illuminados. Póki przygotowania trwają, ci którzy mają ochotę, mogą zająć się naszym Amerykańskim przyjacielem. Powinniśmy być w stanie opóźnić go trochę blokując czymś zębatki w wieży zegarowej. Wydaje mi się że zablokowanie go w trzech miejscach powinno dać nam wystarczająco dużo czasu na przygotowania do rytuału. A teraz idźcie zabawić naszego Amerykańskiego turystę.


Notatka Luisa 2

Pierwszy kasztelan pogrzebał Las Plagas głęboko pod zamkiem, aby zatrzeć sam fakt ich istnienia. Gdy Salazar wydobył je, nikt nie myślał, że będzie w stanie je ożywić. A wszystko dlatego, że gdy je odnalazł były już tylko skamieniałymi szczątkami. Wszyscy wiedzieli, że pasożytnicze organizmy nie były w stanie przetrwać bez swych nosicieli, gdyż nie były w stanie samodzielnie utrzymać się przy życiu. Ale gdy Salazar i jego ludzie odkopali szczątki można by pomyśleć, że tylko na to czekały, aby ożyć. Kilka lat później wieśniacy, którzy pomagali przy wykopach zaczęli miewać niewyjaśnione napady drgawek, a później, jednego dnia, wszyscy zamienili się w agresywnych dzikusów. Później dowiedzieli się, że to na skutek Las Plagas. Mimo, że wydawały się być skamieniałe, były w stanie przetrwać długie lata w stanie uśpienia na poziomie komórkowym w swej zarodnikopodobnej formie. Najwyraźniej wieśniacy podczas wykopów wdychali zarodniki, które uaktywniły się podobnie w ich ciałach. Tak Las Plagas ożyły. Nawet w chwili, gdy to piszę, odkopywanie Las Plagas trwa nadal. Bóg jeden wie, ile już ożywiono, nie wspominając już niezliczonych Ganados, którzy powstali. Ich nieludzkie działania trzeba przerwać. Jeśli się ich nie powstrzyma, ludzie na całym świecie mogą paść ofiarą tej szalonej sekty.


List od Ady

W momencie, gdy jajo Plagi się wykluje, prawie niemożliwe jest usunięcie go z ciała. Jeśli okres inkubacji wciąż trwa, można je zneutralizować odpowiednim lekiem. Wykluty obiekt można usunąć chirurgicznie, zanim stanie się w pełni rozwinięty, lecz nie jest to łatwe. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że nie przeżyjesz operacji. Z tego, co wiem, dziewczyna była zainfekowana wcześniej, niż ty. Jej czas ucieka. Musisz przygotować się na najgorszy scenariusz.


Notatka Luisa 3

Potworne stworzenia, takie jak El Gigante czy Novistadorzy, są zaledwie półproduktem diabolicznych i nieludzkich eksperymentów, przeprowadzonych na obiektach, które kiedyś były ludźmi. Są jednak stworzenia, które wyraźnie wyróżniają się spośród pozostałych. Nazywane są Regenatorami.
Regeneratorzy mają ogromnie przyspieszony metabolizm, co pozwala im na regenerację utraconych części ciała w zastraszającym tempie. Nigdy nie widziałem czegoś podobnego – ich niezwykła cecha czyni je prawie zupełnie niewrażliwymi na tradycyjne bronie. Oczywiście, jak każde żywe stworzenie, jest sposób, by je zabić. W ich ciele egzystuje Plaga przypominająca leecha [pijawkę]. By zatrzymać proces regeneracji, należy zlokalizować i zniszczyć leecha. Niestety, nie jest ona widoczna gołym okiem. Może być jedynie zlokalizowana termowizyjnie. O ile wiem, większość Regeneratorów posiada w sobie po kilka tych pijawko-podobnych Plag. By zabić Regeneratora, każda z tych pijawek musi zostać zniszczona.


Papierowy Samolocik

Być może już na to wpadłeś, ale możesz się stąd wydostać, używając zsypu na śmieci.


Nasz plan

Przez tego agenta straciliśmy Szefa Mendeza i Ramona. Pomimo tego, wszystko będzie szło według planu. Muszę przyznać, że strata moich lojalnych ludzi jest odrobinę przygnębiająca, ale poradzę sobie z tym. Zastąpienie ich nie będzie łatwe. Muszę wybrać rozważnie, ponieważ Plaga wpływa na świadomość nosiciela. Jeśli popełnię błąd, mogą mnie zdradzić. Potrzebuję ludzi, którzy będą mi lojalni. Dostałem nauczkę, kiedy Sera mnie zdradził. Nie popełnię tego błędu po raz drugi. W tej trudniej chwili nie mogę pozwolić, by ktoś stanął na mojej drodze.


Notatka Luisa 4

Zdecydowałem się zapisać moje odkrycia odnośnie Plag tutaj. Plaga mają 3 charakterystyczne cechy :

1) Jak wspomniałem wcześniej, Plaga mogą manipulować zachowaniem nosiciela.
2) Plaga są społecznymi organizmami. To znaczy, że zamiast żyć w pojedynkę, żyją w doskonałej społecznej harmonii. Prawdopodobnie mają zbiorową inteligencję. Tego typu zachowanie można zaobserwować u insektów takich jak pszczoły czy mrówki. Jednak wśród organizmów pasożytniczych zachowania społeczne odnotowywane są bardzo rzadko. Możliwe, że to postępowanie wyuczone przez Plagi. Muszę się dowiedzieć, czy ma to jakieś powiązanie z ich pierwszą cechą.
3) Plaga mają wyjątkowe cechy adaptacyjne. Są zdolne do przeżycia w wielu różnych rodzajach organizmów, bardzo szybko tworząc sobie symbiotyczne środowisko. Ta umiejętność, powiązana z zachowaniem społecznym, pozwala im na inteligentną interakcję pomiędzy żywicielami, nawet jeżeli są oni innego gatunku.

Ze wstydem muszę wyznać, że moja fascynacja Plagami zaślepiła mnie i nie zorientowałem się, co było prawdziwym celem badań nad Los Illuminados. Nawet wiedząc, że Saddler wykorzysta wyniki tych badań w złym celu, nie mogłem się od nich oderwać. W rezultacie jestem tak samo odpowiedzialny za to całe zamieszanie, jak i on. Teraz wiem, że się myliłem, ale czy mogę ich powstrzymać sam...?


Notatka Krausera

Wygląda na to że staruszek Saddler od samego początku nie kupował tego co mówiłem. Mimo że udało mi się porwać Ashley, w pewien sposób czułem, że nie mówi mi o wszystkim. Zważywszy okoliczności nie miałem wyboru i musiałem poprosić ją o pomoc. Może od początku wiedziała, że tak to się skończy.. Myślę, że chodzi jej o coś innego niż mnie i Weskerowi. Jest to doskonała okazja, żeby się przekonać. A gdy pozbędę się Leona i odzyskam próbkę, wpakuję ją do worka na zwłoki razem z nim i oboje wyślę do Weskera.


Notatka Luisa 5

Już od najwcześniejszych etapów badań szukaliśmy bezpiecznego i praktycznego sposobu usuwania Plaga. Jak na ironię okazało się, że naszym prawdziwym zadaniem nie było dowiedzenie się jak ją usuwać, ale znalezienie sposobu żeby usunąć się jej z łatwością nie dało. W końcu udało nam się dowiedzieć, że jedynym sposobem na ich usunięcie jest wystawienie ich na działanie specjalnego promieniowania. Z racji, że Plaga przyczepia się do nerwów istnieje ryzyko, że może to upośledzić świadomość nosiciela. Kolejna sprawa, o której muszę wspomnieć to, że gdy Plaga osiągnie formę dorosłą próba usunięcia może zakończyć się śmiercią nosiciela. Ale może śmierć nie jest takim złym wyjściem jeśli pomyśleć o alternatywie..


Nasza misja

Prawdziwa siła Stanów Zjednoczonych leży w Departamencie Sprawiedliwości, Administracji i Wojsku. Aby przejąć nad nimi kontrolę musimy wpłynąć na umysły osób doradzających prezydentowi. Gdy to się uda, pozostałe urzędy szybko ugną się pod naszym naciskiem. Gdyby przypadkiem Stany Zjednoczone miały odkryć plan, szkody powinny być minimalne. Nadal powinniśmy być w stanie podbić kraj zgodnie z planem awaryjnym. Gdy będziemy już kontrolować kraj, użyjemy jego wpływów międzynarodowych na swoją korzyść. Reszta świata upadnie szybko. Jak już mówiłem, jeśli pierwotny plan nie będzie posuwał się sprawnie, przejdziemy do awaryjnego. Wysyłając nasze „specjalne” siły infiltrujemy kraj. Stach i chaos rozprzestrzenią się w narodzie jak wirus. A gdy będą odsłonięci uderzymy. Radujcie się bracia, świat wkrótce zostanie oczyszczony.




Tłumaczenie: Wanky
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez MiGoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Tłumaczenia”